Normaal gesproken is het de vader of degene die het kind erkend. Maar in gevallen waarbij dat niet zo is, of vader onbekend is mag het iemand zijn die bij de bevalling aanwezig was. Verloskundige, arts, kraamhulp e.d.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mag dat dan? Moet niet één van de ouders dat doen?
Daar ben ik het helemaal mee eens!! Ik loop Tanja ook wel eens af te zeiken, maar Tanja, heel hartelijk gefeliciteerd met je eerste kindje!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Tanja mag dan 100 keer een domme doos zijn, dan nog kan je toch 'blij' zijn dat de bevalling goed verlopen is en alles goed is. (Daar ga ik maar even vanuit anders zou er ook geen champagne zijn).
ikke niet hierdoor maakt rob meer kans om te vertrekken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
Wie denkt dat Tanja nog genomineerd wordt morgen?
Nope, het mag ook een ander zijn die bij de bevalling aanwezig was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:38 schreef amaranta het volgende:
volgens moet het een van de ouders zijn ja die dat doet....
Wie moet mijn kind aangeven?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:34 schreef miss_bleu het volgende:
als er niemand het huis uit mag hoe word het kind dan aangegeven bij de burgelijkestand?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:40 schreef CGJung het volgende:
van de talpa site:
[afbeelding]
Geboren om 11:18, mooiste baby ooit etc....![]()
quote:BB-Tanja is bevallen!
door onze redactie
AMSTERDAM - BB Tanja is om 11.20 bevallen van een dochtertje. Het meisje heeft de naam Jocelyn Savanna gekregen.
De bevalling verliep vlot, de weeën begonnen vanmorgen rond half vijf. Alleen tijdens de persweeën zag Tanja het even niet meer zitten.
Huilend van de pijn riep zij: "Het kan er bij mij nooit uit!" Gelukkig kon Geesje haar dochter bijstaan en moed inspreken: "Je bent een natuurtalent."
In het huis van Big Brother is een speciale kraamkamer ingericht waar de bevalling plaatsheeft. De overige bewoners van het huis kunnen daar niet bij en zij zitten in de woonkamer nerveus een broodje te eten.
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben natuurlijk de enige die zit te huilen achter zijn pc![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |