Wantquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:21 schreef Dleg het volgende:
10 oktober natuurlijk
dan is ze uitgerekendquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:26 schreef APK het volgende:
[..]
Wantom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is de beste redenering die ik tot nu toe heb gelezen !quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:42 schreef Pinball het volgende:
Even kijken..
Een kind van een teefje wat tussen de aapjes zit, bekeken door miljoenen schapen, geregisseerd door een varken, voor het bedrijf van een rat die de mol heet, in een serie die zijn naam heeft van de schrijver van Animal Farm.
Ik denk 4 oktoberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan wordt de baarmoeder operatief verwijderd en in het huis achtergelaten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:54 schreef Oldbie het volgende:
Maar hoe gaat dat eigenlijk met wegstemmen van bewoners? Stel dat het zwangere juffie weggestemd wordt voordat het kind er is?
Coolquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dan wordt de baarmoeder operatief verwijderd en in het huis achtergelaten.
Alles voor de kijkcijfers.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank je!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:08 schreef Godlike02 het volgende:
Op zich is dit een slecht topic
Op zich ben jij een kut-userquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:08 schreef Godlike02 het volgende:
Dat past dan wel weer bij BBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Game onom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Open zelf trouwens eens een goed BB topic.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:08 schreef Godlike02 het volgende:
Dat past dan wel weer bij BBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Game onom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had het niet over jou hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Open zelf trouwens eens een goed BB topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had ik het tegen jou dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:43 schreef Oldbie het volgende:
Ik had het niet over jou hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oepsquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb jij een hekel aan mensen zoals ik, ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Noem jij mijn moeder een hoer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk je dat mij dat wat kan schelen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yeah right!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:52 schreef Oldbie het volgende:
Oepsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus je ontkent niet dat jij mijn moeder een hoer noemde?quote:Mijn reply op zijn post leek heel erg veel op zijn post en ik heb al wat bier op en toen dacht ik dat je op mij reageerde
Kan mij dat wat schelen?quote:en toen reageerde ik weer op jou terwijl jij helemaal niet op mij reageerde en toen....eeehm.....lama.....
Je moet mijn moeder geen hoer noemen.quote:foutje, bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yeah!!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:57 schreef APK het volgende:
Yeah right!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Dus je ontkent niet dat jij mijn moeder een hoer noemde?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yeah!!quote:Kan mij dat wat schelen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sletquote:Je moet mijn moeder geen hoer noemen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop