Nog niet had het ook gelezen, goede reclame voor de sexboerderijen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:05 schreef Sputnik het volgende:
Via Vkmag.com, artikel uit de Zij (een of ander vrouwenblad?? )
[..]
(geen idee of het al gepost was maar goed..)
http://bigbrother.fok.nl/blog/493quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:05 schreef Sputnik het volgende:
Via Vkmag.com, artikel uit de Zij (een of ander vrouwenblad?? )
[..]
(geen idee of het al gepost was maar goed..)
Het is niet om aan te zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 20:59 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat artiestengedoe zooo saaaai![]()
ze bedoeld 10 nummer 10 hitsquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:13 schreef ChantalC het volgende:
Lieske: 10 nummer 10 nummer 1 hits.
Que?
Weet ik, maar was weer een blonde opmerkingquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:14 schreef Knurkie het volgende:
ze bedoeld 10 nummer 10 hits
o ik dacht je had de oplossing niet gehoordquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Weet ik, maar was weer een blonde opmerking![]()
Ja, zou leuk zijn als hij nu zou zeggen "ik wil ff alleen douchen".quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:15 schreef NG het volgende:
Waarom gaat Roel nu niet even doorstoken met stiekem doen?Zo'n type lijkt hij mij wel...
Ik ben benieuwd wat ze vannacht doen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ja, zou leuk zijn als hij nu zou zeggen "ik wil ff alleen douchen".
Ik wil die mislukte "inval" wel zien...hehe
Chantal maakt wel eens meer vreemde opmerkingen GNA GNA GNAquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Weet ik, maar was weer een blonde opmerking![]()
Hij zal toch niet he...nee he...geloof er niets van na alles wat de rookpliezie verteld heeft...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:23 schreef Falco het volgende:
Roel zei nu nadrukkelijk dat hij even in zijn eentje in de slaapkamer wou zijn. Kom maar op met die inval!
Dan heb je Tanja's boeren Engels nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe spreekt ze het uit? Als Sjer? Ze had het eerder over Aliesja Kies.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef Mike1964 het volgende:
Roel is toch niet zo stom om toch een peuk op te steken he? Of zit hij de boel gewoon te fokken?

Ja en had Lieske het niet over Chairquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe spreekt ze het uit? Als Sjer? Ze had het eerder over Aliesja Kies.
Dat laatstequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:25 schreef NG het volgende:
Scanman: Heb jij constant 4 streams op die grootte openstaan of vergroot je snel eentje zodra je een screenshot wil maken?
<===== ziet Tanja nog eens de rol van Ma Flodder overnemen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Nog maar een keer Tanja, die vanavond op tv toch wel enorm is afgemaakt door BB
[afbeelding]
IK heb namelijk de 4 streams in een html site gezet, maar als ik een screenshot wil maken op een iets groter formaat kan ik alleen op de stream dubbelklikken en dan gaat ie fullscreen.. Wat op zijn beurt niet echt scherp isquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:25 schreef NG het volgende:
Scanman: Heb jij constant 4 streams op die grootte openstaan of vergroot je snel eentje zodra je een screenshot wil maken?
chantal zou hebben gezegd patatjeugdquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft er toch wat moeite mee en wil niet als een NSB'er achter Roel aanlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |