niks mis mee hoor Knurkiequote:Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef Knurkie het volgende:
ja sorry ik wilde snel een nieuwe maken ivm de streams
D'r zitten 100 camera's in de badkamer. Privacyquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef NG het volgende:
Gaan ze nou de deur eruithalen? Leuk voor mensen die toch nog een ebetje privacy willen...
Jij snapt het dus,de bb bewoners met z'n allen niet,kan je nagaan hoe dom ze zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:44 schreef D.Rose het volgende:
waarom willen ze per se nog een week op rantsoen?
Ik heb met stream 3 iig nergens last van.quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
is bij jullie het geluid ook zo zacht van de streams? Moet de volume bijna voluit zetten om wat te horen!
Alleen stream 3 doet het goed, de rest is bagger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
is bij jullie het geluid ook zo zacht van de streams? Moet de volume bijna voluit zetten om wat te horen!
Dido wil nooit wat Menno wilquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Menno stelt voor dat niemand gaat roken om het zo makkelijker te maken om de roker te betrappen. Dido wil niet
dat moest eigelijk gisteren omdat Tanja zo knap is dat ze niet rooktquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef Djoj het volgende:
Heeft iemand meegekregen waarom Linda gekookt heeft voor Tanja??
Dit is volgens mij standaard, weet niet beter dat het geluid van stream3 goed is en de rest is bagger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen stream 3 doet het goed, de rest is bagger.
Niet te geloven, had eigenlijk gehoopt dat Linda het leuk vind om te koken en het daarom gedaan heeft, uit vrije wil dus...Nou, ik had het dus NIET gedaan, never nooit!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat moest eigelijk gisteren omdat Tanja zo knap is dat ze niet rookt![]()
Ongeloofelijk dat die gasten het allemaal maar pikken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat moest eigelijk gisteren omdat Tanja zo knap is dat ze niet rookt![]()
Ah ! Dus toch !quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:04 schreef ChantalC het volgende:
Joost vertelt net aan Roel dat ze genomineerd worden als ze niks opmerken..
(geen idee of het al gepost was maar goed..)quote:Big Brother: ZWANGERE TANJA WERKTE OP SEKSBOERDERIJ!
Hebben de makers van Big Brother zich verlaagd tot het binnenhalen van een hoertje, omdat geen enkele andere vrouw bereid was haar kind in het Big Brother-huis te baren? Fanatieke volgers van Big Brother, die op internet dag-en nacht naar de livestreams kijken en luisteren, hoorden namelijk zaterdagnacht tot hun verbijstering dat zwangere Tanja vertelde over haar leven in de seksboerderij...
Zwangere Tanja blijft voor commotie zorgen. wilde zij eerst uit BB-huis vertrekken en kon slechts de komst van haar moeder -overigens tegen alle regels in- haar vertrek verhinderen het begint er steeds meer op te lijken dat Tanja ingehuurd is door Big Brother om de kijkcijfers op te kruiden met een heuse geboorte!
Geruchten willen dat dat plannetje van Big Brother echter niet van een leien dakje ging en dat geen enkele zwangere vrouw die door Big Brother benaderd werd bereid was voor het oog van tv-kijkend Nederland een kind ter wereld te brengen.
Tanja zou dan ook overgehaald zijn met de belofte dat Big Brother haar niet geringe schulden op zich zou nemen als zij in het BB-huis zou bevallen. Bovendien zou Tanja de verzekering hebben gekregen dat zij voor die bevalling niet weggestemd zou kunnen worden door haar medebewoners.
En nu gaat het gerucht dat Tanja wel vaker dingen doet in ruil voor geld. Seks hebben bijvoorbeeld!
Kijkers en luisteraars naar de livestreams van Big Brother hoorde Tanja namelijk zaterdagnacht verhalen over haar avonturen in een seksboerderij!
Volgens kijkers en luisteraars op www.bigbrother.fok.nl zei Tanja vannacht namelijk: "Ik zou zo weer in een sexboerderij gaan werken", zei ze. "Dan kan ik mijn kind tenminste onderhouden".
Maar daar bleef het niet bij, want Tanja blijkt in haar relaties met mannen niet al te gelukkig geweest te zijn en daarom maar liever betaald wordt voor haar contacten met de andere sekse.
Tanja: "Als je al zo vaak door kerels bent gebruikt, dan maakt het toch allemaal niet meer uit. Je krijgt er dan tenminste voor betaald"
Tanja lijkt zich ook bewust van het feit dat ze zich alles kan permitteren omdat zij -als de geruchten waar zijn- toch niet weggestemd kan worden. zo vertelde de nog immer stevig rokende Tanja dat ze haar kraamhulp voor thuis al afgezegd heeft voor ze het huis inging. Ze mag ook ieder ogenblik weer beginnen met roken. Het enige dat er dan gebeurd is dat Chantal vanaf dat moment moet stoppen met roken. Degene die zich niet aan deze weekopdracht houden staan namelijk genomineerd.
Dan mag jij de volgende aanmakenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef NG het volgende:
wat een saaie topictitel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |