Ok ik ga weer CSI kijken.quote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, stop eens met dat over-modereren.![]()
Doe maar, ik ben er nog wel ff.quote:
Waarom open je hem dan?quote:Op maandag 26 september 2005 23:44 schreef Loedertje het volgende:
Kan Wie gaat BB5 winnen? dicht?
Ergens heeft dat Furby-ding namelijk gewoon gelijk.
quote:
Donequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:05 schreef Rica het volgende:
foutje in de TT -> Waar kan ik pics uploaden?
bvd
Is al gebeurd zie ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef Knurkie het volgende:
kan iemand de nummering goed zetten 331 moet het zijn[SC BB # 301] Sorry
Ja, nú wel.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:57 schreef Knurkie het volgende:
dank je wel!!
Ik geloof dat ik een nieuw brilletje nodig heb.quote:
Huhquote:Op woensdag 28 september 2005 00:49 schreef CartWOman het volgende:
Op woensdag 28 september 2005 00:41 schreef Oldbie het volgende:
Het was niet offtopic cartwoman. Er werd gereageerd op iets in dit topic.
Ik reageerde zelfs op iets wat er nu nog staat. Iets wat je niet weg hebt gecensureerd.
Ach, wat ik net ook al zei: hypocriet. Ik hoop dat je nu een natte kut hebt van je macht.
ben benieuwd hoe lang dit gedoogd wordt
Ik reageerde ook op een pic met Rob als Nazi / SS'er maar dat zie je lekker over het hoofd.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:50 schreef CartWOman het volgende:
Het was wél offtopic, Oldbie. Jij reageerde op golfer, zijn reactie is ook weg zoals je ziet.
Zo'n logo in een pic verwerkt lig ik idd niet wakker van.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik reageerde ook op een pic met Rob als Nazi / SS'er maar dat zie je lekker over het hoofd.
Als je de ROFLCAUST wil verwijderen moet je alle pics verwijderen die betrekking hebben op de holocaust en niet hard lachen om hakenkruizen en SS logo's
Nee, een persoon neerzetten als SS'er is natuurlijk hilarischquote:Op woensdag 28 september 2005 00:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo'n logo in een pic verwerkt lig ik idd niet wakker van.
Geinen over de 'Holohoax' staan we niet toe.
Ik zie er geen kwaad in.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, een persoon neerzetten als SS'er is natuurlijk hilarisch
en daarmee is de discussie gesloten. Jij hebt je macht weer uit kunnen oefenen. Als een echte onderdrukker weet je alles precies te manipuleren en naar je hand te zetten.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zie er geen kwaad in.
Als je het er niet mee eens bent, jammer.
Je kan het hogerop zoeken, dat weet je toch, hè? Als Oldbie?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
en daarmee is de discussie gesloten. Jij hebt je macht weer uit kunnen oefenen. Als een echte onderdrukker weet je alles precies te manipuleren en naar je hand te zetten.
Hitler was niet anders.
Je verwees me zelf hierheen. Nu geef ik feedback en dan is het nog niet goed?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je kan het hogerop zoeken, dat weet je toch, hè? Als Oldbie?
Doe maar.
Ik snap het ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:10 schreef Loedertje het volgende:
OMG, er staan hier al weken fake pics van deelnemers van BB met hakenkruizen of SS logos'op hun mouw.
Er worden meerdere malen per dag miskramen toegewenst aan een deelneemster van BB en dan mag zo'n ascii plaatje niet
Wat hebben hakenkruizen en SSlogo's dan te maken met BB?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:12 schreef Sanne het volgende:
Dat plaatje was totaal off topic, had niets met Big Brother of fake pics te maken?
Niet als diegene met 'Holohoax' gaat beginnen.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:10 schreef Loedertje het volgende:
OMG, er staan hier al weken fake pics van deelnemers van BB met hakenkruizen of SS logos'op hun mouw.
Er worden meerdere malen per dag miskramen toegewenst aan een deelneemster van BB en dan mag zo'n ascii plaatje niet
Kom op Loedertje, pics van Rob in zijn taak als politie vergelijken met een plaatje wat nergens op slaat?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat hebben hakenkruizen en SSlogo's dan te maken met BB?
Maakt mij verder niets uit hoor maar ik verbaas mij er een beetje over dat die pics er al weken staan zonder dat er iemand over valt en dat mirrormans plaatje plots op deze wijze verwijderd is met de reden die jij nu aangeeft.
U zegt ?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kom op Loedertje, pics van Rob in zijn taak als politie vergelijken met een plaatje wat nergens op slaat?
Dat zien we dan verschillend.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:16 schreef Loedertje het volgende:
Het was wel een hele effectieve manier van wegnomineren.
Daarbij zag ik het probleem idd niet omdat jullie alle andere WW2 gerelateerde bende wel gewoon laten staan terwijl dat in mijn ogen dan net zo fout is.
Eeehm, de vergelijking komt door de tweede wereldoorlog. Holohaux, SS, Nazi.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kom op Loedertje, pics van Rob in zijn taak als politie vergelijken met een plaatje wat nergens op slaat?
Ok, geen politie dan. De strekking snap je wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
U zegt ?
Enig idee waar de tekens voor staan CW
Ja , Rob wordt vergeleken met een nazi, klaar.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:18 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Eeehm, de vergelijking komt door de tweede wereldoorlog. Holohaux, SS, Nazi.
Zo slecht is die vergelijking niet
Zwakquote:Op woensdag 28 september 2005 01:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja , Rob wordt vergeleken met een nazi, klaar.
Ik houd er nu over op.
K.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |