quote:Op woensdag 28 september 2005 03:23 schreef Vaisha het volgende:
ik word net wakker ..
zo te lezen was het weer erg leuk vanavond?
Trustequote:Op woensdag 28 september 2005 03:21 schreef KRIBBET het volgende:
Wens idereen een fijne nacht (behalve de RP)
en lees morgen wel wat er nog is gebeurd![]()
Jij bent nog meer fake als ieder in het huis.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het op recept![]()
Geregeld krijg ik van vrienden wel een zakje met WW, heerlijk maar erg sterk![]()
Meestal neem ik gruis, lekker makkelijk.
Heb ook 2 planten in de tuin staan voor de grap maar dat word helemaal niets![]()
Grappig..... NOTquote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij bent nog meer fake als ieder in het huis.
Een fake account aannemen en de rest wat je al hebt verteld.
Van jou kan je woorden serieus nemen..... NOT
Gaad tog lekah DOOTquote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent nog meer fake als ieder in het huis.
Lees je eerst eens in. Dan zal je zien dat het wel grappig is. KRIBBET is gewoon een faker. Een kloon van iemand anders, dat heeft hij zelf toegegeven.quote:
Post SVP! waar dat uit blijkt?quote:Op woensdag 28 september 2005 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in. Dan zal je zien dat het wel grappig is. KRIBBET is gewoon een faker. Een kloon van iemand anders, dat heeft hij zelf toegegeven.
Ben niet echt oningelezen,quote:Op woensdag 28 september 2005 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lees je eerst eens in. Dan zal je zien dat het wel grappig is. KRIBBET is gewoon een faker. Een kloon van iemand anders, dat heeft hij zelf toegegeven.
Niet iets gaan roepen en als een luilak om een URL roepen, lees zelf maar terug. Ik weet wat ik gelezen heb, dus zoek het betreffende deel lekker zelf op.quote:
Leuke verhaaltjes verzin jijquote:Op woensdag 28 september 2005 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nâh wil ik het ook wel weten!!quote:Op woensdag 28 september 2005 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
lees zelf maar terug. Ik weet wat ik gelezen heb, dus zoek het betreffende deel lekker zelf op.
Gaat het Lekker simpel Peter 6000 heb je aandacht te kort!quote:Op woensdag 28 september 2005 03:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen caps meer te maken hier, Roel gaat niet meer roken, dus ik ga ook maar onder dekbed
Lekker simpel om KRIBBET zo te flamen.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niet iets gaan roepen en als een luilak om een URL roepen, lees zelf maar terug. Ik weet wat ik gelezen heb, dus zoek het betreffende deel lekker zelf op.
Ow, zit dat zo!!quote:Op woensdag 28 september 2005 03:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gaat het Lekker simpel Peter 6000 heb je aandacht te kort!![]()
Moggequote:Op woensdag 28 september 2005 03:53 schreef remlof het volgende:
oh hier is de slowchat! en ik maar braaf in het streamverslagen topic posten
tsja succesquote:Op woensdag 28 september 2005 03:53 schreef remlof het volgende:
oh hier is de slowchat! en ik maar braaf in het streamverslagen topic posten
We zitten hier net in een Flamequote:
LekkerSimpel is al gevlucht, dus nu ist ook niet meer boeiendquote:Op woensdag 28 september 2005 03:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
We zitten hier net in een Flame![]()
![]()
Op de streams gebeurt weinig dat gaan Fokkers elkaar maar afmaken schijnt
![]()
ik zag de flames al ja, maar dat vond ik juist een reden te meer om effe in te brekenquote:Op woensdag 28 september 2005 03:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
tsss... nou zal ik die verslagen lezen ookquote:Op woensdag 28 september 2005 04:00 schreef remlof het volgende:
ik zag de flames al ja, maar dat vond ik juist een reden te meer om effe in te breken
Daar moet ik een note van maken.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:57 schreef BBscanner het volgende:
![]()
![]()
Dat vermoeden had ik al en daarom slaat het ook nergens opquote:Op woensdag 28 september 2005 04:01 schreef Wup het volgende:
en waar Simpel op doelde:
Commentaren op de live streams deel 271. Zonder stomme O.P.
ik zie het drama niet......
Trustenquote:Op woensdag 28 september 2005 04:02 schreef svann het volgende:
[..]
Daar moet ik een note van maken.
Mijn laatste is al errug lang geleden!
Ik ga slapen. Er dient zich een volgende kpn-adsl storing aan.... 7 KByte download.
Leve de KPN!
Trusten!
en?quote:Op woensdag 28 september 2005 04:02 schreef Wup het volgende:
[..]
tsss... nou zal ik die verslagen lezen ook
dank u dank u voor al dat werk....quote:Op woensdag 28 september 2005 04:08 schreef remlof het volgende:
en?
Heb die 'slow chat' toen ook gelezen. Ik zie de post en weet precies waar het over ging. Hij zat vaker op de Fok Frontpage voor het nieuws waar hij op reageerde en heeft toen voor BB een nieuwe naam genomen. Dat wil niet zeggen dat al zijn openheden onzin zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 04:01 schreef Wup het volgende:
en waar Simpel op doelde:
Commentaren op de live streams deel 271. Zonder stomme O.P.
ik zie het drama niet......
Heerlijk dit tochquote:Op woensdag 28 september 2005 04:22 schreef Rica het volgende:
OMG!! Ze zijn echt aan het wacht houden!
Vijf dagen te laat guy's.
Ik zei vanmiddag voor de gein "Het zou wel lachen zijn als ze vannacht wacht gingen houden". Doen ze het ook nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |