Vertel jij het aan iemand dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef bemeall het volgende:
[..]
Heel m'n omgeving verklaard me voor gek qua BB, maar goed
En Ralph staat toch ook weer vaak als 1 van de eerste op, ik doe het hem niet naquote:Op woensdag 21 september 2005 01:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Slaap lekker...![]()
Ralph en Roel zijn wél de langopblijvers zeg...
Die gaan ook nog een coming-out neerzettenquote:
Ik begreep dat ook idd, maar ik begreep het dus verkeerd. Gelukkig....quote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef bemeall het volgende:
[..]
Die gaan ook nog een coming-out neerzetten
Neuuhhquote:Op woensdag 21 september 2005 01:36 schreef Wup het volgende:
is Dido nou vreselijk aan het slijmen bij Roel?
hahaha, ik heb speciaal een nieuwe naam voor hier genomen, een andere dan op de frontpage, en na BB gaat de naam de prullenbak inquote:Op woensdag 21 september 2005 01:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee nieuwe controleer ik meteen of het een "bekende" is, dus ik volg je Kribbet![]()
Mee eens.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zonder Fok! zou BB absoluut niet interessant zijn
Als iemand gitaar speelt voel je jezelf als meisje toch wel een beetje bijzonder als je die persoon kent zeg maar.... BB heeft dat goed aangevoeld...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:36 schreef Wup het volgende:
is Dido nou vreselijk aan het slijmen bij Roel?
Altijd als ik keek was het menno die het licht uitdeed.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Slaap lekker...![]()
Ralph en Roel zijn wél de langopblijvers zeg...
Is het zo erg, dat niemand mag zien dat je in de BB topics gepost hebt?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha, ik heb speciaal een nieuwe naam voor hier genomen, een andere dan op de frontpage, en na BB gaat de naam de prullenbak in![]()
Morgen komt er weer een ander plaatje (moet ze nu wel gebruiken natuurlijk)
Hehehe, nee daar zie ik Ralph niet zo snel voor aan... als Dido zich voor zijn voeten werpt zegtie dat ze een boefje is he, en daar blijft het bij (geweldig vond ik datquote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Ralph en Dido?![]()
edit: verkeerd begrepenDacht ff dat je wilde zeggen dat Ralph en Dido samen iets van plan waren.
![]()
Is dat omdat je je ervoor schaamt, Kribbet?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha, ik heb speciaal een nieuwe naam voor hier genomen, een andere dan op de frontpage, en na BB gaat de naam de prullenbak in![]()
Morgen komt er weer een ander plaatje (moet ze nu wel gebruiken natuurlijk)
Jij ook al?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Kolomo het volgende:
Ik geloof dat ik vanavond soort van coming-out hebik ben een vrouw!
Nu alleen nog Ralph en Dido?
Ik zou waarschuwen als het 3 uur wasquote:
Dat is toch goed? Zeker gezien het feit dat jij vrouwen fantastisch vindquote:Op woensdag 21 september 2005 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij ook al?Mijn mening was dat er meer mannen hier zaten (vooral in de nacht)
ik vind het zo een foute actie van BB. Knuffel beleid.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef flugeltje het volgende:
Als iemand gitaar speelt voel je jezelf als meisje toch wel een beetje bijzonder als je die persoon kent zeg maar.... BB heeft dat goed aangevoeld...
Roel's kansen zijn aan het keren![]()
Volgens mij volgen er stiekem meer vrouwen BB als mannen. Of dat is schijn en mannen houden het stiekem meer geheimquote:Op woensdag 21 september 2005 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij ook al?Mijn mening was dat er meer mannen hier zaten (vooral in de nacht)
BB is de 'Soap' en Fok het 'Lichaam'!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben mezelf er al bij neer aan het leggen dat BB soft is geworden... Heb geen andere keus.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het zo een foute actie van BB. Knuffel beleid.
het wordt tijd dat de sigartten op zijn.....
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:40 schreef bemeall het volgende:
[..]
Volgens mij volgen er stiekem meer vrouwen BB als mannen. Of dat is schijn en mannen houden het stiekem meer geheim
Voor mij zeker niet, het erover lullen is het leukste, je kan dan rustig een paar uurtjes wat anders doen en later wat terug lezenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
haha, nou ik ben er onblij mee. Die bier over de schutting sanctie was al helemaal huilen met de pet op. En dan dit....quote:Op woensdag 21 september 2005 01:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben mezelf er al bij neer aan het leggen dat BB soft is geworden... Heb geen andere keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |