Praat me er niet van... Ik heb afgelopen nacht 2 uurtjes geslapen en zou vanavond op tijd naar bed. (rond tienen dus)quote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hebben er vast wel meer hier last van, van dat te veel volgen
Including me
En sommige leuke mensen kun je minder makkelijk onthouden.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:25 schreef Kolomo het volgende:
Alles beter dan geen plaatje, want dat vind ik zelf ook nooit handig: met plaatje zie je in 1 oogopslag wie het is, hoef je een heel woord minder te lezen
Precies.. en soms moet men verstandig zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hebben er vast wel meer hier last van, van dat te veel volgen
Including me
Heel m'n omgeving verklaard me voor gek qua BB, maar goedquote:Op woensdag 21 september 2005 01:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Praat me er niet van... Ik heb afgelopen nacht 2 uurtjes geslapen en zou vanavond op tijd naar bed. (rond tienen dus)![]()
Is het nu ook een beetje te laat voor, ze hadden beter vooraf kunnen 'waarschuwen'quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef bemeall het volgende:
[..]
Heel m'n omgeving verklaard me voor gek qua BB, maar goed
Same herequote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem, vanavond kreeg ik weer 18 nieuwe van mijn vrouw (die maakt ze voor me, ze is een psp freak) dus verander ik elke paar dagenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En sommige leuke mensen kun je minder makkelijk onthouden.![]()
We hebben vandaag 'Lekker Simpel' regie dus continu een stream op de buik, mocht het gebeuren dan zijn we erbij!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef APK het volgende:
Nathalie gaat douchen, zit je klaar scanman?![]()
Heel herkenbaar en dat vinden ze ook van mijn internet gedoequote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef bemeall het volgende:
[..]
Jup, streamtopics maken het extra leuk en 's avonds laat ook nog eens gezelligquote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Same here
Maar ik vind het leuk omdat er streamtopiques op Fok! zijn
Ik vind dat echt zó achterlijk, die O.P.quote:
Trustequote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens richting bed![]()
Kijkze nog en welterusten voor later allemaal![]()
Slaap lekker...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga maar eens richting bed![]()
Kijkze nog en welterusten voor later allemaal![]()
Dat maakt het voor mij leuk. Ik denk niet dat ik het zou volgen als ik alleen maar naar de streams keek.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Same here
Nee nieuwe controleer ik meteen of het een "bekende" is, dus ik volg je Kribbetquote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem, vanavond kreeg ik weer 18 nieuwe van mijn vrouw (die maakt ze voor me, ze is een psp freak) dus verander ik elke paar dagen![]()
Dat heb ik dus ook en waarschijnlijk nog sterker: zonder FOK! zou ik niet naar die streams kijken, heel misschien naar de tv maar waarschijnlijk dat ook niet eensquote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Same here
Slapen jijquote:Op woensdag 21 september 2005 01:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee nieuwe controleer ik meteen of het een "bekende" is, dus ik volg je Kribbet![]()
Zonder Fok! zou BB absoluut niet interessant zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook en waarschijnlijk nog sterker: zonder FOK! zou ik niet naar die streams kijken, heel misschien naar de tv maar waarschijnlijk dat ook niet eens![]()
Hoe bedoel je Ralph en Dido?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Kolomo het volgende:
Ik geloof dat ik vanavond soort van coming-out hebik ben een vrouw!
Nu alleen nog Ralph en Dido?
Vertel jij het aan iemand dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef bemeall het volgende:
[..]
En Ralph staat toch ook weer vaak als 1 van de eerste op, ik doe het hem niet naquote:Op woensdag 21 september 2005 01:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Slaap lekker...![]()
Ralph en Roel zijn wél de langopblijvers zeg...
Die gaan ook nog een coming-out neerzettenquote:
Ik begreep dat ook idd, maar ik begreep het dus verkeerd. Gelukkig....quote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef bemeall het volgende:
[..]
Die gaan ook nog een coming-out neerzetten
Neuuhhquote:Op woensdag 21 september 2005 01:36 schreef Wup het volgende:
is Dido nou vreselijk aan het slijmen bij Roel?
hahaha, ik heb speciaal een nieuwe naam voor hier genomen, een andere dan op de frontpage, en na BB gaat de naam de prullenbak inquote:Op woensdag 21 september 2005 01:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee nieuwe controleer ik meteen of het een "bekende" is, dus ik volg je Kribbet![]()
Mee eens.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zonder Fok! zou BB absoluut niet interessant zijn
Als iemand gitaar speelt voel je jezelf als meisje toch wel een beetje bijzonder als je die persoon kent zeg maar.... BB heeft dat goed aangevoeld...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:36 schreef Wup het volgende:
is Dido nou vreselijk aan het slijmen bij Roel?
Altijd als ik keek was het menno die het licht uitdeed.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Slaap lekker...![]()
Ralph en Roel zijn wél de langopblijvers zeg...
Is het zo erg, dat niemand mag zien dat je in de BB topics gepost hebt?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha, ik heb speciaal een nieuwe naam voor hier genomen, een andere dan op de frontpage, en na BB gaat de naam de prullenbak in![]()
Morgen komt er weer een ander plaatje (moet ze nu wel gebruiken natuurlijk)
Hehehe, nee daar zie ik Ralph niet zo snel voor aan... als Dido zich voor zijn voeten werpt zegtie dat ze een boefje is he, en daar blijft het bij (geweldig vond ik datquote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Ralph en Dido?![]()
edit: verkeerd begrepenDacht ff dat je wilde zeggen dat Ralph en Dido samen iets van plan waren.
![]()
Is dat omdat je je ervoor schaamt, Kribbet?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha, ik heb speciaal een nieuwe naam voor hier genomen, een andere dan op de frontpage, en na BB gaat de naam de prullenbak in![]()
Morgen komt er weer een ander plaatje (moet ze nu wel gebruiken natuurlijk)
Jij ook al?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Kolomo het volgende:
Ik geloof dat ik vanavond soort van coming-out hebik ben een vrouw!
Nu alleen nog Ralph en Dido?
Ik zou waarschuwen als het 3 uur wasquote:
Dat is toch goed? Zeker gezien het feit dat jij vrouwen fantastisch vindquote:Op woensdag 21 september 2005 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij ook al?Mijn mening was dat er meer mannen hier zaten (vooral in de nacht)
ik vind het zo een foute actie van BB. Knuffel beleid.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef flugeltje het volgende:
Als iemand gitaar speelt voel je jezelf als meisje toch wel een beetje bijzonder als je die persoon kent zeg maar.... BB heeft dat goed aangevoeld...
Roel's kansen zijn aan het keren![]()
Volgens mij volgen er stiekem meer vrouwen BB als mannen. Of dat is schijn en mannen houden het stiekem meer geheimquote:Op woensdag 21 september 2005 01:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij ook al?Mijn mening was dat er meer mannen hier zaten (vooral in de nacht)
BB is de 'Soap' en Fok het 'Lichaam'!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben mezelf er al bij neer aan het leggen dat BB soft is geworden... Heb geen andere keus.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het zo een foute actie van BB. Knuffel beleid.
het wordt tijd dat de sigartten op zijn.....
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:40 schreef bemeall het volgende:
[..]
Volgens mij volgen er stiekem meer vrouwen BB als mannen. Of dat is schijn en mannen houden het stiekem meer geheim
Voor mij zeker niet, het erover lullen is het leukste, je kan dan rustig een paar uurtjes wat anders doen en later wat terug lezenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
haha, nou ik ben er onblij mee. Die bier over de schutting sanctie was al helemaal huilen met de pet op. En dan dit....quote:Op woensdag 21 september 2005 01:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben mezelf er al bij neer aan het leggen dat BB soft is geworden... Heb geen andere keus.
K zie het probleem niet aan BB kijken, maar goedquote:Op woensdag 21 september 2005 01:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ken een fervente aanhanger die daar absoluut nooit voor zal uitkomen![]()
Bedoel je met een met mascara getekende snor op hun bovenlip en een pot bier in de hand?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:40 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij volgen er stiekem meer vrouwen BB als mannen.
Ik moet morgen en waarschijnlijk overmorgen effe afkicken. Moet een boek lezen voor mijn studie. Ben benieuwd hoe ik dat zal ervaren.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor mij zeker niet, het erover lullen is het leukste, je kan dan rustig een paar uurtjes wat anders doen en later wat terug lezen![]()
Vorige week was echt afkicken en dat had ik nooit verwacht van mezelf![]()
Bedoel je daar de vrouwen mee, of de mannen?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Bedoel je met een met mascara getekende snor op hun bovenlip en een pot bier in de hand?
Ach, ik wil me niet op frontpage blootgeven zoals ik hier wel gedaan heb (vooral afgelopen nacht) maar soms is het heerlijk om anoniem je probleem neer te kwakkenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:38 schreef bemeall het volgende:
[..]
Is het zo erg, dat niemand mag zien dat je in de BB topics gepost hebt?
Dat vroeg ik me ook al af..quote:Op woensdag 21 september 2005 01:43 schreef bemeall het volgende:
[..]
Bedoel je daar de vrouwen mee, of de mannen?
Nee hoor maar op frontpage kom ik al jaren en wil nog heel lang blijven en hoeven ze niet alles te weten, dit is over een paar maanden voorbijquote:Op woensdag 21 september 2005 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat omdat je je ervoor schaamt, Kribbet?
Zo erg is het toch niet om BB te volgen?
Mja, anoniem kan idd fijn zijn. Dat lukt me nu op het moment niet echt hier op FOK! Maar goed, ik post dan ook geen dingen waarvan ik vind dat niemand het behoort te wetenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, ik wil me niet op frontpage blootgeven zoals ik hier wel gedaan heb (vooral afgelopen nacht) maar soms is het heerlijk om anoniem je probleem neer te kwakken![]()
Watje...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor maar op frontpage kom ik al jaren en wil nog heel lang blijven en hoeven ze niet alles te weten, dit is over een paar maanden voorbij![]()
De vrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:43 schreef bemeall het volgende:
Bedoel je daar de vrouwen mee, of de mannen?
Vindt dit nu wel een eerlijk gesprek tussen Dido en Roel!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:43 schreef Wup het volgende:
Oh, Dido zit nu ineens Ralph op te hemelen.
Liesje is bot tegen hem, heeft Dido nooit gedaan natuurlijk.....
Vooral de vrouwen die dicht bij me staanquote:Op woensdag 21 september 2005 01:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is toch goed? Zeker gezien het feit dat jij vrouwen fantastisch vind![]()
Grappig, ik heb ook nog een andere account die al heel wat langer bestaat..quote:Op woensdag 21 september 2005 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor maar op frontpage kom ik al jaren en wil nog heel lang blijven en hoeven ze niet alles te weten, dit is over een paar maanden voorbij![]()
Zou kunnen, ik weet niet of ik het zou vertellen als ik zou werken en dan in een mannenwereldquote:Op woensdag 21 september 2005 01:40 schreef bemeall het volgende:
[..]
Volgens mij volgen er stiekem meer vrouwen BB als mannen. Of dat is schijn en mannen houden het stiekem meer geheim
Volgens mij praat ze Roel weer naar de mond, want waarom zit ze Ralf altijd af te zeiken als ze hem zo relaxed vindt.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:43 schreef BBscanner het volgende:
Leuk Dido en Roel hebben dezelfde mening over Ralph als de meeste Fokkers.
Roel; Ralph is relaxted en komt zeer droog uit de hoek.
Roel; Lieske kan wel eens lomp zijn; Dejavu Lompe Lieske!
Het ging om het gebruik van het woord 'als' ipv 'dan' sufmuts.quote:
Ach wat maakt het uit. Als ik daar zin in heb doe ik datquote:Op woensdag 21 september 2005 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet niet of ik het zou vertellen als ik zou werken en dan in een mannenwereld![]()
Zie je verkeerd nu is ze zichzelf imo met Nathalie dan praat ze Nathalie naar haar mond. Ofwel nu is ze enigzins oprecht met Nathalie niet!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij praat ze Roel weer naar de mond, want waarom zit ze Ralf altijd af te zeiken als ze hem zo relaxed vindt.
Whoopsquote:Op woensdag 21 september 2005 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Het ging om het gebruik van het woord 'als' ipv 'dan' sufmuts.
valt wel mee volgens mij, ze zijn heel voorzichtig omdat het over de anderen gaat.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:46 schreef BBscanner het volgende:
Vindt dit nu wel een eerlijk gesprek tussen Dido en Roel!
hahaha, en niet even stiekem even kijken??quote:Op woensdag 21 september 2005 01:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet morgen en waarschijnlijk overmorgen effe afkicken. Moet een boek lezen voor mijn studie. Ben benieuwd hoe ik dat zal ervaren.
eerst meemaken, dan geloven:)quote:Op woensdag 21 september 2005 01:50 schreef APK het volgende:
Gelukkig!
Joost belooft morgen, vanwege de mooie muziek van Roel, rustig te zijn.
Roel: Hulde.
Net alsof het zo'n vreemde verslaving is...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:50 schreef Maerycke het volgende:
Ik denk dat mijn collega's ook even zouden fronsen als ze wisten dat ik BB keek hoor... en dan ben ik nog wel een vrouw
Daarom heb ik dus even gekozen voor een andere naamquote:Op woensdag 21 september 2005 01:45 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja, anoniem kan idd fijn zijn. Dat lukt me nu op het moment niet echt hier op FOK! Maar goed, ik post dan ook geen dingen waarvan ik vind dat niemand het behoort te weten
Ja tuurlijk ga ik stiekem kijken,zal zeker af en toe even de streamverslagen lezen.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha, en niet even stiekem even kijken??![]()
Kan als ouwe lul wel zeggen dat je studie veel belangrijker is dan BB![]()
(gelukkig bestonden dit soort dingen niet in mijn tijd)
Dido nathalie naar de mond pratenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zie je verkeerd nu is ze zichzelf imo met Nathalie dan praat ze Nathalie naar haar mond. Ofwel nu is ze enigzins oprecht met Nathalie niet!
Daar heb ik er 1 van in mijn been en 1 in mijn arm zitten, ik heb ze dus welquote:
Mwah....quote:Op woensdag 21 september 2005 01:50 schreef Maerycke het volgende:
Ik denk dat mijn collega's ook even zouden fronsen als ze wisten dat ik BB keek hoor... en dan ben ik nog wel een vrouw
Als je geen geboortejaar invult bij je facts kunnen we t ook niet weten hequote:Op woensdag 21 september 2005 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ga ik stiekem kijken,zal zeker af en toe even de streamverslagen lezen.
(Waarom krijg ik toch de indruk dat men denkt dat ik heel jong ben?)
Ik denk door je icoontje, op dezelfde manier als dat men dacht dat ik een man benquote:Op woensdag 21 september 2005 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ga ik stiekem kijken,zal zeker af en toe even de streamverslagen lezen.
(Waarom krijg ik toch de indruk dat men denkt dat ik heel jong ben?)
Dat is toch perfect?? Kan je later misschien een keer gebruiken (tegen iemandquote:Op woensdag 21 september 2005 01:46 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Grappig, ik heb ook nog een andere account die al heel wat langer bestaat..
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is toch perfect?? Kan je later misschien een keer gebruiken (tegen iemand)
Stuur ze een link naar de streams, kunnen ze lekker hier meezeiken en even hun situatie vergeten.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
Ik kom op veel fora met mensen die in dezelfde situatie zitten als ik maar dat is meestal alleen maar janken geblazen en vaak negatief en daar kan ik niet zo tegen![]()
Dat is voor een vrouw weer een stuk makkelijker, die behoren naar BB te kijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:48 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. Als ik daar zin in heb doe ik dat
Ik ken denk ik niemand op het werk die openlijk zou durven toegeven naar BB te kijken...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah....
Tijdens BB3 kreeg ik opeens een mailtje van de hoofdredacteur van een tijdschrift die ook vrolijk meepostte hier op fok.
Toen lag het niveau van de (mijn) reacties overigens wel iets hoger.![]()
Oh, die heb ik net zoals jij, gewoon een keer uitgekozen. Zit geen motivatie achter, of zo. Vond 'm wel lief.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:54 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik denk door je icoontje, op dezelfde manier als dat men dacht dat ik een man ben
Waar kijken die dan naar of hebben jullie het daar niet overquote:Op woensdag 21 september 2005 01:50 schreef Maerycke het volgende:
Vrouwquote:Op woensdag 21 september 2005 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is voor een vrouw weer een stuk makkelijker, die behoren naar BB te kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |