K zie het probleem niet aan BB kijken, maar goedquote:Op woensdag 21 september 2005 01:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ken een fervente aanhanger die daar absoluut nooit voor zal uitkomen![]()
Bedoel je met een met mascara getekende snor op hun bovenlip en een pot bier in de hand?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:40 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij volgen er stiekem meer vrouwen BB als mannen.
Ik moet morgen en waarschijnlijk overmorgen effe afkicken. Moet een boek lezen voor mijn studie. Ben benieuwd hoe ik dat zal ervaren.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor mij zeker niet, het erover lullen is het leukste, je kan dan rustig een paar uurtjes wat anders doen en later wat terug lezen![]()
Vorige week was echt afkicken en dat had ik nooit verwacht van mezelf![]()
Bedoel je daar de vrouwen mee, of de mannen?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Bedoel je met een met mascara getekende snor op hun bovenlip en een pot bier in de hand?
Ach, ik wil me niet op frontpage blootgeven zoals ik hier wel gedaan heb (vooral afgelopen nacht) maar soms is het heerlijk om anoniem je probleem neer te kwakkenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:38 schreef bemeall het volgende:
[..]
Is het zo erg, dat niemand mag zien dat je in de BB topics gepost hebt?
Dat vroeg ik me ook al af..quote:Op woensdag 21 september 2005 01:43 schreef bemeall het volgende:
[..]
Bedoel je daar de vrouwen mee, of de mannen?
Nee hoor maar op frontpage kom ik al jaren en wil nog heel lang blijven en hoeven ze niet alles te weten, dit is over een paar maanden voorbijquote:Op woensdag 21 september 2005 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat omdat je je ervoor schaamt, Kribbet?
Zo erg is het toch niet om BB te volgen?
Mja, anoniem kan idd fijn zijn. Dat lukt me nu op het moment niet echt hier op FOK! Maar goed, ik post dan ook geen dingen waarvan ik vind dat niemand het behoort te wetenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, ik wil me niet op frontpage blootgeven zoals ik hier wel gedaan heb (vooral afgelopen nacht) maar soms is het heerlijk om anoniem je probleem neer te kwakken![]()
Watje...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor maar op frontpage kom ik al jaren en wil nog heel lang blijven en hoeven ze niet alles te weten, dit is over een paar maanden voorbij![]()
De vrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:43 schreef bemeall het volgende:
Bedoel je daar de vrouwen mee, of de mannen?
Vindt dit nu wel een eerlijk gesprek tussen Dido en Roel!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:43 schreef Wup het volgende:
Oh, Dido zit nu ineens Ralph op te hemelen.
Liesje is bot tegen hem, heeft Dido nooit gedaan natuurlijk.....
Vooral de vrouwen die dicht bij me staanquote:Op woensdag 21 september 2005 01:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is toch goed? Zeker gezien het feit dat jij vrouwen fantastisch vind![]()
Grappig, ik heb ook nog een andere account die al heel wat langer bestaat..quote:Op woensdag 21 september 2005 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor maar op frontpage kom ik al jaren en wil nog heel lang blijven en hoeven ze niet alles te weten, dit is over een paar maanden voorbij![]()
Zou kunnen, ik weet niet of ik het zou vertellen als ik zou werken en dan in een mannenwereldquote:Op woensdag 21 september 2005 01:40 schreef bemeall het volgende:
[..]
Volgens mij volgen er stiekem meer vrouwen BB als mannen. Of dat is schijn en mannen houden het stiekem meer geheim
Volgens mij praat ze Roel weer naar de mond, want waarom zit ze Ralf altijd af te zeiken als ze hem zo relaxed vindt.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:43 schreef BBscanner het volgende:
Leuk Dido en Roel hebben dezelfde mening over Ralph als de meeste Fokkers.
Roel; Ralph is relaxted en komt zeer droog uit de hoek.
Roel; Lieske kan wel eens lomp zijn; Dejavu Lompe Lieske!
Het ging om het gebruik van het woord 'als' ipv 'dan' sufmuts.quote:
Ach wat maakt het uit. Als ik daar zin in heb doe ik datquote:Op woensdag 21 september 2005 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet niet of ik het zou vertellen als ik zou werken en dan in een mannenwereld![]()
Zie je verkeerd nu is ze zichzelf imo met Nathalie dan praat ze Nathalie naar haar mond. Ofwel nu is ze enigzins oprecht met Nathalie niet!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij praat ze Roel weer naar de mond, want waarom zit ze Ralf altijd af te zeiken als ze hem zo relaxed vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |