quote:Op woensdag 28 september 2005 03:23 schreef Vaisha het volgende:
ik word net wakker ..
zo te lezen was het weer erg leuk vanavond?
Trustequote:Op woensdag 28 september 2005 03:21 schreef KRIBBET het volgende:
Wens idereen een fijne nacht (behalve de RP)
en lees morgen wel wat er nog is gebeurd![]()
Jij bent nog meer fake als ieder in het huis.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het op recept![]()
Geregeld krijg ik van vrienden wel een zakje met WW, heerlijk maar erg sterk![]()
Meestal neem ik gruis, lekker makkelijk.
Heb ook 2 planten in de tuin staan voor de grap maar dat word helemaal niets![]()
Grappig..... NOTquote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij bent nog meer fake als ieder in het huis.
Een fake account aannemen en de rest wat je al hebt verteld.
Van jou kan je woorden serieus nemen..... NOT
Gaad tog lekah DOOTquote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent nog meer fake als ieder in het huis.
Lees je eerst eens in. Dan zal je zien dat het wel grappig is. KRIBBET is gewoon een faker. Een kloon van iemand anders, dat heeft hij zelf toegegeven.quote:
Post SVP! waar dat uit blijkt?quote:Op woensdag 28 september 2005 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in. Dan zal je zien dat het wel grappig is. KRIBBET is gewoon een faker. Een kloon van iemand anders, dat heeft hij zelf toegegeven.
Ben niet echt oningelezen,quote:Op woensdag 28 september 2005 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lees je eerst eens in. Dan zal je zien dat het wel grappig is. KRIBBET is gewoon een faker. Een kloon van iemand anders, dat heeft hij zelf toegegeven.
Niet iets gaan roepen en als een luilak om een URL roepen, lees zelf maar terug. Ik weet wat ik gelezen heb, dus zoek het betreffende deel lekker zelf op.quote:
Leuke verhaaltjes verzin jijquote:Op woensdag 28 september 2005 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nâh wil ik het ook wel weten!!quote:Op woensdag 28 september 2005 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
lees zelf maar terug. Ik weet wat ik gelezen heb, dus zoek het betreffende deel lekker zelf op.
Gaat het Lekker simpel Peter 6000 heb je aandacht te kort!quote:Op woensdag 28 september 2005 03:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen caps meer te maken hier, Roel gaat niet meer roken, dus ik ga ook maar onder dekbed
Lekker simpel om KRIBBET zo te flamen.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niet iets gaan roepen en als een luilak om een URL roepen, lees zelf maar terug. Ik weet wat ik gelezen heb, dus zoek het betreffende deel lekker zelf op.
Ow, zit dat zo!!quote:Op woensdag 28 september 2005 03:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gaat het Lekker simpel Peter 6000 heb je aandacht te kort!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |