Zeker eindelijk een confrontatie tussen de Gestapo en de uhhh het Verzet!quote:Op woensdag 28 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Dit is echt heel erg lachwekkend.... Prachtig. Was toch de moeite van het wachten wel waard.
Denk het ook ben bang dat hij zich gaat verlullen (als hij dat nog niet gedaan heeftquote:Op woensdag 28 september 2005 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
Erm, als Roel fan moet ik toch wel even zeggen dat ik dit ook wel een beetje link vind en dat Roel beter gewoon naar bed kan gaan.
Nee, hij weet exact wat hij doet. Die gaat zich echt niet verlullen.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk het ook ben bang dat hij zich gaat verlullen (als hij dat nog niet gedaan heeft)
Ze weten dat hij (of iemand) een geheime missie heeft maar ze weten (nog) niet hoe of wat![]()
De kans dat hij nu zijn opdracht verlult is idd best groot.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
Erm, als Roel fan moet ik toch wel even zeggen dat ik dit ook wel een beetje link vind en dat Roel beter gewoon naar bed kan gaan.
laten we het hopen, die jongen is veel te blij met zichzelf.....quote:Op woensdag 28 september 2005 02:56 schreef BBscanner het volgende:
De kans dat hij nu zijn opdracht verlult is idd best groot.
Roel speelt met vuur!Scanman kan gelijk gaan krijgen! Roel verspeelt zijn hand.
![]()
Misschien
Afgunstquote:Op woensdag 28 september 2005 02:57 schreef Wup het volgende:
[..]
laten we het hopen, die jongen is veel te blij met zichzelf.....
Ik hoop het echtquote:Op woensdag 28 september 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, hij weet exact wat hij doet. Die gaat zich echt niet verlullen.
Ik denk dat het makkelijker is om je op 1 persoon te concentreren , dan dat je op je hoede moet zijn met wat je zegt tegen een heen en weer lopende wisselende groep.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
Deja vuquote:Op woensdag 28 september 2005 02:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker is om je op 1 persoon te concentreren , dan dat je op je hoede moet zijn met wat je zegt tegen een heen en weer lopende wisselende groep.
Morgen ligt hij gewoon de hele dag in bed tot de avond
Dan zou hij NIET roken, zei hij/quote:Op woensdag 28 september 2005 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
Roel: "Tja, met Tanja, ik weet het niet, als ik zwanger ben ofzo, al geven ze me een paar duizend euro, dan nog zou ik roken he"
Ah okeequote:Op woensdag 28 september 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou hij NIET roken, zei hij/
Hij vindt het belachelijk dat een zwangere rookt en dus haar kindje bloot stelt aan zoveel verkeerde stoffen.
Zo denkt elke bewoner dr over ... behalve Tanja danquote:Op woensdag 28 september 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou hij NIET roken, zei hij/
Hij vindt het belachelijk dat een zwangere rookt en dus haar kindje bloot stelt aan zoveel verkeerde stoffen.
meervoud?? 10mg?quote:Op woensdag 28 september 2005 03:04 schreef KRIBBET het volgende:
Heb net mijn temazepammetjes genomen dus heb nog een klein half uurtje![]()
K kan dr niet op wachtenquote:Op woensdag 28 september 2005 03:06 schreef KRIBBET het volgende:
En straks gaat Roel naar Rob toe: He Rob, wakker worden, je moet op me letten![]()
Mijn zwager is er ook zo 1quote:Op woensdag 28 september 2005 03:05 schreef BBscanner het volgende:
Raar ja gelegenheids rokers![]()
![]()
![]()
Begrijp ik ook niet?
Heyquote:Op woensdag 28 september 2005 03:04 schreef KRIBBET het volgende:
Ik steek er ook nog 1 op![]()
Ben blij dat ik van die troep af ben, is net drugs voor mij die pammetjesquote:Op woensdag 28 september 2005 03:04 schreef KRIBBET het volgende:
Ik steek er ook nog 1 op![]()
Ja ! kijk maar naar Tanja !quote:Op woensdag 28 september 2005 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey
Van roken krijg je nare knobbeltjes![]()
2x 10 ja anders werkt het echt nietquote:
jaja, denken en doen, hoor!quote:Op woensdag 28 september 2005 03:03 schreef Speedski het volgende:
[..]
Zo denkt elke bewoner dr over ... behalve Tanja dan
Op dit moment kan het even niet anders, ik heb ook wiet van de apotheek liggen maar heb nog last van kinkhoestquote:Op woensdag 28 september 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ben blij dat ik van die troep af ben, is net drugs voor mij die pammetjes![]()
quote:
Nah 10 met een oxazepammetje van 10 gaat ook lekkah.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
2x 10 ja anders werkt het echt nietDus de eerste uren ben ik heerlijk in droomland
![]()
Ach, ben de hele dag verrot door de morfine dus merk het verschil nietquote:Op woensdag 28 september 2005 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah 10 met een oxazepammetje van 10 gaat ook lekkah.
Niet zo duf de volgende dag.![]()
Maar Roel gaat wel helemaal te gek op dit moment.
Voor Joost heb ik ook wel een zwak.
Lig liever nu maar wakker tot 0600 dan medicatie maar ja bij iedereen werkt het anders! Zit nu maar aan een paar biertjes dat werkt ook wel een beetje tegen insomniaquote:Op woensdag 28 september 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Op dit moment kan het even niet anders, ik heb ook wiet van de apotheek liggen maar heb nog last van kinkhoest![]()
Dat is troep voor je dure euro's.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ik heb ook wiet van de apotheek liggen
Ik mag maar heel weinig drank op dit moment en om te zorgen dat ik niet een paar uur wakker lig en ff niet kan blowen moet het maar ff zo.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lig liever nu maar wakker tot 0600 dan medicatie maar ja bij iedereen werkt het anders! Zit nu maar aan een paar biertjes dat werkt ook wel een beetje tegen insomnia![]()
Gelukkig heb ik het op receptquote:Op woensdag 28 september 2005 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is troep voor je dure euro's.
WW helpt. Maar de soort kun je alleen in de coffeeshop kiezen.
Vraag aan eens aan de apotheker naar WW. (white widow) Die man snapt er geen reet van.
kwam er rond 0:30 in en toen was de RP flink in de stress over het roken was wel grappig! Nu houdt de RP wachtquote:Op woensdag 28 september 2005 03:23 schreef Vaisha het volgende:
ik word net wakker ..
zo te lezen was het weer erg leuk vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |