Bonobo-apen (Menno weg btw?)quote:
Ja eindelijk een beeld dat te capturen is!quote:Op woensdag 28 september 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Interessante link
Joost houdt de wacht btw
[afbeelding]
En de SP (Stream Politie) dus ookquote:Op woensdag 28 september 2005 02:35 schreef Day het volgende:
Nou, denk niet dat er nog veel zal gebeuren. Roel gaat zo gewoon pitten en de RP blijft voor Jan Lul wakker.
Fijne nacht nog!
Ikke wel .. kmail hem wel (alleen maar paint hieroow)quote:Op woensdag 28 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Dit shot had ik dan weer wel
[afbeelding]
Daar hebben we geen geluid voor nodigquote:Op woensdag 28 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 september 2005 02:38 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ikke wel .. kmail hem wel (alleen maar paint hieroow)
Je hebt er echt een neus voor Scanquote:Op woensdag 28 september 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja 2 seconden.. en toen weer weg.. schrok me kapotquote:Op woensdag 28 september 2005 02:39 schreef Speedski het volgende:
Heeej .. is door deze streak het geluid weer terug? Khoorde Roel zowaar
Ik snap er ook echt niets van wat er aan de hand is. Dit is nog nooit eerder gebeurd.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:40 schreef BBscanner het volgende:
Streams werken zeer vaag op dit moment ofwel Talpa ff beter AJB!
Ow jahoor .. k kan wel flink paranoide gaan doen (net als de RP) maar daar is het te laat voorquote:Op woensdag 28 september 2005 02:42 schreef avonne het volgende:
waarom??? waarom zitten we tegen lege stoelen aan te kijken??
ksnap ut nie
tis gewoon opzet, maar waarom?
Iemand enig idee?
scanman@home.nlquote:Op woensdag 28 september 2005 02:41 schreef Speedski het volgende:
[..]
Help ff met een ontvangende mail ...![]()
Gebeurd genooeg buiten & in de slaapkamer maar de regie is echt DOOD imo, Al Quaida????quote:Op woensdag 28 september 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt niets van wat er aan de hand is. Dit is nog nooit eerder gebeurd.
Thanksquote:
Volgens mij is dr OF een gigantisch probleem in de regiekamer of dr is geen regie.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Als er nu opeens iemand een nummertje in de kamer gaat maken, zal er dan wel opeens regie zijn om de camera's weg te draaien?
Tja, die ging daarna pas uitquote:Op woensdag 28 september 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thanks. Jammer dat ze de badjas nog aan had
En ondertussen zit Joost een broodje pindakaas te smerenquote:Op woensdag 28 september 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Joost kijkt nu echt in de wc bij roel
Joost: "Roel, zit je te schijten?"
Geweldigquote:Op woensdag 28 september 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding] en Roel staat heerlijk ff te wachten achter de deur![]()
Zeker eindelijk een confrontatie tussen de Gestapo en de uhhh het Verzet!quote:Op woensdag 28 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Dit is echt heel erg lachwekkend.... Prachtig. Was toch de moeite van het wachten wel waard.
Denk het ook ben bang dat hij zich gaat verlullen (als hij dat nog niet gedaan heeftquote:Op woensdag 28 september 2005 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
Erm, als Roel fan moet ik toch wel even zeggen dat ik dit ook wel een beetje link vind en dat Roel beter gewoon naar bed kan gaan.
Nee, hij weet exact wat hij doet. Die gaat zich echt niet verlullen.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk het ook ben bang dat hij zich gaat verlullen (als hij dat nog niet gedaan heeft)
Ze weten dat hij (of iemand) een geheime missie heeft maar ze weten (nog) niet hoe of wat![]()
De kans dat hij nu zijn opdracht verlult is idd best groot.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
Erm, als Roel fan moet ik toch wel even zeggen dat ik dit ook wel een beetje link vind en dat Roel beter gewoon naar bed kan gaan.
laten we het hopen, die jongen is veel te blij met zichzelf.....quote:Op woensdag 28 september 2005 02:56 schreef BBscanner het volgende:
De kans dat hij nu zijn opdracht verlult is idd best groot.
Roel speelt met vuur!Scanman kan gelijk gaan krijgen! Roel verspeelt zijn hand.
![]()
Misschien
Afgunstquote:Op woensdag 28 september 2005 02:57 schreef Wup het volgende:
[..]
laten we het hopen, die jongen is veel te blij met zichzelf.....
Ik hoop het echtquote:Op woensdag 28 september 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, hij weet exact wat hij doet. Die gaat zich echt niet verlullen.
Ik denk dat het makkelijker is om je op 1 persoon te concentreren , dan dat je op je hoede moet zijn met wat je zegt tegen een heen en weer lopende wisselende groep.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
Deja vuquote:Op woensdag 28 september 2005 02:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker is om je op 1 persoon te concentreren , dan dat je op je hoede moet zijn met wat je zegt tegen een heen en weer lopende wisselende groep.
Morgen ligt hij gewoon de hele dag in bed tot de avond
Dan zou hij NIET roken, zei hij/quote:Op woensdag 28 september 2005 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
Roel: "Tja, met Tanja, ik weet het niet, als ik zwanger ben ofzo, al geven ze me een paar duizend euro, dan nog zou ik roken he"
Ah okeequote:Op woensdag 28 september 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou hij NIET roken, zei hij/
Hij vindt het belachelijk dat een zwangere rookt en dus haar kindje bloot stelt aan zoveel verkeerde stoffen.
Zo denkt elke bewoner dr over ... behalve Tanja danquote:Op woensdag 28 september 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou hij NIET roken, zei hij/
Hij vindt het belachelijk dat een zwangere rookt en dus haar kindje bloot stelt aan zoveel verkeerde stoffen.
meervoud?? 10mg?quote:Op woensdag 28 september 2005 03:04 schreef KRIBBET het volgende:
Heb net mijn temazepammetjes genomen dus heb nog een klein half uurtje![]()
K kan dr niet op wachtenquote:Op woensdag 28 september 2005 03:06 schreef KRIBBET het volgende:
En straks gaat Roel naar Rob toe: He Rob, wakker worden, je moet op me letten![]()
Mijn zwager is er ook zo 1quote:Op woensdag 28 september 2005 03:05 schreef BBscanner het volgende:
Raar ja gelegenheids rokers![]()
![]()
![]()
Begrijp ik ook niet?
Heyquote:Op woensdag 28 september 2005 03:04 schreef KRIBBET het volgende:
Ik steek er ook nog 1 op![]()
Ben blij dat ik van die troep af ben, is net drugs voor mij die pammetjesquote:Op woensdag 28 september 2005 03:04 schreef KRIBBET het volgende:
Ik steek er ook nog 1 op![]()
Ja ! kijk maar naar Tanja !quote:Op woensdag 28 september 2005 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey
Van roken krijg je nare knobbeltjes![]()
2x 10 ja anders werkt het echt nietquote:
jaja, denken en doen, hoor!quote:Op woensdag 28 september 2005 03:03 schreef Speedski het volgende:
[..]
Zo denkt elke bewoner dr over ... behalve Tanja dan
Op dit moment kan het even niet anders, ik heb ook wiet van de apotheek liggen maar heb nog last van kinkhoestquote:Op woensdag 28 september 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ben blij dat ik van die troep af ben, is net drugs voor mij die pammetjes![]()
quote:
Nah 10 met een oxazepammetje van 10 gaat ook lekkah.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
2x 10 ja anders werkt het echt nietDus de eerste uren ben ik heerlijk in droomland
![]()
Ach, ben de hele dag verrot door de morfine dus merk het verschil nietquote:Op woensdag 28 september 2005 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah 10 met een oxazepammetje van 10 gaat ook lekkah.
Niet zo duf de volgende dag.![]()
Maar Roel gaat wel helemaal te gek op dit moment.
Voor Joost heb ik ook wel een zwak.
Lig liever nu maar wakker tot 0600 dan medicatie maar ja bij iedereen werkt het anders! Zit nu maar aan een paar biertjes dat werkt ook wel een beetje tegen insomniaquote:Op woensdag 28 september 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Op dit moment kan het even niet anders, ik heb ook wiet van de apotheek liggen maar heb nog last van kinkhoest![]()
Dat is troep voor je dure euro's.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ik heb ook wiet van de apotheek liggen
Ik mag maar heel weinig drank op dit moment en om te zorgen dat ik niet een paar uur wakker lig en ff niet kan blowen moet het maar ff zo.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lig liever nu maar wakker tot 0600 dan medicatie maar ja bij iedereen werkt het anders! Zit nu maar aan een paar biertjes dat werkt ook wel een beetje tegen insomnia![]()
Gelukkig heb ik het op receptquote:Op woensdag 28 september 2005 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is troep voor je dure euro's.
WW helpt. Maar de soort kun je alleen in de coffeeshop kiezen.
Vraag aan eens aan de apotheker naar WW. (white widow) Die man snapt er geen reet van.
kwam er rond 0:30 in en toen was de RP flink in de stress over het roken was wel grappig! Nu houdt de RP wachtquote:Op woensdag 28 september 2005 03:23 schreef Vaisha het volgende:
ik word net wakker ..
zo te lezen was het weer erg leuk vanavond?
quote:Op woensdag 28 september 2005 03:23 schreef Vaisha het volgende:
ik word net wakker ..
zo te lezen was het weer erg leuk vanavond?
Trustequote:Op woensdag 28 september 2005 03:21 schreef KRIBBET het volgende:
Wens idereen een fijne nacht (behalve de RP)
en lees morgen wel wat er nog is gebeurd![]()
Jij bent nog meer fake als ieder in het huis.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het op recept![]()
Geregeld krijg ik van vrienden wel een zakje met WW, heerlijk maar erg sterk![]()
Meestal neem ik gruis, lekker makkelijk.
Heb ook 2 planten in de tuin staan voor de grap maar dat word helemaal niets![]()
Grappig..... NOTquote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij bent nog meer fake als ieder in het huis.
Een fake account aannemen en de rest wat je al hebt verteld.
Van jou kan je woorden serieus nemen..... NOT
Gaad tog lekah DOOTquote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in. Dan zal je zien dat het wel grappig is. KRIBBET is gewoon een faker. Een kloon van iemand anders, dat heeft hij zelf toegegeven.quote:
Post SVP! waar dat uit blijkt?quote:Op woensdag 28 september 2005 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in. Dan zal je zien dat het wel grappig is. KRIBBET is gewoon een faker. Een kloon van iemand anders, dat heeft hij zelf toegegeven.
Ben niet echt oningelezen,quote:Op woensdag 28 september 2005 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lees je eerst eens in. Dan zal je zien dat het wel grappig is. KRIBBET is gewoon een faker. Een kloon van iemand anders, dat heeft hij zelf toegegeven.
Niet iets gaan roepen en als een luilak om een URL roepen, lees zelf maar terug. Ik weet wat ik gelezen heb, dus zoek het betreffende deel lekker zelf op.quote:
Leuke verhaaltjes verzin jijquote:Op woensdag 28 september 2005 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nâh wil ik het ook wel weten!!quote:Op woensdag 28 september 2005 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
lees zelf maar terug. Ik weet wat ik gelezen heb, dus zoek het betreffende deel lekker zelf op.
Gaat het Lekker simpel Peter 6000 heb je aandacht te kort!quote:Op woensdag 28 september 2005 03:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen caps meer te maken hier, Roel gaat niet meer roken, dus ik ga ook maar onder dekbed
Lekker simpel om KRIBBET zo te flamen.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niet iets gaan roepen en als een luilak om een URL roepen, lees zelf maar terug. Ik weet wat ik gelezen heb, dus zoek het betreffende deel lekker zelf op.
Ow, zit dat zo!!quote:Op woensdag 28 september 2005 03:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gaat het Lekker simpel Peter 6000 heb je aandacht te kort!![]()
Moggequote:Op woensdag 28 september 2005 03:53 schreef remlof het volgende:
oh hier is de slowchat! en ik maar braaf in het streamverslagen topic posten
tsja succesquote:Op woensdag 28 september 2005 03:53 schreef remlof het volgende:
oh hier is de slowchat! en ik maar braaf in het streamverslagen topic posten
We zitten hier net in een Flamequote:
LekkerSimpel is al gevlucht, dus nu ist ook niet meer boeiendquote:Op woensdag 28 september 2005 03:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
We zitten hier net in een Flame![]()
![]()
Op de streams gebeurt weinig dat gaan Fokkers elkaar maar afmaken schijnt
![]()
ik zag de flames al ja, maar dat vond ik juist een reden te meer om effe in te brekenquote:Op woensdag 28 september 2005 03:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
![]()
![]()
tsss... nou zal ik die verslagen lezen ookquote:Op woensdag 28 september 2005 04:00 schreef remlof het volgende:
ik zag de flames al ja, maar dat vond ik juist een reden te meer om effe in te breken
Daar moet ik een note van maken.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:57 schreef BBscanner het volgende:
![]()
![]()
Dat vermoeden had ik al en daarom slaat het ook nergens opquote:Op woensdag 28 september 2005 04:01 schreef Wup het volgende:
en waar Simpel op doelde:
Commentaren op de live streams deel 271. Zonder stomme O.P.
ik zie het drama niet......
Trustenquote:Op woensdag 28 september 2005 04:02 schreef svann het volgende:
[..]
Daar moet ik een note van maken.
Mijn laatste is al errug lang geleden!
Ik ga slapen. Er dient zich een volgende kpn-adsl storing aan.... 7 KByte download.
Leve de KPN!
Trusten!
en?quote:Op woensdag 28 september 2005 04:02 schreef Wup het volgende:
[..]
tsss... nou zal ik die verslagen lezen ook
dank u dank u voor al dat werk....quote:Op woensdag 28 september 2005 04:08 schreef remlof het volgende:
en?
Heb die 'slow chat' toen ook gelezen. Ik zie de post en weet precies waar het over ging. Hij zat vaker op de Fok Frontpage voor het nieuws waar hij op reageerde en heeft toen voor BB een nieuwe naam genomen. Dat wil niet zeggen dat al zijn openheden onzin zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 04:01 schreef Wup het volgende:
en waar Simpel op doelde:
Commentaren op de live streams deel 271. Zonder stomme O.P.
ik zie het drama niet......
Heerlijk dit tochquote:Op woensdag 28 september 2005 04:22 schreef Rica het volgende:
OMG!! Ze zijn echt aan het wacht houden!
Vijf dagen te laat guy's.
Ik zei vanmiddag voor de gein "Het zou wel lachen zijn als ze vannacht wacht gingen houden". Doen ze het ook nog.quote:
Nog even en Tanja verdenkt haar Teddybeer van rokenquote:Op woensdag 28 september 2005 04:28 schreef BBscanner het volgende:
@Rica heb je nog gehoord dat Tanja dacht dat Lieske zou roken! Ofwel een dubbel rol zou spelen!
Ze worden echt lekker paranoia! (dubbel spionage>england-spiel)
quote:Op woensdag 28 september 2005 04:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hm
Nu moet Roel gewoon wakker worden, naar de woonkamer lopen, Rob even op zijn pet kloppen en zeggen: "Hee, wakker worden man, straks wordt er nog gerookt!"
Hij kan beter z'n been er af schroeven er een grote waterpijp van bouwen ff lekker paffen en dan zeggen mogge Rob!!quote:Op woensdag 28 september 2005 04:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hm
Nu moet Roel gewoon wakker worden, naar de woonkamer lopen, Rob even op zijn pet kloppen en zeggen: "Hee, wakker worden man, straks wordt er nog gerookt!"
quote:Op woensdag 28 september 2005 04:28 schreef BBscanner het volgende:
@Rica heb je nog gehoord dat Tanja dacht dat Lieske zou roken! Ofwel een dubbel rol zou spelen!
Ze worden echt lekker paranoia! (dubbel spionage>england-spiel)
Helaas was Roel wat onvoorzichtig in twee dingen:quote:Rob en Joost (Rob iig) snappen inmiddels wel dat het om een geheime opdracht gaat toch?
Jaaaaa, en dan schreeuwen van:quote:Op woensdag 28 september 2005 04:33 schreef style het volgende:
Als Rob nu echt in slaap valt moet Roel de kamer insluipen en allemaal peuken rond Rob neerleggen.
Nee de genomineerden waaronder dus ook Ralp (of Ralluf) mogen niet roken! Tanja ging zich flink met hun bemoeien omdat ze bang was dat ze voor niks een paar dagen niet gerookt hadquote:Op woensdag 28 september 2005 04:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Het laatste wat ik had meegekregen vanmiddag is dat Ralluf zelfs even verdacht werd. Maar die mag gewoon roken als die daar zin in heeft.
Rob en Joost (Rob iig) snappen inmiddels wel dat het om een geheime opdracht gaat toch?
quote:Op woensdag 28 september 2005 04:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaaaaa, en dan schreeuwen van:
"LIESKE, JOOST!!!!!!!!1 ROB IS DE ROKER!!!!"![]()
![]()
![]()
Tanja houdt geen rekening met een geheime opdracht dus dan kan het in haar optiek Roel niet zijn want dan zou hij de weekopdracht laten mislukken. Daarom komt ze er niet uit. Dat heeft iedereen op het verkeerde been (no phun intendedquote:Op woensdag 28 september 2005 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog even en Tanja verdenkt haar Teddybeer van roken
Het spijt me verschrikkelijk om te zeggen, en ik had ook veel liever een leuk, lief, spontaan mens als zwangere in BB gehad, maar... Tanja spoort echt voor geen meter. Echt niet.![]()
O ja vergeten.quote:Op woensdag 28 september 2005 04:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee de genomineerden waaronder dus ook Ralp (of Ralluf) mogen niet roken!
We zien wel. Voorlopig doet ze het toch maar mooi.quote:Tanja ging zich flink met hun bemoeien omdat ze bang was dat ze voor niks een paar dagen niet gerookt had... ze wil als de opdracht over is gelijk weer beginnen!!
![]()
Rob houdt de wacht.quote:
Lig dubbel hier !!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 04:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ze houden de rokers nog slechter in de gaten dat die geitenwollensokken begeleiders van verlof-TBS'ers
Roel moet gewoon nu echt ze been afschroeven! Dat zou zo cool zijn! Gewoon 10.000 Euro extra IMO!quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 04:49 schreef Rica het volgende:
Zijn been stelen als ie slaapt en dan heel hard BOE!! roepen. Spat hij overeind.. plof!
Nu wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 04:54 schreef BBscanner het volgende:
Jammer dat Roel nu niet even gaat 'Spoken' door het huis!![]()
Beetje kort door de bocht.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:03 schreef Speedski het volgende:
[..]
Zo denkt elke bewoner dr over ... behalve Tanja dan
Als we zo: 'Lieske zender checken, Lieske zender Checken' horen weten we waar 't door komt..quote:Op woensdag 28 september 2005 07:47 schreef ChantalC het volgende:
Lieske snoot haar neus.... microfoon er vlak onder... getver Lieske!![]()
Dat vraag ik me ook af. Menno wist gisteravond om 20:25 uur dat het bijna half 9 was...quote:Op woensdag 28 september 2005 08:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe weet zij eigenlijk precies dat het kwart over 8 is?
die ligt in diepe slaap inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2005 08:19 schreef ChantalC het volgende:
Joost gaat met dekbed op de bank liggen... Slaap lekker Joost!
Sinds het luchtalarm, eerste maandag van de maand, staat de jacuzzi klok toch op tijd?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Menno wist gisteravond om 20:25 uur dat het bijna half 9 was...
Ik denk dat Hummie dan heel gauw ingrijpt...quote:Op woensdag 28 september 2005 09:06 schreef guzzie het volgende:
misschien een hele domme vraag maar als tanja toch de helft van haar eten niet opeet, kan ze dit dan niet aan de andere doneren???? of mag dat niet???
zn mobieltjequote:Op woensdag 28 september 2005 08:25 schreef ChantalC het volgende:
Wat ligt er naast Joost op de bank?
stream 2quote:Op woensdag 28 september 2005 09:59 schreef Zody het volgende:
bah, er mag van mij een steam op de wakkere bewoners
Ja, helpt ook goed tegen stiekeme rokersquote:Op woensdag 28 september 2005 10:05 schreef ChantalC het volgende:
Kunnen ze niet beter een sprinkler installatie aanzetten ipv die haan?
Heb je het gisteravond niet gezien? Rob was helemaal door het dolle heenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:21 schreef starcraft het volgende:
goedemorgen allemaal,
Wat vreselijk, die Joost wordt helemaal dol. Rob die blijft er rustig onder en Lieske ook, die hoeven niet zo nodig iemand te snappen. Joost is helemal bang voor zijn eigen haggie en is er helemaal op uit om iemand te snappen.:r![]()
Nee dat heb ikgemist, echt waar, was het niet zo gespeeld voor BB?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je het gisteravond niet gezien? Rob was helemaal door het dolle heen![]()
Rob voert vrijwel dagelijks analytische diepte-interviews met één of meer bewonersquote:Op woensdag 28 september 2005 10:42 schreef Zody het volgende:
het lijkt net of rob totaal niet mee kan... heb het de afgelopen dagen niet echt goed gevolgd maar lukt het mer rob?
ik was niet echt duidelijk, ik bedoelde meer de parate kennis ivm de weekopdracht die geleerd moet wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rob voert vrijwel dagelijks analytische diepte-interviews met één of meer bewoners
Hij ligt wel goed in de groep, en het vermoeden is dat het lang zal duren voordat hij genomineerd zal worden door zijn medebewoners.
Daar doet ie inderdaad niet erg aan mee nu.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:45 schreef Zody het volgende:
[..]
ik was niet echt duidelijk, ik bedoelde meer de parate kennis ivm de weekopdracht die geleerd moet worden
Houden we het even leuk?quote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zit nu op mn werk maar is dit de eerste keer dat de DBK gestreamed word?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zitten in de DBK, en het geluid is vooralsnog acceptabel
Dat was niet gespeeld, hij ging er helemaal in op. Ongeveer zo: Rob tegen Joost: ik heb de geheime schuilplaats van Roel ontdekt, de plank boven de wc, daar zat een microfoon los en die heb ik nu vastgemaakt!!! Joost: ja, en even kijken of de aansteker van Roel nog precies zo ligt als dat ik het heb achtergelaten, NEEEE, zo lag het niet, het is verschoven!!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:31 schreef starcraft het volgende:
[..]
Nee dat heb ikgemist, echt waar, was het niet zo gespeeld voor BB?
Eeehhh...... Ralphquote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Pinball het volgende:
Maurice is wat aan het maken van ijzerdraad.
[afbeelding]
Volgens mij ook: het is alleen extreem saai daarquote:Op woensdag 28 september 2005 11:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit nu op mn werk maar is dit de eerste keer dat de DBK gestreamed word?
Ah okquote:Op woensdag 28 september 2005 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij ook: het is alleen extreem saai daar![]()
Grappig dat je dat zegt, aangezien je zelf een kloon bentquote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maurice is de tweelingbroer van Ralph?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Pinball het volgende:
Maurice is wat aan het maken van ijzerdraad.
[afbeelding]
We houden er nu over op.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, aangezien je zelf een kloon bent
Maar dus geen kloon van Peter6000quote:Op woensdag 28 september 2005 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, aangezien je zelf een kloon bent
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef D.Rose het volgende:
Maurice is de tweelingbroer van Ralph?
De enige reden dat ik voor hier een andere naam heb genomen dan die ik gebruik op de frontpage is vanwege het totaal ander gesprekstof hier.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Houden we het even leuk?
Als Kribbet een account aanmaakt om hier te posten is dat z'n goed recht.
Je speculaties slaan nergens op, dus laat 'm met rust.
quote:
Ook interessant onderwerp welquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef CartWOman het volgende:
Roel en Menno eindelijk eens langer in gesprek.
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:07 schreef CartWOman het volgende:
Dat was me allemaal al duidelijk, Kribbet.
En na jouw reactie houden we er écht over op.![]()
Ik ben bijna zover dat ik me al aan haar kan ergeren als ze nog slaaptquote:Op woensdag 28 september 2005 12:17 schreef CartWOman het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot Tanja opstaat, om me weer te ergeren. Da's toch erg...![]()
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben bijna zover dat ik me al aan haar kan ergeren als ze nog slaapt![]()
![]()
Je bent niet de enige die gaat ergeren ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 12:17 schreef CartWOman het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot Tanja opstaat, om me weer te ergeren. Da's toch erg...![]()
Inderdaad, hij staat niet echt open voor de mogelijkheid van zijn eigen ongelijk. Terwijl hij toch wel eens de plank nèt misslaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
Valt me wel (wederom) op, dat Roel in dit soort gesprekken de neiging heeft dingen als feiten te presenteren, en dat de gesprekspartner dingen voor waar aanneemt, en dus geen tegengas kan geven, als er iets niet zou kloppen.
Hij heeft door zijn studie zo`n voorsprong, dat niemand hem corrigeertquote:Op woensdag 28 september 2005 12:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, hij staat niet echt open voor de mogelijkheid van zijn eigen ongelijk. Terwijl hij toch wel eens de plank nèt misslaat.
Denk het niet...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:29 schreef Speedski het volgende:
Vraag me toch steeds af of Roel nou af en toe de boel nept als er vragen aan hem worden gesteld over die artiesten
Heb je eeeeven voor mijquote:Op woensdag 28 september 2005 12:32 schreef Peter6000 het volgende:
Frans Bauer was een heel blije baby
Nice to known
Er zijn een aantal dingen die me opvallen aan Roel en zijn kennis van het vakgebied.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
Over het strikken van veters.
Menno doet dat altijd op dezelfde manier.
Volgens Roel is dat een oermechanisme in de hersenen, dat Menno het bijvoorbeeld na een overwinning één keer zo heeft gedaan, en sindsdien dus altijd zo doet (conditionering).
Valt me wel (wederom) op, dat Roel in dit soort gesprekken de neiging heeft dingen als feiten te presenteren, en dat de gesprekspartner dingen voor waar aanneemt, en dus geen tegengas kan geven, als er iets niet zou kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |