Ik ben bijna zover dat ik me al aan haar kan ergeren als ze nog slaaptquote:Op woensdag 28 september 2005 12:17 schreef CartWOman het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot Tanja opstaat, om me weer te ergeren. Da's toch erg...![]()
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben bijna zover dat ik me al aan haar kan ergeren als ze nog slaapt![]()
![]()
Je bent niet de enige die gaat ergeren ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 12:17 schreef CartWOman het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot Tanja opstaat, om me weer te ergeren. Da's toch erg...![]()
Inderdaad, hij staat niet echt open voor de mogelijkheid van zijn eigen ongelijk. Terwijl hij toch wel eens de plank nèt misslaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
Valt me wel (wederom) op, dat Roel in dit soort gesprekken de neiging heeft dingen als feiten te presenteren, en dat de gesprekspartner dingen voor waar aanneemt, en dus geen tegengas kan geven, als er iets niet zou kloppen.
Hij heeft door zijn studie zo`n voorsprong, dat niemand hem corrigeertquote:Op woensdag 28 september 2005 12:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, hij staat niet echt open voor de mogelijkheid van zijn eigen ongelijk. Terwijl hij toch wel eens de plank nèt misslaat.
Denk het niet...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:29 schreef Speedski het volgende:
Vraag me toch steeds af of Roel nou af en toe de boel nept als er vragen aan hem worden gesteld over die artiesten
Heb je eeeeven voor mijquote:Op woensdag 28 september 2005 12:32 schreef Peter6000 het volgende:
Frans Bauer was een heel blije baby
Nice to known
Er zijn een aantal dingen die me opvallen aan Roel en zijn kennis van het vakgebied.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
Over het strikken van veters.
Menno doet dat altijd op dezelfde manier.
Volgens Roel is dat een oermechanisme in de hersenen, dat Menno het bijvoorbeeld na een overwinning één keer zo heeft gedaan, en sindsdien dus altijd zo doet (conditionering).
Valt me wel (wederom) op, dat Roel in dit soort gesprekken de neiging heeft dingen als feiten te presenteren, en dat de gesprekspartner dingen voor waar aanneemt, en dus geen tegengas kan geven, als er iets niet zou kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |