Houden we het even leuk?quote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij bent nog meer fake als ieder in het huis.
Een fake account aannemen en de rest wat je al hebt verteld.
Van jou kan je woorden serieus nemen..... NOT
Ik zit nu op mn werk maar is dit de eerste keer dat de DBK gestreamed word?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zitten in de DBK, en het geluid is vooralsnog acceptabel
Dat was niet gespeeld, hij ging er helemaal in op. Ongeveer zo: Rob tegen Joost: ik heb de geheime schuilplaats van Roel ontdekt, de plank boven de wc, daar zat een microfoon los en die heb ik nu vastgemaakt!!! Joost: ja, en even kijken of de aansteker van Roel nog precies zo ligt als dat ik het heb achtergelaten, NEEEE, zo lag het niet, het is verschoven!!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:31 schreef starcraft het volgende:
[..]
Nee dat heb ikgemist, echt waar, was het niet zo gespeeld voor BB?
Eeehhh...... Ralphquote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Pinball het volgende:
Maurice is wat aan het maken van ijzerdraad.
[afbeelding]
Volgens mij ook: het is alleen extreem saai daarquote:Op woensdag 28 september 2005 11:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit nu op mn werk maar is dit de eerste keer dat de DBK gestreamed word?
Ah okquote:Op woensdag 28 september 2005 11:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij ook: het is alleen extreem saai daar![]()
Grappig dat je dat zegt, aangezien je zelf een kloon bentquote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent nog meer fake als ieder in het huis.
Een fake account aannemen en de rest wat je al hebt verteld.
Van jou kan je woorden serieus nemen..... NOT
Maurice is de tweelingbroer van Ralph?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:45 schreef Pinball het volgende:
Maurice is wat aan het maken van ijzerdraad.
[afbeelding]
We houden er nu over op.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, aangezien je zelf een kloon bent
Maar dus geen kloon van Peter6000quote:Op woensdag 28 september 2005 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, aangezien je zelf een kloon bent
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:52 schreef D.Rose het volgende:
Maurice is de tweelingbroer van Ralph?
De enige reden dat ik voor hier een andere naam heb genomen dan die ik gebruik op de frontpage is vanwege het totaal ander gesprekstof hier.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Houden we het even leuk?
Als Kribbet een account aanmaakt om hier te posten is dat z'n goed recht.
Je speculaties slaan nergens op, dus laat 'm met rust.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |