abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30851048
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:19 schreef Ireth het volgende:
Maar mag je in de SC nu wel ouwenelen a la 'ow kijk dan, Linda moet weer poepen hoor. Ja dat deed ze vanmorgen ook al, ze is aan de race. Wat heeft Joost nou voor achtelrijk truitje aan? Whoewhahaa!! Tanja begint weer over een jongetje!! '

Mag dat soort onelinergeneuzel nu wel in SC of moet dat weer meer in de streams?

*verdwaald is op BB-fok*
Streamverslag = verslag over de streams
SC = commentaar op de live stream
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:22:41 #277
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_30851053
Ben het trouwens wel een heel klein beetje eens met Loedertje dat het verdwijnen van *commentaren op de streams- en streamverslagen.* in de topics list een doodzonde is.... kan *commentaren op de streams- en streamverslagen.* niet gewoon aangepast worden naar *commentaren(+slowchat) op de streams- en streamverslagen.* en dan daarin verder posten?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:23:07 #278
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30851069
Ik juich de gemaakte keuze toe overigens.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:23:43 #279
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30851081
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Voor welke urgente dingen heb jíj een FA nodig?
Ik benader FA's altijd rechtstreeks (gaat sneller )
En ik kan er weinig aan doen dat dat soort *urgente* dingen nergens meer zijn terug te vinden.
quote:
Als het door de mod wordt gemeld is er altijd een FA die even kan mergen.
Mooi !
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:24:43 #280
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30851107
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:22 schreef Ireth het volgende:
...kan *commentaren op de streams- en streamverslagen.* niet gewoon aangepast worden naar *commentaren(+slowchat) op de streams- en streamverslagen.* en dan daarin verder posten?
Dan ben je toch weer terug bij af en moet iedereen die over BB wil discussiëren wéér 10-15 topics met slowchat per dag doorlezen?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:24:53 #281
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_30851112
quote:
Ben het trouwens wel een heel klein beetje eens met Loedertje dat het verdwijnen van *commentaren op de streams- en streamverslagen.* in de topics list een doodzonde is.... kan *commentaren op de streams- en streamverslagen.* niet gewoon aangepast worden naar *commentaren(+slowchat) op de streams- en streamverslagen.* en dan daarin verder posten?
Ik doel overigens puur en alleen op de titel van het bewuste topic, niet op de nu gehanteerde regeltjes omtrent het posten!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:25:13 #282
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30851124
quote:
Dat vind ik wel een goed idee Mits het duidelijk wordt/blijft dat streamverslagen in het streamverslagen topic horen natuurlijk (en dat lukt nu juist momenteel niet zo goed).
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:25:22 #283
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30851130
Aaah die topictitel is nu slowchat geworden ! Ik vrees dat dat meer uitnodigt voor meer slowchat (zoals eerder gezegd), maaaar aan de andere kant gaat er misschien nu meer gepost worden in dat streamverslagentopic. Wie weet wie weet!

En ik vind trouwens dat jullie het als modjes het echt wel goed doen hoor .
Soms wordt een topic onterecht op slot gegooid of moet een andere mod een dubbel topic dichtdoen, maar dat geeft niet. Uiteindelijk komt het wel allemaal wel goed
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:26:46 #284
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30851162
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik juich de gemaakte keuze toe overigens.
Tjah, daarover verschillen we dan van mening.
Gooi dan het gehele BB ook maar bij SS&S ofzo.
Als we toch gaan versmelten met de rest dan maakt het allemaal niet zo heel veel meer uit.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:28:05 #285
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30851199
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:25 schreef Maerycke het volgende:

Mits het duidelijk wordt/blijft dat streamverslagen in het streamverslagen topic horen natuurlijk (en dat lukt nu juist momenteel niet zo goed).
Strak modereren in zo'n streamverslagentopic is de kortste weg lijkt mij.
Offtopic geneuzel verwijderen en regelmatig verwijzen naar een commentarentopic .
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:29:11 #286
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30851222
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dan ben je toch weer terug bij af en moet iedereen die over BB wil discussiëren wéér 10-15 topics met slowchat per dag doorlezen?
Het is altijd goed gegaan met zo'n commentaren op streams reeks.
Vertel mij dan maar eens waarom dat nu niet meer kan?
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:29:12 #287
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30851223
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:28 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Offtopic geneuzel verwijderen en regelmatig verwijzen naar een commentarentopic .
Jij zit hier ook alleen maar te miepen omdat je wilt rellen
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:29:25 #288
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30851231
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:26 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Gooi dan het gehele BB ook maar bij SS&S ofzo.
Als we toch gaan versmelten met de rest dan maakt het allemaal niet zo heel veel meer uit.
Dr wordt toch niks versmolten? Alle bestaande topics blijven bestaan. Alleen commentaren op de streams krijgt (helaas) het label SC, maar wees eerlijk het was ook wel een beetje slowchat (alleen was het dan niet zo van imbeciel niveau als in de normale FOK-SC-topics)... Voor de rest blijft alles hetzelfde en als ik in de topiclijst kijk van BB5, dan zie ik dat er toch ook flink genoeg in de andere topics gepost wordt, alleen gaan die niet zo retesnel als de commentaren op de streams-topics.

Overigens denk ik dat er wel retestrak gemodereerd wordt in de streamverslagentopics, waarvoor hulde !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30851241
quote:

[..]

Goed, duidelijk. Daar gaan wij ons op concentreren. Als jij je dan over een TT heen zou willen zetten is iedereen blij
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30851261
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

De volgende naam gebruiken Commentaren op stream verslagen.
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:31:13 #291
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30851272
quote:

[..]

Waar ben jij geweest de afgelopen weken?
Alles kwam in de commentaren terecht. Het was eerder andersom verwijzen naar het streamverslagentopic.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:31:21 #292
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30851275
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:29 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Jij zit hier ook alleen maar te miepen omdat je wilt rellen
In dit geval heb je geen gelijk
BB heeft een historie op FOK waarvan ik denk dat dat juist het leuke van BB was.
Voer voor psychologen, streamverslagen én commentaren op de streams, uitzendingen-commenTaar-topics, ect ect.
Zonde als deze FOK!traditie gaat verdwijnen, dat is mijn beweegreden om hier actief mee te posten in FB.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:32:25 #293
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30851314
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:26 schreef Loedertje het volgende:
Dat kan.
Maar ik, en velen met mij die BB niet 24 uur per dag kunnen volgen, heb niks aan een weinig toevoegende onleesbare slowchatreeks met 15 delen per dag. Ik kom hier om de ontwikkelingen bij BB na te lezen, én om daarover te discussiëren en te klagen etc. In aparte topics waarbij je aan de hand van de topictitel ziet waar het topic over gaat en waar je moet zijn als je een onderwerp zoekt.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:34:24 #294
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30851366
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:31 schreef Sanne het volgende:

[..]

Waar ben jij geweest de afgelopen weken?
*Vakantie*
quote:
Alles kwam in de commentaren terecht. Het was eerder andersom verwijzen naar het streamverslagentopic.
Dat gebeurde altijd al en de mods maakten dan soms een kort verslag van de commentaren in de streamtopics.Niet iedereen heeft zin om in het streamverslagentopic te posten omdat het vaak geen letterlijke weergave is van de gesprekken maar meer het commentaar geven op korte stukjes van gesprekken.

Je kunt een streamverslagentopic vrij goed bijhouden en schoonhouden van off topic zaken .
In een commentarentopic is dat absoluut niet nodig (en eigenlijk een tikkie overbodig)
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:35:22 #295
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30851398
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:31 schreef Loedertje het volgende:
BB heeft een historie op FOK waarvan ik denk dat dat juist het leuke van BB was.
Voer voor psychologen, streamverslagen én commentaren op de streams, uitzendingen-commenTaar-topics, ect ect.
Precies, dat wil ik ook. Nú gooit iedereen alles in die ene slowchatreeks, die daardoor dus onleesbaar is.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:35:45 #296
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30851412
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:32 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Ik kom hier om de ontwikkelingen bij BB na te lezen, én om daarover te discussiëren en te klagen etc. In aparte topics waarbij je aan de hand van de topictitel ziet waar het topic over gaat en waar je moet zijn als je een onderwerp zoekt.
Dan moet de TT *commentaren* je júist aanspreken.

SC-ten kun je overal op fok en KB is er voor klagen
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:36:23 #297
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30851424
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:34 schreef Loedertje het volgende:

[..]

*Vakantie*
[..]

Dat gebeurde altijd al en de mods maakten dan soms een kort verslag van de commentaren in de streamtopics.
In jouw tijd waren dat er 30 per dag, nu zijn het er zo'n 3000.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:37:02 #298
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30851443
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:35 schreef Loedertje het volgende:
Dan moet de TT *commentaren* je júist aanspreken.
Je begrijpt het niet echt he?
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:39:50 #299
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30851527
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:36 schreef Sanne het volgende:

[..]

In jouw tijd waren dat er 30 per dag, nu zijn het er zo'n 3000.
In mijn tijd?
Je doelt op toen Phileine en Juul mod waren?
Ik ben nimmer mod geweest van een BB forum Sanne

DE HAAN KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIT
pi_30851544
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

In dit geval heb je geen gelijk
Zonde als deze FOK!traditie gaat verdwijnen, dat is mijn beweegreden om hier actief mee te posten in FB.
Muts. Waar het om gaat (lees anders even dit topic en het vorige terug) is dat het al VERDWENEN is. Heb ik heftig tegen geprotesteerd, was ook geenszins de bedoeling, maar het is helaas mis gegaan dus blijkbaar.

Nu kan je wel weer blijven loeien en zeiken: maar feit is dat er EINDELIJK, na wéken, een keer een beslissing is genomen.

Het topic heette al WEKEN LANG geen commentaren op de streamverslagen meer, maar op de streams. Ziet u het verschil? Dat was al bevochten aangezien die topicreeks niks meer van doen had zoals het voorgaande jaren was.

De vraag aan Sanne en Ripley ligt er al weken: of ga zeer streng modden, probeer alles te herstellen zoals het vroeger was. Maar dat is na al die weken vragen (en zeiken en zeuren) NIET gelukt.

Dan kan je 2 dingen doen: erover doorzeiken of het toejuichen dat er eindelijk een beslissing is in deze. Ook al is dat niet zoals een aantal mensen zouden willen. Klaar, punt uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')