Top 1001 en zonder Wickiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:18 schreef APK het volgende:
Hier verder, het feest na deel 1000 was geweldig!![]()
Dat lukt dus alleen maar op maandag, de rest van de week zit de Wickie-gestapo klaar voor het nieuwe deel.quote:
Hier wilde ik ook nog iets over zeggen, maar ben totaal vergeten wat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
Als ze zouden willen dat ze echt een reden op zou geven en anders een sanctie........
gaat madam gewoon "weer" naar huis en dat mag natuurlijk niet![]()
We zullen echt tot aan de geboorte van Nicotine van Tanja genieten![]()
Een mooi slotje in in zijn AT.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
Hier verder tochKribbet ging toch slapen opent ie toch nog een toppic
![]()
Ging nog iets kijken, wat roken en daarna na bed (maar nooit voor 3 uurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
Hier verder tochKribbet ging toch slapen opent ie toch nog een toppic
![]()
Naar die van eerder op de avond, sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:27 schreef BBscanner het volgende:
Naar welke stream zit je te kijkenZie toch echt Linda en Menno zitten.
Ze slapen al een uurtje..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:28 schreef jalla het volgende:
dido draait de zaken ff 180 graden om in dat gesprek met roel.
roel is de boeman en dido de heilige onschuldige gekwetste (en roel slikt het ook nog allemaal)
het gaat er totaal niet over dat zij hem die dag genegeerd had, waarna roel het ook niet meer wist en los ging .
Ik hoop het nog wel te horen hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Hier wilde ik ook nog iets over zeggen, maar ben totaal vergeten wat.
te vroeg geslotenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:29 schreef APK het volgende:
Vergeet niet alle diepe analyses in het -helaas te vroeg gesloten- topic te lezen: [BB SC 401] De dag van de nieuwe weekopdracht!
Hey een actieve mod (zeldzaamheid hier in BB5 !quote:
Maar om mij nu gelijk een - te gevenquote:
Opruimmod vooral.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:31 schreef Loedertje het volgende:
Hey een actieve mod (zeldzaamheid hier in BB5 !)
Nee hoor, Jalla zal die onzin ook hier wel neergooienquote:
Een soort Rob dus, jij aan het werk en de rest doet nixquote:
Hoe?quote:Ontopic
Het staat in mijn onderschrift dus ik hou me eraanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een soort Rob dus, jij aan het werk en de rest doet nix
[..]
Hoe?
Huhquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb iets gemist trouwens.
Rob las een brief vanavond? Van? en waarover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |