Top 1001 en zonder Wickiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:18 schreef APK het volgende:
Hier verder, het feest na deel 1000 was geweldig!![]()
Dat lukt dus alleen maar op maandag, de rest van de week zit de Wickie-gestapo klaar voor het nieuwe deel.quote:
Hier wilde ik ook nog iets over zeggen, maar ben totaal vergeten wat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
Als ze zouden willen dat ze echt een reden op zou geven en anders een sanctie........
gaat madam gewoon "weer" naar huis en dat mag natuurlijk niet![]()
We zullen echt tot aan de geboorte van Nicotine van Tanja genieten![]()
Een mooi slotje in in zijn AT.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
Hier verder tochKribbet ging toch slapen opent ie toch nog een toppic
![]()
Ging nog iets kijken, wat roken en daarna na bed (maar nooit voor 3 uurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:23 schreef BBscanner het volgende:
Hier verder tochKribbet ging toch slapen opent ie toch nog een toppic
![]()
Naar die van eerder op de avond, sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:27 schreef BBscanner het volgende:
Naar welke stream zit je te kijkenZie toch echt Linda en Menno zitten.
Ze slapen al een uurtje..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:28 schreef jalla het volgende:
dido draait de zaken ff 180 graden om in dat gesprek met roel.
roel is de boeman en dido de heilige onschuldige gekwetste (en roel slikt het ook nog allemaal)
het gaat er totaal niet over dat zij hem die dag genegeerd had, waarna roel het ook niet meer wist en los ging .
Ik hoop het nog wel te horen hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Hier wilde ik ook nog iets over zeggen, maar ben totaal vergeten wat.
te vroeg geslotenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:29 schreef APK het volgende:
Vergeet niet alle diepe analyses in het -helaas te vroeg gesloten- topic te lezen: [BB SC 401] De dag van de nieuwe weekopdracht!
Hey een actieve mod (zeldzaamheid hier in BB5 !quote:
Maar om mij nu gelijk een - te gevenquote:
Opruimmod vooral.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:31 schreef Loedertje het volgende:
Hey een actieve mod (zeldzaamheid hier in BB5 !)
Nee hoor, Jalla zal die onzin ook hier wel neergooienquote:
Een soort Rob dus, jij aan het werk en de rest doet nixquote:
Hoe?quote:Ontopic
Het staat in mijn onderschrift dus ik hou me eraanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een soort Rob dus, jij aan het werk en de rest doet nix
[..]
Hoe?
Huhquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb iets gemist trouwens.
Rob las een brief vanavond? Van? en waarover?
De rest heeft een ander ritme, en werkt wanneer ik nix doe, wat een bedrijf he dat fok.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:34 schreef Loedertje het volgende:
Een soort Rob dus, jij aan het werk en de rest doet nix
Leven in de brouwerij enzo..quote:Hoe?
Ja dat heb ik zo'n beetje meegekregen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:36 schreef APK het volgende:
Huh
Vanavond was Queen Dido night!![]()
Zij heeft Roel door het stof laten kruipen, zonder door te hebben dat zij langzaam weer in zijn invloedsfeer getrokken werd.![]()
24/7 afwezig bedoel jequote:
Ingrid zei een paar dagen geleden dat ze Tanja zou nomineren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:41 schreef BBscanner het volgende:
Ze hebben het over de nominaties. Menno zegt dat hij een naam zeker weetStem afspraak? Denk dat hij Rob bedoelt. Menno Ingrid en Chantal zullen Rob nomineren
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:30 schreef Ireth het volgende:
Goh Kribbet, wat passen we leuk bij elkaar qua ava?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:50 schreef svann het volgende:
In het Talpa dagboek van vandaag:
[..]
Zullen we ze een woordenboek sturen?
BB is wel een erge goede werkgever laat zijn personeel slapen tot na 9:30.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:31 schreef regenworm het volgende:
Iedereen slaapt nog tijd voor een hardrock muziekje![]()
Dat deden ze met roel ook al een klein beetje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:40 schreef BVO het volgende:
Prachtig trouwens hoe Rob door het slijk wered gehaald in de uitzending van gisteravond.
iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:47 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het streamverslag van Scanman
Scanman het was een klasse stuk
Mijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is uitgestorven ook goed ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:08 schreef AnTjUh het volgende:
het huis is afgestorven
net zoals dit topic
dat was de andere 1000 delen toch wel anders!!!
ja GE-WEL-DIG!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:47 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het streamverslag van Scanman
Scanman het was een klasse stuk
Mijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ppfpfff ik zou voorttaan de spelingskontrle er over heen laten gaanquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef Falco het volgende:
De haan kraaide, waar blijft de koffie!
staat netje op mijn buro.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef Falco het volgende:
De haan kraaide, waar blijft de koffie!
Ik hoop ook alleen Lieske wat zullen Dido en Natte Lie zich dan gepasseerd voelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:
Na elke BB staat er wel een dame in de playboy.
Ik hoop dat het dit jaar Chantal wordt, nee geintje Lieske.
Vind lieske een lief ding, en heeft ook nog een verschrikkelijk lekker lichaam.
Dus Playboy bel Lieske na afloop even op.
chantal heb het gisteravond erg laat gemaakt wilde niks missen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:10 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
staat netje op mijn buro.
Zo te zien heeft Chantal niet echt zin om op te staan
Dido en Natte Lie komen in de Playgirlquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:11 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ik hoop ook alleen Lieske wat zullen Dido en Natte Lie zich dan gepasseerd voelen.
De oplossing is dan erg simpel gewoon alle 3 in 1 keer in de Playboy. Moet best leuke foto's opleveren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:11 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ik hoop ook alleen Lieske wat zullen Dido en Natte Lie zich dan gepasseerd voelen.
Als dat wilt dan wil ik chantal ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:14 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
De oplossing is dan erg simpel gewoon alle 3 in 1 keer in de Playboy. Moet best leuke foto's opleveren.
Lieske gun ik het de rest niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:14 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
De oplossing is dan erg simpel gewoon alle 3 in 1 keer in de Playboy. Moet best leuke foto's opleveren.
ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als dat wilt dan wil ik chantal ook![]()
![]()
![]()
![]()
Hij speelt het slecht misschien had hij beter geen excuses moet aanbieden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:20 schreef TagForce het volgende:
Ik kom er net achter dat Dido qua doen en laten wel erg op een collega van mij lijkt... En Roel op mij... Als Roel slim is laat hij haar vallen als een baksteen, dan hoeft hij niet mee te maken wat ik net heb moeten doorstaan... Hij pissed op haar, maar verliefd, en zij Menno aan het naaien. (menno is in dit geval een andere collega van me).
Dido is gewoon een egocentrisch takkewijf die je het licht in de ogen niet hoort te gunnen. Zegt dat ze wil praten, maar wil eigenlijk alleen maar dat je luistert naar wat ze zelf te zeggen heeft, en luistert niet naar wat jij te zeggen hebt.
Zou de playboy echt zo wanhopig zijn dat ze zelfs dit jaar gebruik maken van iets uit BB?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:
Na elke BB staat er wel een dame in de playboy.
.
Verbaasde mij ook, laat Linda maar voor roel kiezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:29 schreef GraafD het volgende:
linda hoor ik niet meer over bart dat zal dus wel over zijn
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:20 schreef TagForce het volgende:
Dido is gewoon een egocentrisch takkewijf die je het licht in de ogen niet hoort te gunnen. Zegt dat ze wil praten, maar wil eigenlijk alleen maar dat je luistert naar wat ze zelf te zeggen heeft, en luistert niet naar wat jij te zeggen hebt.
morge, die weekopdrachten vallen tegen dit jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:37 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
goedemorgen![]()
Hopelijk vandaag weer wat leuks, nomineren of een nieuwe weekopdracht![]()
Linda heeft het de afgelopen nacht wel over Bart gehad met Menno.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:29 schreef GraafD het volgende:
linda hoor ik niet meer over bart dat zal dus wel over zijn
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:39 schreef GraafD het volgende:
[..]
morge, die weekopdrachten vallen tegen dit jaar
Er zijn veel meer dingen die tegenvallen dit jaar:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:39 schreef GraafD het volgende:
[..]
morge, die weekopdrachten vallen tegen dit jaar
Yep, BB = de baas en máákt de regels. Mis inderdaad ook harde medogenloze sancties als mensen over nominaties praten, regels overtreden of er een zooi van makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zijn veel meer dingen die tegenvallen dit jaar:
- regie
- softe actie BB tegen overtreden regels
- kwaliteit geluid
maar we hebben gratis streams en blijven toch met z'n allen kijken hoe saai ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zijn veel meer dingen die tegenvallen dit jaar:
- regie
- softe actie BB tegen overtreden regels
- kwaliteit geluid
precies.... ach het blijft toch wel leuk om dat zooitje ongeregeld te volgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
maar we hebben gratis streams en blijven toch met z'n allen kijken hoe saai ook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb steeds meer koffie nodig om wakker te worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |