Wat is daar nu weer vreemd aan?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:42 schreef CartWOman het volgende:
Vreemd dat je dan zo hard moest lachen om het plaatje van MM.![]()
Ze hebben een kerel nodig in de modploeg, om de boel een beetje te relativeren.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:52 schreef Loedertje het volgende:
Ik heb geen zin meer om hier continu drukte over te maken verder.
Ze hebben bij BB5 2 kerels nodig ipv 3 vrouwenquote:Op woensdag 28 september 2005 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben een kerel nodig in de modploeg, om de boel een beetje te relativeren.
Miskraam-opmerkingen zal ik óok editten. Ben ze nog niet tegengekomen. En ik zal best wel eens iets over het hoofd zien.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:52 schreef Loedertje het volgende:
Net als het feit dat er in de SC reeks dingen staan die normaliter een edit zouden krijgen op de rest van het forum. Iemand een miskraam toewensen is niet mijn ding.
quote:Maar goed, het is jullie beleid, net als de beslissing om stream-verslagjes in een SC topic te laten posten.
Okay: Scanman natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:59 schreef Loedertje het volgende:
Ze hebben bij BB5 2 kerels nodig ipv 3 vrouwen
Als je dan nóg twee échte mannen nodig hebt dan kan dat eerste ding gewoon user blijvenquote:Op woensdag 28 september 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Okay: Scanman natuurlijk.
Maar dan moet je nóg twee mannen zo gek krijgen om dit totaal uit de hand lopende subforum in toom te houden.
Volgens mij posten alle BB mods gewoon gezellig mee in de SC topics....quote:Op woensdag 28 september 2005 02:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Miskraam-opmerkingen zal ik óok editten. Ben ze nog niet tegengekomen. En ik zal best wel eens iets over het hoofd zien.
quote:Op woensdag 28 september 2005 02:03 schreef CartWOman het volgende:
Als het plaatje weg moet, prima. Weet ik waar ik op moet letten.
* Loedertje ook.quote:
LS even toegesproken in het topic.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:56 schreef svann het volgende:
[SC BB # 335] Talpa, Regie checken !!!
Niet leuk meer dit.
En dan nu streamen jijquote:Op woensdag 28 september 2005 11:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
LS even toegesproken in het topic.
Mogguh, Loeder.quote:
Ik meldde het net ook al in FC, maar kan jij het niet terug halen?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Was 29-09 live uitzending deel 3 expres gewist of maakte één van de twee laatst postende mod een foutje?
Denk het niet. Voor mezelf sprekend.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Was 29-09 live uitzending deel 3 expres gewist of maakte één van de twee laatst postende mod een foutje?
Done, ik wilde alleen eerst zeker weten dat het niet een specifieke reden had.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef CartWOman het volgende:
Doet er ook niet toe, toch?
Terugzetten!![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |