Ik weet niet of de echte BB crew dit gezien heeft, maar wat me wel leuk lijkt is dat ze allemaal een Tshirt krijgen hun eigen southparkfiguurtje erop dat lijkt me wel geestig op tv.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:56 schreef harrie1 het volgende:
geweldig het eerste wat ik doe achter de computer is dit topic bekijken
ik hoop dat bb er ook iets van laat zien op tv
dit is echt super !
Zo'n T-shirt, hoe duur is dat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:15 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de echte BB crew dit gezien heeft, maar wat me wel leuk lijkt is dat ze allemaal een Tshirt krijgen hun eigen southparkfiguurtje erop dat lijkt me wel geestig op tv.![]()
![]()
Ik zal hem op Ebay zettenquote:
is goedquote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef Gert het volgende:Ik kopieer de ijskoningin ff met bronvermelding naar Majesteits Eigen topic.
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:12 schreef Knurkie het volgende:
ze worden steeds leuker!!
heel simpel ik heb gewoon een zieke geestquote:Op woensdag 21 september 2005 15:04 schreef berney het volgende:
Ik lig constant dubbel man hoe kom je er toch op
Flugel ookquote:Op woensdag 21 september 2005 15:04 schreef berney het volgende:
Ik lig constant dubbel man hoe kom je er toch op, en waar haal je de tijd vandaan,![]()
Ik wil A.nimal terug.![]()
![]()
(ps misschien een duo presentatie met miss. piggy)
Aanstoot aan het geboortekaartje?? Ik vind het écht super....quote:
voor mensen die aanstoot nemen omtrend het geboortekaartje, dit is een kaartje wat gewoon in omloop is geweest
dat ik er stil van ben omdat het zo mooi isquote:
Ludoquote:Op donderdag 22 september 2005 14:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat ik er stil van ben omdat het zo mooi is
Ooit de wereld ingeslingerd door yvonne dacht ik
Wel joh! Zo ga je er juist nóg beter naar kijken en is het effect groter.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:33 schreef Flakkie01 het volgende:
shit zie nu pas hoe klein het laatste plaatje eigenlijk is de tekst is amper te lezen![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:04 schreef Flakkie01 het volgende:
Dit is BBlive met het laatste nieuws
Opdracht van roel in volle gang.
[afbeelding]
en nu oogjes dicht en snaveltjes toe
[afbeelding]
slaap lekker
sorryquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier dus écht in m'n broek te piesen nu...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef Flakkie01 het volgende:
Chantal is naar de dagboekkamer gegeean om te vragen of ze nicotinepleisters kon krijgen.
Ze heeft bijzonder veel moeite met het niet roken.
Big Brother stond ook te juichen toen ze dit kwam vragen en met het aanbrengen van de pleisters werd ze ook meteen geholpen.
Uhmm ja klopt ik had wat ellende met de site waar ik plaatjes upload maar ik denk dat ik nu wel een goede gevonden heb, hoop ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:18 schreef Djeez het volgende:
Kom ik net na een paar dagen weer uit het ziekenhuis, kom ik ff kijken of er nieuws is. Maar er is sinds zondag helemaal geen nieuws geweest!
Helaas was het voor iets anders. Ik ben wederom geopereerd aan een perianaal abces. Zaterdag weer thuis, en zondagmorgen erg veel bloedverlies aan de wond. Dus mocht ik weer naar het ziekenhuis, en ben maandagmorgen ontslagen. Als het goed is, duurt het nog twee maandjes voor ik vader ben. Bedankt voor de belangstelling en hopen dat de uploadsite gauw weer klaar is. Keep up the good work!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:55 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Je was in het ziekenhuis omdat je vader bent geworden???![]()
![]()
ik hoop voor niks anders![]()
Je hebt gelijk hoor. Je moet op je hoogtepunt stoppenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:29 schreef Flakkie01 het volgende:
Dit is BBlive met het laatste nieuws
Het is nu officieel de hele redactie vind geen 1 van de bewoners leuk meer.
Er zijn dan ook meerdere keren gebeurd dat een medewerker zijn monitor om de oren heeft geslagen om te kijken of er ook verstand in te meppen was.Ook de zeemleren lappen zijn niet meer aan te slepen om de hoeveelheid spuug van het scherm af te halen die ontstaat bij een stevig potje beeldscherm schelden.
Omdat de gezondheid van onze medewerkers in het geding is heeft BBlive besloten een sabetical in te lassen .
dit was voorlopig het laatste nieuws van BBlive
Het was mooi zolang het duurdequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:29 schreef Flakkie01 het volgende:
dit was voorlopig het laatste nieuws van BBlive
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |