quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:30 schreef golfer het volgende:
Namenopsom-topic.
Zeg dan op zijn minst waarom je iets vindt.
On eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:28 schreef kayzie het volgende:
Wie is volgens jullie de meest overgewaardeerde voetballer? Zowel binnenland als buitenland?
Voor mij Seedorf, alhoewel sommigen misschien hem de meest ondergewaardeerde voetballer is
Nou wie verafgod hem dan? Behalve de Feyenoorders...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:30 schreef Jajong het volgende:
Dirk Kuijt, geweldige vent. Begenadigd voetballer, maar hij wordt onterecht verafgood, ZO goed issie nou ook alweer niet.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:29 schreef HassieBassie het volgende:
Kan je misschien ook nog even toelichten waarom je dat vindt?
Waarom? Door wie wordt hij overgewaardeerd?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:31 schreef Nashje het volgende:
Julien Escudé.
Door Nashjequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom? Door wie wordt hij overgewaardeerd?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:31 schreef kless het volgende:
[..]
On eens.
zijn niet veel mensen die met 3 verschillende clubs die uafa beker wint
Daar heb ik het met jou al breed genoeg over gehad in het Ajax topic.quote:
Door mij.quote:Door wie wordt hij overgewaardeerd?
bij italieaanse club heb ik em anders ook hele mooie dingen zien doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef kayzie het volgende:
Seedorf is een speler die zelden iets extra's brengt. Zijn rendement is laag. Hij heeft een goed schot in de benen, dat zeker, maar goed daar ben je ook voetballer voor. Maar zijn acties lijken niet alleen slungelig, dat zijn ze ook. En hij laat te makkelijk een man lopen.
[..]
Die ene keer als die bij het NED elftal mee doet ja. Maar als je vaker wedstrijden van milan ziet dan is hij echt wel goed hoor alleen wil het bij het NED elftal niet echt lukken en de mensen hebben al bij voorbaat een slechte mening over hem. Maakt hij een foute actie dan is ie al slecht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef kayzie het volgende:
Seedorf is een speler die zelden iets extra's brengt. Zijn rendement is laag. Hij heeft een goed schot in de benen, dat zeker, maar goed daar ben je ook voetballer voor. Maar zijn acties lijken niet alleen slungelig, dat zijn ze ook. En hij laat te makkelijk een man lopen.
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:36 schreef denka het volgende:
[..]
Die ene keer als die bij het NED elftal mee doet ja. Maar als je vaker wedstrijden van milan ziet dan is hij echt wel goed hoor alleen wil het bij het NED elftal niet echt lukken en de mensen hebben al bij voorbaat een slechte mening over hem. Maakt hij een foute actie dan is ie al slecht.
ik denk dat hij daar dan ook voor aangenomen is.....quote:[b]
Saidi; vervelende voetballer die wel wat aardige bewegingen heeft, maar te veel overtredingen maakt, en voornamelijk bezig is de tegenstander te irriteren
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Hier kon na de OP een slot op.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Figo.. Kon goed voetballen. Nu is et echt niets meer. Slechts een randfiguur bij Madrid vorig jaar. Hij heeft gewoon niet meer wat ie eerst had.. Flair enzo.. nu is et een matennaaier met zn schwalbes.
Kluivert.. Hij is er wel, maar je ziet em nooit. Is niet beslissent en speeld nooit bij zn eigen clubs.
Ik kijk het nog even aan...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Hier kon na de OP een slot op.
Like....Forum Tracker op de FP...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:46 schreef golfer het volgende:
Ik zie hier opeens allemaal posters die ik anders bijna nooit in VBL zie posten of meedoen aan een discussie
Absoluut Seedorf, ik ben het volkomen met je eens. Ook zijn karakter is geen pretje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef kayzie het volgende:
Voetballen kan Van der Vaart welquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:55 schreef Dopekoe het volgende:
Winston Bogarde --> heeft een paar goede wedstrijden gespeeld in de CL van 94-95 maar heeft verder nooit een toegevoegde waarde gehad...
En Ronaldo --> is niet eens echt een heel goede voetballer vind ik.... In z'n psv tijd vond ik hem ook nooit echt goed voetballen, neemt alleen af en toe z'n doelpuntjes mee....
Een van de meest ondergewaardeerde voetballers is Rafael van de Vaart, die jongen kan geweldig voetballen maar krijgt niet echt veel de kans, heb hem nog niet echt veel gezien bij Hamburger maar die is goed op weg
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Koné vindt ik eigenlijk ook wel overgewaardeerd
Hij speelt wel 's 3 wedstrijden achter elkaar goed maar daarna is het niet meer zo geweldig
en met Sylvie natuurlijk, maar dat was positief overhoop liggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Voetballen kan Van der Vaart wel
Maar de laatste 2 seizoen ofzo bij Ajax stelde het niks voor
Het enige waar hij toen goed in was was overhoop liggen met andere spelers enzo
Nou positief?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en met Sylvie natuurlijk, maar dat was positief overhoop liggen
uefa beker? CL zul je bedoelen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:31 schreef kless het volgende:
[..]
On eens.
zijn niet veel mensen die met 3 verschillende clubs die uafa beker wint
Geen passeerbeweging? Ik kan me een goal herinneren van vorig seizoen, waarbij ruud vanaf de middellijn een mannetje of 6/7 passeert en vervolgens scoort.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:23 schreef retteketet het volgende:
Van Nistelrooy. Hij wordt door vele figuren een topspeler genoemd, ik vind 'm helemaal niet zo goed... Eigenlijk was hij bij PSV wel een goeie speler, hij was toen nog redelijk wendbaar en technisch. Tegenwoordig vind ik 'm traag, en hij heeft ook al geen passeerbeweging...
Wat-ie wél kan is hard schieten, en redelijk koppen, maar dat kunnen er zoveel.
dat was zlatanquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen passeerbeweging? Ik kan me een goal herinneren van vorig seizoen, waarbij ruud vanaf de middellijn een mannetje of 6/7 passeert en vervolgens scoort.
Ruud ookquote:
Klopt maar sommigen werden daardoor naar grote clubs getransfereerd ( Poborsky ) of heilig verklaard ( Schillaci ) Of als voorbeeld genomen hoe het ook kan op z'n niet Braziliaans ( Dunga ) Of zelfs tot speler van het toernooi gekozen ( Eilts )quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:43 schreef Zwansen het volgende:
maar goed, dan hoef je niet overgewaardeerd te zijn...Zijn misschien spelers die toen boven zichzelf uitstegen.
Alsof Rob Witschge en John van Loen geen Ajacieden waren ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:
Tuurlijk pakken de Ajaciedjes hier er weer de PSV-ers en Feyenoorders ertussen uit...
ik weet het ik moet niet generaliseren. sommige users zijn best objectief.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof Rob Witschge en John van Loen geen Ajacieden waren ?
Hier ben ik het ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:55 schreef Dopekoe het volgende:
En Ronaldo --> is niet eens echt een heel goede voetballer vind ik.... In z'n psv tijd vond ik hem ook nooit echt goed voetballen, neemt alleen af en toe z'n doelpuntjes mee....
Was Escudé maar een psv'erquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:
Tuurlijk pakken de Ajaciedjes hier er weer de PSV-ers en Feyenoorders ertussen uit...
Ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:54 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij is Schillaci gewoon begonnen met voetbal met het WK'90 en gestopt na de halve finale. Verder weet ik echt niks van die gast.
vind ik ook nog niet eens zo'n slechte peer, geen topper maar ook geen tobber.quote:
op basis van zijn snelheid, techniek en vooral pingelkwaliteiten is hij destijds verkozen tot speler van het jaar. toen vond ik dat niet meer dan terecht, hij was echt ongeevenaard. de laatste jaren heeft hij echter weinig laten zien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:56 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook wel mee eens.
Ik heb nooit gesnapt waarom ze Ronaldo tot beste speler ter wereld benoemd hebben, want zoveel had hij niet in huis en hij tikte gewoon de balletjes erin die menig andere spits erin knalt.
Maar 'iedereen' vond hem geweldig.
Ja alleen menig andere spits maakte er jaren achter elkaar geen dertig in een seizoen. En menig speler debuteerde niet voor PSV als 17jarige tegen Leverkusen in europa, om vervolgens 7 spelers te passeren vanaf eigen helft om de bal in het netje te knallen en en passant nog twee doelpunten te maken. Menig speler die voor Barcelona speelde maakte geen werelddoelpunten met weergaloze solo's. Menig speler scoort volop in een sterren ensemble zoals Real is, en waar de medespelers je liever niet de bal geven maar op eigen succes uitzijn. Menig speler wordt niet voor Brazilië geselcteerd op hun 17de om vervolgens wereldkampioen te worden.Menig speler is bovendien geen topscorer geworden op een WK.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:56 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom ze Ronaldo tot beste speler ter wereld benoemd hebben, want zoveel had hij niet in huis en hij tikte gewoon de balletjes erin die menig andere spits erin knalt.
Maar 'iedereen' vond hem geweldig.
3 WK's was ie erbij, en elke keer haalde het team de finale.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja alleen menig andere spits maakte er jaren achter elkaar geen dertig in een seizoen. En menig speler debuteerde niet voor PSV als 17jarige tegen Leverkusen in europa, om vervolgens 7 spelers te passeren vanaf eigen helft om de bal in het netje te knallen en en passant nog twee doelpunten te maken. Menig speler die voor Barcelona speelde maakte geen werelddoelpunten met weergaloze solo's. Menig speler scoort volop in een sterren ensemble zoals Real is, en waar de medespelers je liever niet de bal geven maar op eigen succes uitzijn. Menig speler wordt niet voor Brazilië geselcteerd op hun 17de om vervolgens wereldkampioen te worden.Menig speler is bovendien geen topscorer geworden op een WK.
Of ken jij van dit soort menige spelers ?
Dat bedoel ik. En op het WK-98 werd ie vlak voor de finale ziek en vervolgens werden de Brazilianen weggespeeld.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
3 WK's was ie erbij, en elke keer haalde het team de finale.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
Van Marco van Basten is een soort James Dean gemaakt - natuurlijk een goede voetballer maar er wordt nu gedaan alsof hij echt briljant was terwijl hij maar een halve carriere heeft gehad en slechts af en toe uitblonk.
Dat bedoel ik. HIj wordt geroemd op basis van zo'n lijstje. Het is een mythe. Je moet gewoon naar de persoon zijn kwaliteiten kijken en niet doen of hij in zijn eentje verantwoordelijk is voor die lijst. Dat is het bewust verdraaien van feiten en doet geen recht aan anderen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van Basten was 29 toen hij zijn laatste wedstrijd speelde en was toen 3 maal Wereld en Europeesvoetballer van het jaar: 1988, 1989, 1992. Won 2 maal de Europa Cup 1 en 1 maal de Europa Cup 2 én werd Europees Kampioen... En hij werd 4x op rij topscorer in Nederland, en in totaal 6x kampioen...
Tja, als iemand als Paolo Maldini die al sinds 1867 voetbalt zegt dat Marco van Basten de beste speler is met wie hij ooit heeft samengespeeld, dan hoef ik helemaal niets meer toe te voegen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. HIj wordt geroemd op basis van zo'n lijstje. Het is een mythe. Je moet gewoon naar de persoon zijn kwaliteiten kijken en niet doen of hij in zijn eentje verantwoordelijk is voor die lijst. Dat is het bewust verdraaien van feiten en doet geen recht aan anderen.
Ik ga ook voor Beckham. Mooie traptechniek en passing, maar heb het idee dat hij verder een beetje eenzijdig is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou wie verafgod hem dan? Behalve de Feyenoorders...
En ik vind Beckham de meest overschatte voetballer. Die gast is meer bezig met zijn haar dan zijn werk.
Maldini voetbalt niet sinds 1867.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, als iemand als Paolo Maldini die al sinds 1867 voetbalt zegt dat Marco van Basten de beste speler is met wie hij ooit heeft samengespeeld, dan hoef ik helemaal niets meer toe te voegen...
Maldini is heus geen onaantastbare held. Mar het is natuurlijk wel een levende legende in de Serie A met 570 competitieduels en 20 dienstjaren bij Milan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Maldini voetbalt niet sinds 1867.
Ik moet wel lachen om dit soort fanatisme. Van die helden waar je geen kritiek op mag leveren terwijl de werkelijkheid natuurlijk veel subtieler en genuanceerder is.
Bron? URL?quote:
Voor het geval mensen weer gaan zeuren dat ik het weer op een (ex)PSV'er heb gemunt, noem ik ook maar even een Ajacied die naar mijn idee overgewaardeerd is: John Heitinga.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef Shreyas het volgende:
Mark van Bommel natuurlijk, iedereen denkt dat hij goed is, dat hij een leider is, dan hij talent heeft, etc.
Maar het is gewoon een prutser, een domme prutser met weinig kwaliteit, gelukkig heeft Marco van Basten dat door, nu de rest van Nederland nog.
Daar zijn we het dan weer over eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Nou doe dan Jan Koller, man wat haat ik die vent.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan weer over eens.
Rosales is echt wel een goede voetballer hoor. Hij zou eens wat meer basisplaatsen moeten krijgen ipv Pienaar op die positie. Het enige dat hij niet mee heeft is z'n ongelofelijke jankkop, maar daar kan hij ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef gangsta-mario het volgende:
Rosales en rosenberg.. Komen gewoon tekort
Ik riep ook altijd dat dat zo'n beperkte voetballer was en het enige wat hij kon was koppen. Maar stiekem heeft hij best een goede techniek, zeker gezien zijn lengte. Was ook altijd leuk, die duels tussen Stam en Koller, Koller was net Jaap Stam, alleen dan een kop groter.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Nou doe dan Jan Koller, man wat haat ik die vent.
Ga je mond spoelen viezerik!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
op basis van zijn snelheid, techniek en vooral pingelkwaliteiten is hij destijds verkozen tot speler van het jaar. toen vond ik dat niet meer dan terecht, hij was echt ongeevenaard. de laatste jaren heeft hij echter weinig laten zien.
Proef ik hier een lichtelijk calimero-syndroom?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef The_M het volgende:
Babel, Maduro, Heitinga, Rosenberg, Rosales, Escude, Boukhari en Mitea![]()
Je kent me hequote:Op woensdag 21 september 2005 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Proef ik hier een lichtelijk calimero-syndroom?
Robben??????????????????????????????????quote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
Babel heeft wel degelijk kwaliteiten, maar ik denk persoonlijk dat die meer in de sfeer van schaduwspits liggen dan linkerspits. Zou wel ideaal zijn voor Ajax, want Sneijder is geen schaduwspits a la Litmanen/Bergkamp, meer linkshalf. Mitea moeten ze alleen dan ff uit de dip halen daar. In het NL hebben we ook sinds het verdwijnen van Overmars geen fatsoenlijke linksbuiten gehad.
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef kultivate het volgende:
Wat vinden jullie van Anelka dan? Of wordt hij niet meer overgewaardeerd omdat echt niemand hem goed vindt.
Hahhahahaa, ik wist dat je zou bijten! Tuurlijk is robben een klasbak, alleen wat blessuregevoelig..quote:Op woensdag 21 september 2005 11:59 schreef The_M het volgende:
[..]
Robben??????????????????????????????????
En ik vind dat Sneijder het toch aardig doet achter de spitsen. Juist toen hij links-half speelde kwam hij op de bank bij Ajax......
Dan had hij het bij al die clubs waar hij eerder speelde toch wel gemaakt??quote:Op woensdag 21 september 2005 12:02 schreef kayzie het volgende:
Anelka is een goede speler vind ik. Alleen zijn mentaliteit laat weleens vaker te wensen over. Maar een echte klasbak die een verschil kan maken.
[..]
neeeeejjjjj zo makkelijk kom je er niet vanaf, je was hem gewoon ff vergetenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hahhahahaa, ik wist dat je zou bijten! Tuurlijk is robben een klasbak, alleen wat blessuregevoelig..
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:50 schreef The_M het volgende:
[..]
neeeeejjjjj zo makkelijk kom je er niet vanaf, je was hem gewoon ff vergeten![]()
babel moet je niet schaduwspits gaan zetten. daar heeft de techniek, het inzicht, en de pass niet voor. ik vind sneijder het juist uitstekend doen op die plaats. hij heeft misschien niet het inzicht van bergkamp en litmanen, maar hij heeft wel een goede pass en schot.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
Babel heeft wel degelijk kwaliteiten, maar ik denk persoonlijk dat die meer in de sfeer van schaduwspits liggen dan linkerspits. Zou wel ideaal zijn voor Ajax, want Sneijder is geen schaduwspits a la Litmanen/Bergkamp, meer linkshalf. Mitea moeten ze alleen dan ff uit de dip halen daar. In het NL hebben we ook sinds het verdwijnen van Overmars geen fatsoenlijke linksbuiten gehad.
Als diepe spits heeft hij tot nu toe niet echt weten te imponeren. Misschien tegen Macedonië, als het om des keizers baard gaat, leuk om eens uit te proberen; Robben - Babel - Van Persiequote:Op woensdag 21 september 2005 14:02 schreef nik2043 het volgende:
[..]
babel moet je niet schaduwspits gaan zetten. daar heeft de techniek, het inzicht, en de pass niet voor. ik vind sneijder het juist uitstekend doen op die plaats. hij heeft misschien niet het inzicht van bergkamp en litmanen, maar hij heeft wel een goede pass en schot.
en babel is gewoon een diepe spits, zo'n jongen moet je niet linksbuiten zetten, hij loopt nu echt alles dicht.
En Kuyt gewoon helemaal niet laten spelen??quote:Op woensdag 21 september 2005 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als diepe spits heeft hij tot nu toe niet echt weten te imponeren. Misschien tegen Macedonië, als het om des keizers baard gaat, leuk om eens uit te proberen; Robben - Babel - Van Persie
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat Babel het beste tot zijn recht komt in het 2e team.....quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Babel het best in een 4-4-2 opstelling tot z'n recht komt. Dan kan hij net als Henry af en toe van de zijkant komen en heeft hij meer ruimte.
Je denkt dat Kuijt altijd geweldig speelt? Het is gewoon een probeersel, kijken hoe het loopt, om wat achter de hand te hebben in Deutschland als Kuijt minder in vorm, geblesseerd of geschorst is.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En Kuyt gewoon helemaal niet laten spelen??
![]()
Vleugels is goed, babel in de punt niet.... genoeg andere optiesquote:Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je denkt dat Kuijt altijd geweldig speelt? Het is gewoon een probeersel, kijken hoe het loopt, om wat achter de hand te hebben in Deutschland als Kuijt minder in vorm, geblesseerd of geschorst is.
Met deze opstelling heb je twee echte vleugels, altijd handig om achter de hand te hebben.
Proest. En wie vind jij dan wel goed?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat Babel het beste tot zijn recht komt in het 2e team.....
Daar zal hij binnenkort ook wel weer spelen. Ik vind hem nog weinig waardevol.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat Babel het beste tot zijn recht komt in het 2e team.....
en wie is dat volgens jou?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef nikk het volgende:
Mr. Intikker
Mr. Intikkerquote:Op woensdag 21 september 2005 18:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat moet Kezza of Nistelrooij zijn, kan niet missen!
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:34 schreef Kuppie het volgende:
Ik mis Jari Litmanen in deze discussie. Overschat in Nedeland, op juiste waarde geschat in het buitenland.
Precies buiten dat was ie de eerste speler die 3 maal gekozen werd als europees voetballer van het jaar. Die Ajacieden zijn in elke jury geïnfiltreerd. Ook het feit dat ie 3 maal de EC-1 op rij won was te danken aan de scheidsrechters die allemaal waren omgekocht door Amsterdamse zakenlieden. En dat men in het buitenland zegt dat Oranje op het WK-74 schitterend speelde en een voetbalrevolutie te weeg bracht komt door de journalsen kliek die vanuit Amsterdam regeert. Dat Beckenbauer Cruijff de beste europese voetballer ooit vind komt omdat dat een kontenlikker is die graties naar de hoeren mag in Amsterdam. Trouwens dat Cruijff na 10 jaar dat Barcelona geen kampioen werd in het eerste seizoen dit wel volbracht was puur te danken dat er veel Amsterdamse touristen naar Barcelona gaan en daarom veel geld in het laatje van deze arme streek brengen. Daar moest wat tegenover staan.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:56 schreef klootje het volgende:
Johan Cruyff wordt pas echt overschat in NL maar dat is wel vaker met ajacieden,nooit geen ek of wk gewonnen en dan nog thuis blijven zgn. omdat ie van zijn vrouw niet mee mocht maar wel altijd vaag commentaar geven hoe het wel moet,typisch amsterdamse arrogantie.
In Amsterdam denken ze dat dat de beste voetballer ooit was terwijl ik er wel een paar kan noemen die in hun eentje een WK wonnen zoals Maradona.
Ik hoop van harte dat NL volgend jaar het wk wint met Robben als speler van het toernooi,kijken wat ze dan van die groningse kale nicht gaan schrijven in de door ajax fans gedomineerde media.
Ja idioot dat ie zo lang europees topsorer allertijden van de CL is geweest. En Barcelona en Liverpool stellen helemaal niks voor in europa.Als ie nou voor echte topclubs had gespeeld.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:34 schreef Kuppie het volgende:
Ik mis Jari Litmanen in deze discussie. Overschat in Nedeland, op juiste waarde geschat in het buitenland.
Wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met stip op 1...Ruud van Nistelrooy (oe, kijk mij eens tegen een bal aanlopen..)
Bij Barcelona en Liverpool heeft hij nauwelijks gespeeld. Topscorer in de CL was hij, omdat er een naamsverandering plaatshad en het aantal wedstrijden drastisch toenam.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja idioot dat ie zo lang europees topsorer allertijden van de CL is geweest. En Barcelona en Liverpool stellen helemaal niks voor in europa.Als ie nou voor echte topclubs had gespeeld.
Sinds Beckham die ballen niet meer op z'n neus legt is het bagger troef wat ie laat zien,quote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
Precies Ruud is topscorer allertijden samen met Raoul in de CL. Komt alleen maar omdat ie balletjes staat af te wachten.
Nou ook niet altijd, maar 30x scoren is voor een spits gewoon goed. Dan hoef je ook niet te kunnen voetballen, als je scoort als spits doe je wat je moet doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:31 schreef tha_dark het volgende:
-edit, net te laat.
Maar ik vind Kezman, zeker in zijn periode bij psv dus echt wel Mr. Intikker.
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:34 schreef Kuppie het volgende:
Raul is staat ver boven Ruud.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
Precies Ruud is topscorer allertijden samen met Raoul in de CL. Komt alleen maar omdat ie balletjes staat af te wachten.
Gerd Muller.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
Ajax boeit me niet. Met chronisch gebrek aan voetbalrealisme van Ajax-supporters wordt ik dagelijks geconfronteerd.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:17 schreef Nashje het volgende:
[..]. Je bent gewoon gefrustreerd dat Jari Ajax zoveel plezier heeft gebracht.
Tja, ach, de prijzenkast in Amsterdam wil nog wel eens jaloezie opwekkenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:58 schreef Kuppie het volgende:
[..]
Ajax boeit me niet. Met chronisch gebrek aan voetbalrealisme van Ajax-supporters wordt ik dagelijks geconfronteerd.
Ach ja.....net als de prijzenkast van Napoli......quote:Op donderdag 22 september 2005 10:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tja, ach, de prijzenkast in Amsterdam wil nog wel eens jaloezie opwekken
Niet bij mij hoor. Hoe meer prijzen Ajax wint, hoe beter ik het vind.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tja, ach, de prijzenkast in Amsterdam wil nog wel eens jaloezie opwekken
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef Croupouque het volgende:
Marco van Basten.
Ja inderdaad die kon echt niet voetballen..... drama gewoon......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef Croupouque het volgende:
Marco van Basten.
Apen-knul zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef Rekkie het volgende:
Pienaar is in mijn ogen ook ondergewaardeerd
quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:32 schreef marcb1974 het volgende:
Van Bommel
die wordt op dit moment door niemand nog gewaardeerd dus van overwaardering kan, naar mijn meneing, (nog) geen sprake zijn.quote:
Lijkt me lastig in je eentjequote:Op woensdag 21 september 2005 02:56 schreef klootje het volgende:
Johan Cruyff wordt pas echt overschat in NL maar dat is wel vaker met ajacieden,nooit geen ek of wk gewonnen en dan nog thuis blijven zgn. omdat ie van zijn vrouw niet mee mocht maar wel altijd vaag commentaar geven hoe het wel moet,typisch amsterdamse arrogantie.
In Amsterdam denken ze dat dat de beste voetballer ooit was terwijl ik er wel een paar kan noemen die in hun eentje een WK wonnen zoals Maradona.
Ik hoop van harte dat NL volgend jaar het wk wint met Robben als speler van het toernooi,kijken wat ze dan van die groningse kale nicht gaan schrijven in de door ajax fans gedomineerde media.
Bosvelt moet altijd op gang komen, dat heeft even een aantal weken nodig, komt nog bij dat hij dit seizoen geblesseerd begonnen is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:34 schreef D1 het volgende:
Op dit moment Paul Bosvelt. Heeft het goed gedaan bij Feijenoord, was niet meer dan gemiddeld tot matig bij City en raakt echt amper een handvol goede ballen bij heerenveen.
Wat een onzin, omdat hij nu een x een blunder gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Lodewijks
eens is. Man wat is die man slecht zeg. Ik heb hem nog geen goede wedstrijd voor Everton zien voetballenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Phil Neville is er wel een, die helpt nu Everton mee naar beneden.
Dat bedoel ik niet, ik bedoel de Feyenoord-defensie in zijn geheel. Na de zes overwinningen op rij werd meerdere malen geconstateerd dat de organisatie achterin zo goed zou zijn, maar de hele defensie van Feyenoord is overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een onzin, omdat hij nu een x een blunder gemaakt heeft.
Je vergeet de rest van de Feyenoord selectie fan-boyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Lodewijks, Alexander Östlund, André Bahia Santos Viana, Serginho Green en Pascal Bosschaart.
Dat zal het zijn ja...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Die is eerder ondergewaardeerd natuurlijk. Maar dat weiger jij te beseffen.
5 assists, 2 goals... Doen er niet veel hem na in deze competitie tot dusverre.quote:
Powel heeft er al 14 gemaakt, doet niemand hem na. Is ook niet veel bijzonders.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
5 assists, 2 goals... Doen er niet veel hem na in deze competitie tot dusverre.
Blijft welles/nietes mm. Laten we er maar mee stoppen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
In de GGD ja. Liverpool, Valencia en Bremen willen Pienaar. Geen gekke clubs.
Dat heet "willen spelen". Hij wilde nog wat doen voor het elftal, hij wilde nog gaan winnen. Maar de drang om jezelf te bewijzen is bij Nederlanders al snel een irritant, onwelwillend kereltje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:44 schreef Dragonetti het volgende:
RvN
Ik mag zijn mentaliteit gewoon niet, tijdens een interland in 2004 werd hij door advocaat gewisseld en trapte uit woede op 1 van die reclame borden (of het was zijn drink fles wat ie trapte tegen die reclame bord).
Derde op de lijst van de Champions League topscorers ooit, loopt in zn clubcarriere iets meer als 1 op 2 (175 in 291, en ook in Oranje zit hij ook boven de 1 op 2 (25 in 47)quote:Ik zie hem meer als een speler die echt teveel bediend moet worden, klungelt ook af en toe een bal erin en vervolgens wordt ie zowat als voetbal god gezien !? (laatste wedstrijd oranje, of die wedstrijd in Portugal in stadion dragao...volgens mij tegen Tsjechië...)
Goed, ik kan nu een hele lijst posten met profs (bekende en minder bekende) die wel eens een pingel hebben gemist (tegen goede en minder goede tegenstanders), maar of dat nou nodig is ....quote:[quote]
Mist een penalty tegen Andorra als pro kan je dat toch niet maken!?
Tja, en dan kom je erop, wat is goed. Is het wat ik hier helemaal boven heb aangestipt, ja, dan is het een wat mindere spits. Maar wat moet een spits doen? Scoren. En dat doet ie. Een gemiddelde van meer dan 1 op 2 bij zowel Oranje als zijn clubs, is een goed gemiddelde, en dus is het een goede spits. Als het echt zo makkelijk was, waarom zijn er dan niet veel meer "Mr. Intikkers" ?quote:Bij Man utd. zal ie zeker geschitterd hebben geen twijfel over, het is een kunst om op de goeie moment op de goede plek te staan...maar zo goed is echt niet (was ... misschien ... maar in oranje...nee!)
Uit die trap tegen die reclame bord wist ik al dat ie geen speler is die boven zijn gevoelens kan staan en dat heeft ie laatst weer bewezen...
Respect voor zijn kwaliteiten
Respect voor zijn prestaties
Maar zo goed ... nee...
Ik was al een lange tijd niet van hem gecharmeerd, maar had wel respect voor wat wel goed deed / kon. Hij heeft zijn kwaliteiten maar meer ook niet. (maar nu kijk ik wel naar het Ned. elftal alleen).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zucht, weer een Nistel-basher. Goed, het is geen supertechnische voetballer die ff 4 man uitkapt, om de keeper heendraait, vervolgens nog 2 verdedigers dolt om dan de bal met een puntertje achter het standbeen de kruising in te draaien. Maar ach ....
Dat gevoel met spelers heb ik niet, ik krijg het wel als je constant wordt opgehemeld, terwijl je spel en gedrag er ook niet helemaal naar is.quote:Dat heet "willen spelen". Hij wilde nog wat doen voor het elftal, hij wilde nog gaan winnen. Maar de drang om jezelf te bewijzen is bij Nederlanders al snel een irritant, onwelwillend kereltje.
Zie mijn 1e reactie ik ontken zijn prestaties niet bij man. utd. dus waarom dit er dan bij halen? Heeft dit dan effect gehad op zijn spel in het Ned. elftal? ...schril contrast... in mijn ogen dan.quote:Derde op de lijst van de Champions League topscorers ooit, loopt in zn clubcarrière iets meer als 1 op 2 (175 in 291, en ook in Oranje zit hij ook boven de 1 op 2 (25 in 47)
En dan? Ik heb helemaal niks met die mensen die in "mindere" clubs spelen of minder bekend zijn...spelen die in het Ned. elftal? Noem dan tenminste iemand die in het Ned. elftal heeft gespeeld en tegen dwerg zoals Andorra bijvoorbeeld een pingel heeft gemist. (hiermee wil ik dus niet zeggen dat die er niet zijn geweest, voor de duidelijkheid)quote:Goed, ik kan nu een hele lijst posten met profs (bekende en minder bekende) die wel eens een pingel hebben gemist (tegen goede en minder goede tegenstanders), maar of dat nou nodig is ....
Ik heb al eerder aangeven dat ie zeker wel kwaliteiten heeft en op de goede plek op de goede moment staat...is zeker wel een kwaliteit.quote:Tja, en dan kom je erop, wat is goed. Is het wat ik hier helemaal boven heb aangestipt, ja, dan is het een wat mindere spits. Maar wat moet een spits doen? Scoren. En dat doet ie. Een gemiddelde van meer dan 1 op 2 bij zowel Oranje als zijn clubs, is een goed gemiddelde, en dus is het een goede spits. Als het echt zo makkelijk was, waarom zijn er dan niet veel meer "Mr. Intikkers" ?
Just my 2 cents
Dat maakt hem niet overgewaardeerd! Hij had gewoon eerder moeten stoppenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pierre van Hooijdonk.... Dit was een jaar te lang.
Indien je het over Pierre v Hooijdonk hebt; Feyenoord, Benfica, Celtci en Fenerbahçe tellen niet als topclubs?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij werd dit jaar binnen gehaald als de verlosser en wordt nog steeds zo gezien. Hij maakt het niet waar. Bovendien wordt hij onderhand gezien als een van de beter spitsen van het nederlands elftal. beetje overdreven voor een spits die nooit bij een topclub heeft gezeten, slechts presteerde bij oranje als sub en bij de betere clubs waar hij heeft gezeten uiteindelijk snel afgeschreven werd...
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Indien je het over Pierre v Hooijdonk hebt; Feyenoord, Benfica, Celtci en Fenerbahçe tellen niet als topclubs?
En invallen is ook een kunst, iets wat keer op keer onderschreven werd. Nog afgezien van z'n fantastische vrije trap.
De absolute top is Pi-Air niet, maar zeker wel één van de betere spitsen die NL heeft.
Ik vind ook dat primera division of serie A beter bij hem past hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:05 schreef Doekes het volgende:
Wat die Boukhari in de eredivisie doet is me al jaren een raadsel...
Ik bedoelde eigenlijk iets andersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind ook dat primera division of serie A beter bij hem past hoor
ik noem een Sneijder, vdVaart en Yildirim, geen Vitesse-knakkers nodigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:22 schreef JorgeCampos het volgende:
van Hooijdonk lost op dit moment een belofte in. en een beetje afbouwen gun je toch elke goede speler.
stoppen op je hoogtepunt is voor watjes.
wat betreft Oranje is Pierre mogelijk wel op zijn hoogtepunt gestopt.. Stel je voor dat zijn laatste interland die tegen Portugal was.. waar hij die vrije trap miste.. die erin had GEMOETEN.![]()
maar gelukkig daarna nog 2 goals tegen Tsjechie.![]()
voor de vrije trappen hoeft Pierre in elk geval niet meer mee naar het WK.. daarvoor kan Yildirim mee. (of die knakker van Vitesse)
Nou, bijna elke eredivisieclub zou blij met hem zijn hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:05 schreef Doekes het volgende:
Die vette Jansen is sowieso geen ned-elftal materiaal. Te dik, te traag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik noem een Sneijder, vdVaart en Yildirim, geen Vitesse-knakkers nodig
Gewoon een goeie voetballer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:05 schreef Doekes het volgende:
Fabeltje. Twee WK finales gehaald. Noem eens een spits die hem uit de wedstrijd heeft gespeeld ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Alle ophef rond Roberto Carlos vind ik ook altijd wat overdreven. Voor een linksback is het een slechte verdediger.
Precies. Als ze goed genoeg kunnen aanvallen hoeven ze niet te verdedigen. Aanval is de beste verdediging...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
Alle goede links- en rechtsbacks zijn matige verdedigers, kijk bijvoorbeeld naar Hatem Trabelsi, Maxwell, Young-Pyo Lee, Cafu, Cicinho, Zambrotta, Zanetti, Jankulovski etc.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:49 schreef Doekes het volgende:
[..]
Precies. Als ze goed genoeg kunnen aanvallen hoeven ze niet te verdedigen. Aanval is de beste verdediging...![]()
Ik denk dat als Roberto Carlos in een minder team zou spelen, met meer druk op de achterste linie, dat ie regelmatig uit de wedstrijd gespeeld zou worden. Een doldrieste draver is het met een hard schot, zonder richting.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fabeltje. Twee WK finales gehaald. Noem eens een spits die hem uit de wedstrijd heeft gespeeld ?
De Laudrups speelden hem in 1998 volledig gek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fabeltje. Twee WK finales gehaald. Noem eens een spits die hem uit de wedstrijd heeft gespeeld ?
In Nationale elf doet hij hij het goedquote:Op donderdag 10 november 2005 14:41 schreef kayzie het volgende:
Beasley vind ik ook een overgewaardeerde speler, zijn optredens vind ik niet helemaal geweldig. Dat hij toch op een WK speelt en bij PSV vind ik opzienbarend.
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef numero_uno het volgende:
Gio van Bronckhorst. Is geen linksback doet het wel aardig maar is zeker niet de topper die sommige mensen in hem zien.
Voorlopig niet in Oranje.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Babel, in het begin nog aardig bezig.
Maar nu is het niks meer en toch blijft hij spelen...
Als linksbuiten is hij te licht en als spits laat hij de bal telkens wegspringen.
Waar moet deze gehypte speler dan spelenals hij er niet uitkomt.
In de CL ookquote:Op donderdag 10 november 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In Nationale elf doet hij hij het goed
Commentaar of niet, je hebt wel gelijk.quote:
Die goal, daar moet je een ster voor zijn zegquote:Op zondag 13 november 2005 00:35 schreef Stpan het volgende:
Babel is als linksbuiten nooit overschat vind ik. Op Van Basten en Blind na vraagt verder heel NL zich af wat hij in godsnaam daar nou doet iedere zondagmiddag op de linksbuiten positie.
Als spits zou het nog wat kunnen worden, die goal tegen Italie was gewoon knap en koelbloedig. Maar hij mist wat essentiele vaardigheden (die Kuijt ook mist, maar die kan daar toch goed mee omgaan).
Mee eens.quote:Op zondag 13 november 2005 10:45 schreef Devano het volgende:
Frank Lampard. Geweldige speler hoor, maar om nou te zeggen dat het de beste ter wereld is...
Hij is de moter van een team !quote:Op zondag 13 november 2005 10:45 schreef Devano het volgende:
Frank Lampard. Geweldige speler hoor, maar om nou te zeggen dat het de beste ter wereld is...
Laat Lampard in Spanje of Italie spelen en hij zal veel minder opvallen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is de moter van een team !
Hij brengt zo meer dan menig top speler.
Ben ik het niet mee eens. Die jongen heeft meer rendement dan een Ronaldinho. Technisch gezien is Ronaldinho dan wel de top maar volgens mij is Lampard completer.quote:Op zondag 13 november 2005 10:45 schreef Devano het volgende:
Nou in de eerste jaren bij Chelsea ( zonder de rijke Rus )quote:Op zondag 13 november 2005 16:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Laat Lampard in Spanje of Italie spelen en hij zal veel minder opvallen.
Bij de nationale ploeg is hij ook niet half de speler die hij bij Chelsea is.
Hij is niet beter dan pakweg een Ballack of Van Bommel.
quote:Op zondag 13 november 2005 16:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Die jongen heeft meer rendement dan een Ronaldinho. Technisch gezien is Ronaldinho dan wel de top maar volgens mij is Lampard completer.
Daarom moet Lampard dus die prijs winnen.
Een bal aannemen bijv. Ik vind Kuijt een goede speler die alles uit z'n kwaliteiten haalt en ik vind hem ook niet overschat, dus eigenlijk ontopic. Maar hij mist wat techniek en een actie, iets wat Babel ook mist. Maar met Kuijt pakt het nog redelijk uit als vleugelspeler, met Babel is het huilen met de pet op.quote:Op zondag 13 november 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke basisvaardigheden mist Kuijt volgens jou?
quote:Op zondag 13 november 2005 16:15 schreef addictivebeat het volgende:
babel: te wisselvallig, technisch niet sterk
castelen: te traag: geen techniek
gio: te licht, geen techniek
Als je zo gaat redeneren snap ik niet waarom jij Pienaar en Ailton hebt genomineerd?quote:Op zondag 13 november 2005 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En Vieri was paar jaar terug nog 1 van de beste spitsen.
Nu is hij helemaal opgebrand.
Ik had jou kop dan wel willen zien toen hij de aanvoerdersband om kreeg.quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan Joris Mathijsen er ook wel bij. Is ook geen international natuurlijk.
Ach, je moet iemand kiezen. Stond het dichtst bij Cocu denk ik.quote:Op zondag 13 november 2005 22:11 schreef Devano het volgende:
[..]
Ik had jou kop dan wel willen zien toen hij de aanvoerdersband om kreeg.
Ik denk ook dat dat de voornaamste reden was...quote:Op maandag 14 november 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, je moet iemand kiezen. Stond het dichtst bij Cocu denk ik.
dit elftal wint zo de champions leaguequote:Op dinsdag 15 november 2005 10:37 schreef kayzie het volgende:
Als ik sommige users moet geloven zou dit ongeveer het team zijn met overgewaardeerde voetballers:
Kahn
Mathijsen Mr. Intiker P. Neville Sorin
Lampard Totti Reyes
Rooney Van Nistelrooy Babel
Leuk elftal:-)
Pienaar is te licht.quote:Op zondag 13 november 2005 21:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren snap ik niet waarom jij Pienaar en Ailton hebt genomineerd?
Het ging dus om een paar seizoenen terug.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pienaar is te licht.
En Ailtonweet niet als ik die genoemd heb ben ben nooi van hem gecharmeerd geweest,
En kijk eens wat seizoenen terug.
Vieri was veel geblesseerd maar maakte in 24 wedstrijden gewoon 24 doelpunten.
Nu is hij gewoon opgebrand.
Ik vind hem toch indruk maken.quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan Joris Mathijsen er ook wel bij. Is ook geen international natuurlijk.
Ailton was een uitvlieger.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het ging dus om een paar seizoenen terug.
Pienaar was toen één van de besten van Ajax. Ailton is nog topscorer geweest van Duitsland.
En toch aanvoerder van de Argentijnen. Verrassend.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Sorin is echt serieus slecht.
Wie zegt dat hij daar niet heen wil.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:33 schreef DrDentz het volgende:
ik vind dirk kuyt overgewaardeerd... als hij niet naar liverpool wil omdat het niet een van zn droomclubs is maar alleen bij barca of man utd wil spelen issie gek! hij is meer iets voor wolverhampton wanderers
Intikkers kan je overal maken...quote:Op donderdag 17 november 2005 09:26 schreef kayzie het volgende:
Ik dacht ook dat Van Nistelrooy alleen kon scoren in Nederland tegen de verdediging van Volendam, no offences.
Maar hij schijnt het ook te flikken bij ManU. Ik hoor weleens berichten dat hij scoort daar.
Kuyt zou je het ook van denken, maar ik geloof dat hij ook zijn goaltjes in het buitenland erin legt.
Pienaar is op zijn eigen positie gewoon goed.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Pienaar is gewoon wisselvallig.
Ik vind Pienaar een verwaande overschatte spelerquote:Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Pienaar is op zijn eigen positie gewoon goed.
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ja idd. Wat was die man slecht zeg vorig jaar tijdens het WK. Hij had alleen een goede periode in het jaar dat Ajax kampioen werd en ver kwam in de Champions League voor de rest is het echt niets geweest met die jonge.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef kayzie het volgende:
Andy van der Meyde is ook een overschatte speler. Komt zijn man zelden voorbij en heeft nauwelijks rendement.
Als bankzitter?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Simons speelde een beresterke partij gister..quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Simons
Seedorf vind ik nu juist het type ondergewaardeerde voetballer. Omdat Nederland hem niet mag als persoon, worden zijn prestaties bij AC Milan en al zijn Champions League titels genegeerd. Feitelijk de meest succesvolle Nederlandse voetballer op dit moment.quote:
Eens, vliegt er 1 per 2 jaar in, en dan roept heel de wereld oh en aaah.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:55 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik vind Real overlopen van de overgewaardeerde spelers, Beckham,Guti, Ronaldo, Roberto Carlos. Vooral die laatste met zn vrije trappen
![]()
Kijk uit met wat je zegtquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Simons
Dit slaat nergens op, gister was zin taak Juninho voor de voeten lopen en dat deed hij perfect.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Simons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |