Ben ik het niet mee eens. Die jongen heeft meer rendement dan een Ronaldinho. Technisch gezien is Ronaldinho dan wel de top maar volgens mij is Lampard completer.quote:Op zondag 13 november 2005 10:45 schreef Devano het volgende:
Frank Lampard. Geweldige speler hoor, maar om nou te zeggen dat het de beste ter wereld is...
Nou in de eerste jaren bij Chelsea ( zonder de rijke Rus )quote:Op zondag 13 november 2005 16:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Laat Lampard in Spanje of Italie spelen en hij zal veel minder opvallen.
Bij de nationale ploeg is hij ook niet half de speler die hij bij Chelsea is.
Hij is niet beter dan pakweg een Ballack of Van Bommel.
quote:Op zondag 13 november 2005 16:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Die jongen heeft meer rendement dan een Ronaldinho. Technisch gezien is Ronaldinho dan wel de top maar volgens mij is Lampard completer.
Daarom moet Lampard dus die prijs winnen.
Een bal aannemen bijv. Ik vind Kuijt een goede speler die alles uit z'n kwaliteiten haalt en ik vind hem ook niet overschat, dus eigenlijk ontopic. Maar hij mist wat techniek en een actie, iets wat Babel ook mist. Maar met Kuijt pakt het nog redelijk uit als vleugelspeler, met Babel is het huilen met de pet op.quote:Op zondag 13 november 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke basisvaardigheden mist Kuijt volgens jou?
quote:Op zondag 13 november 2005 16:15 schreef addictivebeat het volgende:
babel: te wisselvallig, technisch niet sterk
castelen: te traag: geen techniek
gio: te licht, geen techniek
Als je zo gaat redeneren snap ik niet waarom jij Pienaar en Ailton hebt genomineerd?quote:Op zondag 13 november 2005 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En Vieri was paar jaar terug nog 1 van de beste spitsen.
Nu is hij helemaal opgebrand.
Ik had jou kop dan wel willen zien toen hij de aanvoerdersband om kreeg.quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan Joris Mathijsen er ook wel bij. Is ook geen international natuurlijk.
Ach, je moet iemand kiezen. Stond het dichtst bij Cocu denk ik.quote:Op zondag 13 november 2005 22:11 schreef Devano het volgende:
[..]
Ik had jou kop dan wel willen zien toen hij de aanvoerdersband om kreeg.
Ik denk ook dat dat de voornaamste reden was...quote:Op maandag 14 november 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, je moet iemand kiezen. Stond het dichtst bij Cocu denk ik.
dit elftal wint zo de champions leaguequote:Op dinsdag 15 november 2005 10:37 schreef kayzie het volgende:
Als ik sommige users moet geloven zou dit ongeveer het team zijn met overgewaardeerde voetballers:
Kahn
Mathijsen Mr. Intiker P. Neville Sorin
Lampard Totti Reyes
Rooney Van Nistelrooy Babel
Leuk elftal:-)
Pienaar is te licht.quote:Op zondag 13 november 2005 21:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren snap ik niet waarom jij Pienaar en Ailton hebt genomineerd?
Het ging dus om een paar seizoenen terug.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pienaar is te licht.
En Ailtonweet niet als ik die genoemd heb ben ben nooi van hem gecharmeerd geweest,
En kijk eens wat seizoenen terug.
Vieri was veel geblesseerd maar maakte in 24 wedstrijden gewoon 24 doelpunten.
Nu is hij gewoon opgebrand.
Ik vind hem toch indruk maken.quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan Joris Mathijsen er ook wel bij. Is ook geen international natuurlijk.
Ailton was een uitvlieger.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het ging dus om een paar seizoenen terug.
Pienaar was toen één van de besten van Ajax. Ailton is nog topscorer geweest van Duitsland.
En toch aanvoerder van de Argentijnen. Verrassend.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Sorin is echt serieus slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |