quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:30 schreef golfer het volgende:
Namenopsom-topic.
Zeg dan op zijn minst waarom je iets vindt.
On eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:28 schreef kayzie het volgende:
Wie is volgens jullie de meest overgewaardeerde voetballer? Zowel binnenland als buitenland?
Voor mij Seedorf, alhoewel sommigen misschien hem de meest ondergewaardeerde voetballer is
Nou wie verafgod hem dan? Behalve de Feyenoorders...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:30 schreef Jajong het volgende:
Dirk Kuijt, geweldige vent. Begenadigd voetballer, maar hij wordt onterecht verafgood, ZO goed issie nou ook alweer niet.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:29 schreef HassieBassie het volgende:
Kan je misschien ook nog even toelichten waarom je dat vindt?
Waarom? Door wie wordt hij overgewaardeerd?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:31 schreef Nashje het volgende:
Julien Escudé.
Door Nashjequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom? Door wie wordt hij overgewaardeerd?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:31 schreef kless het volgende:
[..]
On eens.
zijn niet veel mensen die met 3 verschillende clubs die uafa beker wint
Daar heb ik het met jou al breed genoeg over gehad in het Ajax topic.quote:
Door mij.quote:Door wie wordt hij overgewaardeerd?
bij italieaanse club heb ik em anders ook hele mooie dingen zien doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef kayzie het volgende:
Seedorf is een speler die zelden iets extra's brengt. Zijn rendement is laag. Hij heeft een goed schot in de benen, dat zeker, maar goed daar ben je ook voetballer voor. Maar zijn acties lijken niet alleen slungelig, dat zijn ze ook. En hij laat te makkelijk een man lopen.
[..]
Die ene keer als die bij het NED elftal mee doet ja. Maar als je vaker wedstrijden van milan ziet dan is hij echt wel goed hoor alleen wil het bij het NED elftal niet echt lukken en de mensen hebben al bij voorbaat een slechte mening over hem. Maakt hij een foute actie dan is ie al slecht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef kayzie het volgende:
Seedorf is een speler die zelden iets extra's brengt. Zijn rendement is laag. Hij heeft een goed schot in de benen, dat zeker, maar goed daar ben je ook voetballer voor. Maar zijn acties lijken niet alleen slungelig, dat zijn ze ook. En hij laat te makkelijk een man lopen.
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:36 schreef denka het volgende:
[..]
Die ene keer als die bij het NED elftal mee doet ja. Maar als je vaker wedstrijden van milan ziet dan is hij echt wel goed hoor alleen wil het bij het NED elftal niet echt lukken en de mensen hebben al bij voorbaat een slechte mening over hem. Maakt hij een foute actie dan is ie al slecht.
ik denk dat hij daar dan ook voor aangenomen is.....quote:[b]
Saidi; vervelende voetballer die wel wat aardige bewegingen heeft, maar te veel overtredingen maakt, en voornamelijk bezig is de tegenstander te irriteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |