Mr. Intikkerquote:Op woensdag 21 september 2005 18:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat moet Kezza of Nistelrooij zijn, kan niet missen!
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:34 schreef Kuppie het volgende:
Ik mis Jari Litmanen in deze discussie. Overschat in Nedeland, op juiste waarde geschat in het buitenland.
Precies buiten dat was ie de eerste speler die 3 maal gekozen werd als europees voetballer van het jaar. Die Ajacieden zijn in elke jury geïnfiltreerd. Ook het feit dat ie 3 maal de EC-1 op rij won was te danken aan de scheidsrechters die allemaal waren omgekocht door Amsterdamse zakenlieden. En dat men in het buitenland zegt dat Oranje op het WK-74 schitterend speelde en een voetbalrevolutie te weeg bracht komt door de journalsen kliek die vanuit Amsterdam regeert. Dat Beckenbauer Cruijff de beste europese voetballer ooit vind komt omdat dat een kontenlikker is die graties naar de hoeren mag in Amsterdam. Trouwens dat Cruijff na 10 jaar dat Barcelona geen kampioen werd in het eerste seizoen dit wel volbracht was puur te danken dat er veel Amsterdamse touristen naar Barcelona gaan en daarom veel geld in het laatje van deze arme streek brengen. Daar moest wat tegenover staan.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:56 schreef klootje het volgende:
Johan Cruyff wordt pas echt overschat in NL maar dat is wel vaker met ajacieden,nooit geen ek of wk gewonnen en dan nog thuis blijven zgn. omdat ie van zijn vrouw niet mee mocht maar wel altijd vaag commentaar geven hoe het wel moet,typisch amsterdamse arrogantie.
In Amsterdam denken ze dat dat de beste voetballer ooit was terwijl ik er wel een paar kan noemen die in hun eentje een WK wonnen zoals Maradona.
Ik hoop van harte dat NL volgend jaar het wk wint met Robben als speler van het toernooi,kijken wat ze dan van die groningse kale nicht gaan schrijven in de door ajax fans gedomineerde media.
Ja idioot dat ie zo lang europees topsorer allertijden van de CL is geweest. En Barcelona en Liverpool stellen helemaal niks voor in europa.Als ie nou voor echte topclubs had gespeeld.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:34 schreef Kuppie het volgende:
Ik mis Jari Litmanen in deze discussie. Overschat in Nedeland, op juiste waarde geschat in het buitenland.
Wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met stip op 1...Ruud van Nistelrooy (oe, kijk mij eens tegen een bal aanlopen..)
Bij Barcelona en Liverpool heeft hij nauwelijks gespeeld. Topscorer in de CL was hij, omdat er een naamsverandering plaatshad en het aantal wedstrijden drastisch toenam.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja idioot dat ie zo lang europees topsorer allertijden van de CL is geweest. En Barcelona en Liverpool stellen helemaal niks voor in europa.Als ie nou voor echte topclubs had gespeeld.
Sinds Beckham die ballen niet meer op z'n neus legt is het bagger troef wat ie laat zien,quote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
Precies Ruud is topscorer allertijden samen met Raoul in de CL. Komt alleen maar omdat ie balletjes staat af te wachten.
Nou ook niet altijd, maar 30x scoren is voor een spits gewoon goed. Dan hoef je ook niet te kunnen voetballen, als je scoort als spits doe je wat je moet doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:31 schreef tha_dark het volgende:
-edit, net te laat.
Maar ik vind Kezman, zeker in zijn periode bij psv dus echt wel Mr. Intikker.
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:34 schreef Kuppie het volgende:
Raul is staat ver boven Ruud.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
Precies Ruud is topscorer allertijden samen met Raoul in de CL. Komt alleen maar omdat ie balletjes staat af te wachten.
Gerd Muller.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
Ajax boeit me niet. Met chronisch gebrek aan voetbalrealisme van Ajax-supporters wordt ik dagelijks geconfronteerd.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:17 schreef Nashje het volgende:
[..]. Je bent gewoon gefrustreerd dat Jari Ajax zoveel plezier heeft gebracht.
Tja, ach, de prijzenkast in Amsterdam wil nog wel eens jaloezie opwekkenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:58 schreef Kuppie het volgende:
[..]
Ajax boeit me niet. Met chronisch gebrek aan voetbalrealisme van Ajax-supporters wordt ik dagelijks geconfronteerd.
Ach ja.....net als de prijzenkast van Napoli......quote:Op donderdag 22 september 2005 10:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tja, ach, de prijzenkast in Amsterdam wil nog wel eens jaloezie opwekken
Niet bij mij hoor. Hoe meer prijzen Ajax wint, hoe beter ik het vind.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tja, ach, de prijzenkast in Amsterdam wil nog wel eens jaloezie opwekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |