Proef ik hier een lichtelijk calimero-syndroom?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef The_M het volgende:
Babel, Maduro, Heitinga, Rosenberg, Rosales, Escude, Boukhari en Mitea![]()
Je kent me hequote:Op woensdag 21 september 2005 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Proef ik hier een lichtelijk calimero-syndroom?
Robben??????????????????????????????????quote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
Babel heeft wel degelijk kwaliteiten, maar ik denk persoonlijk dat die meer in de sfeer van schaduwspits liggen dan linkerspits. Zou wel ideaal zijn voor Ajax, want Sneijder is geen schaduwspits a la Litmanen/Bergkamp, meer linkshalf. Mitea moeten ze alleen dan ff uit de dip halen daar. In het NL hebben we ook sinds het verdwijnen van Overmars geen fatsoenlijke linksbuiten gehad.
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef kultivate het volgende:
Wat vinden jullie van Anelka dan? Of wordt hij niet meer overgewaardeerd omdat echt niemand hem goed vindt.
Hahhahahaa, ik wist dat je zou bijten! Tuurlijk is robben een klasbak, alleen wat blessuregevoelig..quote:Op woensdag 21 september 2005 11:59 schreef The_M het volgende:
[..]
Robben??????????????????????????????????
En ik vind dat Sneijder het toch aardig doet achter de spitsen. Juist toen hij links-half speelde kwam hij op de bank bij Ajax......
Dan had hij het bij al die clubs waar hij eerder speelde toch wel gemaakt??quote:Op woensdag 21 september 2005 12:02 schreef kayzie het volgende:
Anelka is een goede speler vind ik. Alleen zijn mentaliteit laat weleens vaker te wensen over. Maar een echte klasbak die een verschil kan maken.
[..]
neeeeejjjjj zo makkelijk kom je er niet vanaf, je was hem gewoon ff vergetenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hahhahahaa, ik wist dat je zou bijten! Tuurlijk is robben een klasbak, alleen wat blessuregevoelig..
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:50 schreef The_M het volgende:
[..]
neeeeejjjjj zo makkelijk kom je er niet vanaf, je was hem gewoon ff vergeten![]()
babel moet je niet schaduwspits gaan zetten. daar heeft de techniek, het inzicht, en de pass niet voor. ik vind sneijder het juist uitstekend doen op die plaats. hij heeft misschien niet het inzicht van bergkamp en litmanen, maar hij heeft wel een goede pass en schot.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
Babel heeft wel degelijk kwaliteiten, maar ik denk persoonlijk dat die meer in de sfeer van schaduwspits liggen dan linkerspits. Zou wel ideaal zijn voor Ajax, want Sneijder is geen schaduwspits a la Litmanen/Bergkamp, meer linkshalf. Mitea moeten ze alleen dan ff uit de dip halen daar. In het NL hebben we ook sinds het verdwijnen van Overmars geen fatsoenlijke linksbuiten gehad.
Als diepe spits heeft hij tot nu toe niet echt weten te imponeren. Misschien tegen Macedonië, als het om des keizers baard gaat, leuk om eens uit te proberen; Robben - Babel - Van Persiequote:Op woensdag 21 september 2005 14:02 schreef nik2043 het volgende:
[..]
babel moet je niet schaduwspits gaan zetten. daar heeft de techniek, het inzicht, en de pass niet voor. ik vind sneijder het juist uitstekend doen op die plaats. hij heeft misschien niet het inzicht van bergkamp en litmanen, maar hij heeft wel een goede pass en schot.
en babel is gewoon een diepe spits, zo'n jongen moet je niet linksbuiten zetten, hij loopt nu echt alles dicht.
En Kuyt gewoon helemaal niet laten spelen??quote:Op woensdag 21 september 2005 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als diepe spits heeft hij tot nu toe niet echt weten te imponeren. Misschien tegen Macedonië, als het om des keizers baard gaat, leuk om eens uit te proberen; Robben - Babel - Van Persie
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat Babel het beste tot zijn recht komt in het 2e team.....quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Babel het best in een 4-4-2 opstelling tot z'n recht komt. Dan kan hij net als Henry af en toe van de zijkant komen en heeft hij meer ruimte.
Je denkt dat Kuijt altijd geweldig speelt? Het is gewoon een probeersel, kijken hoe het loopt, om wat achter de hand te hebben in Deutschland als Kuijt minder in vorm, geblesseerd of geschorst is.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En Kuyt gewoon helemaal niet laten spelen??
![]()
Vleugels is goed, babel in de punt niet.... genoeg andere optiesquote:Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je denkt dat Kuijt altijd geweldig speelt? Het is gewoon een probeersel, kijken hoe het loopt, om wat achter de hand te hebben in Deutschland als Kuijt minder in vorm, geblesseerd of geschorst is.
Met deze opstelling heb je twee echte vleugels, altijd handig om achter de hand te hebben.
Proest. En wie vind jij dan wel goed?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat Babel het beste tot zijn recht komt in het 2e team.....
Daar zal hij binnenkort ook wel weer spelen. Ik vind hem nog weinig waardevol.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat Babel het beste tot zijn recht komt in het 2e team.....
en wie is dat volgens jou?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef nikk het volgende:
Mr. Intikker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |