Ruud ookquote:
Klopt maar sommigen werden daardoor naar grote clubs getransfereerd ( Poborsky ) of heilig verklaard ( Schillaci ) Of als voorbeeld genomen hoe het ook kan op z'n niet Braziliaans ( Dunga ) Of zelfs tot speler van het toernooi gekozen ( Eilts )quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:43 schreef Zwansen het volgende:
maar goed, dan hoef je niet overgewaardeerd te zijn...Zijn misschien spelers die toen boven zichzelf uitstegen.
Alsof Rob Witschge en John van Loen geen Ajacieden waren ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:
Tuurlijk pakken de Ajaciedjes hier er weer de PSV-ers en Feyenoorders ertussen uit...
ik weet het ik moet niet generaliseren. sommige users zijn best objectief.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof Rob Witschge en John van Loen geen Ajacieden waren ?
Hier ben ik het ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:55 schreef Dopekoe het volgende:
En Ronaldo --> is niet eens echt een heel goede voetballer vind ik.... In z'n psv tijd vond ik hem ook nooit echt goed voetballen, neemt alleen af en toe z'n doelpuntjes mee....
Was Escudé maar een psv'erquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:
Tuurlijk pakken de Ajaciedjes hier er weer de PSV-ers en Feyenoorders ertussen uit...
Ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:54 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij is Schillaci gewoon begonnen met voetbal met het WK'90 en gestopt na de halve finale. Verder weet ik echt niks van die gast.
vind ik ook nog niet eens zo'n slechte peer, geen topper maar ook geen tobber.quote:
op basis van zijn snelheid, techniek en vooral pingelkwaliteiten is hij destijds verkozen tot speler van het jaar. toen vond ik dat niet meer dan terecht, hij was echt ongeevenaard. de laatste jaren heeft hij echter weinig laten zien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:56 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook wel mee eens.
Ik heb nooit gesnapt waarom ze Ronaldo tot beste speler ter wereld benoemd hebben, want zoveel had hij niet in huis en hij tikte gewoon de balletjes erin die menig andere spits erin knalt.
Maar 'iedereen' vond hem geweldig.
Ja alleen menig andere spits maakte er jaren achter elkaar geen dertig in een seizoen. En menig speler debuteerde niet voor PSV als 17jarige tegen Leverkusen in europa, om vervolgens 7 spelers te passeren vanaf eigen helft om de bal in het netje te knallen en en passant nog twee doelpunten te maken. Menig speler die voor Barcelona speelde maakte geen werelddoelpunten met weergaloze solo's. Menig speler scoort volop in een sterren ensemble zoals Real is, en waar de medespelers je liever niet de bal geven maar op eigen succes uitzijn. Menig speler wordt niet voor Brazilië geselcteerd op hun 17de om vervolgens wereldkampioen te worden.Menig speler is bovendien geen topscorer geworden op een WK.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:56 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom ze Ronaldo tot beste speler ter wereld benoemd hebben, want zoveel had hij niet in huis en hij tikte gewoon de balletjes erin die menig andere spits erin knalt.
Maar 'iedereen' vond hem geweldig.
3 WK's was ie erbij, en elke keer haalde het team de finale.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja alleen menig andere spits maakte er jaren achter elkaar geen dertig in een seizoen. En menig speler debuteerde niet voor PSV als 17jarige tegen Leverkusen in europa, om vervolgens 7 spelers te passeren vanaf eigen helft om de bal in het netje te knallen en en passant nog twee doelpunten te maken. Menig speler die voor Barcelona speelde maakte geen werelddoelpunten met weergaloze solo's. Menig speler scoort volop in een sterren ensemble zoals Real is, en waar de medespelers je liever niet de bal geven maar op eigen succes uitzijn. Menig speler wordt niet voor Brazilië geselcteerd op hun 17de om vervolgens wereldkampioen te worden.Menig speler is bovendien geen topscorer geworden op een WK.
Of ken jij van dit soort menige spelers ?
Dat bedoel ik. En op het WK-98 werd ie vlak voor de finale ziek en vervolgens werden de Brazilianen weggespeeld.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
3 WK's was ie erbij, en elke keer haalde het team de finale.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
Van Marco van Basten is een soort James Dean gemaakt - natuurlijk een goede voetballer maar er wordt nu gedaan alsof hij echt briljant was terwijl hij maar een halve carriere heeft gehad en slechts af en toe uitblonk.
Dat bedoel ik. HIj wordt geroemd op basis van zo'n lijstje. Het is een mythe. Je moet gewoon naar de persoon zijn kwaliteiten kijken en niet doen of hij in zijn eentje verantwoordelijk is voor die lijst. Dat is het bewust verdraaien van feiten en doet geen recht aan anderen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van Basten was 29 toen hij zijn laatste wedstrijd speelde en was toen 3 maal Wereld en Europeesvoetballer van het jaar: 1988, 1989, 1992. Won 2 maal de Europa Cup 1 en 1 maal de Europa Cup 2 én werd Europees Kampioen... En hij werd 4x op rij topscorer in Nederland, en in totaal 6x kampioen...
Tja, als iemand als Paolo Maldini die al sinds 1867 voetbalt zegt dat Marco van Basten de beste speler is met wie hij ooit heeft samengespeeld, dan hoef ik helemaal niets meer toe te voegen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. HIj wordt geroemd op basis van zo'n lijstje. Het is een mythe. Je moet gewoon naar de persoon zijn kwaliteiten kijken en niet doen of hij in zijn eentje verantwoordelijk is voor die lijst. Dat is het bewust verdraaien van feiten en doet geen recht aan anderen.
Ik ga ook voor Beckham. Mooie traptechniek en passing, maar heb het idee dat hij verder een beetje eenzijdig is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou wie verafgod hem dan? Behalve de Feyenoorders...
En ik vind Beckham de meest overschatte voetballer. Die gast is meer bezig met zijn haar dan zijn werk.
Maldini voetbalt niet sinds 1867.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, als iemand als Paolo Maldini die al sinds 1867 voetbalt zegt dat Marco van Basten de beste speler is met wie hij ooit heeft samengespeeld, dan hoef ik helemaal niets meer toe te voegen...
Maldini is heus geen onaantastbare held. Mar het is natuurlijk wel een levende legende in de Serie A met 570 competitieduels en 20 dienstjaren bij Milan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Maldini voetbalt niet sinds 1867.
Ik moet wel lachen om dit soort fanatisme. Van die helden waar je geen kritiek op mag leveren terwijl de werkelijkheid natuurlijk veel subtieler en genuanceerder is.
Bron? URL?quote:
Voor het geval mensen weer gaan zeuren dat ik het weer op een (ex)PSV'er heb gemunt, noem ik ook maar even een Ajacied die naar mijn idee overgewaardeerd is: John Heitinga.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef Shreyas het volgende:
Mark van Bommel natuurlijk, iedereen denkt dat hij goed is, dat hij een leider is, dan hij talent heeft, etc.
Maar het is gewoon een prutser, een domme prutser met weinig kwaliteit, gelukkig heeft Marco van Basten dat door, nu de rest van Nederland nog.
Daar zijn we het dan weer over eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Nou doe dan Jan Koller, man wat haat ik die vent.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan weer over eens.
Rosales is echt wel een goede voetballer hoor. Hij zou eens wat meer basisplaatsen moeten krijgen ipv Pienaar op die positie. Het enige dat hij niet mee heeft is z'n ongelofelijke jankkop, maar daar kan hij ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef gangsta-mario het volgende:
Rosales en rosenberg.. Komen gewoon tekort
Ik riep ook altijd dat dat zo'n beperkte voetballer was en het enige wat hij kon was koppen. Maar stiekem heeft hij best een goede techniek, zeker gezien zijn lengte. Was ook altijd leuk, die duels tussen Stam en Koller, Koller was net Jaap Stam, alleen dan een kop groter.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Nou doe dan Jan Koller, man wat haat ik die vent.
Ga je mond spoelen viezerik!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
op basis van zijn snelheid, techniek en vooral pingelkwaliteiten is hij destijds verkozen tot speler van het jaar. toen vond ik dat niet meer dan terecht, hij was echt ongeevenaard. de laatste jaren heeft hij echter weinig laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |