abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32148963
Gio van Bronckhorst. Is geen linksback doet het wel aardig maar is zeker niet de topper die sommige mensen in hem zien.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_32149038
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef numero_uno het volgende:
Gio van Bronckhorst. Is geen linksback doet het wel aardig maar is zeker niet de topper die sommige mensen in hem zien.
helemaal mee eens.
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:06:21 #228
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_32211177
Bijna al het schorem dat bij Real Madrid wekelijks een basisplaats weet te ontvangen zijn van die volgevreten vedettes. Daarbij valt op dat Ronaldo het goede voorbeeld wel geeft in zijn thuisland.

Verder ook Oliver Kahn, de fans van Bayern/die Mannschaft vinden hem de beste keeper van het land, ik vind hem een grabbelaar. (Bijnaam: Ollie B. Blunder)

Franck Grandel werd door Foeke Booy hoog ingeschat, ik vind hem niets meer of minder dan de toch al niet zo solide keeper Joost Terol.

Erik Nevland vind ik jammer genoeg wel een beetje tegenvallen. Halverwege vorig seizoen leed hij aan een doelpuntenhonger en stilde die door de ballen vaak in het doel te werken. Dit seizoen moet hij nog wachten op zijn eerste doelpunt.
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:10:36 #229
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_32211299
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Babel, in het begin nog aardig bezig.
Maar nu is het niks meer en toch blijft hij spelen...
Als linksbuiten is hij te licht en als spits laat hij de bal telkens wegspringen.
Waar moet deze gehypte speler dan spelen als hij er niet uitkomt.
Voorlopig niet in Oranje.

John Heitinga wordt opvallend vaak gekozen door Marco van Basten. In feite is hij de Alexander Östlund van Ajax en Oranje: een slechte verdediger die meehelpt om de tegenstander in nood een handje te helpen.

Verder wordt Maikel Aerts ook teveel geroemd om zijn keeperskwaliteiten. Ik vind hem echter niet de waardige opvolger van de bijna afgeschreven Patrick Lodewijks.
pi_32211844
Ik vind die Maduro, Sneijder, Babel en nog wel wat van die ajax talenten overgewaardeerd. Laat ze eerst maar is een jaarlang goed presteren voordat ze zo'n grote bek mogen hebben. Heeft weinig meer met Amsterdamse bluf te maken . Constantheid, dat wil ik zien!

En die snelle neger van het wk-20 van ons. Ik noem hem maar gewoon even Owusu. Door zijn gelukkige actie tegen Japan heeft hij volgens de media een geweldig toernooi gespeeld. Het kan aan mij liggen, maar ik vond hem maar bagger ; het enigste wat hij kan is hard hollen.

En dan nog eentje van mijn eigen clubje. Peter vd Berg. Ik begrijp nu waarom Feijenoord hem liever kwijt dan rijk is. Wat een lapzwans! Een foutje of 1/2 per wedstrijd ok, maar geen 10/15, op dit niveau. Jezus, en Edje-kroketje 'de tacticus' Sturing die hem gewoon in de basis houdt, ongelovelijk. De man met 'ervaring', nou, pupillen foutjes zijn het.
pi_32212413
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

In Nationale elf doet hij hij het goed
In de CL ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 12 november 2005 @ 20:57:22 #232
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32214934
Heitinga, Beasley idd, Babel, Castelen, Yildirim

Maar de allergrootste is Beckham, behalve een gouden rechtervoet kan die nix, man passeren, koppen, allemaal niets, maar ja die rechtervoet he
Feyenoord!!! * Barça
pi_32217259
Roberto Carlos. Zwaar overschat en ook nog eens een vervelend persoon.
pi_32217372
Ron Vlaar, heeft ie net weer bewezen, komt nog heel veel te kort om überhaupt deel uit te mogen maken van de selectie van het Nederlands elftal.
pi_32217667
Ron Vlaar

geen commentaar overigens..
pi_32218478
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:17 schreef zijle het volgende:
Ron Vlaar

geen commentaar overigens..
Commentaar of niet, je hebt wel gelijk.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32219765
Ben ik het niet mee eens, hij heeft nog een lange weg te gaan maar komt er zeker wel. Is nu nog niet Oranje waardig, dat ben ik met jullie eens.
That's all folks!
pi_32220075
Alex Frei.

Vervelende speler.
pi_32220240
Ron Vlaar stormt mijn top 5 binnen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_32221221
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef Ulx het volgende:
Alex Frei.

Vervelende speler.
Uitstekende spits, hoort niet in dit topic thuis.
That's all folks!
  zondag 13 november 2005 @ 00:35:48 #241
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_32221552
Babel is als linksbuiten nooit overschat vind ik. Op Van Basten en Blind na vraagt verder heel NL zich af wat hij in godsnaam daar nou doet iedere zondagmiddag op de linksbuiten positie.
Als spits zou het nog wat kunnen worden, die goal tegen Italie was gewoon knap en koelbloedig. Maar hij mist wat essentiele vaardigheden (die Kuijt ook mist, maar die kan daar toch goed mee omgaan).
pi_32221570
Welke basisvaardigheden mist Kuijt volgens jou?
That's all folks!
pi_32224597
Vlaar komt wel goed. heeft veel potentie die jongen
Speelde ongelukkige wedstrijd,
Zal zijn en is een goeie back-up voor WK !
  zondag 13 november 2005 @ 10:24:01 #244
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32225745
quote:
Op zondag 13 november 2005 00:35 schreef Stpan het volgende:
Babel is als linksbuiten nooit overschat vind ik. Op Van Basten en Blind na vraagt verder heel NL zich af wat hij in godsnaam daar nou doet iedere zondagmiddag op de linksbuiten positie.
Als spits zou het nog wat kunnen worden, die goal tegen Italie was gewoon knap en koelbloedig. Maar hij mist wat essentiele vaardigheden (die Kuijt ook mist, maar die kan daar toch goed mee omgaan).
Die goal, daar moet je een ster voor zijn zeg ... Die had een speler van het gemiddelde G-team er nog wel ingepist...

En welke vaardigheden mist Kuijt?

Ik vind die babel overschat, net als nog wat andere van die a'damse "talenten". Verder vind ik ook Castelen van m'n eigen clubje echt overschat. Net als Östlund btw, snap echt waarom sommige mensen in hem de Messias zien... Hij kan aardig verdedigen, maar ook niet meer dan dat...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 13 november 2005 @ 10:43:21 #245
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_32226014
Maduro, Vlaar, Heitinga, Babel, Östlund (maar eigenlijk overschat niemand die, er is gewoon niets beter bij Feyenoord) Vennegoor of Hesselink
  zondag 13 november 2005 @ 10:45:58 #246
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_32226061
Frank Lampard. Geweldige speler hoor, maar om nou te zeggen dat het de beste ter wereld is...
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_32230048
quote:
Op zondag 13 november 2005 10:45 schreef Devano het volgende:
Frank Lampard. Geweldige speler hoor, maar om nou te zeggen dat het de beste ter wereld is...
Mee eens.
pi_32230118
Christian Vieri.

Snap nog steeds niet dat ie regelmatig in de basis staat bij Milan.
pi_32233760
quote:
Op zondag 13 november 2005 10:45 schreef Devano het volgende:
Hij is de moter van een team !
Hij brengt zo meer dan menig top speler.

En Vieri was paar jaar terug nog 1 van de beste spitsen.
Nu is hij helemaal opgebrand.
pi_32233977
quote:
Op zondag 13 november 2005 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Hij is de moter van een team !
Hij brengt zo meer dan menig top speler.
Laat Lampard in Spanje of Italie spelen en hij zal veel minder opvallen.
Bij de nationale ploeg is hij ook niet half de speler die hij bij Chelsea is.

Hij is niet beter dan pakweg een Ballack of Van Bommel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')