quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef Croupouque het volgende:
Marco van Basten.
Ja inderdaad die kon echt niet voetballen..... drama gewoon......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef Croupouque het volgende:
Marco van Basten.
Apen-knul zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef Rekkie het volgende:
Pienaar is in mijn ogen ook ondergewaardeerd
quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:32 schreef marcb1974 het volgende:
Van Bommel
die wordt op dit moment door niemand nog gewaardeerd dus van overwaardering kan, naar mijn meneing, (nog) geen sprake zijn.quote:
Lijkt me lastig in je eentjequote:Op woensdag 21 september 2005 02:56 schreef klootje het volgende:
Johan Cruyff wordt pas echt overschat in NL maar dat is wel vaker met ajacieden,nooit geen ek of wk gewonnen en dan nog thuis blijven zgn. omdat ie van zijn vrouw niet mee mocht maar wel altijd vaag commentaar geven hoe het wel moet,typisch amsterdamse arrogantie.
In Amsterdam denken ze dat dat de beste voetballer ooit was terwijl ik er wel een paar kan noemen die in hun eentje een WK wonnen zoals Maradona.
Ik hoop van harte dat NL volgend jaar het wk wint met Robben als speler van het toernooi,kijken wat ze dan van die groningse kale nicht gaan schrijven in de door ajax fans gedomineerde media.
Bosvelt moet altijd op gang komen, dat heeft even een aantal weken nodig, komt nog bij dat hij dit seizoen geblesseerd begonnen is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:34 schreef D1 het volgende:
Op dit moment Paul Bosvelt. Heeft het goed gedaan bij Feijenoord, was niet meer dan gemiddeld tot matig bij City en raakt echt amper een handvol goede ballen bij heerenveen.
Wat een onzin, omdat hij nu een x een blunder gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Lodewijks
eens is. Man wat is die man slecht zeg. Ik heb hem nog geen goede wedstrijd voor Everton zien voetballenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Phil Neville is er wel een, die helpt nu Everton mee naar beneden.
Dat bedoel ik niet, ik bedoel de Feyenoord-defensie in zijn geheel. Na de zes overwinningen op rij werd meerdere malen geconstateerd dat de organisatie achterin zo goed zou zijn, maar de hele defensie van Feyenoord is overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een onzin, omdat hij nu een x een blunder gemaakt heeft.
Je vergeet de rest van de Feyenoord selectie fan-boyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Lodewijks, Alexander Östlund, André Bahia Santos Viana, Serginho Green en Pascal Bosschaart.
Dat zal het zijn ja...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Die is eerder ondergewaardeerd natuurlijk. Maar dat weiger jij te beseffen.
5 assists, 2 goals... Doen er niet veel hem na in deze competitie tot dusverre.quote:
Powel heeft er al 14 gemaakt, doet niemand hem na. Is ook niet veel bijzonders.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
5 assists, 2 goals... Doen er niet veel hem na in deze competitie tot dusverre.
Blijft welles/nietes mm. Laten we er maar mee stoppen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
In de GGD ja. Liverpool, Valencia en Bremen willen Pienaar. Geen gekke clubs.
Dat heet "willen spelen". Hij wilde nog wat doen voor het elftal, hij wilde nog gaan winnen. Maar de drang om jezelf te bewijzen is bij Nederlanders al snel een irritant, onwelwillend kereltje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:44 schreef Dragonetti het volgende:
RvN
Ik mag zijn mentaliteit gewoon niet, tijdens een interland in 2004 werd hij door advocaat gewisseld en trapte uit woede op 1 van die reclame borden (of het was zijn drink fles wat ie trapte tegen die reclame bord).
Derde op de lijst van de Champions League topscorers ooit, loopt in zn clubcarriere iets meer als 1 op 2 (175 in 291, en ook in Oranje zit hij ook boven de 1 op 2 (25 in 47)quote:Ik zie hem meer als een speler die echt teveel bediend moet worden, klungelt ook af en toe een bal erin en vervolgens wordt ie zowat als voetbal god gezien !? (laatste wedstrijd oranje, of die wedstrijd in Portugal in stadion dragao...volgens mij tegen Tsjechië...)
Goed, ik kan nu een hele lijst posten met profs (bekende en minder bekende) die wel eens een pingel hebben gemist (tegen goede en minder goede tegenstanders), maar of dat nou nodig is ....quote:[quote]
Mist een penalty tegen Andorra als pro kan je dat toch niet maken!?
Tja, en dan kom je erop, wat is goed. Is het wat ik hier helemaal boven heb aangestipt, ja, dan is het een wat mindere spits. Maar wat moet een spits doen? Scoren. En dat doet ie. Een gemiddelde van meer dan 1 op 2 bij zowel Oranje als zijn clubs, is een goed gemiddelde, en dus is het een goede spits. Als het echt zo makkelijk was, waarom zijn er dan niet veel meer "Mr. Intikkers" ?quote:Bij Man utd. zal ie zeker geschitterd hebben geen twijfel over, het is een kunst om op de goeie moment op de goede plek te staan...maar zo goed is echt niet (was ... misschien ... maar in oranje...nee!)
Uit die trap tegen die reclame bord wist ik al dat ie geen speler is die boven zijn gevoelens kan staan en dat heeft ie laatst weer bewezen...
Respect voor zijn kwaliteiten
Respect voor zijn prestaties
Maar zo goed ... nee...
Ik was al een lange tijd niet van hem gecharmeerd, maar had wel respect voor wat wel goed deed / kon. Hij heeft zijn kwaliteiten maar meer ook niet. (maar nu kijk ik wel naar het Ned. elftal alleen).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zucht, weer een Nistel-basher. Goed, het is geen supertechnische voetballer die ff 4 man uitkapt, om de keeper heendraait, vervolgens nog 2 verdedigers dolt om dan de bal met een puntertje achter het standbeen de kruising in te draaien. Maar ach ....
Dat gevoel met spelers heb ik niet, ik krijg het wel als je constant wordt opgehemeld, terwijl je spel en gedrag er ook niet helemaal naar is.quote:Dat heet "willen spelen". Hij wilde nog wat doen voor het elftal, hij wilde nog gaan winnen. Maar de drang om jezelf te bewijzen is bij Nederlanders al snel een irritant, onwelwillend kereltje.
Zie mijn 1e reactie ik ontken zijn prestaties niet bij man. utd. dus waarom dit er dan bij halen? Heeft dit dan effect gehad op zijn spel in het Ned. elftal? ...schril contrast... in mijn ogen dan.quote:Derde op de lijst van de Champions League topscorers ooit, loopt in zn clubcarrière iets meer als 1 op 2 (175 in 291, en ook in Oranje zit hij ook boven de 1 op 2 (25 in 47)
En dan? Ik heb helemaal niks met die mensen die in "mindere" clubs spelen of minder bekend zijn...spelen die in het Ned. elftal? Noem dan tenminste iemand die in het Ned. elftal heeft gespeeld en tegen dwerg zoals Andorra bijvoorbeeld een pingel heeft gemist. (hiermee wil ik dus niet zeggen dat die er niet zijn geweest, voor de duidelijkheid)quote:Goed, ik kan nu een hele lijst posten met profs (bekende en minder bekende) die wel eens een pingel hebben gemist (tegen goede en minder goede tegenstanders), maar of dat nou nodig is ....
Ik heb al eerder aangeven dat ie zeker wel kwaliteiten heeft en op de goede plek op de goede moment staat...is zeker wel een kwaliteit.quote:Tja, en dan kom je erop, wat is goed. Is het wat ik hier helemaal boven heb aangestipt, ja, dan is het een wat mindere spits. Maar wat moet een spits doen? Scoren. En dat doet ie. Een gemiddelde van meer dan 1 op 2 bij zowel Oranje als zijn clubs, is een goed gemiddelde, en dus is het een goede spits. Als het echt zo makkelijk was, waarom zijn er dan niet veel meer "Mr. Intikkers" ?
Just my 2 cents
Dat maakt hem niet overgewaardeerd! Hij had gewoon eerder moeten stoppenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pierre van Hooijdonk.... Dit was een jaar te lang.
Indien je het over Pierre v Hooijdonk hebt; Feyenoord, Benfica, Celtci en Fenerbahçe tellen niet als topclubs?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij werd dit jaar binnen gehaald als de verlosser en wordt nog steeds zo gezien. Hij maakt het niet waar. Bovendien wordt hij onderhand gezien als een van de beter spitsen van het nederlands elftal. beetje overdreven voor een spits die nooit bij een topclub heeft gezeten, slechts presteerde bij oranje als sub en bij de betere clubs waar hij heeft gezeten uiteindelijk snel afgeschreven werd...
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Indien je het over Pierre v Hooijdonk hebt; Feyenoord, Benfica, Celtci en Fenerbahçe tellen niet als topclubs?
En invallen is ook een kunst, iets wat keer op keer onderschreven werd. Nog afgezien van z'n fantastische vrije trap.
De absolute top is Pi-Air niet, maar zeker wel één van de betere spitsen die NL heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |