abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31090626
Marco van Basten.
pi_31090666
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef Croupouque het volgende:
Marco van Basten.

Erelijst
Europees Kampioen: 1988
Europacup I: 1989, 1990, 1994
Europacup II: 1987
Wereldbeker: 1989, 1990
Europese Super Cup: 1989, 1990, 1994
Landskampioen Nederland: 1982, 1983, 1985
Landskampioen Italië: 1988, 1992, 1993, 1994
Nederlandse Beker: 1983, 1986, 1987
FIFA voetballer van het jaar: 1992
Wereld voetballer van het jaar: 1988, 1992
Europees voetballer van het jaar: 1988, 1989, 1992
pi_31094433
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef Croupouque het volgende:
Marco van Basten.
Ja inderdaad die kon echt niet voetballen..... drama gewoon......

Net als Johan Cruyff, Pele, Maradonna etc etc
pi_31094691
Aílton
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_31105241
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef Rekkie het volgende:
Pienaar is in mijn ogen ook ondergewaardeerd
Apen-knul zeker

Ja Ailton nooit gemogen
  zondag 2 oktober 2005 @ 02:32:40 #159
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_31105376
Van Bommel
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 2 oktober 2005 @ 02:34:32 #160
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31105396
Op dit moment Paul Bosvelt. Heeft het goed gedaan bij Feijenoord, was niet meer dan gemiddeld tot matig bij City en raakt echt amper een handvol goede ballen bij heerenveen.

Wilfred Bouma, een klungelige verdediger die te jong en te weinig gepresteerd heeft is om zich "frank de boertjes" te kunnen permitteren.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31105913
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 02:32 schreef marcb1974 het volgende:
Van Bommel
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:16:38 #162
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_31109572
Jean-Paul de Jong van FC Utrecht. Hij speelt omdat hij goed ligt bij de supporters. Ik heb hem zelden iets goeds zien doen in het veld
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:15:55 #163
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31139843
Salomon Kalou.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31139928
van nistelkut

als ie weer is een intikker of penalty maakt heb je wat aan hem...zo niet heb je gewoon een met 10 man lopen voetballen
pi_31139965
Rosenberg, maar lekker issie wel
pi_31140010
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:21 schreef Ingridh007 het volgende:
Rosenberg, maar lekker issie wel
die wordt op dit moment door niemand nog gewaardeerd dus van overwaardering kan, naar mijn meneing, (nog) geen sprake zijn.
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:25:10 #167
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_31140036
Ryan Babel is zwaar overgewaardeerd, bah...
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:43:52 #168
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_31140459
quote:
Op woensdag 21 september 2005 02:56 schreef klootje het volgende:
Johan Cruyff wordt pas echt overschat in NL maar dat is wel vaker met ajacieden,nooit geen ek of wk gewonnen en dan nog thuis blijven zgn. omdat ie van zijn vrouw niet mee mocht maar wel altijd vaag commentaar geven hoe het wel moet,typisch amsterdamse arrogantie.
In Amsterdam denken ze dat dat de beste voetballer ooit was terwijl ik er wel een paar kan noemen die in hun eentje een WK wonnen zoals Maradona.
Ik hoop van harte dat NL volgend jaar het wk wint met Robben als speler van het toernooi,kijken wat ze dan van die groningse kale nicht gaan schrijven in de door ajax fans gedomineerde media.
Lijkt me lastig in je eentje
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_31140490
Phil Neville is er wel een, die helpt nu Everton mee naar beneden.
That's all folks!
pi_31140605
Juan Pablo Sorin, Pipo Inzaghi, Markus Rosenberg, Ronald en Frank de Boer, Jan Koller.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31141932
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Apen-knul zeker
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:41:46 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31167205
Patrick Lodewijks, Alexander Östlund, André Bahia Santos Viana, Serginho Green en Pascal Bosschaart.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31167493
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 02:34 schreef D1 het volgende:
Op dit moment Paul Bosvelt. Heeft het goed gedaan bij Feijenoord, was niet meer dan gemiddeld tot matig bij City en raakt echt amper een handvol goede ballen bij heerenveen.
Bosvelt moet altijd op gang komen, dat heeft even een aantal weken nodig, komt nog bij dat hij dit seizoen geblesseerd begonnen is.
pi_31167507
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Lodewijks
Wat een onzin, omdat hij nu een x een blunder gemaakt heeft.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:58:25 #175
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31167531
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Phil Neville is er wel een, die helpt nu Everton mee naar beneden.
eens is. Man wat is die man slecht zeg. Ik heb hem nog geen goede wedstrijd voor Everton zien voetballen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:01:01 #176
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31167582
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat een onzin, omdat hij nu een x een blunder gemaakt heeft.
Dat bedoel ik niet, ik bedoel de Feyenoord-defensie in zijn geheel. Na de zes overwinningen op rij werd meerdere malen geconstateerd dat de organisatie achterin zo goed zou zijn, maar de hele defensie van Feyenoord is overgewaardeerd.
pi_31167645
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Lodewijks, Alexander Östlund, André Bahia Santos Viana, Serginho Green en Pascal Bosschaart.
Je vergeet de rest van de Feyenoord selectie fan-boy
  woensdag 5 oktober 2005 @ 10:03:56 #178
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_31197723
Wayne Rooney vind ik ook overgewaardeerd! Die knul, want dat is hij, kan minder als iedereen denkt. Misschien te vroeg geoordeeld, maar ik vrees dat het niks word met die jongen.
Zwart-wit.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:42:27 #179
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31206351
José Antonio Reyes en Christiano Ronaldo zijn ook overgewaardeerd, weinig rendement.
pi_31207412
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Die is eerder ondergewaardeerd natuurlijk. Maar dat weiger jij te beseffen.
Dat zal het zijn ja...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31233647
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat zal het zijn ja...
5 assists, 2 goals... Doen er niet veel hem na in deze competitie tot dusverre.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31234806
RvN
Ik mag zijn mentaliteit gewoon niet, tijdens een interland in 2004 werd hij door advocaat gewisseld en trapte uit woede op 1 van die reclame borden (of het was zijn drink fles wat ie trapte tegen die reclame bord).
Hij komt me gewoon over als iemand die door de pers is verwend en gewoon een soort verwachting uitstraalt dat ie speelt...
Ik zie hem meer als een speler die echt teveel bediend moet worden, klungelt ook af en toe een bal erin en vervolgens wordt ie zowat als voetbal god gezien !? (laatste wedstrijd oranje, of die wedstrijd in Portugal in stadion dragao...volgens mij tegen Tsjechië...)
Mist een penalty tegen Andorra als pro kan je dat toch niet maken!?
Bij Man utd. zal ie zeker geschitterd hebben geen twijfel over, het is een kunst om op de goeie moment op de goede plek te staan...maar zo goed is echt niet (was ... misschien ... maar in oranje...nee!)
Uit die trap tegen die reclame bord wist ik al dat ie geen speler is die boven zijn gevoelens kan staan en dat heeft ie laatst weer bewezen...

Respect voor zijn kwaliteiten
Respect voor zijn prestaties

Maar zo goed ... nee...
pi_31234826
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:

[..]

5 assists, 2 goals... Doen er niet veel hem na in deze competitie tot dusverre.
Powel heeft er al 14 gemaakt, doet niemand hem na. Is ook niet veel bijzonders.
Wat een vrouw!
spits!
pi_31234854
In de GGD ja. Liverpool, Valencia en Bremen willen Pienaar. Geen gekke clubs.
www.thuisuiteten.nl
pi_31234894
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
In de GGD ja. Liverpool, Valencia en Bremen willen Pienaar. Geen gekke clubs.
Blijft welles/nietes mm. Laten we er maar mee stoppen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_31234921
Je wilt het gewoon niet zien, dat is jammer. Vooral voor jezelf. Maar goed.

Ik leg het je op MSN nog wel eens uit.
www.thuisuiteten.nl
pi_31236043
Pienaar is gewoon een nuttige voetballer, geen uitzonderlijk goede speler.

Vaak net niet, leuk tot aan de zestien denk ik dan.
Te weinig scorend vermogen voor zo'n aanvallend ingestelde speler. Maar aan de andere kant toch vrij vaak bij goals betrokken.
pi_31236858
Vaak ook belangrijke goals.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:25:50 #189
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_31237200
Pienaar, dat is toch die voetballer die altijd op 10 wil spelen, en toen hij dat eindelijk mocht aan de ketting lag van good-old Jantje Michels?

(okj, op de vleugel had hij wat minder moeite met shit-old Gudelj)
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:26:17 #190
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31237217
Zucht, weer een Nistel-basher. Goed, het is geen supertechnische voetballer die ff 4 man uitkapt, om de keeper heendraait, vervolgens nog 2 verdedigers dolt om dan de bal met een puntertje achter het standbeen de kruising in te draaien. Maar ach ....
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:44 schreef Dragonetti het volgende:
RvN
Ik mag zijn mentaliteit gewoon niet, tijdens een interland in 2004 werd hij door advocaat gewisseld en trapte uit woede op 1 van die reclame borden (of het was zijn drink fles wat ie trapte tegen die reclame bord).
Dat heet "willen spelen". Hij wilde nog wat doen voor het elftal, hij wilde nog gaan winnen. Maar de drang om jezelf te bewijzen is bij Nederlanders al snel een irritant, onwelwillend kereltje.
quote:
Ik zie hem meer als een speler die echt teveel bediend moet worden, klungelt ook af en toe een bal erin en vervolgens wordt ie zowat als voetbal god gezien !? (laatste wedstrijd oranje, of die wedstrijd in Portugal in stadion dragao...volgens mij tegen Tsjechië...)
Derde op de lijst van de Champions League topscorers ooit, loopt in zn clubcarriere iets meer als 1 op 2 (175 in 291, en ook in Oranje zit hij ook boven de 1 op 2 (25 in 47)
quote:
[quote]
Mist een penalty tegen Andorra als pro kan je dat toch niet maken!?
Goed, ik kan nu een hele lijst posten met profs (bekende en minder bekende) die wel eens een pingel hebben gemist (tegen goede en minder goede tegenstanders), maar of dat nou nodig is ....
quote:
Bij Man utd. zal ie zeker geschitterd hebben geen twijfel over, het is een kunst om op de goeie moment op de goede plek te staan...maar zo goed is echt niet (was ... misschien ... maar in oranje...nee!)
Uit die trap tegen die reclame bord wist ik al dat ie geen speler is die boven zijn gevoelens kan staan en dat heeft ie laatst weer bewezen...

Respect voor zijn kwaliteiten
Respect voor zijn prestaties

Maar zo goed ... nee...
Tja, en dan kom je erop, wat is goed. Is het wat ik hier helemaal boven heb aangestipt, ja, dan is het een wat mindere spits. Maar wat moet een spits doen? Scoren. En dat doet ie. Een gemiddelde van meer dan 1 op 2 bij zowel Oranje als zijn clubs, is een goed gemiddelde, en dus is het een goede spits. Als het echt zo makkelijk was, waarom zijn er dan niet veel meer "Mr. Intikkers" ?

Just my 2 cents
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31238761
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zucht, weer een Nistel-basher. Goed, het is geen supertechnische voetballer die ff 4 man uitkapt, om de keeper heendraait, vervolgens nog 2 verdedigers dolt om dan de bal met een puntertje achter het standbeen de kruising in te draaien. Maar ach ....
Ik was al een lange tijd niet van hem gecharmeerd, maar had wel respect voor wat wel goed deed / kon. Hij heeft zijn kwaliteiten maar meer ook niet. (maar nu kijk ik wel naar het Ned. elftal alleen).
quote:
Dat heet "willen spelen". Hij wilde nog wat doen voor het elftal, hij wilde nog gaan winnen. Maar de drang om jezelf te bewijzen is bij Nederlanders al snel een irritant, onwelwillend kereltje.
Dat gevoel met spelers heb ik niet, ik krijg het wel als je constant wordt opgehemeld, terwijl je spel en gedrag er ook niet helemaal naar is.
quote:
Derde op de lijst van de Champions League topscorers ooit, loopt in zn clubcarrière iets meer als 1 op 2 (175 in 291, en ook in Oranje zit hij ook boven de 1 op 2 (25 in 47)
Zie mijn 1e reactie ik ontken zijn prestaties niet bij man. utd. dus waarom dit er dan bij halen? Heeft dit dan effect gehad op zijn spel in het Ned. elftal? ...schril contrast... in mijn ogen dan.
Er zijn ook andere spelers die goed presteren in een andere hoogstaande clubs maar niet zoveel krediet krijgen als hij.
quote:
Goed, ik kan nu een hele lijst posten met profs (bekende en minder bekende) die wel eens een pingel hebben gemist (tegen goede en minder goede tegenstanders), maar of dat nou nodig is ....
En dan? Ik heb helemaal niks met die mensen die in "mindere" clubs spelen of minder bekend zijn...spelen die in het Ned. elftal? Noem dan tenminste iemand die in het Ned. elftal heeft gespeeld en tegen dwerg zoals Andorra bijvoorbeeld een pingel heeft gemist. (hiermee wil ik dus niet zeggen dat die er niet zijn geweest, voor de duidelijkheid)
En tenslotte gaat het hier om overgewaardeerd spelers...
edit: Ik zit hier meer ook met het gevoel als ie al tegen zo een dwerg voetballand mist hoet moet het dan later? (Als ie tegen veel beter land had gemist...tja dan nog zou ik zeggen... je bent gvd prof man!? maar daarmee had ik het ook afgedaan net zoals bij andere spelers die gemist hebben)
quote:
Tja, en dan kom je erop, wat is goed. Is het wat ik hier helemaal boven heb aangestipt, ja, dan is het een wat mindere spits. Maar wat moet een spits doen? Scoren. En dat doet ie. Een gemiddelde van meer dan 1 op 2 bij zowel Oranje als zijn clubs, is een goed gemiddelde, en dus is het een goede spits. Als het echt zo makkelijk was, waarom zijn er dan niet veel meer "Mr. Intikkers" ?
Just my 2 cents
Ik heb al eerder aangeven dat ie zeker wel kwaliteiten heeft en op de goede plek op de goede moment staat...is zeker wel een kwaliteit.
Maar nogmaals...het gaat hier om overgewaardeerde spelers, al die krediet die hij heeft gehad. Al die reclames met hem tijdens en voor EK2004... en wat heeft ie laten zien?
Ik loop met gevoel rond van, als een andere speler van het Ned. elftal het slecht doet of minder doet (of iet stoms uithaalt) wordt sneller op de bank gezet of eruit gezet dan als het om RvN gaat....

Nogmaals ik geef je niet helemaal ongelijk en heb respect voor je mening, maar ZO goed vind ik hem niet.
Ik zie wel na a.s. zaterdag wat MvB doet met zijn krediet, zet hem op zijn minst even op de bank nav die stunt tijdens zijn training of begint ie gewoon en speelt ie 90 min.?

[ Bericht 4% gewijzigd door Dragonetti op 06-10-2005 20:27:09 ]
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:03:08 #192
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31254894
Overgewaardeerd is RvN wel door Johan Derksen, die vind Johan Cruijff de beste voetballer ter wereld ooit en Ruud van Nistelrooij komt daar kort achter. Niets kan onze vriendelijke Brabander verkeerd doen, het incident met Ron Vlaar afgelopen week bij Oranje is dan ook vooral een teken van een geweldige mentaliteit van Ruud van Nistelrooij. My ass!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:46:59 #193
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31259928
Tja, voetballen kan Ruud niet, maar effectief is ie wel. Hij scoort veel de laatste tijd en mooie goals ofniet, daar gaat het nog steeds om.
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:08:32 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_31260605
Welk incident ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31260707
Het knietje dat hij Ron Vlaar wilde verkopen op de training eergisteren (hij verloor alle duels van hem), waar hij inmiddels z'n excuses voor aangeboden heeft.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:16:29 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_31260834
Mooi dus hij is een winnaar ala van Basten. Tot het gaatje die hebben we nodig.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:55:58 #197
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31352521
Er zijn eigenlijk heel veel overgewaardeerde voetballers, het rijtje Argentijnse toptalenten bijvoorbeeld: Pablo Aimar, Juan Roman Riquelme, Javier Saviola en Carlos Tevez, het is te hopen dat Lionel Messi straks niet in één adem met deze heren genoemd zal worden.
pi_31353510
Pierre van Hooijdonk.... Dit was een jaar te lang.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_31353839
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pierre van Hooijdonk.... Dit was een jaar te lang.
Dat maakt hem niet overgewaardeerd! Hij had gewoon eerder moeten stoppen
pi_31353975
Johann Vogel
David Beckham
Zidane de laatste jaren
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_31354118
Hij werd dit jaar binnen gehaald als de verlosser en wordt nog steeds zo gezien. Hij maakt het niet waar. Bovendien wordt hij onderhand gezien als een van de beter spitsen van het nederlands elftal. beetje overdreven voor een spits die nooit bij een topclub heeft gezeten, slechts presteerde bij oranje als sub en bij de betere clubs waar hij heeft gezeten uiteindelijk snel afgeschreven werd...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_31354279
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij werd dit jaar binnen gehaald als de verlosser en wordt nog steeds zo gezien. Hij maakt het niet waar. Bovendien wordt hij onderhand gezien als een van de beter spitsen van het nederlands elftal. beetje overdreven voor een spits die nooit bij een topclub heeft gezeten, slechts presteerde bij oranje als sub en bij de betere clubs waar hij heeft gezeten uiteindelijk snel afgeschreven werd...
Indien je het over Pierre v Hooijdonk hebt; Feyenoord, Benfica, Celtci en Fenerbahçe tellen niet als topclubs?
En invallen is ook een kunst, iets wat keer op keer onderschreven werd. Nog afgezien van z'n fantastische vrije trap.
De absolute top is Pi-Air niet, maar zeker wel één van de betere spitsen die NL heeft.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31354355
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Indien je het over Pierre v Hooijdonk hebt; Feyenoord, Benfica, Celtci en Fenerbahçe tellen niet als topclubs?
En invallen is ook een kunst, iets wat keer op keer onderschreven werd. Nog afgezien van z'n fantastische vrije trap.
De absolute top is Pi-Air niet, maar zeker wel één van de betere spitsen die NL heeft.
Wat hij zegt
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:05:01 #204
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_31354885
Wat die Boukhari in de eredivisie doet is me al jaren een raadsel...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')