quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef Croupouque het volgende:
Marco van Basten.
Ja inderdaad die kon echt niet voetballen..... drama gewoon......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:49 schreef Croupouque het volgende:
Marco van Basten.
Apen-knul zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:37 schreef Rekkie het volgende:
Pienaar is in mijn ogen ook ondergewaardeerd
quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:32 schreef marcb1974 het volgende:
Van Bommel
die wordt op dit moment door niemand nog gewaardeerd dus van overwaardering kan, naar mijn meneing, (nog) geen sprake zijn.quote:
Lijkt me lastig in je eentjequote:Op woensdag 21 september 2005 02:56 schreef klootje het volgende:
Johan Cruyff wordt pas echt overschat in NL maar dat is wel vaker met ajacieden,nooit geen ek of wk gewonnen en dan nog thuis blijven zgn. omdat ie van zijn vrouw niet mee mocht maar wel altijd vaag commentaar geven hoe het wel moet,typisch amsterdamse arrogantie.
In Amsterdam denken ze dat dat de beste voetballer ooit was terwijl ik er wel een paar kan noemen die in hun eentje een WK wonnen zoals Maradona.
Ik hoop van harte dat NL volgend jaar het wk wint met Robben als speler van het toernooi,kijken wat ze dan van die groningse kale nicht gaan schrijven in de door ajax fans gedomineerde media.
Bosvelt moet altijd op gang komen, dat heeft even een aantal weken nodig, komt nog bij dat hij dit seizoen geblesseerd begonnen is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:34 schreef D1 het volgende:
Op dit moment Paul Bosvelt. Heeft het goed gedaan bij Feijenoord, was niet meer dan gemiddeld tot matig bij City en raakt echt amper een handvol goede ballen bij heerenveen.
Wat een onzin, omdat hij nu een x een blunder gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Lodewijks
eens is. Man wat is die man slecht zeg. Ik heb hem nog geen goede wedstrijd voor Everton zien voetballenquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Phil Neville is er wel een, die helpt nu Everton mee naar beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |