Ik vind ook dat primera division of serie A beter bij hem past hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:05 schreef Doekes het volgende:
Wat die Boukhari in de eredivisie doet is me al jaren een raadsel...
Ik bedoelde eigenlijk iets andersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind ook dat primera division of serie A beter bij hem past hoor
ik noem een Sneijder, vdVaart en Yildirim, geen Vitesse-knakkers nodigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:22 schreef JorgeCampos het volgende:
van Hooijdonk lost op dit moment een belofte in. en een beetje afbouwen gun je toch elke goede speler.
stoppen op je hoogtepunt is voor watjes.
wat betreft Oranje is Pierre mogelijk wel op zijn hoogtepunt gestopt.. Stel je voor dat zijn laatste interland die tegen Portugal was.. waar hij die vrije trap miste.. die erin had GEMOETEN.![]()
maar gelukkig daarna nog 2 goals tegen Tsjechie.![]()
voor de vrije trappen hoeft Pierre in elk geval niet meer mee naar het WK.. daarvoor kan Yildirim mee. (of die knakker van Vitesse)
Nou, bijna elke eredivisieclub zou blij met hem zijn hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:05 schreef Doekes het volgende:
Die vette Jansen is sowieso geen ned-elftal materiaal. Te dik, te traag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik noem een Sneijder, vdVaart en Yildirim, geen Vitesse-knakkers nodig
Gewoon een goeie voetballer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:05 schreef Doekes het volgende:
Fabeltje. Twee WK finales gehaald. Noem eens een spits die hem uit de wedstrijd heeft gespeeld ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Alle ophef rond Roberto Carlos vind ik ook altijd wat overdreven. Voor een linksback is het een slechte verdediger.
Precies. Als ze goed genoeg kunnen aanvallen hoeven ze niet te verdedigen. Aanval is de beste verdediging...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
Alle goede links- en rechtsbacks zijn matige verdedigers, kijk bijvoorbeeld naar Hatem Trabelsi, Maxwell, Young-Pyo Lee, Cafu, Cicinho, Zambrotta, Zanetti, Jankulovski etc.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:49 schreef Doekes het volgende:
[..]
Precies. Als ze goed genoeg kunnen aanvallen hoeven ze niet te verdedigen. Aanval is de beste verdediging...![]()
Ik denk dat als Roberto Carlos in een minder team zou spelen, met meer druk op de achterste linie, dat ie regelmatig uit de wedstrijd gespeeld zou worden. Een doldrieste draver is het met een hard schot, zonder richting.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fabeltje. Twee WK finales gehaald. Noem eens een spits die hem uit de wedstrijd heeft gespeeld ?
De Laudrups speelden hem in 1998 volledig gek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fabeltje. Twee WK finales gehaald. Noem eens een spits die hem uit de wedstrijd heeft gespeeld ?
In Nationale elf doet hij hij het goedquote:Op donderdag 10 november 2005 14:41 schreef kayzie het volgende:
Beasley vind ik ook een overgewaardeerde speler, zijn optredens vind ik niet helemaal geweldig. Dat hij toch op een WK speelt en bij PSV vind ik opzienbarend.
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef numero_uno het volgende:
Gio van Bronckhorst. Is geen linksback doet het wel aardig maar is zeker niet de topper die sommige mensen in hem zien.
Voorlopig niet in Oranje.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Babel, in het begin nog aardig bezig.
Maar nu is het niks meer en toch blijft hij spelen...
Als linksbuiten is hij te licht en als spits laat hij de bal telkens wegspringen.
Waar moet deze gehypte speler dan spelenals hij er niet uitkomt.
In de CL ookquote:Op donderdag 10 november 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In Nationale elf doet hij hij het goed
Commentaar of niet, je hebt wel gelijk.quote:
Die goal, daar moet je een ster voor zijn zegquote:Op zondag 13 november 2005 00:35 schreef Stpan het volgende:
Babel is als linksbuiten nooit overschat vind ik. Op Van Basten en Blind na vraagt verder heel NL zich af wat hij in godsnaam daar nou doet iedere zondagmiddag op de linksbuiten positie.
Als spits zou het nog wat kunnen worden, die goal tegen Italie was gewoon knap en koelbloedig. Maar hij mist wat essentiele vaardigheden (die Kuijt ook mist, maar die kan daar toch goed mee omgaan).
Mee eens.quote:Op zondag 13 november 2005 10:45 schreef Devano het volgende:
Frank Lampard. Geweldige speler hoor, maar om nou te zeggen dat het de beste ter wereld is...
Hij is de moter van een team !quote:Op zondag 13 november 2005 10:45 schreef Devano het volgende:
Frank Lampard. Geweldige speler hoor, maar om nou te zeggen dat het de beste ter wereld is...
Laat Lampard in Spanje of Italie spelen en hij zal veel minder opvallen.quote:Op zondag 13 november 2005 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is de moter van een team !
Hij brengt zo meer dan menig top speler.
Ben ik het niet mee eens. Die jongen heeft meer rendement dan een Ronaldinho. Technisch gezien is Ronaldinho dan wel de top maar volgens mij is Lampard completer.quote:Op zondag 13 november 2005 10:45 schreef Devano het volgende:
Nou in de eerste jaren bij Chelsea ( zonder de rijke Rus )quote:Op zondag 13 november 2005 16:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Laat Lampard in Spanje of Italie spelen en hij zal veel minder opvallen.
Bij de nationale ploeg is hij ook niet half de speler die hij bij Chelsea is.
Hij is niet beter dan pakweg een Ballack of Van Bommel.
quote:Op zondag 13 november 2005 16:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Die jongen heeft meer rendement dan een Ronaldinho. Technisch gezien is Ronaldinho dan wel de top maar volgens mij is Lampard completer.
Daarom moet Lampard dus die prijs winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |