Wie zegt dat hij daar niet heen wil.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:33 schreef DrDentz het volgende:
ik vind dirk kuyt overgewaardeerd... als hij niet naar liverpool wil omdat het niet een van zn droomclubs is maar alleen bij barca of man utd wil spelen issie gek! hij is meer iets voor wolverhampton wanderers
Intikkers kan je overal maken...quote:Op donderdag 17 november 2005 09:26 schreef kayzie het volgende:
Ik dacht ook dat Van Nistelrooy alleen kon scoren in Nederland tegen de verdediging van Volendam, no offences.
Maar hij schijnt het ook te flikken bij ManU. Ik hoor weleens berichten dat hij scoort daar.
Kuyt zou je het ook van denken, maar ik geloof dat hij ook zijn goaltjes in het buitenland erin legt.
Pienaar is op zijn eigen positie gewoon goed.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Pienaar is gewoon wisselvallig.
Ik vind Pienaar een verwaande overschatte spelerquote:Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Pienaar is op zijn eigen positie gewoon goed.
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ja idd. Wat was die man slecht zeg vorig jaar tijdens het WK. Hij had alleen een goede periode in het jaar dat Ajax kampioen werd en ver kwam in de Champions League voor de rest is het echt niets geweest met die jonge.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef kayzie het volgende:
Andy van der Meyde is ook een overschatte speler. Komt zijn man zelden voorbij en heeft nauwelijks rendement.
Als bankzitter?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Simons speelde een beresterke partij gister..quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Simons
Seedorf vind ik nu juist het type ondergewaardeerde voetballer. Omdat Nederland hem niet mag als persoon, worden zijn prestaties bij AC Milan en al zijn Champions League titels genegeerd. Feitelijk de meest succesvolle Nederlandse voetballer op dit moment.quote:
Eens, vliegt er 1 per 2 jaar in, en dan roept heel de wereld oh en aaah.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:55 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik vind Real overlopen van de overgewaardeerde spelers, Beckham,Guti, Ronaldo, Roberto Carlos. Vooral die laatste met zn vrije trappen
![]()
Kijk uit met wat je zegtquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Simons
Dit slaat nergens op, gister was zin taak Juninho voor de voeten lopen en dat deed hij perfect.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Simons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |