Een bal aannemen bijv. Ik vind Kuijt een goede speler die alles uit z'n kwaliteiten haalt en ik vind hem ook niet overschat, dus eigenlijk ontopic. Maar hij mist wat techniek en een actie, iets wat Babel ook mist. Maar met Kuijt pakt het nog redelijk uit als vleugelspeler, met Babel is het huilen met de pet op.quote:Op zondag 13 november 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke basisvaardigheden mist Kuijt volgens jou?
quote:Op zondag 13 november 2005 16:15 schreef addictivebeat het volgende:
babel: te wisselvallig, technisch niet sterk
castelen: te traag: geen techniek
gio: te licht, geen techniek
Als je zo gaat redeneren snap ik niet waarom jij Pienaar en Ailton hebt genomineerd?quote:Op zondag 13 november 2005 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En Vieri was paar jaar terug nog 1 van de beste spitsen.
Nu is hij helemaal opgebrand.
Ik had jou kop dan wel willen zien toen hij de aanvoerdersband om kreeg.quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan Joris Mathijsen er ook wel bij. Is ook geen international natuurlijk.
Ach, je moet iemand kiezen. Stond het dichtst bij Cocu denk ik.quote:Op zondag 13 november 2005 22:11 schreef Devano het volgende:
[..]
Ik had jou kop dan wel willen zien toen hij de aanvoerdersband om kreeg.
Ik denk ook dat dat de voornaamste reden was...quote:Op maandag 14 november 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, je moet iemand kiezen. Stond het dichtst bij Cocu denk ik.
dit elftal wint zo de champions leaguequote:Op dinsdag 15 november 2005 10:37 schreef kayzie het volgende:
Als ik sommige users moet geloven zou dit ongeveer het team zijn met overgewaardeerde voetballers:
Kahn
Mathijsen Mr. Intiker P. Neville Sorin
Lampard Totti Reyes
Rooney Van Nistelrooy Babel
Leuk elftal:-)
Pienaar is te licht.quote:Op zondag 13 november 2005 21:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren snap ik niet waarom jij Pienaar en Ailton hebt genomineerd?
Het ging dus om een paar seizoenen terug.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pienaar is te licht.
En Ailtonweet niet als ik die genoemd heb ben ben nooi van hem gecharmeerd geweest,
En kijk eens wat seizoenen terug.
Vieri was veel geblesseerd maar maakte in 24 wedstrijden gewoon 24 doelpunten.
Nu is hij gewoon opgebrand.
Ik vind hem toch indruk maken.quote:Op zondag 13 november 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan Joris Mathijsen er ook wel bij. Is ook geen international natuurlijk.
Ailton was een uitvlieger.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het ging dus om een paar seizoenen terug.
Pienaar was toen één van de besten van Ajax. Ailton is nog topscorer geweest van Duitsland.
En toch aanvoerder van de Argentijnen. Verrassend.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Sorin is echt serieus slecht.
Wie zegt dat hij daar niet heen wil.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:33 schreef DrDentz het volgende:
ik vind dirk kuyt overgewaardeerd... als hij niet naar liverpool wil omdat het niet een van zn droomclubs is maar alleen bij barca of man utd wil spelen issie gek! hij is meer iets voor wolverhampton wanderers
Intikkers kan je overal maken...quote:Op donderdag 17 november 2005 09:26 schreef kayzie het volgende:
Ik dacht ook dat Van Nistelrooy alleen kon scoren in Nederland tegen de verdediging van Volendam, no offences.
Maar hij schijnt het ook te flikken bij ManU. Ik hoor weleens berichten dat hij scoort daar.
Kuyt zou je het ook van denken, maar ik geloof dat hij ook zijn goaltjes in het buitenland erin legt.
Pienaar is op zijn eigen positie gewoon goed.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Pienaar is gewoon wisselvallig.
Ik vind Pienaar een verwaande overschatte spelerquote:Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Pienaar is op zijn eigen positie gewoon goed.
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ja idd. Wat was die man slecht zeg vorig jaar tijdens het WK. Hij had alleen een goede periode in het jaar dat Ajax kampioen werd en ver kwam in de Champions League voor de rest is het echt niets geweest met die jonge.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef kayzie het volgende:
Andy van der Meyde is ook een overschatte speler. Komt zijn man zelden voorbij en heeft nauwelijks rendement.
Als bankzitter?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Simons speelde een beresterke partij gister..quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Simons
Seedorf vind ik nu juist het type ondergewaardeerde voetballer. Omdat Nederland hem niet mag als persoon, worden zijn prestaties bij AC Milan en al zijn Champions League titels genegeerd. Feitelijk de meest succesvolle Nederlandse voetballer op dit moment.quote:
Eens, vliegt er 1 per 2 jaar in, en dan roept heel de wereld oh en aaah.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:55 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik vind Real overlopen van de overgewaardeerde spelers, Beckham,Guti, Ronaldo, Roberto Carlos. Vooral die laatste met zn vrije trappen
![]()
Kijk uit met wat je zegtquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Simons
Dit slaat nergens op, gister was zin taak Juninho voor de voeten lopen en dat deed hij perfect.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Simons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |