abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30761648
Figo.. Kon goed voetballen. Nu is et echt niets meer. Slechts een randfiguur bij Madrid vorig jaar. Hij heeft gewoon niet meer wat ie eerst had.. Flair enzo.. nu is et een matennaaier met zn schwalbes.

Kluivert.. Hij is er wel, maar je ziet em nooit. Is niet beslissent en speeld nooit bij zn eigen clubs.
Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:46:55 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30761699
Ik zie hier opeens allemaal posters die ik anders bijna nooit in VBL zie posten of meedoen aan een discussie
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30761706
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Hier kon na de OP een slot op.
pi_30761719
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Figo.. Kon goed voetballen. Nu is et echt niets meer. Slechts een randfiguur bij Madrid vorig jaar. Hij heeft gewoon niet meer wat ie eerst had.. Flair enzo.. nu is et een matennaaier met zn schwalbes.

Kluivert.. Hij is er wel, maar je ziet em nooit. Is niet beslissent en speeld nooit bij zn eigen clubs.
.
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:47:46 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30761735
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Hier kon na de OP een slot op.
Ik kijk het nog even aan...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:48:29 #31
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30761764
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:46 schreef golfer het volgende:
Ik zie hier opeens allemaal posters die ik anders bijna nooit in VBL zie posten of meedoen aan een discussie
Like....Forum Tracker op de FP...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_30761767
Mark Overmars, latente homofiel is het. Dit baseer ik trouwens op niets.
pi_30761812
Seedorf, Van Bommel en Escudé
pi_30761817
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik kijk het nog even aan...
Gooi er maar een slotje op hoor.
pi_30761869
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef kayzie het volgende:
Seedorf is een speler die zelden iets extra's brengt. Zijn rendement is laag. Hij heeft een goed schot in de benen, dat zeker, maar goed daar ben je ook voetballer voor. Maar zijn acties lijken niet alleen slungelig, dat zijn ze ook. En hij laat te makkelijk een man lopen.
Absoluut Seedorf, ik ben het volkomen met je eens. Ook zijn karakter is geen pretje.
  Redactie Games dinsdag 20 september 2005 @ 16:52:19 #36
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_30761886
Babel als linksbuiten.... Vind hem tot nu toe helemaal niks toevoegen op die positie.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_30761957
Rosales en rosenberg.. Komen gewoon tekort
pi_30761958
Koné vindt ik eigenlijk ook wel overgewaardeerd
Hij speelt wel 's 3 wedstrijden achter elkaar goed maar daarna is het niet meer zo geweldig
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:55:00 #39
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_30761982
Winston Bogarde --> heeft een paar goede wedstrijden gespeeld in de CL van 94-95 maar heeft verder nooit een toegevoegde waarde gehad...

En Ronaldo --> is niet eens echt een heel goede voetballer vind ik.... In z'n psv tijd vond ik hem ook nooit echt goed voetballen, neemt alleen af en toe z'n doelpuntjes mee....

Een van de meest ondergewaardeerde voetballers is Rafael van de Vaart, die jongen kan geweldig voetballen maar krijgt niet echt veel de kans, heb hem nog niet echt veel gezien bij Hamburger maar die is goed op weg

Oh ja, en Rosales wordt ook ondergewaardeerd, die gast heeft heeel veeel in huis
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_30762080
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:55 schreef Dopekoe het volgende:
Winston Bogarde --> heeft een paar goede wedstrijden gespeeld in de CL van 94-95 maar heeft verder nooit een toegevoegde waarde gehad...

En Ronaldo --> is niet eens echt een heel goede voetballer vind ik.... In z'n psv tijd vond ik hem ook nooit echt goed voetballen, neemt alleen af en toe z'n doelpuntjes mee....

Een van de meest ondergewaardeerde voetballers is Rafael van de Vaart, die jongen kan geweldig voetballen maar krijgt niet echt veel de kans, heb hem nog niet echt veel gezien bij Hamburger maar die is goed op weg
Voetballen kan Van der Vaart wel
Maar de laatste 2 seizoen ofzo bij Ajax stelde het niks voor
Het enige waar hij toen goed in was was overhoop liggen met andere spelers enzo
pi_30762138
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Koné vindt ik eigenlijk ook wel overgewaardeerd
Hij speelt wel 's 3 wedstrijden achter elkaar goed maar daarna is het niet meer zo geweldig
pi_30762194
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Voetballen kan Van der Vaart wel
Maar de laatste 2 seizoen ofzo bij Ajax stelde het niks voor
Het enige waar hij toen goed in was was overhoop liggen met andere spelers enzo
en met Sylvie natuurlijk, maar dat was positief overhoop liggen
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30762299
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

en met Sylvie natuurlijk, maar dat was positief overhoop liggen
Nou positief?
Sinds hij op Sylvie lag ging het wel minder
pi_30762381
mwah, als ik elke avond die zaadvragende bek van Sylvie zou moeten vullen, zou ik ook wat minder gaan voetballen

maar we gaan offtopic...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30762553
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:31 schreef kless het volgende:

[..]

On eens.
zijn niet veel mensen die met 3 verschillende clubs die uafa beker wint
uefa beker? CL zul je bedoelen!
pi_30762995
Van Nistelrooy. Hij wordt door vele figuren een topspeler genoemd, ik vind 'm helemaal niet zo goed... Eigenlijk was hij bij PSV wel een goeie speler, hij was toen nog redelijk wendbaar en technisch. Tegenwoordig vind ik 'm traag, en hij heeft ook al geen passeerbeweging...

Wat-ie wél kan is hard schieten, en redelijk koppen, maar dat kunnen er zoveel.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_30763140
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:23 schreef retteketet het volgende:
Van Nistelrooy. Hij wordt door vele figuren een topspeler genoemd, ik vind 'm helemaal niet zo goed... Eigenlijk was hij bij PSV wel een goeie speler, hij was toen nog redelijk wendbaar en technisch. Tegenwoordig vind ik 'm traag, en hij heeft ook al geen passeerbeweging...

Wat-ie wél kan is hard schieten, en redelijk koppen, maar dat kunnen er zoveel.
Geen passeerbeweging? Ik kan me een goal herinneren van vorig seizoen, waarbij ruud vanaf de middellijn een mannetje of 6/7 passeert en vervolgens scoort.
pi_30763179
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Geen passeerbeweging? Ik kan me een goal herinneren van vorig seizoen, waarbij ruud vanaf de middellijn een mannetje of 6/7 passeert en vervolgens scoort.
dat was zlatan
pi_30763207
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:29 schreef snellejelle het volgende:

[..]

dat was zlatan
In de engelse competitie
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 september 2005 @ 17:41:01 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_30763529
Veel spelers die op één toernooi goed speelden en daarna niks meer van zich lieten horen en zien en ook voor dat toernooi niet schitterden.

Voorbeelden :

Schillaci, Salenko, Eilts, Poborsky, Flemming Poulsen, Dunga, Charisteas.....

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')