quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Hier kon na de OP een slot op.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Figo.. Kon goed voetballen. Nu is et echt niets meer. Slechts een randfiguur bij Madrid vorig jaar. Hij heeft gewoon niet meer wat ie eerst had.. Flair enzo.. nu is et een matennaaier met zn schwalbes.
Kluivert.. Hij is er wel, maar je ziet em nooit. Is niet beslissent en speeld nooit bij zn eigen clubs.
Ik kijk het nog even aan...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Hier kon na de OP een slot op.
Like....Forum Tracker op de FP...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:46 schreef golfer het volgende:
Ik zie hier opeens allemaal posters die ik anders bijna nooit in VBL zie posten of meedoen aan een discussie
Absoluut Seedorf, ik ben het volkomen met je eens. Ook zijn karakter is geen pretje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef kayzie het volgende:
Seedorf is een speler die zelden iets extra's brengt. Zijn rendement is laag. Hij heeft een goed schot in de benen, dat zeker, maar goed daar ben je ook voetballer voor. Maar zijn acties lijken niet alleen slungelig, dat zijn ze ook. En hij laat te makkelijk een man lopen.
Voetballen kan Van der Vaart welquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:55 schreef Dopekoe het volgende:
Winston Bogarde --> heeft een paar goede wedstrijden gespeeld in de CL van 94-95 maar heeft verder nooit een toegevoegde waarde gehad...
En Ronaldo --> is niet eens echt een heel goede voetballer vind ik.... In z'n psv tijd vond ik hem ook nooit echt goed voetballen, neemt alleen af en toe z'n doelpuntjes mee....
Een van de meest ondergewaardeerde voetballers is Rafael van de Vaart, die jongen kan geweldig voetballen maar krijgt niet echt veel de kans, heb hem nog niet echt veel gezien bij Hamburger maar die is goed op weg
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Koné vindt ik eigenlijk ook wel overgewaardeerd
Hij speelt wel 's 3 wedstrijden achter elkaar goed maar daarna is het niet meer zo geweldig
en met Sylvie natuurlijk, maar dat was positief overhoop liggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Voetballen kan Van der Vaart wel
Maar de laatste 2 seizoen ofzo bij Ajax stelde het niks voor
Het enige waar hij toen goed in was was overhoop liggen met andere spelers enzo
Nou positief?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en met Sylvie natuurlijk, maar dat was positief overhoop liggen
uefa beker? CL zul je bedoelen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:31 schreef kless het volgende:
[..]
On eens.
zijn niet veel mensen die met 3 verschillende clubs die uafa beker wint
Geen passeerbeweging? Ik kan me een goal herinneren van vorig seizoen, waarbij ruud vanaf de middellijn een mannetje of 6/7 passeert en vervolgens scoort.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:23 schreef retteketet het volgende:
Van Nistelrooy. Hij wordt door vele figuren een topspeler genoemd, ik vind 'm helemaal niet zo goed... Eigenlijk was hij bij PSV wel een goeie speler, hij was toen nog redelijk wendbaar en technisch. Tegenwoordig vind ik 'm traag, en hij heeft ook al geen passeerbeweging...
Wat-ie wél kan is hard schieten, en redelijk koppen, maar dat kunnen er zoveel.
dat was zlatanquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen passeerbeweging? Ik kan me een goal herinneren van vorig seizoen, waarbij ruud vanaf de middellijn een mannetje of 6/7 passeert en vervolgens scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |