We zullen je niet tegenhouden jongen.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:18 zei Stefano Sanders het volgende:
Ik moet hier weg...
je maakt een grap?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:17 schreef Frey het volgende:
Ik vind toch dat ze die zwangerschap goed hebben weten te verbergen.
Vergeleken bij wat ik net zag?quote:
Ik kan niet wachten tot het zover is, ik heb allang afgedaan met Lieke en Charliequote:Op dinsdag 13 september 2005 19:21 schreef babette21 het volgende:
up coming story:
.... en verdwijnt Lieke op 'n soort van happy end manier uit de serie...... en is iedereen tevreden!
dan maak ik bij deze ook geen grap: ik denk dat het tijd is voor een ogentest....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:21 schreef Frey het volgende:
Vergeleken bij wat ik net zag?
Nee, geen grap. Ik let daar ook niet zo op. Je wist het al omdat het bekend was en iedereen er extra op ging letten.
Ik kan je post niet lezen, last van slechte ogenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan maak ik bij deze ook geen grap: ik denk dat het tijd is voor een ogentest....
het is bijna onmogelijk om het níet te zien...
je ziet het zelfs [ja ook als je er niet op let] door de dekens heen!
Gwen Kleinquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:17 schreef babette21 het volgende:
begin gemist, wie is die blonde doos bij Dian?!
en uit welke figurantenbak hebben ze haar gevist?!
Ik heb wel het idee Frey dat je alleen lovende meningen over gtst wilt horen sinds het nieuwe seizoen, ik kan daar helaas niet in meegaan ik moet realistisch blijven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kan je post niet lezen, last van slechte ogen![]()
Deze lijn is wel super ja, alles wat met Jack/Dian te maken heeft rulesquote:Morgen gaat Jack het gevecht aan met Bing![]()
beetje jammer dat het zo mislukt uitpakt... ze hadden er beter niks over kunnen zeggenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat die zwangerschap betreft, je zag het heel duidelijk, het is ook niet voor niets dat Valerie er gisteren en vandaag een opmerking over maakte.
eerst moet dat Bing-Sjors-Jack gejank ophouden, dan praten we verderquote:Deze lijn is wel super ja, alles wat met Jack/Dian te maken heeft rules![]()
Daar zal Dian wel gauw een einde aan maken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:59 schreef babette21 het volgende:
eerst moet dat Bing-Sjors-Jack gejank ophouden, dan praten we verder
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Alberts & Alberts vs. Van Houten:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/gtst_0750_20-05-1994_0001.jpg]afbeelding][/url]
(GTST #750, VR. 20-05-1994)Jef Alberts & Frits van Houten #1 (WMV / 1,47 MB) Jef Alberts & Frits van Houten #2 (WMV / 2,55 MB) Frits van Houten & Martine Hafkamp (WMV / 3,16 MB)
Enquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kan je post niet lezen, last van slechte ogen![]()
Morgen gaat Jack het gevecht aan met Bing![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom einde vandaag, dat hoofd van Bing.
Die gast lijkt iedere keer zijn lach te moeten inhouden...![]()
als we hier massaal Stefano gaan afzeiken dan past het topic mooi bij de TT én is ie snel volquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:03 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik pleit voor Vincenza in een titel hoor, als ik zo lees wat er eventueel gebeuren gaat...
Bing is een sukkelquote:Stom einde vandaag, dat hoofd van Bing.
Die gast lijkt iedere keer zijn lach te moeten inhouden...
Amen.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:42 schreef Annemiek78 het volgende:
Dian die op zoek gaat naar een schat...![]()
Het is niet "Bassie en Adriaan en de verloren schat"
het is soap en draait om familie's en intriges..
Niet om schatzoekers. Vond haar net een klein kind.. Dan is de schat van MIJ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
GTST is weer eens saai momenteelMisschien gaat ze wel niet dood, maar wordt ze naar ene vage coma-kliniek ergens in verweggistan overgebracht omdat Charlie dat perse wil proberen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie gaat met haar mee, zijn we daar ook weer van verlost.Positive thinking, my way of thinking!
Die kop ook die ze erbij trokquote:Op woensdag 14 september 2005 20:09 schreef pberends het volgende:
Nina tegen Sjors: "Jij bent mijn nanny".
"He kut, m'n ontvoerde moeder belt eindelijk weer eens op"quote:Op woensdag 14 september 2005 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die kop ook die ze erbij trok![]()
Nee, was me niet opgevallen.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:01 schreef DaMart het volgende:
Wegens geen reactie herhaald!
Is het iemand anders ook al opgevallen dat in de achtergrondplaatjes in de leader oude personages bevatten, zoals Jessica en Roos? Zijn dit soms alle oude leaderfoto's?
Nee, was zweet van het sporten.quote:
Wat denk jij nou ik kon van af zondag al weer postenquote:
Heb er op gelet, en inderdaad. ik zag Jef zijn eerste vrouw Karin in de leader.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:01 schreef DaMart het volgende:
Wegens geen reactie herhaald!
Is het iemand anders ook al opgevallen dat in de achtergrondplaatjes in de leader oude personages bevatten, zoals Jessica en Roos? Zijn dit soms alle oude leaderfoto's?
Ik heb ook speciaal de leader opgelet,quote:Op woensdag 14 september 2005 22:50 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Heb er op gelet, en inderdaad. ik zag Jef zijn eerste vrouw Karin in de leader.
Ben jij zwanger (Charlie) ....Ja, van jou (Valerie)quote:Op donderdag 15 september 2005 11:39 schreef Berb het volgende:
Wat is er gezegt over de zwangerschap van Elle/Valerie??
De zwangerschap was duidelijk te zien. Voor de zomerstop al!!!
Heb helaas enkele afleveringen moeten missen en kan niet opnemen.
Mee eensquote:
Ja, dat is ie welquote:Op donderdag 15 september 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Echt een heerlijk dikkertje die Lucas.
Lieke vliegt er uiteraard uit, men moet zich tenslotte wel aan 't script houden....quote:Op donderdag 15 september 2005 20:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Lieke van Lexmond verlaat GTST
De populaire actrice uit Goede tijden Slechte tijden verlaat GTST. Dat werd gisteravond gemeld in SBS Shownieuws. Lieke van Lexmond vindt het tijd voor iets anders, en wil meer tijd voor haar vriend vrijmaken, omdat ze binnekort gaan trouwen. Lieke van Lexmond speelt de rol van Charlie Fischer, eerder verliet Aukje de serie al en nam Lieke deze rol over. Het wachten is nu op een officiëlle mededeling van Lieke van Lexmond, of Charlie gerecast wordt is nog niet bekend.
Krijgt Benjamin dan toch nog een kindquote:Op donderdag 15 september 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
btw is Harmsen ook zwanger?!
Nou en, ze heeft wel een van de leukere rollen op 't moment.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:57 schreef BVO het volgende:
Laat die Nina eens doodgaan.
Wat is dat kind lelijk zeg. Word er gewoon eng van.
Vreselijk irritante kop heeft ze. Maar das juist precies de bedoeling. Ze zegt wel waar het op staat!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:57 schreef BVO het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:57 schreef BVO het volgende:
Vind je? Ik vind het meer een kansloze rol om al die kansloze BrEeZaHpubers aan de soap te binden, eindelijk iemand waar ze zich helemaal mee kunnen identificeren.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en, ze heeft wel een van de leukere rollen op 't moment.
Mijn Charlie wat doe jequote:Op donderdag 15 september 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
Lieke vliegt er uiteraard uit, men moet zich tenslotte wel aan 't script houden....
maar ze stapt niet vrijwillig op, vorige week verkondigde ze in Televizier nog jaren te willen blijven
ergo: GTSTClub lult weer eens uit den nek...
Ik vind het juist goed. Breezers doen namelijk nauwlijks aan zelfreflectie, en dit is hun kans om hun misdaden in te zien.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het meer een kansloze rol om al die kansloze BrEeZaHpubers aan de soap te binden, eindelijk iemand waar ze zich helemaal mee kunnen identificeren.
Wat mij betreft past ze beter in Zoop, ik zit niet op een lelijk, vervelend en kinderachtig puberkind te wachten..
Mee eens ik heb ook liever Lieke dan Aukjequote:Op donderdag 15 september 2005 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn Charlie wat doe je
Ze mag er niet uit hoor!! Want Charlie is wel
En helemaal Lieke!! Die het 100x beter doet dan Aukje. Ik zou nu best gek worden als ik opeens Aukje voor me neus heb op de buis als Charlie
Dat zal niet lang duren denk ikquote:Helaas nog geen confrontatie tussen Ludo en Dian
Volgende week vrijdag... weer een mooie weekend cliff.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:57 schreef Annemiek78 het volgende:
Eindelijk weet Laura nu dat Dennis toch ECHT haar zoon is.
Ben benieuwd hoe snel Dennis er zelf ook achter is.
Ben benieuwd wat je bedoeltquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag... weer een mooie weekend cliff.
eigenlijk zijn ze, ook als personage, totaal verschillend...quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat betreft die Lieke-Aukje discussie, laat die gehele Charlie nou eens verdwijnen, laat Kim of Hedwig eens terug komen of zo iemand.
Maar als ik moest kiezen tussen Lieke of Aukje zou ik zeker niet kiezen voor Lieke, ze heeft zoiets rauws en is ongelooflijk bitcherig.
Ik weet het daar kicken mensen op, maar ik dus niet![]()
Morris is zo'n zinloze karakter..... en ze blijven het maar proberen met die sukkelquote:Morris kan ook wel weg trouwens, Barbara is de laatste tijd overleefbaar en als Valerie zonodig dood moet kan het dan niet wat sneller?
Inderdaad, van dat vrolijke springerige onnozele meisje is een betweterige, bazige en vooral zeer verwende bitch overgebleven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
eigenlijk zijn ze, ook als personage, totaal verschillend...
Aukje was gewoon veel maffer, ik vond haar als Charlie wel echt heel leuk
Lieke is inderdaad veel meer bitchy enzo, van dé Charlie is niks over
ik was altijd anti-Lieke maar ze heeft zich goed staande gehouden...
maar nu ben ik haar wel zat, van mij mag ze gaan
[..]
Zijn karakter is ook veranderd met al die recasts zoals ook meestal het geval is.quote:Morris is zo'n zinloze karakter..... en ze blijven het maar proberen met die sukkel
lijkt me niet dat ze Lieke boven Aukje plaatsen omdat Aukje te jeugdig zou zijn,quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar die kerels hier op het forum houden niet van te jeugdig kijk maar naar hun oordeel over Nina, waar ik het overigens ook mee oneens ben.
hij is altijd nietszeggend geweestquote:Zijn karakter is ook veranderd met al die recasts zoals ook meestal het geval is.
dubbelquote:De enige recast die naar mijn oordeel goed gelukt is, is die van Helen Helmink.
De enige die wel gelukt is is die van Helen Helmink naar mijn mening.
Heeft iemand nog foto's van de oude 2 Morrissen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef BVO het volgende:
Ik vond Morris #2 toch nog wel de leukste. Daar zat ook de meeste potentie in, nu is het een suffe lul geworden. Morris #1 was er maar kort maar had veel meer een echte identiteit enzo dan #3 dat heeft, die is gewoon waardeloos.
Morris#2 was zo irritant, dat waren echt de meest erge jongeren bij elkaar: Milan, Tracey, Morris en Charliequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef BVO het volgende:
Ik vond Morris #2 toch nog wel de leukste. Daar zat ook de meeste potentie in, nu is het een suffe lul geworden. Morris #1 was er maar kort maar had veel meer een echte identiteit enzo dan #3 dat heeft, die is gewoon waardeloos.
Nina mag best af en toe door het beeld huppelen en kindermenu's bestellenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef BVO het volgende:
Jeugdig maakt me niet uit, maar op een protoype dwarsligeend pubermeisje zit ik niet te wachten. Zeker niet wanneer ik die actrice nog niet kan uitstaan ook.
Helen 1 weet ik niet, toen keek ik niet...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
@Babbete Wat Helen betref, vergeet de rol even en kijk even naar hoe Helen 1 was en hoe Helen 2 was, technisch gesproken is de rol geslaagd overgenomen.
Vergeet de doelgroep niet, ik keek in die jaren ook en vond dat heel wat interressanter dan wat er met Stan en Arthur gebeurde.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nina mag best af en toe door het beeld huppelen en kindermenu's bestellen
maar ze moeten haar geen verhaaltjes geven....
straks zitten we weer met zo'n schoollijntje, met nog meer pubers en alle bijkomstigheden *brrrrr*
GTST zou ook geen programma voor 12-jarigen moeten zijn...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vergeet de doelgroep niet, ik keek in die jaren ook en vond dat heel wat interressanter dan wat er met Stan en Arthur gebeurde.
En die leeftijdsgroep hebben ze de laatste tijd een beetje verwaarloosd vind ik, die hele Charlie bende is begin 20, daar associeert een 12 jarige zich niet echt mee.
Daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
GTST zou ook geen programma voor 12-jarigen moeten zijn...
als ze zichzelf willen blijven overtreffen en de kijkers willen blijven boeien,quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Daar ben ik het dus niet mee eens
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Heeft iemand nog foto's van de oude 2 Morrissen?
thxs, kon ze me even niet meer voor de geest halen.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:
BAS MUIJS VERTREKT UIT GTST
Goed is een betrekkelijk woord.quote:
Bas is gewoon lief...En hij denkt niet dat hij meer is dan andere...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb altijd de indruk dat hij zichzelf meer vindt dan hij is, ook in die live chat filmpjes op de site en ook bij die bloopers![]()
Amen. Kids moeten maar naar Zoop kijken. GTST mag wel wat controversiëler worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
als ze zichzelf willen blijven overtreffen en de kijkers willen blijven boeien,
moeten ze af en toe heftig uit de hoek komen...
ik heb liever dat ze ervoor gaan, dan rekening houden met de kids en zich inhouden............
Dat was eenmalig, dat weet ik nogquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:20 schreef Dizer het volgende:
Volgens GTST.nl hebben Charlie en Stefano iets gehad samen![]()
Dat was letterlijk een one night stand, dat was ook de eerste scene tussen Charlie en Ludoquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Elle van Rijn is gisteren bevallen van dochter Helena, hoorde ik zojuist op Talpa.
skunk anansie - Weak volgens mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Whaah dat liedje net bij Laura.
Wat is dat voor geweldig nummer?
Prince - Sexy Motherfucker toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Whaah dat liedje net bij Laura.
Wat is dat voor geweldig nummer?
Die had ik nog op m'n lijstje van potentiële TT's staan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:19 schreef pberends het volgende:
Prince - Sexy Motherfucker toch?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die had ik nog op m'n lijstje van potentiële TT's staan.![]()
Neequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met Lucas, hij acteert toch best goed
Welquote:
Er zijn figuranten die nog beter acteren.quote:
Er zijn vaste personages die nog slechter acteren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er zijn figuranten die nog beter acteren.
Mwah Lucas is toch wel van het niveau Pascallequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zijn vaste personages die nog slechter acteren.
Pascalle had alleen 20 jaar meer de tijd om haar talenten te ontwikkelenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mwah Lucas is toch wel van het niveau Pascalle![]()
Zo goed was Pascale nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah Lucas is toch wel van het niveau Pascalle![]()
Yasmin is toch al weg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
Er zijn vaste personages die nog slechter acteren.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zo goed was Pascale nou ook weer niet.![]()
Daarom ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zo goed was Pascale nou ook weer niet.![]()
Je bent sarcastisch hoop ik?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met Lucas, hij acteert toch best goed
Dat ventje is echt geen 10 hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
Hij is 10, ik vind dat ie het best goed doet..
We kunnen het opgaan zoeken .quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:55 schreef BVO het volgende:
Die Lucas acteert best leuk hoor voor z'n leeftijf..
En hij is geen 13..
Nou, goed zou ik hem niet durven noemen, maar om zo'n jong acteurtje nu tot de grond toe af te branden gaat me ook wat ver. Laten we er het maar op houden dat hij z'n best doet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
Hij is 10, ik vind dat ie het best goed doet..
Orginial back in town.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:03 schreef Wilbert87 het volgende:
Jeffrey is geen 10, Jeffrey is bijna 14 en zit al in de tweede.
Rot op jijquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:03 schreef Wilbert87 het volgende:
Jeffrey is geen 10, Jeffrey is bijna 14 en zit al in de tweede.
Zijn best is niet goed genoegquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nou, goed zou ik hem niet durven noemen, maar om zo'n jong acteurtje nu tot de grond toe af te branden gaat me ook wat ver. Laten we er het maar op houden dat hij z'n best doet.![]()
Ah joh! Dat staat toch los van saaie rollen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Je kunt niet echt zeggen of Lucas wel of niet goed acteert, daarvoor is de rol te saai
Hear hear, goede onderbouwingquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:03 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Ah joh! Dat staat toch los van saaie rollen...
1. Lucas schakelt niet. Je kunt niet aan zijn expressie zien dat hij innerlijk reageert op wat Stefano zegt. Het joch staat gewoon te wachten tot hij zijn tekst mag zeggen.
2. Lucas intoneert niet. Hij is monotoon. De schakelingen tussen verschillende zinnen is er bovendien ook niet (wat overigens ook geldt voor Nina...)
Nee, de basisbeginselen zijn er niet eens.
Beroerde figurantenbak hebben ze daar...
Want?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:23 schreef Neuralnet het volgende:
Je kan van een kind moeilijk verwachten dat hij goed kan acteren.
De vorige Nina deed het toch heel leuk voor haar leeftijdquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:23 schreef Neuralnet het volgende:
Je kan van een kind moeilijk verwachten dat hij goed kan acteren.
Nog nooit zo'n slechte vechtscene gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:20 schreef Frey het volgende:
Vond de scène tussen Wilbert en Bartho ook goed. Die 2 zijn samen altijd geweldig
Een echt gebroeders Alberts gevecht. Ik vond het geweldigquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n slechte vechtscene gezien..
Die sloeg echt nergens op nee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n slechte vechtscene gezien..
Wat een nostalgiequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:44 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/linda.jpg]afbeelding][/url]
Compilatie van spannende cliffhangers
Ik noem een sixth sense..the ring..of nederlands; Pietje Bell bijv..etcquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:33 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Want?
Ik kan genoeg kinderen noemen die het wél kunnen.
Acteertalent is niet iets wat zich ontwikkelt als je volwassen wordt. Dat zit er al heel vroeg.
En kinderen met acteertalent doen het heel wat beter dan Lucasje.
Praat me er niet van.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:44 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/linda.jpg]afbeelding][/url]
Compilatie van spannende cliffhangers
In Oranjequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik noem een sixth sense..the ring..of nederlands; Pietje Bell bijv..etc
Leuk Frey!quote:
Nou ja, als mijn vader zo tekeer zou gaan zou ik ook wel even met m';n bek vol tanden staan hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:18 schreef Annemiek78 het volgende:
kan me de scene nog herinneren dat Sfefano zijn spelcomputer in elkaar schopt.
Geloof niet dat een normaal/ echt kind dan ook zo staat te kijken als zijn vader bezig is.
Totaal geen emotie, deed hem niets... erg slecht van Lucas inderdaad.
Net wat er al gezegd werd, hij stond te wachten tot hij zijn volgende zin mocht op gaan zeggen.
Een gezond kind, schrikt, gaat huilen, rent naar zijn kamer... weet ik veel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, als mijn vader zo tekeer zou gaan zou ik ook wel even met m';n bek vol tanden staan hoor.
Nee die afscheid scene sloeg inderdaad nergens opquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond niet zo'n emotionele scene van StefanoHij werd door Ludo naar schiphol gebracht !
Ja, maar dat heeft toch niks te maken met de acteerprestaties van Lucasquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:32 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Een gezond kind, schrikt, gaat huilen, rent naar zijn kamer... weet ik veel.
Blijft in ieder geval neit zo staan alsof er niks gaande is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat talent moet dan wel doorontwikkeld worden en daar is bij kleine figurantenrollen vaak geen tijd of geld voor. Ze hebben dan gewoon heel snel een jongen nodig met bepaalde kenmerken en als hij dan het beste lijkt, maar "slecht" kan acteren nemen ze daar toch genoegen mee.quote:Want?
Ik kan genoeg kinderen noemen die het wél kunnen.
Acteertalent is niet iets wat zich ontwikkelt als je volwassen wordt. Dat zit er al heel vroeg.
Verstijfd staan van angst kan toch ook? Ja ok, ik had de stereo van m'n vader gemold als mijn vader zoiets zou doen.quote:Een gezond kind, schrikt, gaat huilen, rent naar zijn kamer... weet ik veel.
Blijft in ieder geval neit zo staan alsof er niks gaande is.
En toch was het een leuke rolquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:13 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Nog een keer Wil de Smet gezien
Ze is nog lelijker dan in mijn herinneringen ..![]()
Dat vind ik dus het slechtste dat ze ooit gedaan hebben en sinds Lieke er is erger ik me dood aan Charlie, nog erger dan daarvoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:33 schreef suus21 het volgende:
Het beste dat GTST ooit gedaan heeft is Lieke als Charlie aannemen echt een vooruitgang vooral ook qua uiterlijk. Sinds Lieke Charlie speelt erger ik me niet meer zo op het personage.
Geloof ik allemaal graag, hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:57 schreef Neuralnet het volgende:
Dat talent moet dan wel doorontwikkeld worden en daar is bij kleine figurantenrollen vaak geen tijd of geld voor. Ze hebben dan gewoon heel snel een jongen nodig met bepaalde kenmerken en als hij dan het beste lijkt, maar "slecht" kan acteren nemen ze daar toch genoegen mee.
Hij zou wel met Nina meegaan en als Janine terug is niet meer in beeld komen tot hij weer nodig is voor het verhaal en uiteraard word hij dan weer door een ander jongetje gespeeld .quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:40 schreef Neuralnet het volgende:
Ja ok, je kan het "slecht" vinden. Ik vraag me overigens af wat er met die rol gaat gebeuren. Hij zal wel naar school gaan en daar allerlei dingen beleven.
Nopequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:35 schreef suus21 het volgende:
oh ja en Morris heeft echt een dikke GAY kop, die is toch wel 100% homo in het echt of niet?
Dizerrrrr, kom es vaker langsquote:Op zondag 18 september 2005 01:10 schreef Dizer het volgende:
Super aflevering vrijdag![]()
Laura![]()
![]()
Dennis![]()
Robert en Jef![]()
![]()
Stefano![]()
![]()
Stefano en Ludo![]()
![]()
![]()
Stefano en Harmsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Hij weet het nog nietquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 11:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Dizerrrrr, kom es vaker langs
Zo zien we eens wat positieve reacties![]()
Hoe vind je dit trouwens klinken:Hmz... Inderdaad. Janine moet ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Nick erbij? Meeuh... als ie maar niet de rol van Stefano gaat overnemen
Friends don't let friends remain beardless...
Het is toch ook zijn huisquote:Op zondag 18 september 2005 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz... Inderdaad. Janine moet ook.
Maar Nick erbij? Meeuh... als ie maar niet de rol van Stefano gaat overnemen
Klopt. Maar daar heeft ie om gevraagd. (Sjors gedoe en zo...)quote:Op zondag 18 september 2005 11:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is toch ook zijn huis![]()
Ik vind het raar dat hij al die anderen in zijn huis laat ze hebben hem vaak genoeg als oud vuil behandeld.
quote:Op zondag 18 september 2005 11:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is toch ook zijn huis![]()
Ik vind het raar dat hij al die anderen in zijn huis laat ze hebben hem vaak genoeg als oud vuil behandeld.
Dat Sjors door hem is verkracht maakt een Ludo echt niet uit hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 11:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar heeft ie om gevraagd. (Sjors gedoe en zo...)
quote:Op zondag 18 september 2005 11:56 schreef Frey het volgende:
[..]Volgens mij gaat ie hem daarna keihard het huis uit schoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij niet. Misschien dat er iets in die dagboeken staat waardoor er iets verandertquote:Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie hem daarna keihard het huis uit schoppen
Ik denk inderdaad dat de dagboeken een grote rol gaan spelen tussen Ludo en Nick. Anders hadden ze echt niet weer dat gedoe van meer dan twee jaar geleden weer bijgepakt.quote:Op zondag 18 september 2005 11:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Misschien dat er iets in die dagboeken staat waardoor er iets verandert
Dat betekend dus gewoon dat Ludo en co zoet word gehouden met een of ander duff lijntje over het werk zodat Dian en Jack elkaar rustig kunnen bestokenquote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef Frey het volgende:
Alles wat ik wil lijkt trouwens ook nog uit te gaan komen ook
A&A en Sanders Inc die samen gaan werken![]()
Lucas is cool!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan iemand die Lucas van het scherm halen?,
Was hij maar gestikt in die gif lolly toen
Kan zo zijn, maar wie weet. Dian stelt Ludo een wapenstilstand voor en Jack vraagt Ludo een en ander over de erfenis van Frits. Ludo is echter ook wel geïnteresseerd in de amuletquote:Op zondag 18 september 2005 12:09 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. ik denk niet dat Dian en Ludo een lijn gaan krijgen (voorlopig dan)
Ik denk dat het echt puur Dian, Jack en Sjors wordt
Neeuh, als het zover zou komen, denk ik dat het dus:quote:Op zondag 18 september 2005 12:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Kan zo zijn, maar wie weet. Dian stelt Ludo een wapenstilstand voor en Jack vraagt Ludo een en ander over de erfenis van Frits. Ludo is echter ook wel geïnteresseerd in de amulet![]()
Stel je voor dat het een strijd wordt tussen 4 personen. Dat Jack, Dian, Sjors en Ludo het allemaal zelf willen![]()
Ik weet het nog niet, want dit staat er over Sjors in de spoilers:quote:Op zondag 18 september 2005 12:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh, als het zover zou komen, denk ik dat het dus:
Dian VS Ludo VS Sjors&Jack gaat worden
quote:Op zondag 18 september 2005 12:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, want dit staat er over Sjors in de spoilers:Klinkt spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat volgens mij echt een heel leuke verhaallijn worden
Ik zeur ook niet over het gebrek aan verhaallijnen, het personage vind ik gewoon irritant, ze denkt gewoon dat ze altijd in haar recht staat en ze wordt nooit eens goed op haar nummer gezet.quote:Op zondag 18 september 2005 12:16 schreef Frey het volgende:
Nu kan trouwens ook niemand meer zeiken over dat Charlie niet werkt enzo
Want ze gaat het koffiecafé runnen![]()
Dat is wel zo. Maar een van de betere dingen van Charlie vond ik wel toen ze Robert al vrij snel vergaf, toen uitkwam dat hij haar had aangereden. Grappig dat Barbara Robert toen haatte en hem zelfs wilde aanklagen. Nu hebben ze een relatiequote:Op zondag 18 september 2005 12:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zeur ook niet over het gebrek aan verhaallijnen, het personage vind ik gewoon irritant, ze denkt gewoon dat ze altijd in haar recht staat en ze wordt nooit eens goed op haar nummer gezet.
Iedereen houdt altijd het meest rekening met haar, als ik eens optel hoe vaak de zin 'hoe denk je dat Charlie zich voelt' de laatste tijd gezegd is![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 12:26 schreef Frey het volgende:
Trouwens Dizer, was jij degene die Dennis en Charlie graag als koppeltje wilde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn op dit moment twee favoriete personages gaan binnenkort samen???
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier staat de hele ritsquote:Op zondag 18 september 2005 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]Mijn op dit moment twee favoriete personages gaan binnenkort samen???
![]()
![]()
![]()
![]()
Om vervolgens met z'n tweeen te vertrekken, want Charlie ging eruit.quote:Op zondag 18 september 2005 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn op dit moment twee favoriete personages gaan binnenkort samen???
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 12:32 schreef Dizer het volgende:
Mijn favo personages op dit moment zijn dus ook:
1. Dennis
2. Charlie
3. Laura![]()
4. Barbara
5. Robert
Waarom moet je me er aan herinnerenquote:Op zondag 18 september 2005 12:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Om vervolgens met z'n tweeen te vertrekken, want Charlie ging eruit..
Misschien datquote:Op zondag 18 september 2005 12:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom moet je me er aan herinneren
Ik heb Laura nooit als vervelend gevonden! Altijd leuke verhaallijnen. Behlave toen met Sil, dat was een beetje te..quote:
Dat magquote:Op zondag 18 september 2005 12:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien datAukje
wel terugkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Lieke is altijd chagrijnig, Aukje was gewoon leukquote:Op zondag 18 september 2005 12:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat magMaar dat neemt niet weg dat ik Lieke veel beter en leuker vind
Barbara en Robert is vies, dat is voor 40plussers.quote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb Laura nooit als vervelend gevonden! Altijd leuke verhaallijnen. Behlave toen met Sil, dat was een beetje te..
En Barbara en Robert zijn gewoonsamen
Ik vond Aukje ook leukerquote:Op zondag 18 september 2005 12:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lieke is altijd chagrijnig, Aukje was gewoon leuk.
eindelijk een normale reactie tussen al dat halfzachte wijvengelulquote:Op zondag 18 september 2005 12:38 schreef Svensational het volgende:
Misschien datAukje
wel terugkomt.
Dan heb je pech, Jette heeft toegezegd er tijdens de 4000e aflevering nog steeds bij te zijnquote:Op zondag 18 september 2005 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Barbara en Robert is vies, dat is voor 40plussers..
En Laura heb ik altijd een wandelend lijk gevonden, kan niet wachten op de dag dat zij er uitgaat.
Ik snap u nietquote:Op zondag 18 september 2005 12:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
eindelijk een normale reactie tussen al dat halfzachte wijvengelul
dank u
Toncy heb ik nooit gezien als Charlie.quote:Op zondag 18 september 2005 12:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond Aukje ook leuker![]()
Maar Lieke heeft het goed overgenomen![]()
Alleen Toncy van Eersel was een drama![]()
Och, maar dan kijk ik toch al niet meer denk ik.quote:Op zondag 18 september 2005 12:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan heb je pech, Jette heeft toegezegd er tijdens de 4000e aflevering nog steeds bij te zijn![]()
Vooral dat laatste zinnetje.... OOK NIET GTST.NLquote:Op zondag 18 september 2005 12:43 schreef Svensational het volgende:
Even alles maar hier gezet dan
Exclusief: Wat gaat er gebeuren?
quote:Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zinnetje.... OOK NIET GTST.NL![]()
![]()
Ja, soms zijn het echt een stelletje mongolen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Wees blij. Hier kun je haar zien, die linkse.quote:Op zondag 18 september 2005 12:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toncy heb ik nooit gezien als Charlie.
Nee, je begrijpt het verkeerdquote:Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
ik was aan het teruglezen en zat me weer eens te 'verbazen' om al het gekeuvel,quote:
Zo snel alquote:Op zondag 18 september 2005 17:21 schreef Wup het volgende:
ik heb terugkomst Linda dekker op 10 oktober staan, klopt dat nog?
quote:Op zondag 18 september 2005 12:43 schreef Svensational het volgende:
Even alles maar hier gezet dan
Exclusief: Wat gaat er gebeuren?Waarom staat dit in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er klopt toch geen kont van
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Ik heb de gids al voor de komende 2 weken en het klopt welquote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom staat dit in spoilers?
Er klopt toch geen kont van![]()
En dit gebeurd allemaal in 2 weken ?quote:Op zondag 18 september 2005 18:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb de gids al voor de komende 2 weken en het klopt wel![]()
Een groot gedeelte wel al jaquote:Op zondag 18 september 2005 18:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dit gebeurd allemaal in 2 weken ?![]()
Welke looksquote:Op zondag 18 september 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Uit: Televizier, wk 38 2005
Geen idee. Van 16 jaar geleden kan ik er wel eentje noemen.quote:
Sven = scherp .quote:Op maandag 19 september 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen idee. Van 16 jaar geleden kan ik er wel eentje noemen..
Ja, beetje overbodig idd...quote:Op maandag 19 september 2005 20:05 schreef DaMart het volgende:
Denken ze bij RTl4 dat we allemaal doof zijn of zo met die irritante ondertiteling?
Ja, ze hebben de tekst van de titelsong erbij gezetquote:Op maandag 19 september 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
Is die leader nou alweer aangepast? Of vergis ik me??
[..]
Hoe vaak hebben ze die fout nu al niet gemaakt? Stelletje amateurs zijn het!quote:Op maandag 19 september 2005 20:05 schreef DaMart het volgende:
Denken ze bij RTl4 dat we allemaal doof zijn of zo met die irritante ondertiteling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |