Amen.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:42 schreef Annemiek78 het volgende:
Dian die op zoek gaat naar een schat...![]()
Het is niet "Bassie en Adriaan en de verloren schat"
het is soap en draait om familie's en intriges..
Niet om schatzoekers. Vond haar net een klein kind.. Dan is de schat van MIJ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
GTST is weer eens saai momenteelMisschien gaat ze wel niet dood, maar wordt ze naar ene vage coma-kliniek ergens in verweggistan overgebracht omdat Charlie dat perse wil proberen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie gaat met haar mee, zijn we daar ook weer van verlost.Positive thinking, my way of thinking!
Die kop ook die ze erbij trokquote:Op woensdag 14 september 2005 20:09 schreef pberends het volgende:
Nina tegen Sjors: "Jij bent mijn nanny".
"He kut, m'n ontvoerde moeder belt eindelijk weer eens op"quote:Op woensdag 14 september 2005 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die kop ook die ze erbij trok![]()
Nee, was me niet opgevallen.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:01 schreef DaMart het volgende:
Wegens geen reactie herhaald!
Is het iemand anders ook al opgevallen dat in de achtergrondplaatjes in de leader oude personages bevatten, zoals Jessica en Roos? Zijn dit soms alle oude leaderfoto's?
Nee, was zweet van het sporten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |