Och, maar dan kijk ik toch al niet meer denk ik.quote:Op zondag 18 september 2005 12:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan heb je pech, Jette heeft toegezegd er tijdens de 4000e aflevering nog steeds bij te zijn![]()
Vooral dat laatste zinnetje.... OOK NIET GTST.NLquote:Op zondag 18 september 2005 12:43 schreef Svensational het volgende:
Even alles maar hier gezet dan
Exclusief: Wat gaat er gebeuren?
quote:Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zinnetje.... OOK NIET GTST.NL![]()
![]()
Ja, soms zijn het echt een stelletje mongolen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Wees blij. Hier kun je haar zien, die linkse.quote:Op zondag 18 september 2005 12:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toncy heb ik nooit gezien als Charlie.
Nee, je begrijpt het verkeerdquote:Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
ik was aan het teruglezen en zat me weer eens te 'verbazen' om al het gekeuvel,quote:
Zo snel alquote:Op zondag 18 september 2005 17:21 schreef Wup het volgende:
ik heb terugkomst Linda dekker op 10 oktober staan, klopt dat nog?
quote:Op zondag 18 september 2005 12:43 schreef Svensational het volgende:
Even alles maar hier gezet dan
Exclusief: Wat gaat er gebeuren?Waarom staat dit in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er klopt toch geen kont van
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Ik heb de gids al voor de komende 2 weken en het klopt welquote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom staat dit in spoilers?
Er klopt toch geen kont van![]()
En dit gebeurd allemaal in 2 weken ?quote:Op zondag 18 september 2005 18:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb de gids al voor de komende 2 weken en het klopt wel![]()
Een groot gedeelte wel al jaquote:Op zondag 18 september 2005 18:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dit gebeurd allemaal in 2 weken ?![]()
Welke looksquote:Op zondag 18 september 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Uit: Televizier, wk 38 2005
Geen idee. Van 16 jaar geleden kan ik er wel eentje noemen.quote:
Sven = scherp .quote:Op maandag 19 september 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen idee. Van 16 jaar geleden kan ik er wel eentje noemen..
Ja, beetje overbodig idd...quote:Op maandag 19 september 2005 20:05 schreef DaMart het volgende:
Denken ze bij RTl4 dat we allemaal doof zijn of zo met die irritante ondertiteling?
Ja, ze hebben de tekst van de titelsong erbij gezetquote:Op maandag 19 september 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
Is die leader nou alweer aangepast? Of vergis ik me??
[..]
Hoe vaak hebben ze die fout nu al niet gemaakt? Stelletje amateurs zijn het!quote:Op maandag 19 september 2005 20:05 schreef DaMart het volgende:
Denken ze bij RTl4 dat we allemaal doof zijn of zo met die irritante ondertiteling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |