Neeuh, als het zover zou komen, denk ik dat het dus:quote:Op zondag 18 september 2005 12:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Kan zo zijn, maar wie weet. Dian stelt Ludo een wapenstilstand voor en Jack vraagt Ludo een en ander over de erfenis van Frits. Ludo is echter ook wel geïnteresseerd in de amulet![]()
Stel je voor dat het een strijd wordt tussen 4 personen. Dat Jack, Dian, Sjors en Ludo het allemaal zelf willen![]()
Ik weet het nog niet, want dit staat er over Sjors in de spoilers:quote:Op zondag 18 september 2005 12:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh, als het zover zou komen, denk ik dat het dus:
Dian VS Ludo VS Sjors&Jack gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 18 september 2005 12:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, want dit staat er over Sjors in de spoilers:Klinkt spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat volgens mij echt een heel leuke verhaallijn worden
Friends don't let friends remain beardless...
Ik zeur ook niet over het gebrek aan verhaallijnen, het personage vind ik gewoon irritant, ze denkt gewoon dat ze altijd in haar recht staat en ze wordt nooit eens goed op haar nummer gezet.quote:Op zondag 18 september 2005 12:16 schreef Frey het volgende:
Nu kan trouwens ook niemand meer zeiken over dat Charlie niet werkt enzo
Want ze gaat het koffiecafé runnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat is wel zo. Maar een van de betere dingen van Charlie vond ik wel toen ze Robert al vrij snel vergaf, toen uitkwam dat hij haar had aangereden. Grappig dat Barbara Robert toen haatte en hem zelfs wilde aanklagen. Nu hebben ze een relatiequote:Op zondag 18 september 2005 12:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zeur ook niet over het gebrek aan verhaallijnen, het personage vind ik gewoon irritant, ze denkt gewoon dat ze altijd in haar recht staat en ze wordt nooit eens goed op haar nummer gezet.
Iedereen houdt altijd het meest rekening met haar, als ik eens optel hoe vaak de zin 'hoe denk je dat Charlie zich voelt' de laatste tijd gezegd is![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 12:26 schreef Frey het volgende:
Trouwens Dizer, was jij degene die Dennis en Charlie graag als koppeltje wilde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn op dit moment twee favoriete personages gaan binnenkort samen???
![]()
![]()
![]()
![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Hier staat de hele ritsquote:Op zondag 18 september 2005 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]Mijn op dit moment twee favoriete personages gaan binnenkort samen???
![]()
![]()
![]()
![]()
Om vervolgens met z'n tweeen te vertrekken, want Charlie ging eruit.quote:Op zondag 18 september 2005 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn op dit moment twee favoriete personages gaan binnenkort samen???
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 12:32 schreef Dizer het volgende:
Mijn favo personages op dit moment zijn dus ook:
1. Dennis
2. Charlie
3. Laura![]()
4. Barbara
5. Robert
Waarom moet je me er aan herinnerenquote:Op zondag 18 september 2005 12:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Om vervolgens met z'n tweeen te vertrekken, want Charlie ging eruit..
Misschien datquote:Op zondag 18 september 2005 12:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom moet je me er aan herinneren
Ik heb Laura nooit als vervelend gevonden! Altijd leuke verhaallijnen. Behlave toen met Sil, dat was een beetje te..quote:
Dat magquote:Op zondag 18 september 2005 12:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien datAukje
wel terugkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Lieke is altijd chagrijnig, Aukje was gewoon leukquote:Op zondag 18 september 2005 12:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat magMaar dat neemt niet weg dat ik Lieke veel beter en leuker vind
Barbara en Robert is vies, dat is voor 40plussers.quote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb Laura nooit als vervelend gevonden! Altijd leuke verhaallijnen. Behlave toen met Sil, dat was een beetje te..
En Barbara en Robert zijn gewoonsamen
Ik vond Aukje ook leukerquote:Op zondag 18 september 2005 12:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lieke is altijd chagrijnig, Aukje was gewoon leuk.
eindelijk een normale reactie tussen al dat halfzachte wijvengelulquote:Op zondag 18 september 2005 12:38 schreef Svensational het volgende:
Misschien datAukje
wel terugkomt.
Dan heb je pech, Jette heeft toegezegd er tijdens de 4000e aflevering nog steeds bij te zijnquote:Op zondag 18 september 2005 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Barbara en Robert is vies, dat is voor 40plussers..
En Laura heb ik altijd een wandelend lijk gevonden, kan niet wachten op de dag dat zij er uitgaat.
Ik snap u nietquote:Op zondag 18 september 2005 12:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
eindelijk een normale reactie tussen al dat halfzachte wijvengelul
dank u
Toncy heb ik nooit gezien als Charlie.quote:Op zondag 18 september 2005 12:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond Aukje ook leuker![]()
Maar Lieke heeft het goed overgenomen![]()
Alleen Toncy van Eersel was een drama![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |