En toch was het een leuke rolquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:13 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Nog een keer Wil de Smet gezien
Ze is nog lelijker dan in mijn herinneringen ..![]()
Dat vind ik dus het slechtste dat ze ooit gedaan hebben en sinds Lieke er is erger ik me dood aan Charlie, nog erger dan daarvoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:33 schreef suus21 het volgende:
Het beste dat GTST ooit gedaan heeft is Lieke als Charlie aannemen echt een vooruitgang vooral ook qua uiterlijk. Sinds Lieke Charlie speelt erger ik me niet meer zo op het personage.
Geloof ik allemaal graag, hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:57 schreef Neuralnet het volgende:
Dat talent moet dan wel doorontwikkeld worden en daar is bij kleine figurantenrollen vaak geen tijd of geld voor. Ze hebben dan gewoon heel snel een jongen nodig met bepaalde kenmerken en als hij dan het beste lijkt, maar "slecht" kan acteren nemen ze daar toch genoegen mee.
Hij zou wel met Nina meegaan en als Janine terug is niet meer in beeld komen tot hij weer nodig is voor het verhaal en uiteraard word hij dan weer door een ander jongetje gespeeld .quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:40 schreef Neuralnet het volgende:
Ja ok, je kan het "slecht" vinden. Ik vraag me overigens af wat er met die rol gaat gebeuren. Hij zal wel naar school gaan en daar allerlei dingen beleven.
Nopequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:35 schreef suus21 het volgende:
oh ja en Morris heeft echt een dikke GAY kop, die is toch wel 100% homo in het echt of niet?
Dizerrrrr, kom es vaker langsquote:Op zondag 18 september 2005 01:10 schreef Dizer het volgende:
Super aflevering vrijdag![]()
Laura![]()
![]()
Dennis![]()
Robert en Jef![]()
![]()
Stefano![]()
![]()
Stefano en Ludo![]()
![]()
![]()
Stefano en Harmsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Hij weet het nog nietquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 11:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Dizerrrrr, kom es vaker langs
Zo zien we eens wat positieve reacties![]()
Hoe vind je dit trouwens klinken:Hmz... Inderdaad. Janine moet ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Nick erbij? Meeuh... als ie maar niet de rol van Stefano gaat overnemen
Friends don't let friends remain beardless...
Het is toch ook zijn huisquote:Op zondag 18 september 2005 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz... Inderdaad. Janine moet ook.
Maar Nick erbij? Meeuh... als ie maar niet de rol van Stefano gaat overnemen
Klopt. Maar daar heeft ie om gevraagd. (Sjors gedoe en zo...)quote:Op zondag 18 september 2005 11:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is toch ook zijn huis![]()
Ik vind het raar dat hij al die anderen in zijn huis laat ze hebben hem vaak genoeg als oud vuil behandeld.
quote:Op zondag 18 september 2005 11:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is toch ook zijn huis![]()
Ik vind het raar dat hij al die anderen in zijn huis laat ze hebben hem vaak genoeg als oud vuil behandeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat Sjors door hem is verkracht maakt een Ludo echt niet uit hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 11:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar heeft ie om gevraagd. (Sjors gedoe en zo...)
quote:Op zondag 18 september 2005 11:56 schreef Frey het volgende:
[..]Volgens mij gaat ie hem daarna keihard het huis uit schoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Volgens mij niet. Misschien dat er iets in die dagboeken staat waardoor er iets verandertquote:Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie hem daarna keihard het huis uit schoppen
Ik denk inderdaad dat de dagboeken een grote rol gaan spelen tussen Ludo en Nick. Anders hadden ze echt niet weer dat gedoe van meer dan twee jaar geleden weer bijgepakt.quote:Op zondag 18 september 2005 11:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Misschien dat er iets in die dagboeken staat waardoor er iets verandert
Dat betekend dus gewoon dat Ludo en co zoet word gehouden met een of ander duff lijntje over het werk zodat Dian en Jack elkaar rustig kunnen bestokenquote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef Frey het volgende:
Alles wat ik wil lijkt trouwens ook nog uit te gaan komen ook
A&A en Sanders Inc die samen gaan werken![]()
Lucas is cool!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan iemand die Lucas van het scherm halen?,
Was hij maar gestikt in die gif lolly toen
Kan zo zijn, maar wie weet. Dian stelt Ludo een wapenstilstand voor en Jack vraagt Ludo een en ander over de erfenis van Frits. Ludo is echter ook wel geïnteresseerd in de amuletquote:Op zondag 18 september 2005 12:09 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. ik denk niet dat Dian en Ludo een lijn gaan krijgen (voorlopig dan)
Ik denk dat het echt puur Dian, Jack en Sjors wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |