Er zijn figuranten die nog beter acteren.quote:
Er zijn vaste personages die nog slechter acteren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er zijn figuranten die nog beter acteren.
Mwah Lucas is toch wel van het niveau Pascallequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zijn vaste personages die nog slechter acteren.
Pascalle had alleen 20 jaar meer de tijd om haar talenten te ontwikkelenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mwah Lucas is toch wel van het niveau Pascalle![]()
Zo goed was Pascale nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah Lucas is toch wel van het niveau Pascalle![]()
Yasmin is toch al weg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
Er zijn vaste personages die nog slechter acteren.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zo goed was Pascale nou ook weer niet.![]()
Daarom ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zo goed was Pascale nou ook weer niet.![]()
Je bent sarcastisch hoop ik?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met Lucas, hij acteert toch best goed
Dat ventje is echt geen 10 hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
Hij is 10, ik vind dat ie het best goed doet..
We kunnen het opgaan zoeken .quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:55 schreef BVO het volgende:
Die Lucas acteert best leuk hoor voor z'n leeftijf..
En hij is geen 13..
Nou, goed zou ik hem niet durven noemen, maar om zo'n jong acteurtje nu tot de grond toe af te branden gaat me ook wat ver. Laten we er het maar op houden dat hij z'n best doet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
Hij is 10, ik vind dat ie het best goed doet..
Orginial back in town.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:03 schreef Wilbert87 het volgende:
Jeffrey is geen 10, Jeffrey is bijna 14 en zit al in de tweede.
Rot op jijquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:03 schreef Wilbert87 het volgende:
Jeffrey is geen 10, Jeffrey is bijna 14 en zit al in de tweede.
Zijn best is niet goed genoegquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nou, goed zou ik hem niet durven noemen, maar om zo'n jong acteurtje nu tot de grond toe af te branden gaat me ook wat ver. Laten we er het maar op houden dat hij z'n best doet.![]()
Ah joh! Dat staat toch los van saaie rollen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Je kunt niet echt zeggen of Lucas wel of niet goed acteert, daarvoor is de rol te saai
Hear hear, goede onderbouwingquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:03 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Ah joh! Dat staat toch los van saaie rollen...
1. Lucas schakelt niet. Je kunt niet aan zijn expressie zien dat hij innerlijk reageert op wat Stefano zegt. Het joch staat gewoon te wachten tot hij zijn tekst mag zeggen.
2. Lucas intoneert niet. Hij is monotoon. De schakelingen tussen verschillende zinnen is er bovendien ook niet (wat overigens ook geldt voor Nina...)
Nee, de basisbeginselen zijn er niet eens.
Beroerde figurantenbak hebben ze daar...
Want?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:23 schreef Neuralnet het volgende:
Je kan van een kind moeilijk verwachten dat hij goed kan acteren.
De vorige Nina deed het toch heel leuk voor haar leeftijdquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:23 schreef Neuralnet het volgende:
Je kan van een kind moeilijk verwachten dat hij goed kan acteren.
Nog nooit zo'n slechte vechtscene gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:20 schreef Frey het volgende:
Vond de scène tussen Wilbert en Bartho ook goed. Die 2 zijn samen altijd geweldig
Een echt gebroeders Alberts gevecht. Ik vond het geweldigquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n slechte vechtscene gezien..
Die sloeg echt nergens op nee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n slechte vechtscene gezien..
Wat een nostalgiequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:44 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/linda.jpg]afbeelding][/url]
Compilatie van spannende cliffhangers
Ik noem een sixth sense..the ring..of nederlands; Pietje Bell bijv..etcquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:33 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Want?
Ik kan genoeg kinderen noemen die het wél kunnen.
Acteertalent is niet iets wat zich ontwikkelt als je volwassen wordt. Dat zit er al heel vroeg.
En kinderen met acteertalent doen het heel wat beter dan Lucasje.
Praat me er niet van.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:44 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/linda.jpg]afbeelding][/url]
Compilatie van spannende cliffhangers
In Oranjequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik noem een sixth sense..the ring..of nederlands; Pietje Bell bijv..etc
Leuk Frey!quote:
Nou ja, als mijn vader zo tekeer zou gaan zou ik ook wel even met m';n bek vol tanden staan hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:18 schreef Annemiek78 het volgende:
kan me de scene nog herinneren dat Sfefano zijn spelcomputer in elkaar schopt.
Geloof niet dat een normaal/ echt kind dan ook zo staat te kijken als zijn vader bezig is.
Totaal geen emotie, deed hem niets... erg slecht van Lucas inderdaad.
Net wat er al gezegd werd, hij stond te wachten tot hij zijn volgende zin mocht op gaan zeggen.
Een gezond kind, schrikt, gaat huilen, rent naar zijn kamer... weet ik veel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, als mijn vader zo tekeer zou gaan zou ik ook wel even met m';n bek vol tanden staan hoor.
Nee die afscheid scene sloeg inderdaad nergens opquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond niet zo'n emotionele scene van StefanoHij werd door Ludo naar schiphol gebracht !
Ja, maar dat heeft toch niks te maken met de acteerprestaties van Lucasquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:32 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Een gezond kind, schrikt, gaat huilen, rent naar zijn kamer... weet ik veel.
Blijft in ieder geval neit zo staan alsof er niks gaande is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat talent moet dan wel doorontwikkeld worden en daar is bij kleine figurantenrollen vaak geen tijd of geld voor. Ze hebben dan gewoon heel snel een jongen nodig met bepaalde kenmerken en als hij dan het beste lijkt, maar "slecht" kan acteren nemen ze daar toch genoegen mee.quote:Want?
Ik kan genoeg kinderen noemen die het wél kunnen.
Acteertalent is niet iets wat zich ontwikkelt als je volwassen wordt. Dat zit er al heel vroeg.
Verstijfd staan van angst kan toch ook? Ja ok, ik had de stereo van m'n vader gemold als mijn vader zoiets zou doen.quote:Een gezond kind, schrikt, gaat huilen, rent naar zijn kamer... weet ik veel.
Blijft in ieder geval neit zo staan alsof er niks gaande is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |