Lieke vliegt er uiteraard uit, men moet zich tenslotte wel aan 't script houden....quote:Op donderdag 15 september 2005 20:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Lieke van Lexmond verlaat GTST
De populaire actrice uit Goede tijden Slechte tijden verlaat GTST. Dat werd gisteravond gemeld in SBS Shownieuws. Lieke van Lexmond vindt het tijd voor iets anders, en wil meer tijd voor haar vriend vrijmaken, omdat ze binnekort gaan trouwen. Lieke van Lexmond speelt de rol van Charlie Fischer, eerder verliet Aukje de serie al en nam Lieke deze rol over. Het wachten is nu op een officiëlle mededeling van Lieke van Lexmond, of Charlie gerecast wordt is nog niet bekend.
Krijgt Benjamin dan toch nog een kindquote:Op donderdag 15 september 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
btw is Harmsen ook zwanger?!
Nou en, ze heeft wel een van de leukere rollen op 't moment.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:57 schreef BVO het volgende:
Laat die Nina eens doodgaan.
Wat is dat kind lelijk zeg. Word er gewoon eng van.
Vreselijk irritante kop heeft ze. Maar das juist precies de bedoeling. Ze zegt wel waar het op staat!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:57 schreef BVO het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:57 schreef BVO het volgende:
Vind je? Ik vind het meer een kansloze rol om al die kansloze BrEeZaHpubers aan de soap te binden, eindelijk iemand waar ze zich helemaal mee kunnen identificeren.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en, ze heeft wel een van de leukere rollen op 't moment.
Mijn Charlie wat doe jequote:Op donderdag 15 september 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
Lieke vliegt er uiteraard uit, men moet zich tenslotte wel aan 't script houden....
maar ze stapt niet vrijwillig op, vorige week verkondigde ze in Televizier nog jaren te willen blijven
ergo: GTSTClub lult weer eens uit den nek...
Ik vind het juist goed. Breezers doen namelijk nauwlijks aan zelfreflectie, en dit is hun kans om hun misdaden in te zien.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het meer een kansloze rol om al die kansloze BrEeZaHpubers aan de soap te binden, eindelijk iemand waar ze zich helemaal mee kunnen identificeren.
Wat mij betreft past ze beter in Zoop, ik zit niet op een lelijk, vervelend en kinderachtig puberkind te wachten..
Mee eens ik heb ook liever Lieke dan Aukjequote:Op donderdag 15 september 2005 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn Charlie wat doe je
Ze mag er niet uit hoor!! Want Charlie is wel
En helemaal Lieke!! Die het 100x beter doet dan Aukje. Ik zou nu best gek worden als ik opeens Aukje voor me neus heb op de buis als Charlie
Dat zal niet lang duren denk ikquote:Helaas nog geen confrontatie tussen Ludo en Dian
Volgende week vrijdag... weer een mooie weekend cliff.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:57 schreef Annemiek78 het volgende:
Eindelijk weet Laura nu dat Dennis toch ECHT haar zoon is.
Ben benieuwd hoe snel Dennis er zelf ook achter is.
Ben benieuwd wat je bedoeltquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag... weer een mooie weekend cliff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |