Ik de middelste driequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:40 schreef Max-Westerman het volgende:
De laatste 3 aflevering gemist
Ik ben het een keertje met je eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:45 schreef pberends het volgende:
Jensen, typisch zo'n programma dat zo slecht is dat het weer goed is.
Dat stond hier net, maar iemand heeft het weggehaaldquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:50 schreef tralalala het volgende:
Wie o wie weet waar je het filmpje van tell sell kan vinden
Ze zeiden toch ook niet dat ze het zelf gemaakt haddenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:56 schreef tralalala het volgende:
http://www.groenbrothers.com/ het is dus gewoon gejat
Spuit 12quote:
Die filmpjes van Jensen halen ze altijd van internet, dus dat is niks nieuwsquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:56 schreef tralalala het volgende:
http://www.groenbrothers.com/ het is dus gewoon gejat
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik geef tenminste een directe link![]()
Precies, ze beweren nergens dat ze het zelf maken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zeiden toch ook niet dat ze het zelf gemaakt haddenZe laten gewoon filmpjes zien die ze op internet gevonden hebben
Precies!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:45 schreef pberends het volgende:
Jensen, typisch zo'n programma dat zo slecht is dat het weer goed is.
Ga dan maar lekker Boring & van Dorp kijken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb wat kleine stukjes gezien omdat ik tatjana zag bij het zappen, maar wat is dit een zielig programma zeg
Dit is pure zendervervuiling.
http://www.kijkonderzoek.nl/quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:06 schreef Alessandro het volgende:
Hoe komen jullie aan de kijkcijfers van vrijdag>>? Op teletekst staan ze niet.
Over een tijdje zijn ze op zijn website te bekijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan je de aflevering niet ergens op internet bekijken ofzo?
't is natuurlijk ook niet live hequote:Op maandag 12 september 2005 22:34 schreef Jim.Beam het volgende:
Hij heeft alweer dezelfde kleren aan als van voor het weekend
Nee maar ze hadden 't wel over 't ontbijtnieuws van vanochtend, en donderdag had hij ook al deze kleren aan.quote:Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
't is natuurlijk ook niet live he
Ja, dat is het echt het grote nadeel van de show.quote:Op maandag 12 september 2005 22:43 schreef 7eVeNL het volgende:
die '' KUT LACH MACHINE '' als je daar op gaat letten is het echt f*cking irritant!!
Sodemieter gewoon op met dat stomme geedit met dat lachen.... het is grappig of NIET
![]()
/offtopicquote:Op maandag 12 september 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is het echt het grote nadeel van de show..
kwam je erop klaar danquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:02 schreef trith het volgende:
[..]
/offtopic
Sorry man hoor maar je avatar...![]()
Die van gisteren was lachenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:50 schreef tralalala het volgende:
Wie o wie weet waar je het filmpje van tell sell kan vinden
omdat ze geen idioten kunnen vinden die daar willen zittenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom iederjaar zelfde gasten?
Dat hij mij dan uitnodigtquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
omdat ze geen idioten kunnen vinden die daar willen zitten
Het staat ook op de vorige paginaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:33 schreef 7eVeNL het volgende:
Wie o wie zou er te gast zijn??? Henk westbroek?? Rasta rostelli?? Jamie westland??
OMG! LOL! terwijl ik dit typ ik hoor nu dus echt dat Henk westrboek weer langs komt...
Jensen
![]()
Omdat de rest van de bekende Nederlanders gewoon mietjes zijn bedoel je......quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
omdat ze geen idioten kunnen vinden die daar willen zitten
Mietjes?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat de rest van de bekende Nederlanders gewoon mietjes zijn bedoel je......
Zal niet weten waarom je bang voor Jensen moet zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef R_ON het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je bang moet zijn voor Jensen!?
Het is dus NIET grappig en daarom hebben ze die machine nodig. Die grappen zijn zo slecht dat je ze hier op FOK! nog niet zou durven posten en bij Jensen worden ze zelfs gebruikt op de nationale TV. Voorbeeldje: "Co Stompé is 43 geworden en daarom heeft hij uiteraard de hele dag op lijn 43 gezeten."quote:Op maandag 12 september 2005 22:43 schreef 7eVeNL het volgende:
die '' KUT LACH MACHINE '' als je daar op gaat letten is het echt een f*cking irritant programma...!
Sodemieter gewoon op met dat stomme geedit met dat gelach.... het is grappig of NIET
![]()
ja lol idd... die hoorde ik ook, te slecht...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:01 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Het is dus NIET grappig en daarom hebben ze die machine nodig. Die grappen zijn zo slecht dat je ze hier op FOK! nog niet zou durven posten en bij Jensen worden ze zelfs gebruikt op de nationale TV. Voorbeeldje: "Co Stompé is 43 geworden en daarom heeft hij uiteraard de hele dag op lijn 43 gezeten."![]()
Zo'n format werkt misschien een paar uitzendingen en als het één keer in de week uitgezonden wordt misschien nog wel een heel seizoen, maar nu het elke dag komt en wordt neergezet als DE late night talkshow van RTL komt het punt dat het is uitgewerkt zeer snel in zicht.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:35 schreef H.Flick het volgende:
Waarom snapt niemand dat die lachmachine het juist extra hilarisch maakt?! Ze weten zelf ook heus wel dat het te flauw is, maar dat maakt het juist zo geweldig.
Het is gewoon zo slecht dat het weer goed is.
[offtopic]quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:09 schreef Alessandro het volgende:
Dinsdag. Henk Westbroek en Yes-R
Woensdag. Isa Hoes, Rens Blom en Lonny
Donderdag: Joop vd Ende en The Sugababes
Vrijdag: Dennis vd Geest en Sigs
Niet echt vers bloed maarja![]()
Ik zou het ook niet weten. Die Jensen is zo onzeker, met z'n gestotter. Elke zin begint met "Ik ik ik ik ik ik..." of "Maar maar maar maar"quote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef R_ON het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je bang moet zijn voor Jensen!?
Wie is nou Sigs?Die ken ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:09 schreef Alessandro het volgende:
Dinsdag. Henk Westbroek en Yes-R
Woensdag. Isa Hoes, Rens Blom en Lonny
Donderdag: Joop vd Ende en The Sugababes
Vrijdag: Dennis vd Geest en Sigs
Niet echt vers bloed maarja
A Night At The Roxburyquote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
[offtopic]
ff tussendoor.. Hoe heet dat filmpje wat bij je avatar hoort? Die met Jim Carrey?
[/offtopic]
Jim carreyquote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
[offtopic]
ff tussendoor.. Hoe heet dat filmpje wat bij je avatar hoort? Die met Jim Carrey?
[/offtopic]
Ik ben benieuwd hoe Robert tegen Joop spreektquote:Op donderdag 15 september 2005 18:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Kijken of Jensen tegenover Joop ook de grote jongen gaat uithangen
Jan de zoutzakquote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Was een leuke ontspannend gesprek tussen Joop en RobertAlleen sneu voor Jan dat ie niets mocht zeggen met Joop.
Alleen maar zitten kijken op de bank !
![]()
Dat zal Jan wel niet mogen van Jensenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jan de zoutzak
Morgen zal hij wel weer aan de roulette de blits maken
Jensen deed het zelf ook al niet al te best vorige week.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zal Jan wel niet mogen van Jensen![]()
en Hilversum ipv Hollywoodquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:17 schreef Kipman het volgende:
Ik vond het echt lachen, dat filmpje over als Amerika in Nederlandse handen zou zijn. Wesley van der Sneip, Tom Kruis
Achter de decoder. Vanavond komt Jay Leno met zijn late-night show.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:01 schreef Muertez het volgende:
zou de Amerikaanse talkshows ook wel weer terug op de buis willen hebben (David Letterman, Jay Lenno en Conan o Brian)
kan dat alleen via sateliet of heeft UPC deze ook achter de decoder?
Laatste twee en direct zijn al geweest,. dus die kan je wel snel verwachten jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef 7eVeNL het volgende:
Jamie Westland van direct, of Rasta rostelli, of Henny huisman, Tatjana Simic of Henk westbroek, maar die laatste is al geweest, dus die komt over 2 maandjes weer...![]()
Ach, ze halen bij Jensen alles van internet dus daar kijk ik niet meer van op. Het wordt er niet minder leuk vanquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat komt allemaal van 1 site af (ze hebben de dvd besteld daar).
Wie??quote:Op maandag 19 september 2005 16:54 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond te gast:
- Hellen Helmink uit GTST
- Volkszanger Roy Raymonds (volgens www.zingendnederland.nl)
Waar ik hem erg dankbaar voor benquote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
hint: Hij heeft twee verbeterde scherpere icoontjes voor je gemaakt
Ik voel de grindbak alweer aankomenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef endr0me het volgende:
het moge duidelijk zijn dat jos doorgaans niet zo goed tegen grapjes kan![]()
Het was een leuk stuk! Jos deed ook goed mee.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef endr0me het volgende:
vanavond jos verstappen..
het moge duidelijk zijn dat jos doorgaans niet zo goed tegen grapjes kan![]()
Ik vond het ietsie minder... Maar ik vind Bonnie st. Claire ook een gore greppeldel die allang preventief geruimd had moeten worden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef Cool_Runner het volgende:
Jensen was geweldig vanavond.
Dat Jan stiekem 3keer ging draaien om op groen uit te komen
Dat was leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef Cool_Runner het volgende:
Jensen was geweldig vanavond.
Dat Jan stiekem 3keer ging draaien om op groen uit te komen
Correctie: 9 minuten. Wtf is dit???quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef pberends het volgende:
Wat duurt die reclame lang trouwens. Frecking 7 minuten ofzo.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:31 schreef Gierewiet het volgende:
Jensen heerscht, jammer dat het pas zo laat begint...
Jan mag niets zeggen in de studioquote:Op woensdag 28 september 2005 00:43 schreef HenkieSpankie het volgende:
Die Jan paparzi.. Das eigenlijk een kruising tussen Henny Huisman en Hans Kazan!
Ja dat haar van hem begin ik ook steeds meer te waarderen.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering met Wilders. Al had het wel iets meer inhoudelijk gemogen.
Hoezo?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
Jan Paparazzi is alleen tijdens Jensen cool.
Een schildpad bestaat 100 % uit spermaquote:Op woensdag 28 september 2005 18:28 schreef NehcslowZ het volgende:
aflevering met Henk Westbroek zal me goed bij blijven, die was echt donders goed
Dat is juist ideaal. Geen flikker doen en toch iedere maand je salaris binnen krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jan mag niets zeggen in de studioAlleen vrijdagavond met die roulette dan wel,
Jan is gek dat ie aan meewerkt aan Jensen zijn talkshow![]()
Ja, zal niet goed zijn als Jan geen geld verdiendequote:Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat is juist ideaal. Geen flikker doen en toch iedere maand je salaris binnen krijgen.![]()
past perfect bij Jensenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:25 schreef StrayDog het volgende:
Die kwam idd erg oppervlakkig en dom over.
Prachtig was datquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:28 schreef InTrePidIvity het volgende:![]()
Als Jan en Robert elkaar na gaan doen
Hij was heerlijk gisteren, volgens mij kwam dat rare praten van de vorige keer toen Tuur er was. Alleen bij de niggaaa dacht ik wel even, ooei nu ga je te ver.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:49 schreef Scandalous het volgende:
Oh, wat doet hij toch altijd raar als er iemand is die toevallig niet blank is, iets waar hij duidelijk niet aan gewend is. "Yo yo what's up niggaaaa, motherfuckaaaa", die Tuur had 'm voor z'n smoel moeten rossen.
Is Patty dan al geweest?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:27 schreef H.Flick het volgende:
Waarom kijken jullie als jullie het vervolgens alleen maar gaan afkraken?
Ik vraag me trouwens wel af wie nu de gasten worden, want het Tuur hebben ze volgens mij alle vaste gasten gehad.
Wat een onzin. Tuur is al vrij vaak bij Jensen te gast geweest, dus hij weet hoe hij is. Tuur kon er zelf ook om grinikkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:49 schreef Scandalous het volgende:
Oh, wat doet hij toch altijd raar als er iemand is die toevallig niet blank is, iets waar hij duidelijk niet aan gewend is. "Yo yo what's up niggaaaa, motherfuckaaaa", die Tuur had 'm voor z'n smoel moeten rossen.
hij's gewoon triest, klaar, zowel jensen als tuur zelfquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tuur is al vrij vaak bij Jensen te gast geweest, dus hij weet hoe hij is. Tuur kon er zelf ook om grinikken![]()
Dat was juist leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:49 schreef Scandalous het volgende:
Je hebt gewoon geen gevoel voor mothafucka niggah-humor, klaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
hij's gewoon triest, klaar, zowel jensen als tuur zelf![]()
Ik vind het kinderachtig. Je ziet dat die Jensen echt een boerenlul is die nog nooit een neger heeft gekend, en dus slooft hij zich zo uit als er ineens eentje voor hem zit. Sneu.quote:
Dat deed hij alsof, om Tuur een beetje de gek aan te steken, met de grap, of dat de plek waar Tuur een vrouw binnen gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
(En dan Jensen die niet weet wie of wat G-Unit is, en dat is dan radio DJ)
Dat Jensen Tuur niet begreep vond ik niet gek, die brabbelde maar wat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig. Je ziet dat die Jensen echt een boerenlul is die nog nooit een neger heeft gekend, en dus slooft hij zich zo uit als er ineens eentje voor hem zit. Sneu.
En die twee lulden constant langs elkaar heen, Tuur begreep Jensen niet en andersom. (En dan Jensen die niet weet wie of wat G-Unit is, en dat is dan radio DJ)
Ga je kruistoch tegen Jensen maar ergens anders vervolgen, je bent vrij lastig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig. Je ziet dat die Jensen echt een boerenlul is die nog nooit een neger heeft gekend, en dus slooft hij zich zo uit als er ineens eentje voor hem zit. Sneu.
En die twee lulden constant langs elkaar heen, Tuur begreep Jensen niet en andersom. (En dan Jensen die niet weet wie of wat G-Unit is, en dat is dan radio DJ)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat weet je niet. volgens mij wist ie het niet. Ik vind t ook klote muziek maar je moet wel onder een steen zitten om dat niet te kennenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat deed hij alsof, om Tuur een beetje de gek aan te steken, met de grap, of dat de plek waar Tuur een vrouw binnen gaat.
Vriend we vinden toch samen iets leukquote:
Hoeveel ken jij er?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die filmpjes komen toch gewoon van internet... kunnen zij ook niks aan doen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:44 schreef Kluupkluup het volgende:
WK Bedopmaken met 'die man met die tropische naam uit een tropisch gebied' (Färöer Eilanden).
Beetje jammer, aangezien:
ALGEMENE INFO
Officiële naam: Faroer Eilanden
Ligging: Noord-Europa, in de Noord-Atlantische Oceaan, tussen Noorwegen en Ijsland.
Hoofdstad: Torshavn
Oppervlakte: 1.399 km²
Staatsvorm: grondgebied van Denemarken met zelfbestuur sinds 1948
Inwoners: 45.661
Bevolking: De inwoners zijn van Scandinavische afkomst.
Talen: Faroer, Deens
Religies: evangelisch lutheranisme
Munt: Deense KroonJammer Jensen
Die filmpjes zoals het WK maken ze voor Jensen hoor..quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die filmpjes komen toch gewoon van internet... kunnen zij ook niks aan doen.
Ik ben geen fan van Baas Bartje, maar als iemand zoiets zou zeggen over mijn zusje zou ik die gozer niet aangesproken, maar aangevallen hebben..quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef DrDentz het volgende:
baas b en lange fransjankerds
een diss over mn zusje boehoehoe![]()
Wat had die gozer dan gezegd?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Baas Bartje, maar als iemand zoiets zou zeggen over mijn zusje zou ik die gozer niet aangesproken, maar aangevallen hebben..
Henny een zuipschuitquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Henny Huijsman. Die was vorige week ook nog mee met ons bedrijfsuitje, de ranzige zuipschuit
. Wel lachen, vooral OM hem
.
Was hij er nou alweerquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Henny Huijsman
Dat hele 'if they mated/het kind van' gebeuren is natuurlijk wel volledig afgekeken van Conan O'Brien. Die heeft blijkbaar ook trucage nodig om grappig te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jensen is met zijn gasten heel leuk.
Maar hij moet eens ophouden met die slecht in elkaar geflanste filmpjes in het begin. Zoals gisteren dat stukje over waar die vrouw ontvoert was en dan een stukje uit Shreks laten zien. Dat is gewoon echt een zwakte bod. De man heeft echt nog heel veel te leren van zijn grote voorbeelden in de VS als Letterman en Jon Stewart. Die hebben geen trucage nodig om iets grappig te laten zijn.
Lam als een konijn, en als het tieten had ging ie er schunnig mee pratenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Henny een zuipschuitDat zul je niet van hem zeggen
![]()
écht dat had ik van hem niet verwachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lam als een konijn, en als het tieten had ging ie er schunnig mee praten.
Zat naast hem in de bus, heb wel om/met hem gelachen, hij denkt dat hij heel grappig is, maar 1 woord terug en hij denkt zich suf.
Ik ken de show van O'Brein eigenlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat hele 'if they mated/het kind van' gebeuren is natuurlijk wel volledig afgekeken van Conan O'Brien. Die heeft blijkbaar ook trucage nodig om grappig te zijn
Ja of zeggen dat philip fredericks genoeg heeft van het NOS journaal, en 'zo maar weg loopt''quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat hele 'if they mated/het kind van' gebeuren is natuurlijk wel volledig afgekeken van Conan O'Brien. Die heeft blijkbaar ook trucage nodig om grappig te zijn
Dat hij het zusje van Baas B heeft gevingerdquote:
Is Robbie Williams daar te gast?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Neem ik op video op !
Ik ga Paul kijken.
Nee, volgende week donderdag 13 okt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:29 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Is Robbie Williams daar te gast?
Minimaal 300 a400.000 kijkers gemiddeldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:05 schreef trith het volgende:
Loopt dat nou een beetje dat Jensen, kijkcijfertjes enzo? Ik kijk iig supervaak! Jensen is cool.
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:39 schreef THC1 het volgende:
gister ( dancing with the stars special) had ie 578.000 , barend en van dorp stond op 234.000 :|
Kijkcijfers zijn meestal hoger met CSI voor Jensen. Toch mooi cijfers idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:39 schreef THC1 het volgende:
gister ( dancing with the stars special) had ie 578.000 , barend en van dorp stond op 234.000 :|
Omg alweer Ruud en Hooperquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:03 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond:
- ex-Big Brother Ruud
- Sugar Lee Hooper
Hmm, das minder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:03 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond:
- ex-Big Brother Ruud
- Sugar Lee Hooper
quote:Robert Jensen balanceert op een koord
Volgens kenners hebben we met Robert Jensen eindelijk een Nederlandse David Letterman. Hij is ad rem en weet gasten verrassende dingen te ontlokken, zeggen ze. Maar hij roept ook reacties van haat op, door platte grappen te maken en gasten af te zeiken. Producer Reinout Oerlemans: Hij is eigenlijk een heel goede interviewer.
Vorig jaar nog was Jensen! voor de meeste mensen zo'n show op één van de commerciële zenders waar je laat op de avond wel eens voorbij zapt, en waar vaag van was blijven hangen dat de presentator, tja, nogal plat en grof was. Dit jaar kun je wat moeilijker om het programma heen: de talkshow is voor het eerst iedere werkdag, rond half elf te zien op RTL5.
Die dagelijkse Jensen! doet het goed, vooral bij kijkers tussen de 20 en 34. Hij scoort zelfs betere dan de iconen van de late avond Barend en Van Dorp, voorheen collega's bij RTL, nu rechtstreekse concurrenten op Talpa. Bij RTL durven ze door het succes langzaam boude uitspraken te doen.
Robert Jensen is de eerste in Nederland die een succesvolle afgeleide maakt van de Amerikaanse late night shows, heet het. RTL-topman Fons van Westerloo: Hij is echt te vergelijken met Leno en Letterman.
Jensen is iemand die reacties oproept. Niet zelden van walging, haat. Maak jij een stuk over Jensen? Afbranden die handel!, hoort een journalist die een artikel over hem schrijft, bijvoorbeeld veelvuldig van collega's, familie en vrienden. Als ik een zweep had, zou ik al het vlees van zijn botten willen ranselen, zei cabaretier Theo Maassen in VARA TV Magazine over de presentator.
Een tv-presentatrice die niet met naam wilde worden genoemd, in Nieuwe Revu: Jensen is een varken. De kop boven dat artikel: Wie is die lul?
Op de radio bij Yorin FM staat Jensen al lange tijd bekend als shock-jock vanwege zijn grove grappen. Toen Mylène de la Haye hem tijdens een radio-uitzending overviel met een cameraploeg, voegde hij haar toe dat ze beter haar paard kon gaan pijpen.
Bij zijn vorige werkgever Noordzee FM kreeg hij bijna letterlijk slaande ruzie met zijn collega dj Gordon, omdat hij niet ophield grappen over hem te maken in de uitzending. Hij heeft ook de reputatie een moeilijke jongen te zijn.
Bij Yorin FM is hij behalve dj ook nog steeds creative director. Ochtendjock Rob Stenders - die overigens een bewonderaar van de programmamaker Jensen is – sprak expliciet af dat hij niets met Jensen te maken wilde hebben. Stenders: Ik kende zijn reputatie, namelijk dat het allemaal precies op zijn manier moet gaan. Ik dacht: dat moet ik niet hebben.
Bij de tv hebben ze dat imago gecultiveerd. Wie durft er nog bij Jensen op de bank plaats te nemen, zegt een voice-over bij promofilmpjes van de show die op RTL5 worden vertoond. Een steeds terugkerend grapje in het programma zelf is een filmpje waarin gasten na afloop van hun gesprek met Jensen backstage vertellen wat hun ervaring was. De strekking elke keer: Ik had me op het ergste voorbereid, maar Jensen viel honderd procent mee.
Een kleurig decor met in grote lichtgevende letters de naam van de gastheer, een podium met een bank voor de gasten en vooral met een desk voor de presentator. Het is duidelijk geïnspireerd door de beroemde Amerikaanse late-avondshows van network-grootheden als Jay Leno en David Letterman.
Net als Letterman houdt Jensen kartonnen spiekkaartjes in zijn handen; en net als zijn Amerikaanse voorbeelden zegt Jensen om de haverklap tegen zijn gasten dat hij het heel leuk vindt dat ze er zijn. Hij heeft ook een side-kick, Jan Paparazzi, die ongeveer dezelfde functie vervult als aangever/bandleider Paul Shaffer in Lettermans Late Show.
Ook typisch zijn de steeds terugkerende melige itempjes, zoals De kinderen van.... Jensen laat daarin Jensen met behulp van photoshop zien wat voor nazaten je krijgt als je twee beroemdheden combineert - zeg Chiel Montagne en Britney Spears.
Jensen weet alles van Amerikaanse tv, zeggen mensen die hem kennen, en is vaak in de VS wezen kijken. Het is eerder geprobeerd. Door Peter Jan Rens ooit, en recenter door Tom Rhodes (een echte Amerikaan).
Robert Jensen is de eerste die het een beetje waarmaakt. Het is de meest Amerikaanse talkshow die we gehad hebben, zegt tv-deskundige Bert van der Veer. Dat is overigens dezelfde Van der Veer die Barend en Van Dorp regisseert, iedere werkdag rond de klok van half elf op Talpa. Hij staat op voorsprong, lacht Van der Veer zuur, verwijzend naar de betere kijkcijfers van de concurrent.
Knappe televisie, is het volgens een andere tv-kenner, Talpa's programmadirecteur Remko van Westerloo. Hij heeft de kwaliteit om er een bepaalde spanning in te brengen, waardoor je altijd het idee hebt dat er iets onverwachts kan gebeuren; en hij is onwaarschijnlijk ad rem. Dat zie je vaker met radiojocks.
Ex-deejay en mediagoeroe Lex Harding is een fan. Hij is een zeer goeie talkshow-host. Een toptalent, zowel op radio als op tv. Hij weet leuke dingen uit mensen te halen. Hij heeft ook een rare hersenkronkel, waardoor er teksten uitkomen waaraan een ander niet zo snel zal denken. Rob Stenders: We hebben in Nederland eindelijk een David Letterman. Als er in het verleden een poging werd ondernomen was het altijd heel saai, maar hij kan het.
De grofheid en dat platte, dat is minder Amerikaans. Hij zegt bijvoorbeeld, als misdaadverslaggever John van den Heuvel bij hem op de rode bank vertelt dat hij al vanaf zijn jeugd gefascineerd was door het politiewerk: Zat jij dan de hele tijd bij zo'n scanner te rukken? En wanneer tennisser Jacco Eltingh zegt dat Ivan Lendl een van zijn voorbeelden is: Echt waar? Lendl? Ik kan me nog eerder voorstellen dat Heinrich Himmler je voorbeeld is dan Lendl.
Harding vindt dat hij de grenzen van het betamelijke soms overschrijdt. Je moet mensen niet beledigen. Van der Veer raadt mensen af in de show als gast op te treden. Ik hoor wel eens van mensen die er geweest zijn, dat ze door Jensen zijn genaaid. Fons van Westerloo: Hij balanceert op een koord. Remko van Westerloo: Volgens mij heeft hij zichzelf al behoorlijk ingetoomd, uit praktische noodzaak. Anders krijgt hij geen gasten meer.
Met soapster Fajah Lourens slaagt Jensen erin bijna het hele gesprek over haar borsten te laten gaan. Lourens heeft eerst een borstvergroting ondergaan, daarna een borstverkleining. Jensen: Het waren inderdaad enorme jopen. Als je op twee meter afstand stond, kreeg je een tepel in je oog. Lourens vertelt dat ze nog steeds niet tevreden is, vanwege de littekens. Ben je als het om je borsten gaat niet te perfectionistisch? vraagt Jensen.
Het lukt Jensen het met zijn gasten over onderwerpen te hebben die voor de BN'ers met de meeste interviewers onbespreekbaar zijn, zeggen Jensen-aanhangers. Hij is eigenlijk een heel goeie interviewer, aldus Reinout Oerlemans, de producent van het programma. Ik ben zelf wel eens door hem ondervraagd in zijn radioshow. Dan zie je die grote kop van hem met die koptelefoon op. Je kunt echt geen kant op.
Stenders: Negen van de tien mensen houden met Marco Borsato een standaardinterview. Als Borsato eenmaal op gang is, krijg je een vreselijk saai verhaal. Jensen verstoort het, waardoor mensen wakker worden. Daardoor wordt het vanzelf leuk. Hij kan ook goede interviews houden met mensen als Jan Marijnissen of Wouter Bos.
Volgens Fons van Westerloo is de host wel op het hart gedrukt een beetje te dimmen nu hij een dagelijks show heeft (zie eerder). Of dat gewerkt heeft? Mwoh. Oerlemans: Er is niet één gast geweest die heeft gezegd: ik kom nooit meer terug. (Bron)
quote:Record aantal kijkers voor talkshow Robert Jensen
Het tv-programma 'Jensen' scoorde donderdagavond tussen 22.30 uur en 23.15 uur een record aantal kijkers sinds de start van het nieuwe seizoen. In totaal keken 578.000 kijkers van 6 jaar en ouder naar de talkshowhost, die de finalisten Jim & Julie en Irene & Marcus van 'Dancing With The Stars' in zijn show had.
De afgelopen weken weten steeds meer kijkers de late night talkshow te vinden van Robert Jensen, die tegenwoordig elke werkdag rond 22.30 uur bij RTL 5 is te zien. In de doelgroep van RTL 5 (20-34-jarigen) was 'Jensen' het best bekeken onder de actualiteiten / talkprogramma's in de late avond, met een marktaandeel van 25,6%.
"Natuurlijk zijn we zeer tevreden met deze cijfers. Zijn dagelijkse show was al meteen een succes en hij weet zelfs het gerenommeerde 'Barend & van Dorp ' ver achter zich te laten. Jensen doet iets nieuws én voegt iets toe aan het aanbod. De kijker heeft duidelijk behoefte aan humor en amusement op dat tijdstip. Met een lach je bed in, dat is de Jensen-formule," aldus Erland Galjaard, programmaleider van RTL 5. (Bron)
Dat was prachtig. Op een gegeven moment dacht je door die gebaren van Albert en Nelleke dat het gewoon echt wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Van mij hoeft alleen de breaking news uitgezonden te worden plus die wekelijkse sketch. De rest van het programma is maar af en toe leuk.
Hehe die sketch gisteren van Villa Felderhof
Verlinde: Vogels poepen in het Ruhrgebied en homo's roeren in het poepgebied
Ja, dat vondt ik ook zo knap van Jensen en cru,net echtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:55 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat was prachtig. Op een gegeven moment dacht je door die gebaren van Albert en Nelleke dat het gewoon echt was
Jan is erg soepeltjes in de heupen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:28 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat dansen aan het begin met Jensen
Idd, Jan moet een grotere rol in de show krijgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
Ze mogen Jan wel een grotere rol geven, misschien niet al te veel tijdens de echte interviews maar wel tijdens het Breaking News. Een beetje het soort rol dat Andy Richter vroeger had in de shows van Conan O'Brien. Die zat er ook niet voor niks.
Leuk idee, ik vind het zielig voor Jan ! Zit ie stilletjes te kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:51 schreef robertvt het volgende:
Ze moeten voor de grap es een keer Jan achter de desk zetten, en Jensen op de bank.
Hij kan het zeker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:08 schreef H.Flick het volgende:
Op de radio is Jan wel altijd erg nadrukkelijk aanwezig, hij kan het wel.
Telefoonterreur, Bejaarde vd Week, Talk of Town, Jan de geile gedichtenvoorlezerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:08 schreef H.Flick het volgende:
Op de radio is Jan wel altijd erg nadrukkelijk aanwezig, hij kan het wel.
Ze hadden vorig seizoen (of het seizoen daarvoor) ook zo'n item dat Jan de straat op ging in de tv-uitzendingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:23 schreef H.Flick het volgende:
Ze hadden toch ook Talk of the Town op TV vorig jaar?
Die Big Brother Ruud is echt zooooo dom.....of hij doet alsof.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:03 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering gister
359.000 kijkers gister
Goede dingen....slechte dingen....quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die Big Brother Ruud is echt zooooo dom.....of hij doet alsof.
Met die gare auto!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ze hadden vorig seizoen (of het seizoen daarvoor) ook zo'n item dat Jan de straat op ging in de tv-uitzending
wels datquote:
Volgens mij heeft hij in Amerika gewerkt en gewoond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
Char.
Hij kan goed Engels trouwens, die Robert.
Robert heeft in Canada gewoond !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij in Amerika gewerkt en gewoond.
jah ,toch wel beetje zielig voor Janquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:28 schreef BVO het volgende:
Geweldig juist hoe hij er altijd naast zit zonder iets te zeggen of te doen.![]()
.
Hij kan vast geen Engels, net zoals ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan zeg maar niksZielig vind ik het !
Bewust in de zeik nemen is juist precies het hele bedoeling van het programma. Anders kan Jensen net zo goed iets als Boring en van Dorp doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:49 schreef fancy.facy het volgende:
uitzending gezien hadmeer idee dat jensen char in de zeik nam. ik ben absoluut geenfan van jensen en zal ook niet meer kijken.
Wees blij dat hij op de rode bank mag zitten,in het begin van Jensen zat Jan ergens ver in de hoek met een gekleurde strik omquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:28 schreef BVO het volgende:
Geweldig juist hoe hij er altijd naast zit zonder iets te zeggen of te doen.![]()
.
Maakt mij niets uit hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij kan vast geen Engels, net zoals ik.
Wie weet laat Jensen wel meer internationale komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:02 schreef Roi het volgende:
Er moeten vaker internationale sterren komen!
Vast een fan van Charquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:49 schreef fancy.facy het volgende:
uitzending gezien hadmeer idee dat jensen char in de zeik nam. ik ben absoluut geenfan van jensen en zal ook niet meer kijken.
Jan spreekt alleen bar en bar slecht Engels, met zo'n extreem Nederlands accent. sink ipv think bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij kan vast geen Engels, net zoals ik.
Char tegen Jan: I'm sorry that I'm ignoring youquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:28 schreef BVO het volgende:
.
Op Hennie Huisman na.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:18 schreef H.Flick het volgende:
Een week zonder 'vaste gasten'!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |