Dat was prachtig. Op een gegeven moment dacht je door die gebaren van Albert en Nelleke dat het gewoon echt wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Van mij hoeft alleen de breaking news uitgezonden te worden plus die wekelijkse sketch. De rest van het programma is maar af en toe leuk.
Hehe die sketch gisteren van Villa Felderhof
Verlinde: Vogels poepen in het Ruhrgebied en homo's roeren in het poepgebied
Ja, dat vondt ik ook zo knap van Jensen en cru,net echtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:55 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat was prachtig. Op een gegeven moment dacht je door die gebaren van Albert en Nelleke dat het gewoon echt was
Jan is erg soepeltjes in de heupen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:28 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat dansen aan het begin met Jensen
Idd, Jan moet een grotere rol in de show krijgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
Ze mogen Jan wel een grotere rol geven, misschien niet al te veel tijdens de echte interviews maar wel tijdens het Breaking News. Een beetje het soort rol dat Andy Richter vroeger had in de shows van Conan O'Brien. Die zat er ook niet voor niks.
Leuk idee, ik vind het zielig voor Jan ! Zit ie stilletjes te kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:51 schreef robertvt het volgende:
Ze moeten voor de grap es een keer Jan achter de desk zetten, en Jensen op de bank.
Hij kan het zeker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:08 schreef H.Flick het volgende:
Op de radio is Jan wel altijd erg nadrukkelijk aanwezig, hij kan het wel.
Telefoonterreur, Bejaarde vd Week, Talk of Town, Jan de geile gedichtenvoorlezerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:08 schreef H.Flick het volgende:
Op de radio is Jan wel altijd erg nadrukkelijk aanwezig, hij kan het wel.
Ze hadden vorig seizoen (of het seizoen daarvoor) ook zo'n item dat Jan de straat op ging in de tv-uitzendingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:23 schreef H.Flick het volgende:
Ze hadden toch ook Talk of the Town op TV vorig jaar?
Die Big Brother Ruud is echt zooooo dom.....of hij doet alsof.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:03 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering gister
359.000 kijkers gister
Goede dingen....slechte dingen....quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die Big Brother Ruud is echt zooooo dom.....of hij doet alsof.
Met die gare auto!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ze hadden vorig seizoen (of het seizoen daarvoor) ook zo'n item dat Jan de straat op ging in de tv-uitzending
wels datquote:
Volgens mij heeft hij in Amerika gewerkt en gewoond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
Char.
Hij kan goed Engels trouwens, die Robert.
Robert heeft in Canada gewoond !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij in Amerika gewerkt en gewoond.
jah ,toch wel beetje zielig voor Janquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:28 schreef BVO het volgende:
Geweldig juist hoe hij er altijd naast zit zonder iets te zeggen of te doen.![]()
.
Hij kan vast geen Engels, net zoals ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan zeg maar niksZielig vind ik het !
Bewust in de zeik nemen is juist precies het hele bedoeling van het programma. Anders kan Jensen net zo goed iets als Boring en van Dorp doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:49 schreef fancy.facy het volgende:
uitzending gezien hadmeer idee dat jensen char in de zeik nam. ik ben absoluut geenfan van jensen en zal ook niet meer kijken.
Wees blij dat hij op de rode bank mag zitten,in het begin van Jensen zat Jan ergens ver in de hoek met een gekleurde strik omquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:28 schreef BVO het volgende:
Geweldig juist hoe hij er altijd naast zit zonder iets te zeggen of te doen.![]()
.
Maakt mij niets uit hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij kan vast geen Engels, net zoals ik.
Wie weet laat Jensen wel meer internationale komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:02 schreef Roi het volgende:
Er moeten vaker internationale sterren komen!
Vast een fan van Charquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:49 schreef fancy.facy het volgende:
uitzending gezien hadmeer idee dat jensen char in de zeik nam. ik ben absoluut geenfan van jensen en zal ook niet meer kijken.
Jan spreekt alleen bar en bar slecht Engels, met zo'n extreem Nederlands accent. sink ipv think bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij kan vast geen Engels, net zoals ik.
Char tegen Jan: I'm sorry that I'm ignoring youquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:28 schreef BVO het volgende:
.
Op Hennie Huisman na.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:18 schreef H.Flick het volgende:
Een week zonder 'vaste gasten'!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |