Volgens mij heeft hij in Amerika gewerkt en gewoond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
Char.
Hij kan goed Engels trouwens, die Robert.
Robert heeft in Canada gewoond !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij in Amerika gewerkt en gewoond.
jah ,toch wel beetje zielig voor Janquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:28 schreef BVO het volgende:
Geweldig juist hoe hij er altijd naast zit zonder iets te zeggen of te doen.![]()
.
Hij kan vast geen Engels, net zoals ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan zeg maar niksZielig vind ik het !
Bewust in de zeik nemen is juist precies het hele bedoeling van het programma. Anders kan Jensen net zo goed iets als Boring en van Dorp doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:49 schreef fancy.facy het volgende:
uitzending gezien hadmeer idee dat jensen char in de zeik nam. ik ben absoluut geenfan van jensen en zal ook niet meer kijken.
Wees blij dat hij op de rode bank mag zitten,in het begin van Jensen zat Jan ergens ver in de hoek met een gekleurde strik omquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:28 schreef BVO het volgende:
Geweldig juist hoe hij er altijd naast zit zonder iets te zeggen of te doen.![]()
.
Maakt mij niets uit hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij kan vast geen Engels, net zoals ik.
Wie weet laat Jensen wel meer internationale komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:02 schreef Roi het volgende:
Er moeten vaker internationale sterren komen!
Vast een fan van Charquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:49 schreef fancy.facy het volgende:
uitzending gezien hadmeer idee dat jensen char in de zeik nam. ik ben absoluut geenfan van jensen en zal ook niet meer kijken.
Jan spreekt alleen bar en bar slecht Engels, met zo'n extreem Nederlands accent. sink ipv think bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij kan vast geen Engels, net zoals ik.
Char tegen Jan: I'm sorry that I'm ignoring youquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:28 schreef BVO het volgende:
.
Op Hennie Huisman na.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:18 schreef H.Flick het volgende:
Een week zonder 'vaste gasten'!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |