omdat ze geen idioten kunnen vinden die daar willen zittenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom iederjaar zelfde gasten?
Dat hij mij dan uitnodigtquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
omdat ze geen idioten kunnen vinden die daar willen zitten
Het staat ook op de vorige paginaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:33 schreef 7eVeNL het volgende:
Wie o wie zou er te gast zijn??? Henk westbroek?? Rasta rostelli?? Jamie westland??
OMG! LOL! terwijl ik dit typ ik hoor nu dus echt dat Henk westrboek weer langs komt...
Jensen
![]()
Omdat de rest van de bekende Nederlanders gewoon mietjes zijn bedoel je......quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
omdat ze geen idioten kunnen vinden die daar willen zitten
Mietjes?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat de rest van de bekende Nederlanders gewoon mietjes zijn bedoel je......
Zal niet weten waarom je bang voor Jensen moet zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef R_ON het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je bang moet zijn voor Jensen!?
Het is dus NIET grappig en daarom hebben ze die machine nodig. Die grappen zijn zo slecht dat je ze hier op FOK! nog niet zou durven posten en bij Jensen worden ze zelfs gebruikt op de nationale TV. Voorbeeldje: "Co Stompé is 43 geworden en daarom heeft hij uiteraard de hele dag op lijn 43 gezeten."quote:Op maandag 12 september 2005 22:43 schreef 7eVeNL het volgende:
die '' KUT LACH MACHINE '' als je daar op gaat letten is het echt een f*cking irritant programma...!
Sodemieter gewoon op met dat stomme geedit met dat gelach.... het is grappig of NIET
![]()
ja lol idd... die hoorde ik ook, te slecht...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:01 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Het is dus NIET grappig en daarom hebben ze die machine nodig. Die grappen zijn zo slecht dat je ze hier op FOK! nog niet zou durven posten en bij Jensen worden ze zelfs gebruikt op de nationale TV. Voorbeeldje: "Co Stompé is 43 geworden en daarom heeft hij uiteraard de hele dag op lijn 43 gezeten."![]()
Zo'n format werkt misschien een paar uitzendingen en als het één keer in de week uitgezonden wordt misschien nog wel een heel seizoen, maar nu het elke dag komt en wordt neergezet als DE late night talkshow van RTL komt het punt dat het is uitgewerkt zeer snel in zicht.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:35 schreef H.Flick het volgende:
Waarom snapt niemand dat die lachmachine het juist extra hilarisch maakt?! Ze weten zelf ook heus wel dat het te flauw is, maar dat maakt het juist zo geweldig.
Het is gewoon zo slecht dat het weer goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |