Ik de middelste driequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:40 schreef Max-Westerman het volgende:
De laatste 3 aflevering gemist
Ik ben het een keertje met je eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:45 schreef pberends het volgende:
Jensen, typisch zo'n programma dat zo slecht is dat het weer goed is.
Dat stond hier net, maar iemand heeft het weggehaaldquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:50 schreef tralalala het volgende:
Wie o wie weet waar je het filmpje van tell sell kan vinden
Ze zeiden toch ook niet dat ze het zelf gemaakt haddenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:56 schreef tralalala het volgende:
http://www.groenbrothers.com/ het is dus gewoon gejat
Spuit 12quote:
Die filmpjes van Jensen halen ze altijd van internet, dus dat is niks nieuwsquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:56 schreef tralalala het volgende:
http://www.groenbrothers.com/ het is dus gewoon gejat
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik geef tenminste een directe link![]()
Precies, ze beweren nergens dat ze het zelf maken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zeiden toch ook niet dat ze het zelf gemaakt haddenZe laten gewoon filmpjes zien die ze op internet gevonden hebben
Precies!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:45 schreef pberends het volgende:
Jensen, typisch zo'n programma dat zo slecht is dat het weer goed is.
Ga dan maar lekker Boring & van Dorp kijken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb wat kleine stukjes gezien omdat ik tatjana zag bij het zappen, maar wat is dit een zielig programma zeg
Dit is pure zendervervuiling.
http://www.kijkonderzoek.nl/quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:06 schreef Alessandro het volgende:
Hoe komen jullie aan de kijkcijfers van vrijdag>>? Op teletekst staan ze niet.
Over een tijdje zijn ze op zijn website te bekijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan je de aflevering niet ergens op internet bekijken ofzo?
't is natuurlijk ook niet live hequote:Op maandag 12 september 2005 22:34 schreef Jim.Beam het volgende:
Hij heeft alweer dezelfde kleren aan als van voor het weekend
Nee maar ze hadden 't wel over 't ontbijtnieuws van vanochtend, en donderdag had hij ook al deze kleren aan.quote:Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
't is natuurlijk ook niet live he
Ja, dat is het echt het grote nadeel van de show.quote:Op maandag 12 september 2005 22:43 schreef 7eVeNL het volgende:
die '' KUT LACH MACHINE '' als je daar op gaat letten is het echt f*cking irritant!!
Sodemieter gewoon op met dat stomme geedit met dat lachen.... het is grappig of NIET
![]()
/offtopicquote:Op maandag 12 september 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is het echt het grote nadeel van de show..
kwam je erop klaar danquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:02 schreef trith het volgende:
[..]
/offtopic
Sorry man hoor maar je avatar...![]()
Die van gisteren was lachenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:50 schreef tralalala het volgende:
Wie o wie weet waar je het filmpje van tell sell kan vinden
omdat ze geen idioten kunnen vinden die daar willen zittenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom iederjaar zelfde gasten?
Dat hij mij dan uitnodigtquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
omdat ze geen idioten kunnen vinden die daar willen zitten
Het staat ook op de vorige paginaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:33 schreef 7eVeNL het volgende:
Wie o wie zou er te gast zijn??? Henk westbroek?? Rasta rostelli?? Jamie westland??
OMG! LOL! terwijl ik dit typ ik hoor nu dus echt dat Henk westrboek weer langs komt...
Jensen
![]()
Omdat de rest van de bekende Nederlanders gewoon mietjes zijn bedoel je......quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
omdat ze geen idioten kunnen vinden die daar willen zitten
Mietjes?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat de rest van de bekende Nederlanders gewoon mietjes zijn bedoel je......
Zal niet weten waarom je bang voor Jensen moet zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef R_ON het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je bang moet zijn voor Jensen!?
Het is dus NIET grappig en daarom hebben ze die machine nodig. Die grappen zijn zo slecht dat je ze hier op FOK! nog niet zou durven posten en bij Jensen worden ze zelfs gebruikt op de nationale TV. Voorbeeldje: "Co Stompé is 43 geworden en daarom heeft hij uiteraard de hele dag op lijn 43 gezeten."quote:Op maandag 12 september 2005 22:43 schreef 7eVeNL het volgende:
die '' KUT LACH MACHINE '' als je daar op gaat letten is het echt een f*cking irritant programma...!
Sodemieter gewoon op met dat stomme geedit met dat gelach.... het is grappig of NIET
![]()
ja lol idd... die hoorde ik ook, te slecht...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:01 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Het is dus NIET grappig en daarom hebben ze die machine nodig. Die grappen zijn zo slecht dat je ze hier op FOK! nog niet zou durven posten en bij Jensen worden ze zelfs gebruikt op de nationale TV. Voorbeeldje: "Co Stompé is 43 geworden en daarom heeft hij uiteraard de hele dag op lijn 43 gezeten."![]()
Zo'n format werkt misschien een paar uitzendingen en als het één keer in de week uitgezonden wordt misschien nog wel een heel seizoen, maar nu het elke dag komt en wordt neergezet als DE late night talkshow van RTL komt het punt dat het is uitgewerkt zeer snel in zicht.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:35 schreef H.Flick het volgende:
Waarom snapt niemand dat die lachmachine het juist extra hilarisch maakt?! Ze weten zelf ook heus wel dat het te flauw is, maar dat maakt het juist zo geweldig.
Het is gewoon zo slecht dat het weer goed is.
[offtopic]quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:09 schreef Alessandro het volgende:
Dinsdag. Henk Westbroek en Yes-R
Woensdag. Isa Hoes, Rens Blom en Lonny
Donderdag: Joop vd Ende en The Sugababes
Vrijdag: Dennis vd Geest en Sigs
Niet echt vers bloed maarja![]()
Ik zou het ook niet weten. Die Jensen is zo onzeker, met z'n gestotter. Elke zin begint met "Ik ik ik ik ik ik..." of "Maar maar maar maar"quote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef R_ON het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je bang moet zijn voor Jensen!?
Wie is nou Sigs?Die ken ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:09 schreef Alessandro het volgende:
Dinsdag. Henk Westbroek en Yes-R
Woensdag. Isa Hoes, Rens Blom en Lonny
Donderdag: Joop vd Ende en The Sugababes
Vrijdag: Dennis vd Geest en Sigs
Niet echt vers bloed maarja
A Night At The Roxburyquote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
[offtopic]
ff tussendoor.. Hoe heet dat filmpje wat bij je avatar hoort? Die met Jim Carrey?
[/offtopic]
Jim carreyquote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
[offtopic]
ff tussendoor.. Hoe heet dat filmpje wat bij je avatar hoort? Die met Jim Carrey?
[/offtopic]
Ik ben benieuwd hoe Robert tegen Joop spreektquote:Op donderdag 15 september 2005 18:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Kijken of Jensen tegenover Joop ook de grote jongen gaat uithangen
Jan de zoutzakquote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Was een leuke ontspannend gesprek tussen Joop en RobertAlleen sneu voor Jan dat ie niets mocht zeggen met Joop.
Alleen maar zitten kijken op de bank !
![]()
Dat zal Jan wel niet mogen van Jensenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jan de zoutzak
Morgen zal hij wel weer aan de roulette de blits maken
Jensen deed het zelf ook al niet al te best vorige week.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zal Jan wel niet mogen van Jensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |