Ik de middelste driequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:40 schreef Max-Westerman het volgende:
De laatste 3 aflevering gemist
Ik ben het een keertje met je eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:45 schreef pberends het volgende:
Jensen, typisch zo'n programma dat zo slecht is dat het weer goed is.
Dat stond hier net, maar iemand heeft het weggehaaldquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:50 schreef tralalala het volgende:
Wie o wie weet waar je het filmpje van tell sell kan vinden
Ze zeiden toch ook niet dat ze het zelf gemaakt haddenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:56 schreef tralalala het volgende:
http://www.groenbrothers.com/ het is dus gewoon gejat
Spuit 12quote:
Die filmpjes van Jensen halen ze altijd van internet, dus dat is niks nieuwsquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:56 schreef tralalala het volgende:
http://www.groenbrothers.com/ het is dus gewoon gejat
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik geef tenminste een directe link![]()
Precies, ze beweren nergens dat ze het zelf maken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zeiden toch ook niet dat ze het zelf gemaakt haddenZe laten gewoon filmpjes zien die ze op internet gevonden hebben
Precies!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:45 schreef pberends het volgende:
Jensen, typisch zo'n programma dat zo slecht is dat het weer goed is.
Ga dan maar lekker Boring & van Dorp kijken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb wat kleine stukjes gezien omdat ik tatjana zag bij het zappen, maar wat is dit een zielig programma zeg
Dit is pure zendervervuiling.
http://www.kijkonderzoek.nl/quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:06 schreef Alessandro het volgende:
Hoe komen jullie aan de kijkcijfers van vrijdag>>? Op teletekst staan ze niet.
Over een tijdje zijn ze op zijn website te bekijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan je de aflevering niet ergens op internet bekijken ofzo?
't is natuurlijk ook niet live hequote:Op maandag 12 september 2005 22:34 schreef Jim.Beam het volgende:
Hij heeft alweer dezelfde kleren aan als van voor het weekend
Nee maar ze hadden 't wel over 't ontbijtnieuws van vanochtend, en donderdag had hij ook al deze kleren aan.quote:Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
't is natuurlijk ook niet live he
Ja, dat is het echt het grote nadeel van de show.quote:Op maandag 12 september 2005 22:43 schreef 7eVeNL het volgende:
die '' KUT LACH MACHINE '' als je daar op gaat letten is het echt f*cking irritant!!
Sodemieter gewoon op met dat stomme geedit met dat lachen.... het is grappig of NIET
![]()
/offtopicquote:Op maandag 12 september 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is het echt het grote nadeel van de show..
kwam je erop klaar danquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:02 schreef trith het volgende:
[..]
/offtopic
Sorry man hoor maar je avatar...![]()
Die van gisteren was lachenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:50 schreef tralalala het volgende:
Wie o wie weet waar je het filmpje van tell sell kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |