Vriend we vinden toch samen iets leukquote:
Hoeveel ken jij er?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig. Je ziet dat die Jensen echt een boerenlul is die nog nooit een neger heeft gekend, en dus slooft hij zich zo uit als er ineens eentje voor hem zit. Sneu.
En die twee lulden constant langs elkaar heen, Tuur begreep Jensen niet en andersom. (En dan Jensen die niet weet wie of wat G-Unit is, en dat is dan radio DJ)
Die filmpjes komen toch gewoon van internet... kunnen zij ook niks aan doen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:44 schreef Kluupkluup het volgende:
WK Bedopmaken met 'die man met die tropische naam uit een tropisch gebied' (Färöer Eilanden).
Beetje jammer, aangezien:
ALGEMENE INFO
Officiële naam: Faroer Eilanden
Ligging: Noord-Europa, in de Noord-Atlantische Oceaan, tussen Noorwegen en Ijsland.
Hoofdstad: Torshavn
Oppervlakte: 1.399 km˛
Staatsvorm: grondgebied van Denemarken met zelfbestuur sinds 1948
Inwoners: 45.661
Bevolking: De inwoners zijn van Scandinavische afkomst.
Talen: Faroer, Deens
Religies: evangelisch lutheranisme
Munt: Deense KroonJammer Jensen
Die filmpjes zoals het WK maken ze voor Jensen hoor..quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die filmpjes komen toch gewoon van internet... kunnen zij ook niks aan doen.
Ik ben geen fan van Baas Bartje, maar als iemand zoiets zou zeggen over mijn zusje zou ik die gozer niet aangesproken, maar aangevallen hebben..quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef DrDentz het volgende:
baas b en lange fransjankerds
een diss over mn zusje boehoehoe![]()
Wat had die gozer dan gezegd?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Baas Bartje, maar als iemand zoiets zou zeggen over mijn zusje zou ik die gozer niet aangesproken, maar aangevallen hebben..
Henny een zuipschuitquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Henny Huijsman. Die was vorige week ook nog mee met ons bedrijfsuitje, de ranzige zuipschuit
. Wel lachen, vooral OM hem
.
Was hij er nou alweerquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Henny Huijsman
Dat hele 'if they mated/het kind van' gebeuren is natuurlijk wel volledig afgekeken van Conan O'Brien. Die heeft blijkbaar ook trucage nodig om grappig te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jensen is met zijn gasten heel leuk.
Maar hij moet eens ophouden met die slecht in elkaar geflanste filmpjes in het begin. Zoals gisteren dat stukje over waar die vrouw ontvoert was en dan een stukje uit Shreks laten zien. Dat is gewoon echt een zwakte bod. De man heeft echt nog heel veel te leren van zijn grote voorbeelden in de VS als Letterman en Jon Stewart. Die hebben geen trucage nodig om iets grappig te laten zijn.
Lam als een konijn, en als het tieten had ging ie er schunnig mee pratenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Henny een zuipschuitDat zul je niet van hem zeggen
![]()
écht dat had ik van hem niet verwachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lam als een konijn, en als het tieten had ging ie er schunnig mee praten.
Zat naast hem in de bus, heb wel om/met hem gelachen, hij denkt dat hij heel grappig is, maar 1 woord terug en hij denkt zich suf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |