en Hilversum ipv Hollywoodquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:17 schreef Kipman het volgende:
Ik vond het echt lachen, dat filmpje over als Amerika in Nederlandse handen zou zijn. Wesley van der Sneip, Tom Kruis
Achter de decoder. Vanavond komt Jay Leno met zijn late-night show.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:01 schreef Muertez het volgende:
zou de Amerikaanse talkshows ook wel weer terug op de buis willen hebben (David Letterman, Jay Lenno en Conan o Brian)
kan dat alleen via sateliet of heeft UPC deze ook achter de decoder?
Laatste twee en direct zijn al geweest,. dus die kan je wel snel verwachten jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef 7eVeNL het volgende:
Jamie Westland van direct, of Rasta rostelli, of Henny huisman, Tatjana Simic of Henk westbroek, maar die laatste is al geweest, dus die komt over 2 maandjes weer...![]()
Ach, ze halen bij Jensen alles van internet dus daar kijk ik niet meer van op. Het wordt er niet minder leuk vanquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat komt allemaal van 1 site af (ze hebben de dvd besteld daar).
Wie??quote:Op maandag 19 september 2005 16:54 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond te gast:
- Hellen Helmink uit GTST
- Volkszanger Roy Raymonds (volgens www.zingendnederland.nl)
Waar ik hem erg dankbaar voor benquote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
hint: Hij heeft twee verbeterde scherpere icoontjes voor je gemaakt
Ik voel de grindbak alweer aankomenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef endr0me het volgende:
het moge duidelijk zijn dat jos doorgaans niet zo goed tegen grapjes kan![]()
Het was een leuk stuk! Jos deed ook goed mee.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef endr0me het volgende:
vanavond jos verstappen..
het moge duidelijk zijn dat jos doorgaans niet zo goed tegen grapjes kan![]()
Ik vond het ietsie minder... Maar ik vind Bonnie st. Claire ook een gore greppeldel die allang preventief geruimd had moeten worden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef Cool_Runner het volgende:
Jensen was geweldig vanavond.
Dat Jan stiekem 3keer ging draaien om op groen uit te komen
Dat was leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef Cool_Runner het volgende:
Jensen was geweldig vanavond.
Dat Jan stiekem 3keer ging draaien om op groen uit te komen
Correctie: 9 minuten. Wtf is dit???quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef pberends het volgende:
Wat duurt die reclame lang trouwens. Frecking 7 minuten ofzo.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:31 schreef Gierewiet het volgende:
Jensen heerscht, jammer dat het pas zo laat begint...
Jan mag niets zeggen in de studioquote:Op woensdag 28 september 2005 00:43 schreef HenkieSpankie het volgende:
Die Jan paparzi.. Das eigenlijk een kruising tussen Henny Huisman en Hans Kazan!
Ja dat haar van hem begin ik ook steeds meer te waarderen.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering met Wilders. Al had het wel iets meer inhoudelijk gemogen.
Hoezo?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
Jan Paparazzi is alleen tijdens Jensen cool.
Een schildpad bestaat 100 % uit spermaquote:Op woensdag 28 september 2005 18:28 schreef NehcslowZ het volgende:
aflevering met Henk Westbroek zal me goed bij blijven, die was echt donders goed
Dat is juist ideaal. Geen flikker doen en toch iedere maand je salaris binnen krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jan mag niets zeggen in de studioAlleen vrijdagavond met die roulette dan wel,
Jan is gek dat ie aan meewerkt aan Jensen zijn talkshow![]()
Ja, zal niet goed zijn als Jan geen geld verdiendequote:Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat is juist ideaal. Geen flikker doen en toch iedere maand je salaris binnen krijgen.![]()
past perfect bij Jensenquote:Op donderdag 29 september 2005 01:25 schreef StrayDog het volgende:
Die kwam idd erg oppervlakkig en dom over.
Prachtig was datquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:28 schreef InTrePidIvity het volgende:![]()
Als Jan en Robert elkaar na gaan doen
Hij was heerlijk gisteren, volgens mij kwam dat rare praten van de vorige keer toen Tuur er was. Alleen bij de niggaaa dacht ik wel even, ooei nu ga je te ver.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:49 schreef Scandalous het volgende:
Oh, wat doet hij toch altijd raar als er iemand is die toevallig niet blank is, iets waar hij duidelijk niet aan gewend is. "Yo yo what's up niggaaaa, motherfuckaaaa", die Tuur had 'm voor z'n smoel moeten rossen.
Is Patty dan al geweest?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:27 schreef H.Flick het volgende:
Waarom kijken jullie als jullie het vervolgens alleen maar gaan afkraken?
Ik vraag me trouwens wel af wie nu de gasten worden, want het Tuur hebben ze volgens mij alle vaste gasten gehad.
Wat een onzin. Tuur is al vrij vaak bij Jensen te gast geweest, dus hij weet hoe hij is. Tuur kon er zelf ook om grinikkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:49 schreef Scandalous het volgende:
Oh, wat doet hij toch altijd raar als er iemand is die toevallig niet blank is, iets waar hij duidelijk niet aan gewend is. "Yo yo what's up niggaaaa, motherfuckaaaa", die Tuur had 'm voor z'n smoel moeten rossen.
hij's gewoon triest, klaar, zowel jensen als tuur zelfquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tuur is al vrij vaak bij Jensen te gast geweest, dus hij weet hoe hij is. Tuur kon er zelf ook om grinikken![]()
Dat was juist leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:49 schreef Scandalous het volgende:
Je hebt gewoon geen gevoel voor mothafucka niggah-humor, klaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:53 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
hij's gewoon triest, klaar, zowel jensen als tuur zelf![]()
Ik vind het kinderachtig. Je ziet dat die Jensen echt een boerenlul is die nog nooit een neger heeft gekend, en dus slooft hij zich zo uit als er ineens eentje voor hem zit. Sneu.quote:
Dat deed hij alsof, om Tuur een beetje de gek aan te steken, met de grap, of dat de plek waar Tuur een vrouw binnen gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
(En dan Jensen die niet weet wie of wat G-Unit is, en dat is dan radio DJ)
Dat Jensen Tuur niet begreep vond ik niet gek, die brabbelde maar wat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig. Je ziet dat die Jensen echt een boerenlul is die nog nooit een neger heeft gekend, en dus slooft hij zich zo uit als er ineens eentje voor hem zit. Sneu.
En die twee lulden constant langs elkaar heen, Tuur begreep Jensen niet en andersom. (En dan Jensen die niet weet wie of wat G-Unit is, en dat is dan radio DJ)
Ga je kruistoch tegen Jensen maar ergens anders vervolgen, je bent vrij lastig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig. Je ziet dat die Jensen echt een boerenlul is die nog nooit een neger heeft gekend, en dus slooft hij zich zo uit als er ineens eentje voor hem zit. Sneu.
En die twee lulden constant langs elkaar heen, Tuur begreep Jensen niet en andersom. (En dan Jensen die niet weet wie of wat G-Unit is, en dat is dan radio DJ)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat weet je niet. volgens mij wist ie het niet. Ik vind t ook klote muziek maar je moet wel onder een steen zitten om dat niet te kennenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat deed hij alsof, om Tuur een beetje de gek aan te steken, met de grap, of dat de plek waar Tuur een vrouw binnen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |