en Hilversum ipv Hollywoodquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:17 schreef Kipman het volgende:
Ik vond het echt lachen, dat filmpje over als Amerika in Nederlandse handen zou zijn. Wesley van der Sneip, Tom Kruis
Achter de decoder. Vanavond komt Jay Leno met zijn late-night show.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:01 schreef Muertez het volgende:
zou de Amerikaanse talkshows ook wel weer terug op de buis willen hebben (David Letterman, Jay Lenno en Conan o Brian)
kan dat alleen via sateliet of heeft UPC deze ook achter de decoder?
Laatste twee en direct zijn al geweest,. dus die kan je wel snel verwachten jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef 7eVeNL het volgende:
Jamie Westland van direct, of Rasta rostelli, of Henny huisman, Tatjana Simic of Henk westbroek, maar die laatste is al geweest, dus die komt over 2 maandjes weer...![]()
Ach, ze halen bij Jensen alles van internet dus daar kijk ik niet meer van op. Het wordt er niet minder leuk vanquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat komt allemaal van 1 site af (ze hebben de dvd besteld daar).
Wie??quote:Op maandag 19 september 2005 16:54 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond te gast:
- Hellen Helmink uit GTST
- Volkszanger Roy Raymonds (volgens www.zingendnederland.nl)
Waar ik hem erg dankbaar voor benquote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
hint: Hij heeft twee verbeterde scherpere icoontjes voor je gemaakt
Ik voel de grindbak alweer aankomenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef endr0me het volgende:
het moge duidelijk zijn dat jos doorgaans niet zo goed tegen grapjes kan![]()
Het was een leuk stuk! Jos deed ook goed mee.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef endr0me het volgende:
vanavond jos verstappen..
het moge duidelijk zijn dat jos doorgaans niet zo goed tegen grapjes kan![]()
Ik vond het ietsie minder... Maar ik vind Bonnie st. Claire ook een gore greppeldel die allang preventief geruimd had moeten worden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef Cool_Runner het volgende:
Jensen was geweldig vanavond.
Dat Jan stiekem 3keer ging draaien om op groen uit te komen
Dat was leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef Cool_Runner het volgende:
Jensen was geweldig vanavond.
Dat Jan stiekem 3keer ging draaien om op groen uit te komen
Correctie: 9 minuten. Wtf is dit???quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef pberends het volgende:
Wat duurt die reclame lang trouwens. Frecking 7 minuten ofzo.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:31 schreef Gierewiet het volgende:
Jensen heerscht, jammer dat het pas zo laat begint...
Jan mag niets zeggen in de studioquote:Op woensdag 28 september 2005 00:43 schreef HenkieSpankie het volgende:
Die Jan paparzi.. Das eigenlijk een kruising tussen Henny Huisman en Hans Kazan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |