Waarom kan ik dit helemaal nergens vinden. Hoe kom je hieraan? Ik zag het gister ook al op FOK! games staan. (ik heb het over de 'nieuwe' 1.1 patch dus niet de 1.03)quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even wat nieuws wat betreft de aankomende patch:
Vandaar ook dat de naam is veranderd naar V1.1 in plaats van de oorspronkelijke V1.03. De ideeën voor de features komen van EA's 'Trusted Partners
KNIP KNIP
De V1.1 patch zal eerst intern worden getest en vervolgens overgedragen aan een closed beta groep. Hier zal de patch op verschillende systemen getest worden en gekeken of hij overal even goed werkt. [/b]
wie zijn dat? Zou wel handig zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Kom alleen maar naar Rotterdam als een aantal mensen ook komen waar ik nog een [afbeelding] mee heb te vereffenen.[afbeelding]
Nieuwe map?quote:Wake Island· In a surprise move, forces of the People's Liberation Army have attacked and captured Wake Island in a bid to threaten US lines of supply. USMC forces have been short-stopped from their deployment in Manchuria to respond to this new threat. The airbase on Wake Island is the lynchpin of the Chinese air threat, however it is highly susceptible to ground attack from either the northern
tis een oude nieuwe map zeg maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:40 schreef Fillipe het volgende:
Woh nieuwe patch klinkt veelbelovend! Trouwens:
[..]
Nieuwe map?
Worden we nu weggestuurd!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Forum komt vandaag in de loop van de middag online.
Opmerkingen over de regels en notulen graag naar bandoffok@gmail.com
Hier wordt mij teveel gebasht en geflamed
JAAAAAAAA. Nu herriner ik hem weer,quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis een oude nieuwe map zeg maarstampt uit BF1942
Die heb ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef i-spy24 het volgende:maar een rete-geil toetsenbord![afbeelding]
Ik heb in de notulen niets gelezen over de LAN. Maar ik wil wel erbij zijn op de kleine LAN ...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:41 schreef jpjedi het volgende:
Nou mensen,
Sinds de notulen openbaar zijn geworden hebben jullie ook van alles kunnen lezen over de LAN party. Morgen is er weer een vergadering bij TGS in Rotterdam voor de grote BoF! LAN party.
De kleine LAN blijft dus staan op vrijdag 16 september! Wie gaat er mee dan reserveer ik zo dat we allemaal bij elkaar zitten. We starten om 20.00 uur.
Iedereen die later reageert kan nog mee maar dan kan ik niet meer garanderen dat je bij de rest zit...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 om 04:37 uur schreef 'Morpheus2002' het volgende:
Opmerkingen over de regels en notulen graag naar bandoffok@gmail.com
Hier wordt mij teveel gebasht en geflamed
quote:Op vrijdag 9 september 2005 om 18:14 uur schreef 'Droopie' het volgende:
Sickert is ook gewoon een NOOB, die zijn soldaten de schuld geeft als ze zijn
artillery inlopen. Met respect ik vind dat ik de beste commander bent van iedereen
waartegen ik speel mbt. het waarschuwen voor Artillery, gewoon INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en klaar is kees. Of was dat het niet Sickert.
jij leest vast de PU aan die screen te zien:Pquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding] " YO 'Sickert'
Wat een crappy scherm
maar een rete-geil toetsenbord![afbeelding]
Als dat afzet tegen wat BMH heeft dan[afbeelding]..
ik voel de arti meestal aankomen. die sisgeluiden, als ik die hoor check ik eerst me radar en kijk om me heen, en kies zonodig dan het hazepad...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:27 schreef Droopie het volgende:
Sickert geeft in inderdaad goede aanwijzingen,
alleen regelmatig geeft hij Arti niet goed aan, het INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zodat mensen die niet op hun radar kijken om
de tien seconden, wat ikzelf wel doet, gebombardeerd worden.
Daar zijn het noobs voor.
Maar ik ga weer effe spelen.
Ik volg je even niet....quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef Droopie het volgende:
Is ie vrijdagnacht ook geopend, want ik heb vrijdag avond een ander plan gegeven.
En dit is de bronquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:21 schreef escape_nl het volgende:
Meer nieuws over de patch:
BF2 patch 1.03
Alpha - 2 Sept
· Beta - 19 Sept
· Final - 23 Sept
· CQC/ECG Sub - 28 Sept
· Release - 3 Oct
Wake Island· In a surprise move, forces of the People's Liberation Army have attacked and captured Wake Island in a bid to threaten US lines of supply. USMC forces have been short-stopped from their deployment in Manchuria to respond to this new threat. The airbase on Wake Island is the lynchpin of the Chinese air threat, however it is highly susceptible to ground attack from either the northern
Compare Feature· By clicking the COMPARE button in BFHQ, you can search for another players name and load their current stats into BFHQ. Using the arrow buttons next to the name in the top-left corner of the menu, you can toggle between your stats and their stats. You can also load a player's stats by double-clicking on their name in any leaderboard.
Favorites/History· There is a new tab in the MULTIPLAYER menu that holds a list of the last 20 internet servers you have connected to, plus a list of servers you have selected as favorites.
BF2 Account Tag · You can add a 6-character prefix to your account nickname which will be displayed in-game next to your nametag in the scoresheet, in game messages, and above your player. This prefix does not change your account name or statistic information (e.g. the prefix does not appear next to your name on the leaderboards). You can change this prefix at any time at the account login menu.
Server Reserved Slots· Server admins can define a list of player BF2 account names which will reserve VIP slots on the server.
Engineer/Helicopter· Modified the rate at which engineer can repair a helicopter while sitting in the helicopter. It now takes longer for the engineer to repair the helicopter.
Vehicle/Control Point Capture· Only one person in a vehicle counts towards a control point capture. If passengers want to increase the rate of the flag change, they must disembark from the vehicle.
Vehicle/Soldier interaction· Improved physics of vehicles against soldiers so that soldiers are not as easily killed by moving vehicles. Bring on the wing-walkers!
Auto Balance· Auto team balance no longer moves the commander or squad leaders to the other team.
Point Farming· Limits placed on ability to point farm.
Rank/Awards· Criteria for gaining ranks and awards has been changed.
Supply Drop· The commander's supply drop now has an icon on the minimap and a 3D-map icon in the world.
dat ik een andere afspraak heb, maar misschien later effe langskom.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik volg je even niet....
Nee hij is vrijdagnacht niet open omdat wij de zaak niet afhuren...We zijn dus gebonden aan de normale uren.
Wat bedoel je met: `ik heb vrijdag een ander plan gegeven`?
Weer Wake, doe vooral geen moeite om een nieuwe map te maken. Altijd al een klote map gevonden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:21 schreef escape_nl het volgende:
Wake Island· In a surprise move, forces of the People's Liberation Army have attacked and captured Wake Island in a bid to threaten US lines of supply. USMC forces have been short-stopped from their deployment in Manchuria to respond to this new threat. The airbase on Wake Island is the lynchpin of the Chinese air threat, however it is highly susceptible to ground attack from either the northern
Leuk, aardig, maar er zijn genoeg internet sites die dat ook hebben, besteed die tijd liever aan een nieuwe map.quote:Compare Feature· By clicking the COMPARE button in BFHQ, you can search for another players name and load their current stats into BFHQ. Using the arrow buttons next to the name in the top-left corner of the menu, you can toggle between your stats and their stats. You can also load a player's stats by double-clicking on their name in any leaderboard.
Leuk, maar werkt het ook? Als het van dezelfde kwaliteit is als de rest van de huidige server browser schiet het natuurlijk niet op.quote:Favorites/History· There is a new tab in the MULTIPLAYER menu that holds a list of the last 20 internet servers you have connected to, plus a list of servers you have selected as favorites.
Dit is niet waar we op zatten te wachten, stelletje idioten. We willen de naam aan kunnen passen niet er iets voorzetten. Luister eens een keer echt naar de community. Hoe moeilijk kan het zijn om een naam aan te passen zeg.quote:BF2 Account Tag · You can add a 6-character prefix to your account nickname which will be displayed in-game next to your nametag in the scoresheet, in game messages, and above your player. This prefix does not change your account name or statistic information (e.g. the prefix does not appear next to your name on the leaderboards). You can change this prefix at any time at the account login menu.
Goeie zaak. Even afwachten hoe het precies gaat werken, maar klinkt zowaar goed.quote:Server Reserved Slots· Server admins can define a list of player BF2 account names which will reserve VIP slots on the server.
Ach kon toch maar zelden repareren in de heli. Hopelijk hebben ze dat nu verholpen en kun je wel altijd repareren. Dan maar wat langzamer, met 3 enigeers en een goeie piloot zal het nog steeds prima werken.quote:Engineer/Helicopter· Modified the rate at which engineer can repair a helicopter while sitting in the helicopter. It now takes longer for the engineer to repair the helicopter.
Hoe hebben ze het kunnen verzinnen, ach I-spy zal er blij mee zijn.quote:Vehicle/Control Point Capture· Only one person in a vehicle counts towards a control point capture. If passengers want to increase the rate of the flag change, they must disembark from the vehicle.
He he, zou tijd worden.quote:Vehicle/Soldier interaction· Improved physics of vehicles against soldiers so that soldiers are not as easily killed by moving vehicles. Bring on the wing-walkers!
Waarom niet alleen lone wolfs kicken gevolgd door squadleaders zonder squadleden, gevolgd door squadleden. Weer zo'n halve oplossing.quote:Auto Balance· Auto team balance no longer moves the commander or squad leaders to the other team.
Prima zaak, jammer voor de teamplayers die kunnen nu punten mis gaan lopen, maar goed.quote:Point Farming· Limits placed on ability to point farm.
Dit kan natuurlijk niet he. Leuk voor de mensen die de rangen en awards al hebben gehaald.quote:Rank/Awards· Criteria for gaining ranks and awards has been changed.
Da's wel handig.quote:Supply Drop· The commander's supply drop now has an icon on the minimap and a 3D-map icon in the world.
Ik hoop dat het niet waar is. Zonder goeie bron is het inderdaad allemaal wel heel vaag. Ik wacht nog wel een maandje. Dan merk ik het wel of het wat is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:28 schreef Beezz het volgende:
[..]
En dit is de bron
Eerst heet 'ie 1.1, nu dit weer, ik geloof er geen zak van![]()
Ow en hier slikken ze het ook niet als zoete koek.
Stond daar dan???quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Over de notulen:
Zijn jullie niet heel nieuwsgierig naar puntje 8?
Beetje raar dat jullie geld van de server gebruiken voor andere zaken. Aangezien jullie niet gekozen zijn hebben jullie geen recht om dat geld zomaar ergens anders voor in te zetten.
Jullie pakken het nu allemaal heel serieus aan, maar kijk uit dat dat niet jullie ondergang wordt, aangezien ik dat heel jammer zou vinden. Speel met veel plezier met en tegen jullie![]()
Tekst punt 8:quote:
zoiets als dit?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Zie je trouwens op veel forums, hoor, deze manier van optreden. Moment dat het te heet onder de voeten wordt van sommigen dan rennen ze rond met " ehhh...klachten en opmerkingen via e-mail " en " de sfeer komt anders in het geding "![]()
Waar is een forum anders voor bedoelt? Een verzamelplek voor alleen goed klinkende verhalen en madeliefjes- life&cooking discussies?![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Wil jij je grote vriend static achterna?
Die dacht als ex-crew-lid ongenaakbaar te zijn en dat hij mij kon blijven irriteren...
Hou je off-topic reacties voor je,participeer mee met jouw aankopen,
of stuur me een mail als je stoer wilt doen,of hou anders gewoon je wafel dicht tegen me.![]()
Druk druk druk... Zo zou ik het niet willen noemen. Ik dig die apparatsjikke richting die de clan neemt niet echt. Veel te geëxalteerd imoquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De reden dat het niet in de notulen vermeldt was is dat het afzonderlijk gepubliceerd gaat worden. Ander onderdeel van dit punt is de Wars en hier is BMH druk mee bezig om dit te gaan publiceren.
- Als je wilt spelen kun je HIER opgeven.quote:Match: Band of Fok!kers versus redCode electronic sports
Status: Challenge accepted by redCode electronic sports
Date: Sunday 18 September 19:00 (19:00 , 19:00 )
Levels: Mashtuur City - 16/Dragon Valley - 16
Players: 8 x 8
Ladder: BF2 CON - 16
Rules: Commander mode?: Allowed
Global weapon unlocks?: Not allowed
Server: TBA
Password: TBA
hoofdmenu -> Community. D8 ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef Disorder het volgende:
Hoe werkt die battlefield recorder nou eigenlijk? Ik speel altijd op servers die dat aan hebben staan, maar ik zie nergens een optie om een vette replay te bekijken.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef BMH het volgende:
Zondag 18 September Clanwar!
[..]
- Als je wilt spelen kun je HIER opgeven.
- Als je jezelf hebt opgegeven, maar niet meer kunt, moet je dit maximaal 24 uur voor de war melden bij mij (e-mail= uw_4u@hotmail.com)
dat zal t wel zijn ja, ik voer regelmatig kamikaze vluchten uit dus ik moet wel eens iemand rakenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:46 schreef Droopie het volgende:
Purple Heart 2x![]()
en geen idee hoe![]()
je moet 20 keer doodgaan achter elkaar en dan 5 mensen killen, toch???
Beste tip: join xfire en teamspeakquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:57 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
dat zal t wel zijn ja, ik voer regelmatig kamikaze vluchten uit dus ik moet wel eens iemand raken![]()
heb je nog tips of wat\
Ik heb het nu dus gevonden, in Community, maar ik kan geen enkele file downloaden. Werkt goed man.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef Disorder het volgende:
Hoe werkt die battlefield recorder nou eigenlijk? Ik speel altijd op servers die dat aan hebben staan, maar ik zie nergens een optie om een vette replay te bekijken.
9 Van de 10 servers met de battlerecorder aan hebben 'em niet goed ingesteld. (foutje van EA)quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb het nu dus gevonden, in Community, maar ik kan geen enkele file downloaden. Werkt goed man.
opgegeven als maybe.. Zijn er nog trainingen vooraf?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Druk druk druk... Zo zou ik het niet willen noemen. Ik dig die apparatsjikke richting die de clan neemt niet echt. Veel te geëxalteerd imo
Hoe dan ook.
Zondag 18 September Clanwar!
[..]
- Als je wilt spelen kun je HIER opgeven.
- Als je jezelf hebt opgegeven, maar niet meer kunt, moet je dit maximaal 24 uur voor de war melden bij mij (e-mail= uw_4u@hotmail.com)
over dat commander gebeuren... tegenwoordig (sinds jij dat gezegd hebt) doe ik dat ook dat is dus al een week of vier.... en als er dan nog van die noobs zijn......quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd. De leuke vragen worden amper beantwoord!
Sickert is ook gewoon een NOOB, die zijn soldaten de schuld geeft als ze zijn
artillery inlopen. Met respect ik vind dat ik de beste commander bent van iedereen
waartegen ik speel mbt. het waarschuwen voor Artillery, gewoon INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en klaar is kees. Of was dat het niet Sickert.
Ben zo terug voor mijn volgende zeikpost.![]()
Volgens m'n agenda kom ik wat later op de avond nog even kijken dus ik zou zeggen: "Bring it on!"quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Kom alleen maar naar Rotterdam als een aantal mensen ook komen waar ik nog een [afbeelding] mee heb te vereffenen.[afbeelding]
Volgende week. Ik geloof vrijdag de 16e in TGS.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik heb in de notulen niets gelezen over de LAN. Maar ik wil wel erbij zijn op de kleine LAN ...
Ach aan de andere kant kan je het ook zo zien: Op die manier blijven je punten van kritiek in onze inbox staan en verdwijnen ze niet na anderhalve dag in topic nr zoveel. Ook zal ik er persoonlijk bv niet meer over heen lezen. Op dit moment kan ik simpelweg niet meer zo vaak aanwezig zijn als vorige maand wel kon. Ik probeer alles bij te lezen maar als er dan 5 nieuwe topics zijn.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef i-spy24 het volgende:
Moment dat het te heet onder de voeten wordt van sommigen dan rennen ze rond met " ehhh...klachten en opmerkingen via e-mail " en " de sfeer komt anders in het geding "![]()
De punten die er uit gehaald zijn waren of niet erg relevant of gingen over de LANpary waarover we later meer willen zeggen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Over de notulen:
Zijn jullie niet heel nieuwsgierig naar puntje 8?
Ten eerste zou ik hier graag meer uitleg over willen. Ik begrijp je nml niet helemaal. Daarnaast is het ook handig als je dan ook de problemen precies kan benoemen en ook oplossingen kan aandragen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef BMH het volgende:
Druk druk druk... Zo zou ik het niet willen noemen. Ik dig die apparatsjikke richting die de clan neemt niet echt. Veel te geëxalteerd imo
Geloof een Kill:Death ratio van 1:4 met minimaal 5 kills.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:46 schreef Droopie het volgende:
Purple Heart 2x![]()
je moet 20 keer doodgaan achter elkaar en dan 5 mensen killen, toch???
In de nieuwe patch kan je er een prefix in mikken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:39 schreef JumperJack het volgende:
wanneer kun je nou eindelijk je naam veranderen, heb op een of andere reden echt een k*t hekel aan mn nick...
Het was een gedachte om vandaag te gaan vergaderen, het werd per mail even geopperd maar bij TGS ontvangen ze vandaag 200 man en anderen hadden ook geen tijd (waaronder ik, ik las t bv vandaag pas). Wellicht dat Jur er vrijdagavond wat later op de avond is om een informele vergadering te houden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef i-spy24 het volgende:
Kleine vraag van huishoudelijk aard erbij:
Met hoeveel gasten gaan jullie morgen naar Rotterdam om e.e.a. kort te sluiten inzake die LAN party.
Ik hoop t. Ben er allang niet meer geweestquote:Op zondag 11 september 2005 03:17 schreef RudyCarell het volgende:
werd er ook moe van de BoF server is eigenlijk de beste!
Ik heb er zelf geen problemen mee. Spreek zelf goed (nou ja met NL-accent of course) Engels en kan het ook goed verstaan. Of het in clanwars en met TS handig is dat weet ik niet. Overigens moet z'n ping wel wat acceptabel zijn maar dat zal wel goed komen denk ik zoquote:Op zondag 11 september 2005 11:12 schreef nlboy het volgende:
Admin accepteren wij ook buitenlanders?
Want een Oostenrijkse gozer die op de server zit wil joinen, maar hij kan heel goed Engels.
Ik hoor 't wel.
Ik liep idd wat vooruit met m'n stukje over clanwars. Op de server spelen is uiteraard ok en hij kan best een leuk potje meedoen. Hoe het verdere verhaal geregeld gaat worden blijft de vraag aangezien ik niet snel inzie wie engels spreekt en wie niet en of we daar uberhaupt zin in hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 11:23 schreef Gamedemon het volgende:
ik persoonlijk, als buitenstaander
zou het clanverzieking noemen als er 1 engels sprekende en 20 nederlandse gamers zijn
dan moet je in de server engels gaan lullen en op ts engels gaan lullen voor 1 persoon
Lijkt me niet praktisch. Weet zeker dat minstens de helft alleen NL wil spreken/typen...quote:Op zondag 11 september 2005 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik liep idd wat vooruit met m'n stukje over clanwars. Op de server spelen is uiteraard ok en hij kan best een leuk potje meedoen. Hoe het verdere verhaal geregeld gaat worden blijft de vraag aangezien ik niet snel inzie wie engels spreekt en wie niet en of we daar uberhaupt zin in hebben.
aber Herr Jedi...ick kan ja woll ein bischen deutsch tikken und sprechen. Das geht mich wel best gut ab. Aber ob das alles auch gut geht wenn ich ans spielen bin weis ich nicht so.quote:Op zondag 11 september 2005 12:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lijkt me niet praktisch. Weet zeker dat minstens de helft alleen NL wil spreken/typen...
Immer gerade aus richtung die meinefeldequote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef Suikermais het volgende:
Man....wat is 't toch ook een baggertaal ,dat duits.
Hopen dat Fey-NEC werktquote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef RudyCarell het volgende:
voor de voetbalfans http://www.digimuziek.nl/livevoetbalschema.htm
quote:
quote:Kan geen verbinding maken met de server. Mogelijk is de servernaam onjuist, is de server niet beschikbaar of zijn de proxy-instellingen onjuist.
Krijg het ook jaquote:
Jawol das ist ein super toll sprache!quote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef Suikermais het volgende:
[..]
aber Herr Jedi...ick kan ja woll ein bischen deutsch tikken und sprechen. Das geht mich wel best gut ab. Aber ob das alles auch gut geht wenn ich ans spielen bin weis ich nicht so.
Man....wat is 't toch ook een baggertaal ,dat duits.
Denk nog een legacy van een vorige keerquote:Op zondag 11 september 2005 14:14 schreef jpjedi het volgende:
Heb ik iets gemist??
De server heft ineens weer 64 player maps en Kubra dam zit erbij...
![]()
dat was ikquote:Op zondag 11 september 2005 14:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Denk nog een legacy van een vorige keerIk was het iig niet.
dan heb je van die idioote die zo er in rijen zo als masterspy!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
over dat commander gebeuren... tegenwoordig (sinds jij dat gezegd hebt) doe ik dat ook dat is dus al een week of vier.... en als er dan nog van die noobs zijn......
en over die dude met die heli als ik na 3 keer zie dat hij amper opstijgt en meteen weer crasht en hij bij de vierde keer na een waarschuwing het weer doet dan ga je er bij mij uit .![]()
eitje manquote:Op zondag 11 september 2005 19:06 schreef i-spy24 het volgende:
Als ik niet in slaap val benik erbij.... leg nog ff snel dat TS uit en waar want ik kom er mischien mee.
[PC] Battlefield 2 - Deel 32quote:Op zondag 11 september 2005 20:04 schreef i-spy24 het volgende:
TS werkt niet bij mij...![]()
Quick-connect= IP85.92.128.91:8767
Nickname: i-spy24
optional= idem
password: fok.....
NIKS!dan alleen maar error!!!
Wat doe ik fout lui?
Bril nodig?quote:Op zondag 11 september 2005 20:11 schreef i-spy24 het volgende:
Ja..:( Hoe anders is dat dan wat ik al eerder poste???
Niets doms posten en dan weglopen...![]()
FOK!quote:Op zondag 11 september 2005 20:33 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
zelfs na de lijst te hebben gevonden en FOK te hebben ingetoetst= ERROR!!!!!![]()
Wat een gekut! *flikkert TS weg*
Eind van de maand pasquote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef meelborp het volgende:
waar blijft die patch 1.3????????
Ja..... als je nog noit daarvoor TS hebt gebruikt en dit dus de eersre keer is...quote:Op zondag 11 september 2005 om 21:12 uur bazelde 'Dries' het volgende:
je bent gewoon geband.
Of je leest je eigen eens een keertje in. Het paswoord voor de TS server is nu al tig keer voorbij gekomen, in elke OP staat die en er worden nog eens links ernaar gegeven.quote:Op zondag 11 september 2005 22:37 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ja..... als je nog noit daarvoor TS hebt gebruikt en dit dus de eersre keer is...![]()
![]()
![]()
jezus man hoe moeilijk kan TS zijn???quote:Op zondag 11 september 2005 23:44 schreef i-spy24 het volgende:
Lees nou eens goed wat ik schrijf ik heb dus dat TS vanavond gewoon weggeflikkert
Ik heb alles ingevuld bij quick-connect en ik krijg error!
Ik heb in de rij van NL-servers FOK gevonden en krijg bij het pop-up scherm de
kans om een wachtwoord in te vullen en deed dat met FOK! en krijg dan weer error!![]()
dus...![]()
![]()
![]()
kan nu tensminste veilig in me eentje vlaggen cappen zonder dat er artillerie op mijn paasei gegooid wordtquote:Op maandag 12 september 2005 00:53 schreef Sickert het volgende:
missen jullie mij al?
mijn arme pc ligt voor dood op m'n bureau..
gelukkig kan ik met m'n
psp posten.
@ ispy![]()
lol dat mis ik !quote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
kan nu tensminste veilig in me eentje vlaggen cappen zonder dat er artillerie op mijn paasei gegooid wordt![]()
Wat scheelt der an?quote:Op maandag 12 september 2005 00:53 schreef Sickert het volgende:
missen jullie mij al?
mijn arme pc ligt voor dood op m'n bureau..
gelukkig kan ik met m'n
psp posten.
@ ispy![]()
Volgens mij niksquote:
Wowquote:Op maandag 12 september 2005 09:31 schreef escape_nl het volgende:
[pimp mode]Ik zag net dat ik 64 sta van de wereld in de commander klasse, maar inmiddels heb ik al veel meer punten maar die zijn daar nog niet verwerkt[/pimp mode]
[afbeelding]
Mja zag je een paar keer langs pimpen met die mooie tank van je. Je had geluk dat ik als support in de bosjes lag.. anders had je een paar plakken c4 gehadquote:Op maandag 12 september 2005 12:32 schreef i-spy24 het volgende:
Yo...Heb ik gisteren niet een paar keer tegen je gespeeld?(ik zat in die tank iedere keer van de US)
klopt ja..meerdere malen tegengekomenquote:Op maandag 12 september 2005 12:32 schreef i-spy24 het volgende:
Yo...Heb ik gisteren niet een paar keer tegen je gespeeld?(ik zat in die tank iedere keer van de US)
Is niet eens de grootste knauw...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:44 schreef JK het volgende:
Ze mogen wel eens gaan fixen dat je laat of niet de vijandelijke naam boven een voertuig of persoon ziet. Hang net lekker met mn helikopter een seconde of 5 bij een vlag. Blijkt er een tank te staan van de vijand die schiet me kapot... zelfs na dat ik dood was, werd de naam niet zichtbaar.. blijft een hele slechte zaak.
En ook nog steeds vreemd dat ik ineens punten verlies of soms de schuld krijg van een of andere teammoord die ik nooit heb gepleegd....
Welk forum is het geworden??quote:Op maandag 12 september 2005 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan helaas niet vrijdag, heb dan een verjaardag.
Ben overigens al heel de dag druk bezig met het Forum. Het probleem is alleen dat ik geen Skins kan installeren omdat PHP Safe Mode bij de host aanstaat. Hier heb ik uurtje geleden over gemailt, ik wacht nu op antwoord.
Hopelijk is het Forum vandaag nog online.
kan je de naam veranderen, of lukt dan niet?quote:Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Invision Power Board
http://www.dr-clan.nl/forum nu nog leeg.
Iwan spyrosquote:Op maandag 12 september 2005 13:21 schreef jpjedi het volgende:
even een stukje van een msn gesprek met I-spy:
**
Iwan Spyros zegt:
Wat benik een LUL
JEDI zegt:
hna hna
Iwan Spyros zegt:
zeg maar een grote LUL
Iwan Spyros zegt:
de Moeder van alle Dickheads
JEDI zegt:
wacht even...dit post ik even op het forum
**
Hij bekent......hehe...
Yep gaat nog gebeuren. Wordt www.bandoffokkers.nlquote:Op maandag 12 september 2005 15:51 schreef escape_nl het volgende:
[..]
kan je de naam veranderen, of lukt dan niet?
Ik vind die pistol juist wel lekker, hij is accuraat en schiet lekker snel. Vaak als ik als US/China engineer rondloop dan maak ik me kills met mijn handgun, tenzij ik dichtbij genoeg ben voor een singleshot met me shotgun.quote:Op maandag 12 september 2005 15:47 schreef MrSkyline het volgende:
ik moet nog een keer een potje 18 knifekills maken en dan heb ik mn expert knife badge, die is wel errug makkelijk te halen zeg :S
100 knife kills en 18 in een potje.
en knife is makkelijker dan pistol, normaal als je iemand op een meter afstand met een baretta door zn schedelpan knalt doet hij niet veel meer, maar nu heb je je hele magazijn nodig :S
kloptgeen donder van als je t mij vraagt
Nee echt nergens last van. Okay de temperatuur stijgt wel met een paar graden al ik BF 2 speel maar hij blijft rond de 54 graden hangen. Heb wel een externe cooler erbij gekocht en erop gemonteerd.quote:Op maandag 12 september 2005 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft trouwens niemand problemen met zn temps op zn videokaart?
Ik ken dr al 2,bij wie hun videokaart overstuur gegaan is bij BF2
ipv van de orginele cooler dan?quote:Op maandag 12 september 2005 16:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee echt nergens last van. Okay de temperatuur stijgt wel met een paar graden al ik BF 2 speel maar hij blijft rond de 54 graden hangen. Heb wel een externe cooler erbij gekocht en erop gemonteerd.
(Geforce 6800 GT, 256 Mb en een Asus cooler)
Nu snap ik ook waarom je altijd zo weinig punten haaltquote:Op maandag 12 september 2005 17:25 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]...agha...het wordt weer een *pimp*topic met: " wie heeft de beste videokaart "![]()
Hou maar op want mijn gamemonster blaast jullie allemaal weg als we praten over spec's.[afbeelding]![]()
[[url=http://x4.putfile.com/9/25410192932.jpg]afbeelding][/url]
mijn gamemonster voor BF2.![]()
[[url=http://x4.putfile.com/9/25410211895.jpg]afbeelding][/url]
Kijk dat zijn nog eens spec's om te gamen en mee thuis te komen.![]()
[[url=http://x4.putfile.com/9/25410223081.jpg]afbeelding][/url]
Zeg maar rustig wreed en BF2 ready zo een mobiele notebook.![]()
dude ik durf bijna te zeggen dat je hier niet op gamedquote:Op maandag 12 september 2005 17:25 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]...agha...het wordt weer een *pimp*topic met: " wie heeft de beste videokaart "![]()
Hou maar op want mijn gamemonster blaast jullie allemaal weg als we praten over spec's.[afbeelding]![]()
[[url=http://x4.putfile.com/9/25410192932.jpg]afbeelding][/url]
mijn gamemonster voor BF2.![]()
[[url=http://x4.putfile.com/9/25410211895.jpg]afbeelding][/url]
Kijk dat zijn nog eens spec's om te gamen en mee thuis te komen.![]()
[[url=http://x4.putfile.com/9/25410223081.jpg]afbeelding][/url]
Zeg maar rustig wreed en BF2 ready zo een mobiele notebook.![]()
die is bij mij afgefikt dusquote:Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef shilizous_88 het volgende:
ook nergens last van met mijn Radeon X-700
![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 17:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu snap ik ook waarom je altijd zo weinig punten haalt![]()
Gezelligquote:Op maandag 12 september 2005 21:16 schreef Gamedemon het volgende:
zodra ik me naam gewoon kan veranderen zal ik er ook maar bof voor zetten
Doe es niet zo onaardig met jequote:Op maandag 12 september 2005 21:36 schreef i-spy24 het volgende:
'k heb me al aangemeld en rondgeneusd![]()
Ja of mij dat boeit dorpsgekquote:Op maandag 12 september 2005 22:10 schreef i-spy24 het volgende:
Jij vergeet zeker dat al die off-topic reacties ook bijdragen tot een sfeerverpesting he!
Olie op het vuur gooien heet dat...![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 22:10 schreef i-spy24 het volgende:
Jij vergeet zeker dat al die off-topic reacties ook bijdragen tot een sfeerverpesting he!
Olie op het vuur gooien heet dat...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beschamend.
Mooi,dan zal iemand anders je tot de orde roepen.quote:Op maandag 12 september 2005 om 22:15 uur bazelde 'Ghostbuster' het volgende:
Ja of mij dat boeit dorpsgek
Lees eens goed domoor!quote:
Je doet diesmiley toch expres?
Post dan ook niet z'on steek onder water reactie
Lees eens goed domoor!quote:Op maandag 12 september 2005 22:32 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Mooi,dan zal iemand anders je tot de orde roepen.
Je vriendje gamedeamo hierboven kan er over meepraten vandaar alleen zijn uitroepteken.
quote]
Je doet diesmiley toch expres?
Post dan ook niet z'on steek onder water reactie
Ach voor die kneuter blijf ik niet weg.quote:Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef Fliepke het volgende:
*zucht* ik weet weer waarom ik deze topics niet zoveel bekijk
ja ..ik zat dus ook al verbaasd te kijken.......quote:Op maandag 12 september 2005 22:44 schreef domolanglekker het volgende:
wiens fantastische idee was t om punish en dergelijke weer aan te zetten?
Die is er al hoor!quote:Op maandag 12 september 2005 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Als er ooit een award komt voor Bf2-randdebiel van het jaar win jij hem
I-Spy
Grandioos forum!!quote:Op maandag 12 september 2005 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste BoF! Leden en anderen,
Het nieuwe Forum is vanaf nu toegankelijk. Het Forum is goed als af. Het enige wat nog ontbreekt is de werking van Custom Skins. Dat zal in de loop van week verholpen worden. Ook zal de domeinnaam nog veranderen.
Dus ik zou zeggen registreer snel! http://www.dr-clan.nl/forum
Registreer aub met je BF2 naam, mits lid uiteraard.
Jij spoort serieus echt niet. Wat een overdreven gehannes zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:06 schreef i-spy24 het volgende:
ik heb er al mijn mening in gegeven![]()
Lolquote:Op maandag 12 september 2005 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Als er ooit een award komt voor Bf2-randdebiel van het jaar win jij hem
I-Spy
Tja elke server reset betekent ook dat alle instellingen weer verdwijnen. Handige opties en EA is een illusie, helaas.....en aangezien werkende Rcon tools en een ranked EA server ook een kut-samenwerking is krijg je dit soort gezeik met die instellingquote:Op maandag 12 september 2005 22:44 schreef domolanglekker het volgende:
wiens fantastische idee was t om punish en dergelijke weer aan te zetten?
\quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:09 schreef Gunner het volgende:
Das ook een manier... die ga ik proberen
Meld je hier aan voor deze warquote:Match: Band of Fok!kers versus redCode electronic sports
Status: Challenge accepted by redCode electronic sports
Date: Sunday 18 September 19:00 (19:00 , 19:00 )
Levels: Mashtuur City - 16/Dragon Valley - 16
Meld je hier aan voor deze warquote:Match: Band of Fok!kers versus Pain Project Squad
Status: Challenge accepted by Pain Project Squad
Date: Sunday 25 September 19:00(19:00 , 20:00 )
Levels: Strike at Karkand - 16/Dragon Valley - 16
Server: Yours
Ik d8 dat er nog niets op het forum stond! Alles was blijkbaar hiddenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
BMH wil je je ook registreren op het Forum? http://www.dr-clan.nl/forum
Lol. Nee je kan alleen dingen lezen als je geregistreerd bent.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:03 schreef BMH het volgende:
Ik d8 dat er nog niets op het forum stond! Alles was blijkbaar hidden![]()
Done!quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat is hier te verhelpen
anders gewoon 'view' en dan statusbalk aanvinken
kijk hier es naar. zou dit een cheat zijn om je naam te kunnen vernanderen???quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dit is niet waar we op zatten te wachten, stelletje idioten. We willen de naam aan kunnen passen niet er iets voorzetten. Luister eens een keer echt naar de community. Hoe moeilijk kan het zijn om een naam aan te passen zeg.
[..]
Denk dat je patch 1.02 nog moet installeren. Klik hierquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:11 schreef SoA-Holic het volgende:
Het betreft een origineel spel, welke ik vandaag het eerst geinstalleerd hebt.
Iemand een ideetje wat ik moet wijzigen/updaten/veranderen?
Ja hoor JAfarx,quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:28 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik ga ook vrijdag ... is er nog plek??![]()
Ik had 't eigenlijk over een lift ...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja hoor JAfarx,
Je staat op de lijst...hehe
Bij de Baja zit er 1 waarvan ik t weet. Gewoon een grote parkeergarage. Is alleen nog wel even een stuk lopen (1 a 1.5km). Met z'n drieen zijn de parkeerkosten best op te brengen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:51 schreef jpjedi het volgende:
Maar wie weet een bewaakte parking die tot na 23.00 open is??
Is die ook `snachts open???quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bij de Baja zit er 1 waarvan ik t weet. Gewoon een grote parkeergarage. Is alleen nog wel even een stuk lopen (1 a 1.5km). Met z'n drieen zijn de parkeerkosten best op te brengen.
Ik parkeerde er altijd toen ik nog ging stappen (vroegahquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef jpjedi het volgende:
Is die ook `snachts open???
ff voor de duidelijkheid, ben GEEN cheater, maar wil absoluut mn nick in bf2 veranderen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
kijk hier es naar. zou dit een cheat zijn om je naam te kunnen vernanderen???![]()
bron: gamespot
Console Commands (1.0.1 or prior only)
Press the "~" key to bring up the console and type these codes in to do the desired effect. If you see a "1" or a "0" Change it to the oppostie and it will turn it on/off. If you see any thing with "[]" around it you replace it with what it says.
Set Profile Name localProfile.setName [name]
Set Profile Nick localProfile.setNick [nick]
ah fuck en hoe haal ik dan m'n mail naar EA terug ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:31 schreef JumperJack het volgende:
ff voor de duidelijkheid, ben GEEN cheater.
kwas al gestopt, ging niet lekker vanavond en alle leuke maps waren al voorbij geweest en we kwamen weer op een rij van zuigmaps aan cleansweep enzo .quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef UnleashMitch het volgende:
We gaan weer even knallen. Domo is er ook weer en nog een paar andere (wat minder bekende) clan members. Komt allen zou ik zeggen
tsja mischien dat ik morgenavond nog ga spelen, als ik maar niet weer op die klote maps kom te zitten, die maplist zuigt echt te hardquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Was ook niet superleuk net nee. Viel ook precies in Clean Sweep en met veel bekende is het toch leuker spelen.
Morgenavond nog even ? Mogen jullie allemaal omstebeurten de grote smurf afknallenman wat was ik slecht.
en daar heb je dus je eigen server voorquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Gamedemon het volgende:
ls ik maar niet weer op die klote maps kom te zitten, die maplist zuigt echt te hard
*meldtquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en daar heb je dus je eigen server voor![]()
Morgen maak ik er een urban night van![]()
Bij overweldigende aanmeldingen zijn er 5 plaatsen. Ik kom toch al later en als ik ook nog moet vergaderen wordt t helemaal een dramaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef jpjedi het volgende:
Heb nog 4 plaatsen beschikbaar vrijdag!
Wie maakt me los!![]()
Hier aanmelden:
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=11&st=0&p=93&
Je staat er inderdaad bijquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:13 schreef Sickert het volgende:
ik neem aan dat ik er ook bij sta!?
damn gelukkig eind vd mn pc weer terug!
Ik heb laatst letterlijk boven op iemand gestaan terwijl ik mijn hele magazijn op hem leegschoot: de hond leefde vrolijk door, schoot mij met 1 schot neer... Go figure...quote:Op maandag 12 september 2005 16:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind die pistol juist wel lekker, hij is accuraat en schiet lekker snel. Vaak als ik als US/China engineer rondloop dan maak ik me kills met mijn handgun, tenzij ik dichtbij genoeg ben voor een singleshot met me shotgun.
Thanx!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
kijk hier es naar. zou dit een cheat zijn om je naam te kunnen vernanderen???![]()
bron: gamespot
Console Commands (1.0.1 or prior only)
Press the "~" key to bring up the console and type these codes in to do the desired effect. If you see a "1" or a "0" Change it to the oppostie and it will turn it on/off. If you see any thing with "[]" around it you replace it with what it says.
Set Profile Name localProfile.setName [name]
Set Profile Nick localProfile.setNick [nick]
Tja, er schijnen wel wat cheaters te zijn. Persoonlijk gelukkig nog niet tegen gekomen. Kom alleen maar lamers tegenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb laatst letterlijk boven op iemand gestaan terwijl ik mijn hele magazijn op hem leegschoot: de hond leefde vrolijk door, schoot mij met 1 schot neer... Go figure...
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jazeker rudy
Zou je ook binnenkort een logo willen maken voor het Forum?
Heb weinig gespeeld de laatste dagenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maten hoor ik wel van je?
@Gunner ik loop weer voor in punten...![]()
ja, dat zou wel erg handig zijn ja...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:25 schreef l3laster het volgende:
Gister ook weer een infantry war gespeeld @ BF2 zeker wel lache... alleen het is irritant dat er nog geen script bestaat om met een shortkey van squad te wisselen/leven etc
zou het warren een stuk gemakkelijker maken
das wel erg vaag ja...quote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef escape_nl het volgende:
Weer een cheat erbij?
Kijk goed naar het plaatje, ik lig als commander onderin bij de basis bij de rotsen en een ander heeft ook een commanderster en die staat linksbovenin bij de controlpost, strange, maar ik was de enige echte commander
[afbeelding]
Ubervaag.. maar was t alleen op de map maar had ie ook commander attributen in t spel zelf? (gele tekst als ie lult enzo)quote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef escape_nl het volgende:
Weer een cheat erbij?
Kijk goed naar het plaatje, ik lig als commander onderin bij de basis bij de rotsen en een ander heeft ook een commanderster en die staat linksbovenin bij de controlpost, strange, maar ik was de enige echte commander
[afbeelding]
Ubervaag.. maar was t alleen op de map maar had ie ook commander attributen in t spel zelf? (gele tekst als ie lult enzo, ) Zou wellicht een bugsel kunnen zijn.. Dat er wat fout is gegaan bij de commander verkiezing..quote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef escape_nl het volgende:
Weer een cheat erbij?
[afbeelding]
Beter teveel dan te weinig zeg ik maar.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef escape_nl het volgende:
Weer een cheat erbij?
[afbeelding]
ik zou alleen de optie om verschillende skins te kiezen eruit slopen, kan alleen maar problemen geven denk ik aan het beginquote:Op woensdag 14 september 2005 16:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Owja let nog even niet op het logo bovenaan
o, ok. ik zie nl. niet het nut van meerdere skins... maar ja das mijn meningquote:Op woensdag 14 september 2005 17:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mja staan er ook maar 2 in. De standaard en een aangepaste standaard. Daar blijft het voorlopig ook bij
Sorry dat ik t zeg.. maar wat doet dit in dit topic?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:30 schreef nlboy het volgende:
i-spy24
Voedingsdeskundige..Tessa van der Steen! idd ziet er zeker goed uit.
Talpa's weervrouw& C&A's reclame-gezicht: Sjimmy Bruijninckx valt wel mee.
Conclusie: Je kijkt wel heel erg vaak naar Talpa.
Even laten zien hoe i-spy24 is.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Sorry dat ik t zeg.. maar wat doet dit in dit topic?
Draait BF nu al op 1280*1024?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Sickert het volgende:
pc weer in orde
en nieuwe monitor!!
17'' tft jeej!
oke sickert, veel plezier en succes ermeequote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Sickert het volgende:
pc weer in orde
nieuwe video kaart (garantie)
nieuwe mobo (gekocht)
en nieuwe monitor!!
17'' tft jeej!
Toevallig nu je er over begint, laatst was iemand afgetreden als commander, en drukte opquote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef escape_nl het volgende:
Weer een cheat erbij?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:15 schreef escape_nl het volgende:
[..]
oke sickert, veel plezier en succes ermee
bf nog niet aangehadquote:Op woensdag 14 september 2005 21:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Draait BF nu al op 1280*1024?
kan ik weer rennen voor mijn leven als ik artillery hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 22:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
bf nog niet aangehadwas druk bezig met updaten enzo
![]()
vrijdag vanuit tgs ben ik er weer bij en van het weekend![]()
wel als je de snelkoppeling naar BF2 aanpastquote:Op woensdag 14 september 2005 21:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Draait BF nu al op 1280*1024?
ik heb deze ook en is heel fijn, inderdaad 1 shot 1 kill, niet op de voeten mikken maar op het hoofd da hequote:Op donderdag 15 september 2005 11:16 schreef von_manstein het volgende:
Vraagje over een weapon kit:
Die sniper unlock kit (.50) zoomt die verder in als die standaard sniper rifle ?
En is het dan ook 1 shot 1 kill ongeacht waar ik hem raak ?
Heb bijna 1000 punten en vraag me af of die .50 net zo effectief is als in Deltaforce.
Anders activeer ik die H&K van die assault kit.
Dat is toch bij de standaard sniper ook? Ik heb begrepen dat de unlocksniper door glas kan schieten.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:37 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik heb deze ook en is heel fijn, inderdaad 1 shot 1 kill, niet op de voeten mikken maar op het hoofd da he
same here, maar ik ben er steeds meer over te spreken, je maait ze er goed mee neer! volgende (EA) unlock voor mij wordt de Jackhammer! en me eigen met punten unlock ik denk de PKM (support), schijnt heel erg lekker te zijn!quote:Op donderdag 15 september 2005 11:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is toch bij de standaard sniper ook? Ik heb begrepen dat de unlocksniper door glas kan schieten.
Ik heb de assault geunlocked en ben gematigd positief hierover. Het wapen is ietsjes beter maar ik mis idd die grenade launcher.
maar de teamplay is letterlijk ver te zoeken zo... maar als je idd een snipert ben... maak dan wel een 1persoons squad aan, kun je uav etc aanvragen...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:16 schreef -Dries- het volgende:
Snipen is heerlijk man!![]()
Gewoon een rustig plekje uitzoeken, liefst hoog en tussen een paar struiken en turen. Beste manier om met een minimum aantal deaths veel kills te krijgen.
http://world.guns.ru/shotgun/sh10-e.htmquote:Op donderdag 15 september 2005 13:31 schreef jpjedi het volgende:
[[url=http://x1.putfile.com/9/25706174984-thumb.jpg]afbeelding][/url]
dit is een uitgebreid overzichtje van de wapens...(gejat van FoD)
Wat is die Jackhammer eigenlijk??
Das voor de engineer dus...Nou ik ga echt geen unlock nemen voor de engineer. Als ik deze kit neem gebruik ik mijn pistol sinds kort en dat gaat wonderbaarlijk goed moet ik zeggen.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
http://world.guns.ru/shotgun/sh10-e.htm
nee je hebt nog +- 2 weken, met de volgende patch zal iedere speler minimaal 1 rang omhoog gaanquote:Op donderdag 15 september 2005 14:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Das voor de engineer dus...Nou ik ga echt geen unlock nemen voor de engineer. Als ik deze kit neem gebruik ik mijn pistol sinds kort en dat gaat wonderbaarlijk goed moet ik zeggen.
Denk dat medic mijn unlock wordt..,,of toch de support....of de medic....of de support...aaaaahhhhhhh
Ik heb nog 1500 punten om na te denken...(drie maanden hehe)
Dus het is zaak voor die tijd te promoveren en dan bij de patch er weer eentje mee te pakken?? Of is dit teveel wishful thinking?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee je hebt nog +- 2 weken, met de volgende patch zal iedere speler minimaal 1 rang omhoog gaan![]()
En tamelijk overpowered...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:24 schreef dekkered het volgende:
medic is heel relexe unlock
Is mij ook al zo vaak gebeurd, dat is de reden waarom ik meestal alleen nog support of spec ops speel.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben vannacht ergens gekickt omdat de sukkels elke keer voor mijn claymores sprongen.... Terwijl ik die duidelijk op strategische punten had aangebracht...
Grootste hekel heb ik aan mensen die alles blokkeren met mijnen zodat je nergens meer in of uit kunt met een voertuig.. En dan knal je er per ongeluk op en dan gaat de legger nog zeuren ook.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben vannacht ergens gekickt omdat de sukkels elke keer voor mijn claymores sprongen.... Terwijl ik die duidelijk op strategische punten had aangebracht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |