abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30450784
Hey allemaal,

Ik heb een vraagje.

Ik heb een mappack gedownload voor battlefield 2, installatie enzo gaat allemaal prima.
De map ging laden, en daarna wordt er een soort controle uitgevoegd ofzo, vanaf dan crashed BF2 naar de desktop.

Met normale maps (orgineel) heb ik het probleem niet.

Iemand een oplossing?
pi_30450841
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:41 schreef jpjedi het volgende:
Nou mensen,

Sinds de notulen openbaar zijn geworden hebben jullie ook van alles kunnen lezen over de LAN party. Morgen is er weer een vergadering bij TGS in Rotterdam voor de grote BoF! LAN party.

De kleine LAN blijft dus staan op vrijdag 16 september! Wie gaat er mee dan reserveer ik zo dat we allemaal bij elkaar zitten. We starten om 20.00 uur.

Iedereen die later reageert kan nog mee maar dan kan ik niet meer garanderen dat je bij de rest zit...
Ik heb in de notulen niets gelezen over de LAN. Maar ik wil wel erbij zijn op de kleine LAN ...
Before all else, be armed.
pi_30450842
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 om 04:37 uur schreef 'Morpheus2002' het volgende:

Opmerkingen over de regels en notulen graag naar bandoffok@gmail.com

Hier wordt mij teveel gebasht en geflamed
Begrijp dat niet helemaal.
Er worden gewoon door collega-leden, herhaal collega leden hun mening gegeven hoe zij tegen e.e.a. aankijken. En dan komt het soms wel wat hard over, so what? Dan weet je tenminste hoe de stand van zaken ervoor staan.Bedoel juist het verwijzen naar ' vragen en opmerkingen via e-mail " aka achter de schermen is alleen maar voor slappelingen die publiekelijk niet willen worden geconfronteerd met op of aanmerkingen omdat het dan mischien voor hun soms nadelig uitpakt.
Laat dat nou precies 1 van die dingen zijn waar je gewoon maar tegen moet kunnen. Het achter de schermen willen afhandelen is van dat achterkamertjes gewouwel alleen maar omdat je jezelf in het openbaar niet goed kan verweren. Zie je trouwens op veel forums, hoor, deze manier van optreden. Moment dat het te heet onder de voeten wordt van sommigen dan rennen ze rond met " ehhh...klachten en opmerkingen via e-mail " en " de sfeer komt anders in het geding "
Waar is een forum anders voor bedoelt? Een verzamelplek voor alleen goed klinkende verhalen en madeliefjes- life&cooking discussies?
Een forum is juist bedoelt voor soms opstandige en tegenstrijdige discussies die weleens heftig zouden kunnen worden,maar dat gebeurt toch ook als je in een cafe zit? Nou...laat dat dus de functie zijn van een forum...virtueel cafe...geen politiek correct cafe!

NOTE:
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 om 18:14 uur schreef 'Droopie' het volgende:

Sickert is ook gewoon een NOOB, die zijn soldaten de schuld geeft als ze zijn
artillery inlopen. Met respect ik vind dat ik de beste commander bent van iedereen
waartegen ik speel mbt. het waarschuwen voor Artillery, gewoon INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en klaar is kees. Of was dat het niet Sickert.
Wat heb jij nou? ...

Ik wil wel iets voor 'Sickert' zeggen en dat is dat hij een van de weinigen is die tenminste zijn afspraken nakomt en altijd...herhaal altijd...meelevend is als het gaat om in standhouding van de door ons ooit opgestarte FOK Clan en de daaraan gekoppelde naleving van vooraf gemaakte afspraken tijdens Battlefield 2.

Ik heb 'Sickert' tijdens Battlefield 2 nimmer erop kunnen betrappen dat hij zomaar artillery ergens deponeert.
Bedoel laten we wel reeel zijn: Je mag...herhaal mag nu wel enige volwassenheid en kennis van de noobs verwachten hoe je Battlefield 2 dient te spelen? Genoeg mogelijkheden om even op een stille server te oefenen of gewoon mee te hobbelen tijdens een teamplay en goed af te kijken hoe anderen het doen.
En we zouden toch lol hebben? Die lol gaat wel gepaard met enige serieusheid voor velen om punten en ribbons te verzamelen en dan is het alleen maar storend..herhaal storend als dan een noob gewoon omdat hij te lui is om na te denken met 1 actie elke keer alle moeite van anderen bewust verknalt.
Ik heb vaak gezien dat allerlei idioten achter een tank/apc blijven lopen of stilstaan ipv. ernaast te lopen of plotseling een weg oversteken wanneer een eigen tank/pantserwagen langskomt ipv rond te kijken of er iets aankomt en daarmee een teamkill veroorzaken en dan boos worden als ze gestraft worden om vervolgens later precies hetzelfde opnieuw te doen. (bedoel steek jij ook zomaar zonder te kijken de weg over? )
En dat geldt voor heel veel dingen. Op een bepaalt moment heb je het wel gehad met die onnozelheid en ga je je behoorlijk irriteren aan het feit dat JIJ je maar iedere keer moeite moet getroosten om andere spelers het niet te moeilijk te maken.
Je hebt een Q toets, je hebt een radar rechtsboven, je kunt teamspeak gebruiken, of K indrukken om wat tekst te typen, Komop zeg! Hoe makkelijker moeten we het die noobs dan nog maken?

Je spant je maar in en doet moeite het spel goed te begrijpen en anders ondervind je maar de straf en ban!

[ Bericht 15% gewijzigd door i-spy24 op 10-09-2005 13:18:53 ]
pi_30451262
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding] " YO 'Sickert'
Wat een crappy scherm
maar een rete-geil toetsenbord![afbeelding]

Als dat afzet tegen wat BMH heeft dan[afbeelding]..
jij leest vast de PU aan die screen te zien:P
Every war is different, every war is the same.
pi_30451468
He I-Spy die post heb je al geplaatst.

En nu gaan we een normale discussie aan:

Sickert geeft in inderdaad goede aanwijzingen,
alleen regelmatig geeft hij Arti niet goed aan, het INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zodat mensen die niet op hun radar kijken om
de tien seconden, wat ikzelf wel doet, gebombardeerd worden.
Daar zijn het noobs voor.

Maar ik ga weer effe spelen.
Hell To The Liars
pi_30452474
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:27 schreef Droopie het volgende:
Sickert geeft in inderdaad goede aanwijzingen,
alleen regelmatig geeft hij Arti niet goed aan, het INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zodat mensen die niet op hun radar kijken om
de tien seconden, wat ikzelf wel doet, gebombardeerd worden.
Daar zijn het noobs voor.
Maar ik ga weer effe spelen.
ik voel de arti meestal aankomen. die sisgeluiden, als ik die hoor check ik eerst me radar en kijk om me heen, en kies zonodig dan het hazepad...
pi_30452562
Aangezien ik nou al zoveel keren met en tegen 'sickert' heb gespeeld weet ik meestal al wanneer ik artillery kan verwachten. 'K tenslotte zelf met hem ooit over de te voeren taktiek gesproken wanneer het beste is artillery te smijten en waar je eenheden dan moeten zijn om het meest effectieve rendement uit je aanval te behalen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:48:44 #33
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30453551
pi_30454394
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef Droopie het volgende:
Is ie vrijdagnacht ook geopend, want ik heb vrijdag avond een ander plan gegeven.
Ik volg je even niet....

Nee hij is vrijdagnacht niet open omdat wij de zaak niet afhuren...We zijn dus gebonden aan de normale uren.

Wat bedoel je met: `ik heb vrijdag een ander plan gegeven`?
pi_30454474
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:21 schreef escape_nl het volgende:
Meer nieuws over de patch:

BF2 patch 1.03
Alpha - 2 Sept
· Beta - 19 Sept
· Final - 23 Sept
· CQC/ECG Sub - 28 Sept
· Release - 3 Oct

Wake Island· In a surprise move, forces of the People's Liberation Army have attacked and captured Wake Island in a bid to threaten US lines of supply. USMC forces have been short-stopped from their deployment in Manchuria to respond to this new threat. The airbase on Wake Island is the lynchpin of the Chinese air threat, however it is highly susceptible to ground attack from either the northern

Compare Feature· By clicking the COMPARE button in BFHQ, you can search for another players name and load their current stats into BFHQ. Using the arrow buttons next to the name in the top-left corner of the menu, you can toggle between your stats and their stats. You can also load a player's stats by double-clicking on their name in any leaderboard.

Favorites/History· There is a new tab in the MULTIPLAYER menu that holds a list of the last 20 internet servers you have connected to, plus a list of servers you have selected as favorites.

BF2 Account Tag · You can add a 6-character prefix to your account nickname which will be displayed in-game next to your nametag in the scoresheet, in game messages, and above your player. This prefix does not change your account name or statistic information (e.g. the prefix does not appear next to your name on the leaderboards). You can change this prefix at any time at the account login menu.

Server Reserved Slots· Server admins can define a list of player BF2 account names which will reserve VIP slots on the server.

Engineer/Helicopter· Modified the rate at which engineer can repair a helicopter while sitting in the helicopter. It now takes longer for the engineer to repair the helicopter.

Vehicle/Control Point Capture· Only one person in a vehicle counts towards a control point capture. If passengers want to increase the rate of the flag change, they must disembark from the vehicle.

Vehicle/Soldier interaction· Improved physics of vehicles against soldiers so that soldiers are not as easily killed by moving vehicles. Bring on the wing-walkers!

Auto Balance· Auto team balance no longer moves the commander or squad leaders to the other team.

Point Farming· Limits placed on ability to point farm.

Rank/Awards· Criteria for gaining ranks and awards has been changed.

Supply Drop· The commander's supply drop now has an icon on the minimap and a 3D-map icon in the world.
En dit is de bron

Eerst heet 'ie 1.1, nu dit weer, ik geloof er geen zak van

Ow en hier slikken ze het ook niet als zoete koek.
pi_30454951
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:25 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik volg je even niet....

Nee hij is vrijdagnacht niet open omdat wij de zaak niet afhuren...We zijn dus gebonden aan de normale uren.

Wat bedoel je met: `ik heb vrijdag een ander plan gegeven`?
dat ik een andere afspraak heb, maar misschien later effe langskom.
Hell To The Liars
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:34:58 #37
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30456086
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:21 schreef escape_nl het volgende:
Wake Island· In a surprise move, forces of the People's Liberation Army have attacked and captured Wake Island in a bid to threaten US lines of supply. USMC forces have been short-stopped from their deployment in Manchuria to respond to this new threat. The airbase on Wake Island is the lynchpin of the Chinese air threat, however it is highly susceptible to ground attack from either the northern
Weer Wake, doe vooral geen moeite om een nieuwe map te maken. Altijd al een klote map gevonden.
quote:
Compare Feature· By clicking the COMPARE button in BFHQ, you can search for another players name and load their current stats into BFHQ. Using the arrow buttons next to the name in the top-left corner of the menu, you can toggle between your stats and their stats. You can also load a player's stats by double-clicking on their name in any leaderboard.
Leuk, aardig, maar er zijn genoeg internet sites die dat ook hebben, besteed die tijd liever aan een nieuwe map.
quote:
Favorites/History· There is a new tab in the MULTIPLAYER menu that holds a list of the last 20 internet servers you have connected to, plus a list of servers you have selected as favorites.
Leuk, maar werkt het ook? Als het van dezelfde kwaliteit is als de rest van de huidige server browser schiet het natuurlijk niet op.
quote:
BF2 Account Tag · You can add a 6-character prefix to your account nickname which will be displayed in-game next to your nametag in the scoresheet, in game messages, and above your player. This prefix does not change your account name or statistic information (e.g. the prefix does not appear next to your name on the leaderboards). You can change this prefix at any time at the account login menu.
Dit is niet waar we op zatten te wachten, stelletje idioten. We willen de naam aan kunnen passen niet er iets voorzetten. Luister eens een keer echt naar de community. Hoe moeilijk kan het zijn om een naam aan te passen zeg.
quote:
Server Reserved Slots· Server admins can define a list of player BF2 account names which will reserve VIP slots on the server.
Goeie zaak. Even afwachten hoe het precies gaat werken, maar klinkt zowaar goed.
quote:
Engineer/Helicopter· Modified the rate at which engineer can repair a helicopter while sitting in the helicopter. It now takes longer for the engineer to repair the helicopter.
Ach kon toch maar zelden repareren in de heli. Hopelijk hebben ze dat nu verholpen en kun je wel altijd repareren. Dan maar wat langzamer, met 3 enigeers en een goeie piloot zal het nog steeds prima werken.
quote:
Vehicle/Control Point Capture· Only one person in a vehicle counts towards a control point capture. If passengers want to increase the rate of the flag change, they must disembark from the vehicle.
Hoe hebben ze het kunnen verzinnen, ach I-spy zal er blij mee zijn.
Dit betekent minder punten voor de passagiers, aangezien zij nu eerst uit moeten stappen en vervolgens dus assist punten krijgen ipv de volle pond.
Vind het trouwens raar dat ze dit aanpassen, dit zat in de vorige versies ook al en daar was iedereen tevreden mee.
quote:
Vehicle/Soldier interaction· Improved physics of vehicles against soldiers so that soldiers are not as easily killed by moving vehicles. Bring on the wing-walkers!
He he, zou tijd worden.
quote:
Auto Balance· Auto team balance no longer moves the commander or squad leaders to the other team.
Waarom niet alleen lone wolfs kicken gevolgd door squadleaders zonder squadleden, gevolgd door squadleden. Weer zo'n halve oplossing.
quote:
Point Farming· Limits placed on ability to point farm.
Prima zaak, jammer voor de teamplayers die kunnen nu punten mis gaan lopen, maar goed.
quote:
Rank/Awards· Criteria for gaining ranks and awards has been changed.
Dit kan natuurlijk niet he. Leuk voor de mensen die de rangen en awards al hebben gehaald.
quote:
Supply Drop· The commander's supply drop now has an icon on the minimap and a 3D-map icon in the world.
Da's wel handig.

Dit kan wel eens een teleurstellende patch worden. De goeien moeten weer leiden onder de slechten.
Trouwens alles wat ik hierboven over punten heb geschreven boeit mij niet heel veel, maar ik vind het raar dat EA een spel neerzet waar ze een hele ranking achter gooien om vervolgens die hele ranking overhoop te halen met een patch.

@Razorback:
Sorry, ik wist alleen dat je ook een van de jongere was. Ik dacht dat jij degene was die 15 was, maar dat was dekkered. Zal niet meer gebeuren.

Fascinerend persoon die I-spy

Over de notulen:
Zijn jullie niet heel nieuwsgierig naar puntje 8?
Beetje raar dat jullie geld van de server gebruiken voor andere zaken. Aangezien jullie niet gekozen zijn hebben jullie geen recht om dat geld zomaar ergens anders voor in te zetten.
Jullie pakken het nu allemaal heel serieus aan, maar kijk uit dat dat niet jullie ondergang wordt, aangezien ik dat heel jammer zou vinden. Speel met veel plezier met en tegen jullie
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:41:01 #38
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30456269
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:28 schreef Beezz het volgende:

[..]

En dit is de bron

Eerst heet 'ie 1.1, nu dit weer, ik geloof er geen zak van

Ow en hier slikken ze het ook niet als zoete koek.
Ik hoop dat het niet waar is. Zonder goeie bron is het inderdaad allemaal wel heel vaag. Ik wacht nog wel een maandje. Dan merk ik het wel of het wat is.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30456422
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Over de notulen:
Zijn jullie niet heel nieuwsgierig naar puntje 8?
Beetje raar dat jullie geld van de server gebruiken voor andere zaken. Aangezien jullie niet gekozen zijn hebben jullie geen recht om dat geld zomaar ergens anders voor in te zetten.
Jullie pakken het nu allemaal heel serieus aan, maar kijk uit dat dat niet jullie ondergang wordt, aangezien ik dat heel jammer zou vinden. Speel met veel plezier met en tegen jullie
Stond daar dan???
Hell To The Liars
pi_30456710
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:45 schreef Droopie het volgende:

[..]

Stond daar dan???
Tekst punt 8:
============
Jpm geeft een update
Er komt een grote lan party onder de vlag van BoF! In samenwerking met de Fok! Hoofdredactie en TGS. Het doel is zoveel mogelijk in eigen beheer te organiseren en de hotshot van Fok! Te gebruiken om het goed op te zetten en publiciteit te verkrijgen. Er komt een reporter van Fok! Games die een recensie gaat schrijven.
Binnenkort is er een vergadering met BoF! – Fok! –TGS om datum en condities te bepalen. Datum zal ergens in November zijn en hierover later meer.
In de tussentijd willen we met alle geinteresseerde BoF! Leden gewoon een avondje boeken op een reguliere avond bij TGS. Algemeen verkozen wordt de datum 16 september die reeds voorzien was. JP gaat dit verder publiceren.
=========

De reden dat het niet in de notulen vermeldt was is dat het afzonderlijk gepubliceerd gaat worden. Ander onderdeel van dit punt is de Wars en hier is BMH druk mee bezig om dit te gaan publiceren.
pi_30456992
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Zie je trouwens op veel forums, hoor, deze manier van optreden. Moment dat het te heet onder de voeten wordt van sommigen dan rennen ze rond met " ehhh...klachten en opmerkingen via e-mail " en " de sfeer komt anders in het geding "
Waar is een forum anders voor bedoelt? Een verzamelplek voor alleen goed klinkende verhalen en madeliefjes- life&cooking discussies?
zoiets als dit?
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Wil jij je grote vriend static achterna?
Die dacht als ex-crew-lid ongenaakbaar te zijn en dat hij mij kon blijven irriteren...
Hou je off-topic reacties voor je,participeer mee met jouw aankopen,
of stuur me een mail als je stoer wilt doen,of hou anders gewoon je wafel dicht tegen me.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30457057
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:05 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

zoiets als dit?
[..]
I-spy spreekt zich toch nooit tegen??
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:44:55 #43
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_30458188
Ze mogen wel eens gaan fixen dat je laat of niet de vijandelijke naam boven een voertuig of persoon ziet. Hang net lekker met mn helikopter een seconde of 5 bij een vlag. Blijkt er een tank te staan van de vijand die schiet me kapot... zelfs na dat ik dood was, werd de naam niet zichtbaar.. blijft een hele slechte zaak.

En ook nog steeds vreemd dat ik ineens punten verlies of soms de schuld krijg van een of andere teammoord die ik nooit heb gepleegd....
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:49:14 #44
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30458341
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef jpjedi het volgende:

[..]
De reden dat het niet in de notulen vermeldt was is dat het afzonderlijk gepubliceerd gaat worden. Ander onderdeel van dit punt is de Wars en hier is BMH druk mee bezig om dit te gaan publiceren.
Druk druk druk... Zo zou ik het niet willen noemen. Ik dig die apparatsjikke richting die de clan neemt niet echt. Veel te geëxalteerd imo

Hoe dan ook.
Zondag 18 September Clanwar!
quote:
Match: Band of Fok!kers versus redCode electronic sports
Status: Challenge accepted by redCode electronic sports
Date: Sunday 18 September 19:00 (19:00 , 19:00 )
Levels: Mashtuur City - 16/Dragon Valley - 16
Players: 8 x 8
Ladder: BF2 CON - 16
Rules: Commander mode?: Allowed
Global weapon unlocks?: Not allowed
Server: TBA
Password: TBA
- Als je wilt spelen kun je HIER opgeven.
- Als je jezelf hebt opgegeven, maar niet meer kunt, moet je dit maximaal 24 uur voor de war melden bij mij (e-mail= uw_4u@hotmail.com)

[ Bericht 19% gewijzigd door BMH op 10-09-2005 17:59:39 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30458476
Hoe werkt die battlefield recorder nou eigenlijk? Ik speel altijd op servers die dat aan hebben staan, maar ik zie nergens een optie om een vette replay te bekijken.
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:54:48 #46
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30458520
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef Disorder het volgende:
Hoe werkt die battlefield recorder nou eigenlijk? Ik speel altijd op servers die dat aan hebben staan, maar ik zie nergens een optie om een vette replay te bekijken.
hoofdmenu -> Community. D8 ik
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:19:09 #47
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30459270
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef BMH het volgende:

Zondag 18 September Clanwar!

[..]

- Als je wilt spelen kun je HIER opgeven.
- Als je jezelf hebt opgegeven, maar niet meer kunt, moet je dit maximaal 24 uur voor de war melden bij mij (e-mail= uw_4u@hotmail.com)
Ik weet ik zeker of ik mee kan doen of niet. Maar dat zie je als het goed is ook bij CB.
Trouwens is het niet een beetje dom om het password hier te vermelden? Want anders kan iedereen gewoon op de warserver komen.
pi_30459788
TBA....To Be Announced
oftewel ..wordt nog aangekondigd
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_30459970
Ik speel nu al ong een maandje mee (niet op BOF, want ik komt r gewoon niet in altijd propvol) en heb nu vele basis dingen goed onder de knie , m.n blij ben ik met t vliegen want ik d8 dat t me nooit zou lukken vliegen is een, richten en raken moet ik nog leren maar dit terzijde.

Wat me nog steeds niet goed lukt is t RAKEN van een tegenstander! zelfs met een sniper moet ik wel tig x schieten voor ik iemand raak terwijl de tegenstander me vaak met 1 schot om legt en dat vanaf grote afstand!. ik erger me vooral aan t viezier van de meeste wapens, gewoon onbruikbaar voor mij..Alleen t wapen v.d speciall forces vinnik gaaf, de amer versie dan, lekker groot vizier met een laser!...maar raken, niet dus. dit weer terzijde, iemand een paar goeie tips hoe ik dat richten en raken kan verbeteren ?? heb muisgevoeligheid wel op hoogst staan, zou t daaraan kunnen liggen ?

Wat is de beste manier om de tegenpartij te zien aankomen ?? regelmatig zoomen op de map rechtsboven of goed om je heen kijken ?? ik weet niet of t aan mij ligt maar ook na regelmatig de map checken zie ik geen vijandelijke troepen i.d buurt en toch staan ze opeens voor me neus en ......

Ik speel op verschillende servers (afh van welke map t is en hoe druk) en heb zo af en toe heel hoge scores (hoogste was 23) en 2x een purple heart (geen id of ik trots op mag zijn) maar vroeg me af of die meetellen als je op een andere server inlogt ?? en zoja waar kun je zien of en hoe hoog je in rang geklommen bent ?? of moet je bij een server blijven om carriere te maken ? thnxx 4 de answers
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_30460024
Purple Heart 2x

en geen idee hoe

je moet 20 keer doodgaan achter elkaar en dan 5 mensen killen, toch???
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')